|
«БЕКІТЕМІН» Мектеп директоры ____________ Кыдырмолдина А.И. «___» _________2024ж. |
«КЕЛІСЕМІН» Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары ____________ Турысбаева М.Б. «___» _________2024ж. |
ӘБ ОТЫРЫСЫНДА ҚАРАЛДЫ ӘБ жетекшісі ____________ Бекбаева Т.Т. _________2024ж. |
|
Математикалық сауаттылықтың жалпыланған көрсеткіштері |
Оқу тапсырмаларының типтері |
Мерзімі |
|
|
Іргелі математикалық ойлар |
Өзгертулер және қатынастар |
түрлі процестерде айнымалылар арасындағы тәуелділікке берілген тапсырмаларды орындау |
|
|
объектілер арасындағы уақытша және тұрақты байланыстар берілген жиындарда тапсырмаларды орындау |
|
||
|
Өзара байланысқан объъектілердің жүйелерде өзгеруіне берілген тапсырмаларды орындау |
|
||
|
|
|
негізгі типтердің өзгеруін түсіну және өзгерістердің пайда болуын анықтау |
|
|
сипаттау және болжау үшін математикалық модельдерді қолдану |
|
||
|
Кеңістік және пішін |
кеңістіктік және жазық геометриялық фигуралар мен қатынастарға тапсырмалар орындау |
|
|
|
объектілердің сызбаларын, қасиеттерін және орналасуын қолдану |
|
||
|
заттарды аны,қтауға берілген тапсырмаларды орындау, визуальды ақпаратты кодтау және кодтан шығару |
|
||
|
кеңістіктік елестеуге берілген тапсырмаларды орындау |
|
||
|
Ықтималдық |
ықтималдықтар теориясы және статистикаға есептер шешу |
|
|
|
мәліметтерді анықтау және жалпылау |
|
||
|
өзгертуге әсер ететін мүмкіндіктерді болжау |
|
||
|
түрлі экономикалық модельдерді ғылыми тұрғыдан болжау |
|
||
|
Мөлшері |
объектілердің, қатынастардың, жағдайлардың сандық сипаттамаларына берілген тапсырмалар |
|
|
|
түрлі сандық сипаттамаларды түсінуі |
|
||
|
сандармен берілген мәліметтерді түсіндіру және дәлелдеу |
|
||
|
есептеулердің, абсолют шамалардың, салыстырмалы өлшемдердің, диаграммалардың, сызбалардың өлшем бірлігін түсінуі |
|
||
|
математикалық ойлауды, ауызша есептеуді, нәтижелерді негіздеуді, сандар жиынын беруді қолдану |
|
||
|
Математикалық құзыреттілік |
Айтылым |
белгілі фактілер мен стандартты әдістерді тікелей қолдану |
|
|
белгілі математикалық объектілер мен қасиеттерді ажырата білу |
|
||
|
стандартты амалдарды орындау |
|
||
|
белгілі алгоритмдер мен техникалық дағдыларды қолдану |
|
||
|
стандартты және белгілі өрнектер мен формулалармен жұмыс жасау, есептеулерді тікелей орындау |
|
|
|
Байланыстарды орнату |
оқушыларға белгілі түрлі жағдайларға байланысты есептерді шығару |
|
|
шешімдерді түсіндіру |
|
||
|
есепте берілген ақпаратты берудің түрлі формалары арасында байланыс орнату |
|
||
|
|
Талқылау |
математикалық құралды таңдауда барысында интуицияның болуы |
|
|
бағдарламаның түрлі бөлімдерінен алған білімді қолдану |
|
||
|
іс-әрекет алгоритмін өздігінен құрастыру |
|
||
|
көп мәліметтерден тұратын кешенді тапсырмаларды орындау |
|
||
|
заңдылықтарды табу, алынған нәтижелерді жалпылау және түсіндіру немесе дәлелдеу |
|
«Бижарас Садырбайұлы атындағы орта мектебі,мектепке дейінгі»КММ
PISA зерттеулерінде математикалық сауаттылықты қалыптастыруға арналған жылдық жоспар

Математика пәні мұғалімі:Ашимқызы Илтипат
2024-2025 жыл
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ПИза жоспары 2024-2025
ПИза жоспары 2024-2025
|
«БЕКІТЕМІН» Мектеп директоры ____________ Кыдырмолдина А.И. «___» _________2024ж. |
«КЕЛІСЕМІН» Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары ____________ Турысбаева М.Б. «___» _________2024ж. |
ӘБ ОТЫРЫСЫНДА ҚАРАЛДЫ ӘБ жетекшісі ____________ Бекбаева Т.Т. _________2024ж. |
|
Математикалық сауаттылықтың жалпыланған көрсеткіштері |
Оқу тапсырмаларының типтері |
Мерзімі |
|
|
Іргелі математикалық ойлар |
Өзгертулер және қатынастар |
түрлі процестерде айнымалылар арасындағы тәуелділікке берілген тапсырмаларды орындау |
|
|
объектілер арасындағы уақытша және тұрақты байланыстар берілген жиындарда тапсырмаларды орындау |
|
||
|
Өзара байланысқан объъектілердің жүйелерде өзгеруіне берілген тапсырмаларды орындау |
|
||
|
|
|
негізгі типтердің өзгеруін түсіну және өзгерістердің пайда болуын анықтау |
|
|
сипаттау және болжау үшін математикалық модельдерді қолдану |
|
||
|
Кеңістік және пішін |
кеңістіктік және жазық геометриялық фигуралар мен қатынастарға тапсырмалар орындау |
|
|
|
объектілердің сызбаларын, қасиеттерін және орналасуын қолдану |
|
||
|
заттарды аны,қтауға берілген тапсырмаларды орындау, визуальды ақпаратты кодтау және кодтан шығару |
|
||
|
кеңістіктік елестеуге берілген тапсырмаларды орындау |
|
||
|
Ықтималдық |
ықтималдықтар теориясы және статистикаға есептер шешу |
|
|
|
мәліметтерді анықтау және жалпылау |
|
||
|
өзгертуге әсер ететін мүмкіндіктерді болжау |
|
||
|
түрлі экономикалық модельдерді ғылыми тұрғыдан болжау |
|
||
|
Мөлшері |
объектілердің, қатынастардың, жағдайлардың сандық сипаттамаларына берілген тапсырмалар |
|
|
|
түрлі сандық сипаттамаларды түсінуі |
|
||
|
сандармен берілген мәліметтерді түсіндіру және дәлелдеу |
|
||
|
есептеулердің, абсолют шамалардың, салыстырмалы өлшемдердің, диаграммалардың, сызбалардың өлшем бірлігін түсінуі |
|
||
|
математикалық ойлауды, ауызша есептеуді, нәтижелерді негіздеуді, сандар жиынын беруді қолдану |
|
||
|
Математикалық құзыреттілік |
Айтылым |
белгілі фактілер мен стандартты әдістерді тікелей қолдану |
|
|
белгілі математикалық объектілер мен қасиеттерді ажырата білу |
|
||
|
стандартты амалдарды орындау |
|
||
|
белгілі алгоритмдер мен техникалық дағдыларды қолдану |
|
||
|
стандартты және белгілі өрнектер мен формулалармен жұмыс жасау, есептеулерді тікелей орындау |
|
|
|
Байланыстарды орнату |
оқушыларға белгілі түрлі жағдайларға байланысты есептерді шығару |
|
|
шешімдерді түсіндіру |
|
||
|
есепте берілген ақпаратты берудің түрлі формалары арасында байланыс орнату |
|
||
|
|
Талқылау |
математикалық құралды таңдауда барысында интуицияның болуы |
|
|
бағдарламаның түрлі бөлімдерінен алған білімді қолдану |
|
||
|
іс-әрекет алгоритмін өздігінен құрастыру |
|
||
|
көп мәліметтерден тұратын кешенді тапсырмаларды орындау |
|
||
|
заңдылықтарды табу, алынған нәтижелерді жалпылау және түсіндіру немесе дәлелдеу |
|
«Бижарас Садырбайұлы атындағы орта мектебі,мектепке дейінгі»КММ
PISA зерттеулерінде математикалық сауаттылықты қалыптастыруға арналған жылдық жоспар

Математика пәні мұғалімі:Ашимқызы Илтипат
2024-2025 жыл
шағым қалдыра аласыз













