Материалдар / "Пішіндер туралы түсінік" баяндама

"Пішіндер туралы түсінік" баяндама

Материал туралы қысқаша түсінік
Пішіндер туралы баяндама балалар еңбегі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қаңтар 2019
691
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Үміт» мектеп-интернаты









Тақырыбы:







Пәні: алгебраМұғалім: Чомаева А.К.





































Қаратау қаласыСабақтың тақырыбы: «Үшбұрыштың ауданы»

Сабақтың мақсаты: Үшбұрыштың ауданын табу формуласын қорытып шығару және оған есептер шығару арқылы түсінік беру.Сабақтың түрі: Баяндау әдісі.

Сабақтың көрнекілігі: Суреттер, плакаттар, фигуралар.

Сабақтың барысы: 1) Ұйымдастыру кезеңі: оқушыларды түгелдеу, керекті құрал-жабдықтарын түгелдеу, сабаққа назарын аудару 2) Үй тапсырмасын тексеру а) Тақта алдында б) Ауызша сұрақтар арқылы 3) Жаңа сабақ 4) Сабақты бекіту 5) Қорытынды 6) Үйге тапсырма беру

Ауызша сұрақтар:

1) Тең бүйірлі үшбұрыш дегеніміз не?- Бүйір қабырғалары тең және тең бүйірлі үшбұрыштың табандарындағы бұрыштары өзара тең болады.2) Тік бұрышты үшбұрыш дегеніміз не?- Бір бұрышы тік болатын үшбұрыш.3) Тең қабырғалы үшбұрыш дегеніміз не?- Үш қабырғасы да тең болатын үшбұрыш.4) Параллелограмм дегеніміз не?- Қарама-қарсы қабырғалары параллель болатын төртбұрыш.5) Аудан қандай шама?- Аудан оң шама.6) Квадрат дегеніміз не?- Ауданның формуласы:- Барлық қабырғасы тең болатын тік төртбұрыш. Аудан S=a².7) Тік төртбұрыш және ауданның формуласы?- Барлық бұрыштары тік болатын тіктөртбұрыш. Аудан S=a·b (ені мен ұзындығының көбейтіндісіне тең).8) Параллелограмның ауданының формуласы? S=a+h (оның қабырғасын осы қабырғаға түсірілген биіктікке көбейтіндісіне тең).9) Ромб дегеніміз не? - Ромбының қабырғалары тең болатын параллелограмм.









Жаңа сабақB C Айталық, АВС берілген үшбұрыш болсын. Осы үшбұрышты АВСD параллелограмына дейін толықтырайық. A Параллелограмның ауданы үшбұрышының A D ауданы мен үшбұрышының ауданының қосындысына тең болады, яғни =+. Бұл үшбұрыштар тең болғандықтан параллелограмның ауданы үшбұрышының екі еселенген ауданына тең болады, яғни =2·. Параллелограмның ауданының формуласы және ережесі бойынша АВ қабырғасына сәйкес үшбұрышының АВ қабырғасына жүргізілген биіктікке тең болады. Сонымен, =a·h Анықтама: Үшбұрыштың ауданы-оның қабырғасы мен осы қабырғаға түсірілген биіктіктің жарым көбейтіндісіне тең, яғни , . Енді, үшбұрыш ауданы-оның кез-келген екі қабырғасының олардың арасындағы бұрыштың синусының көбейтіндісіне тең екенін дәлелдейік. Айталық, АВС-берілген үшбұрыш. болатынын дәлелдейміз. В B



αС D А C A D
  • b)


АВС-үшбұрышына ВD-биіктігін жүргізейік. Бізге үшбұрыштың ауданының формуласы белгілі: . а) Тік бұрышты үшбұрышында α-бұрышы сүйір болғанда, Пифагор теоремасы бойынша α-бұрышына қарсы жатқан катеті гипотенузамен sinα-ның көбейтіндісіне тең, , . b) α-бұрышы доғал болған жағдайда , келтіру формуласы бойынша осылай болады. α-бұрышы сүйір немесе доғал болған жағдайда да болады. Олай болса, үшбұрыштың ауданы: . Дәлелдегеніміз де осы еді.Сонымен, біз бүгін қандай сабақ өттік және қандай үшбұрыштар үшін ауданмен таныстық.Енді сабақты пысықтау үшін мысалдар шығарып, формулаларды меңгерейік.

№1-есеп -үшбұрышы берілген. һ=10см, АВ=8см. Табу керек: үшбұрышының ауданы. С Берілгені: һ=СD=10см АВ=8см Табу керек: S-?

A D 8 B



Шешуі: Жауабы:

№2-есеп үшбұрышы берілген. АВ=5см, АС=8см, ∟А=30°. Табу керек: S- үшбұрышының ауданы.

В Берілгені: АВ=5см АС=8см ∟А=30° Табу керек: -? Шешуі: формуласын пайдаланамыз. А D C Жауабы: S=10см²



№7-есеп -тең бүйірлі үшбұрыштың табаны 120м, ал бүйір қабырғасы 100м-ге тең. Үшбұрыштың ауданы неге тең?

В Берілгені: ∆АВС-тең бүйірлі АС=120м 100 АВ=100м Табу керек: S-? Шешуі: -тік бұрышты үшбұрышынан ВD-ны, яғни биіктігін табамыз. А 120 С ; Жауабы: S=4800 м²

Үйге тапсырма: №18, №21.Оқушыларды бағалау.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ