? Ғылыми жұмыс:
Тақырып: Python тілінде қарапайым ойын
жасау
Сыныбы / Курсы: (мысалы, 9-сынып немесе 1 курс)
Автор: (аты-жөніңіз)
Жетекші: (мұғалімнің немесе ғылыми жетекшінің
аты-жөні)
Қала: (қалаңыз), 2025 жыл
![]()
? МАЗМҰНЫ
-
Кіріспе
-
Python тілі туралы жалпы түсінік
-
"Тас-Қағаз-Қайшы" ойынының логикасы
-
Ойынды жасау процесі (кодпен)
-
Қорытынды
-
Пайдаланылған әдебиеттер
![]()
1. КІРІСПЕ
Қазіргі заманда бағдарламалау тілдерін үйрену –
заман талабына айналды. Python тілі қарапайымдылығы мен
функционалдығы жағынан кеңінен қолданылып келеді. Бұл жобада Python
тілін пайдаланып, "Тас-Қағаз-Қайшы" атты қарапайым ойын құру
қарастырылады.
Мақсаты: Python тілін пайдаланып интерактивті ойын
жасау.
Міндеттері:
-
Python тілінің негізін меңгеру;
-
Логикалық ойлау қабілетін дамыту;
-
Ойынның алгоритмін құру;
-
Python кодын жазып, тестілеу.
![]()
2. PYTHON ТІЛІ ТУРАЛЫ ЖАЛПЫ ТҮСІНІК
Python – жоғары деңгейлі, оқуға оңай, кең таралған бағдарламалау тілі. Ол 1989 жылы Гвидо ван Россум тарапынан жасалған. Python-ның басты артықшылықтары:
-
Синтаксисі қарапайым;
-
Ашық бастапқы код;
-
Жаңа бастағандар үшін өте ыңғайлы;
-
Web, Data Science, AI, Game Development салаларында қолданылады.
![]()
3. "ТАС-ҚАҒАЗ-ҚАЙШЫ" ОЙЫНЫНЫҢ ЛОГИКАСЫ
Бұл ойын адам мен компьютер арасында өтеді. Ойынның шарттары:
-
Екі ойыншы (адам және компьютер) тас, қағаз немесе қайшы таңдайды;
-
Тас – қайшыны жеңеді;
-
Қайшы – қағазды жеңеді;
-
Қағаз – тасты жеңеді;
-
Егер бірдей таңдау болса – тең.
![]()
4. ОЙЫННЫҢ КОДЫ (PRACTICE)
python
CopyEdit
import random
def play_game():
choices = ['тас', 'қағаз', 'қайшы']
user_choice = input("Таңдаңыз (тас, қағаз, қайшы): ").lower()
computer_choice = random.choice(choices)
print(f"Сіз таңдадыңыз: {user_choice}")
print(f"Компьютер таңдады: {computer_choice}")
if user_choice == computer_choice:
print("Нәтиже: ТЕҢ!")
elif (user_choice == 'тас' and computer_choice == 'қайшы') or \
(user_choice == 'қайшы' and computer_choice == 'қағаз') or \
(user_choice == 'қағаз' and computer_choice == 'тас'):
print("Сіз ЖЕҢДІҢІЗ!")
else:
print("Сіз ЖЕҢІЛДІҢІЗ!")
play_game()
Түсіндірме:
-
random.choice() — компьютердің кездейсоқ таңдауын жасайды.
-
Пайдаланушы енгізген таңдау салыстырылады.
-
Нәтиже экранда көрсетіледі.
![]()
5. ҚОРЫТЫНДЫ
Бұл жобада Python бағдарламалау тілін пайдаланып қарапайым ойын жасалды. Жоба барысында Python-ның негіздері, шартты операторлар мен енгізу/шығару функциялары қолданылды. Мұндай жобалар оқушылардың логикалық және алгоритмдік ойлауын дамытуға септігін тигізеді.
![]()
6. ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
-
Python.org — https://www.python.org
-
С. Б. Лутц. «Изучаем Python»
-
W3Schools – https://www.w3schools.com/python/
-
StackOverflow — https://stackoverflow.com
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Питон тілінде қарапайым ойын құрастыру
Питон тілінде қарапайым ойын құрастыру
? Ғылыми жұмыс:
Тақырып: Python тілінде қарапайым ойын
жасау
Сыныбы / Курсы: (мысалы, 9-сынып немесе 1 курс)
Автор: (аты-жөніңіз)
Жетекші: (мұғалімнің немесе ғылыми жетекшінің
аты-жөні)
Қала: (қалаңыз), 2025 жыл
![]()
? МАЗМҰНЫ
-
Кіріспе
-
Python тілі туралы жалпы түсінік
-
"Тас-Қағаз-Қайшы" ойынының логикасы
-
Ойынды жасау процесі (кодпен)
-
Қорытынды
-
Пайдаланылған әдебиеттер
![]()
1. КІРІСПЕ
Қазіргі заманда бағдарламалау тілдерін үйрену –
заман талабына айналды. Python тілі қарапайымдылығы мен
функционалдығы жағынан кеңінен қолданылып келеді. Бұл жобада Python
тілін пайдаланып, "Тас-Қағаз-Қайшы" атты қарапайым ойын құру
қарастырылады.
Мақсаты: Python тілін пайдаланып интерактивті ойын
жасау.
Міндеттері:
-
Python тілінің негізін меңгеру;
-
Логикалық ойлау қабілетін дамыту;
-
Ойынның алгоритмін құру;
-
Python кодын жазып, тестілеу.
![]()
2. PYTHON ТІЛІ ТУРАЛЫ ЖАЛПЫ ТҮСІНІК
Python – жоғары деңгейлі, оқуға оңай, кең таралған бағдарламалау тілі. Ол 1989 жылы Гвидо ван Россум тарапынан жасалған. Python-ның басты артықшылықтары:
-
Синтаксисі қарапайым;
-
Ашық бастапқы код;
-
Жаңа бастағандар үшін өте ыңғайлы;
-
Web, Data Science, AI, Game Development салаларында қолданылады.
![]()
3. "ТАС-ҚАҒАЗ-ҚАЙШЫ" ОЙЫНЫНЫҢ ЛОГИКАСЫ
Бұл ойын адам мен компьютер арасында өтеді. Ойынның шарттары:
-
Екі ойыншы (адам және компьютер) тас, қағаз немесе қайшы таңдайды;
-
Тас – қайшыны жеңеді;
-
Қайшы – қағазды жеңеді;
-
Қағаз – тасты жеңеді;
-
Егер бірдей таңдау болса – тең.
![]()
4. ОЙЫННЫҢ КОДЫ (PRACTICE)
python
CopyEdit
import random
def play_game():
choices = ['тас', 'қағаз', 'қайшы']
user_choice = input("Таңдаңыз (тас, қағаз, қайшы): ").lower()
computer_choice = random.choice(choices)
print(f"Сіз таңдадыңыз: {user_choice}")
print(f"Компьютер таңдады: {computer_choice}")
if user_choice == computer_choice:
print("Нәтиже: ТЕҢ!")
elif (user_choice == 'тас' and computer_choice == 'қайшы') or \
(user_choice == 'қайшы' and computer_choice == 'қағаз') or \
(user_choice == 'қағаз' and computer_choice == 'тас'):
print("Сіз ЖЕҢДІҢІЗ!")
else:
print("Сіз ЖЕҢІЛДІҢІЗ!")
play_game()
Түсіндірме:
-
random.choice() — компьютердің кездейсоқ таңдауын жасайды.
-
Пайдаланушы енгізген таңдау салыстырылады.
-
Нәтиже экранда көрсетіледі.
![]()
5. ҚОРЫТЫНДЫ
Бұл жобада Python бағдарламалау тілін пайдаланып қарапайым ойын жасалды. Жоба барысында Python-ның негіздері, шартты операторлар мен енгізу/шығару функциялары қолданылды. Мұндай жобалар оқушылардың логикалық және алгоритмдік ойлауын дамытуға септігін тигізеді.
![]()
6. ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
-
Python.org — https://www.python.org
-
С. Б. Лутц. «Изучаем Python»
-
W3Schools – https://www.w3schools.com/python/
-
StackOverflow — https://stackoverflow.com
шағым қалдыра аласыз













