География пәнінен алнған жаратылыстану сауаттлығына
(PIZA тапсырмаларына) мәтіндік талдау
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын тексеру мақсатыында PIZA тапсырмалары бойынша жаратылыстану сауаттылығынан 10 сынып оқушыларынан № 1 сынамалық тест алынды. Жаратылыстану сауаттылығы бойынша әрбір оқушыға графиктік мәтін түрінде тапсырмалар берілді. Тапсырмаларды орындағанда оқушылардың мәтінді дәлме- дәл түсінці бағаланбайды, олардың мәтіннен алған түсініктерін өмірлік мақсаттарда жүзеге асыруға пайдалана білуі бағаланады. Қатысқан 29 оқушының нәтижесін саралайтын болсам, көрсеткіштері төмендегідей болды.
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Алған балы |
Деңгей |
Сипаттамасы |
|
1 |
Әнуарбек Назерге Керімбек Шапағат Нұрғали Бекнұр, Мұратұлы Бинұр Жарман Ақмөр, |
18-20 |
6 |
Жоғары деңгейдегі ойлауы мен пайымдауы , жаратылыстану және технологиялық жағдайларды шешуде өздерінің ғылыми тұрғыдан ойлай білуге дайындығын көрсете алады. Бұл деңгейдегі оқушылар жаратылыстану білімдерін қолдана біледі, қоғамдық және ғаламдық жағдайлар үшін дәлелдемелер мен шешімдер шығара алады. |
|
2 |
Қосыбай Алтынай, Тұрар Ақнұр, Қосалы Әлихан, Қуанышбек Арай, Ғалымжанқызы Нұрдана, Мұхамедияр Шакизат, |
15-17 |
5 |
Ғылыми жаратылыстану тұжырымдамасымен жаратылыстану ғылымдары туралы білімдерін нақты бір жағдайда қолдана алады. Бұл деңгейдің оқушылары жақсы дамыған зерттеу қабілеттерін пайдалана алады, өздерінің маңызды талдауларына негізделген дәлелдемелер мен айғақтардың негізінде түсіндірмелер құрастыра алады. |
|
3 |
Жаңбыр Жанасыл, Біртай Ерасыл Тұрар Ақбаян, Құранбеков Али Шыңғыс Аяна, Қанарбек Еңлік, Берік Алтын, Рахымбай Айдана, Сапарқызы Алтынай, Жақсылық Батырхан, Жолдыбек Сезім |
13-14 |
4 |
Жаратылыстану ғылымдары мен технологиялардың рөлі туралы қорытындылар жасауды талап ететін құбылыстардан тұратын сұрақтар мен тиімді жұмыс жасай алады. Бұл деңгейдегі оқушылар өз іс – әрекеттерін ойластыра біледі, ғылыми жаратылыстану білімдері мен деректерін пайдаланып өздерінің шешімдерін негіздей алады. |
|
4 |
Рахымбай Бекарыс, Қонысбек Әлижан, |
7-10 |
3 |
Әртүрлі құбылыстарды түсіндіру үшін деректерді таңдай алады. Және қарапайым әдістерді немесе зерттеу стратегияларын пайдалана алады. Бұл деңгейде әртүрлі пәндердегі қарапайым ғылыми жаратылыстану тұжырымдамаларын түсіндіріп, қолдана алады. |
|
|
Марат Қарақат, Мұхан Мұқағали, Ділтай Ықылас, |
6-4 |
2 |
Таныс Контекстердегі түрлі пікірлермен қарапайым ғылыми зерттеулерге негізделген қорытындылар беруге қабілетті. |
|
|
Әбілхан Бекболат |
3-1 |
1 |
Ғылыми жаратылыстану білімдері шектелген, олар кейбір таныс жағдайларды ғана орындай алады және өте қарапайым жаратылыстану ұғымдарын түсінеді. |
|
|
|
|
|
|
География пәнінен алнған жаратылыстану сауаттлығына
(PIZA тапсырмаларына) мәтіндік талдау
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын тексеру мақсатыында PIZA тапсырмалары бойынша жаратылыстану сауаттылығынан 10 сынып оқушыларынан № 2 сынамалық тест алынды. Жаратылыстану сауаттылығы бойынша әрбір оқушыға графиктік мәтін түрінде тапсырмалар берілді. Тапсырмаларды орындағанда оқушылардың мәтінді дәлме- дәл түсінці бағаланбайды, олардың мәтіннен алған түсініктерін өмірлік мақсаттарда жүзеге асыруға пайдалана білуі бағаланады. Қатысқан 28 оқушының нәтижесін саралайтын болсам, көрсеткіштері төмендегідей болды.
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Алған балы |
Деңгей |
Сипаттамасы |
|
1 |
Әнуарбек Назерге Керімбек Шапағат Нұрғали Бекнұр, Мұхамедияр Шакизат, Тұрар Ақнұр |
5 |
6 |
Жоғары деңгейдегі ойлауы мен пайымдауы , жаратылыстану және технологиялық жағдайларды шешуде өздерінің ғылыми тұрғыдан ойлай білуге дайындығын көрсете алады. Бұл деңгейдегі оқушылар жаратылыстану білімдерін қолдана біледі, қоғамдық және ғаламдық жағдайлар үшін дәлелдемелер мен шешімдер шығара алады. |
|
2 |
Қосыбай Алтынай, , Қосалы Әлихан, Қуанышбек Арай, Ғалымжанқызы Нұрдана, Мұратұлы Бинұр Жарман Ақмөр, Жаңбыр Жанасыл, Құранбеков Али |
4 |
5 |
Ғылыми жаратылыстану тұжырымдамасымен жаратылыстану ғылымдары туралы білімдерін нақты бір жағдайда қолдана алады. Бұл деңгейдің оқушылары жақсы дамыған зерттеу қабілеттерін пайдалана алады, өздерінің маңызды талдауларына негізделген дәлелдемелер мен айғақтардың негізінде түсіндірмелер құрастыра алады. |
|
3 |
Тұрар Ақбаян, Шыңғыс Аяна, Қанарбек Еңлік, Берік Алтын, Рахымбай Айдана, Сапарқызы Алтынай, Жақсылық Батырхан, Біртай Ерасыл |
3 |
4 |
Жаратылыстану ғылымдары мен технологиялардың рөлі туралы қорытындылар жасауды талап ететін құбылыстардан тұратын сұрақтар мен тиімді жұмыс жасай алады. Бұл деңгейдегі оқушылар өз іс – әрекеттерін ойластыра біледі, ғылыми жаратылыстану білімдері мен деректерін пайдаланып өздерінің шешімдерін негіздей алады. |
|
4 |
Рахымбай Бекарыс, Қонысбек Әлижан, Жолдыбек Сезім, Марат Қарақат, Мұхан Мұқағали, Ділтай Ықылас |
2 |
3 |
Әртүрлі құбылыстарды түсіндіру үшін деректерді таңдай алады. Және қарапайым әдістерді немесе зерттеу стратегияларын пайдалана алады. Бұл деңгейде әртүрлі пәндердегі қарапайым ғылыми жаратылыстану тұжырымдамаларын түсіндіріп, қолдана алады. |
|
|
|
|
2 |
Таныс Контекстердегі түрлі пікірлермен қарапайым ғылыми зерттеулерге негізделген қорытындылар беруге қабілетті. |
|
|
|
|
1 |
Ғылыми жаратылыстану білімдері шектелген, олар кейбір таныс жағдайларды ғана орындай алады және өте қарапайым жаратылыстану ұғымдарын түсінеді. |
|
|
|
|
|
|
География пәнінен алнған жаратылыстану сауаттлығына
(PIZA тапсырмаларына) мәтіндік талдау
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын тексеру мақсатыында PIZA тапсырмалары бойынша жаратылыстану сауаттылығынан 10 сынып оқушыларынан № 3 сынамалық тест алынды. Жаратылыстану сауаттылығы бойынша әрбір оқушыға графиктік мәтін түрінде тапсырмалар берілді. Тапсырмаларды орындағанда оқушылардың мәтінді дәлме- дәл түсінці бағаланбайды, олардың мәтіннен алған түсініктерін өмірлік мақсаттарда жүзеге асыруға пайдалана білуі бағаланады. Қатысқан 27 оқушының нәтижесін саралайтын болсам, көрсеткіштері төмендегідей болды.
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Алған балы |
Деңгей |
Сипаттамасы |
|
1 |
Қосыбай Алтынай, Жаңбыр Жанасыл Мұхамедияр Шакизат, Әнуарбек Назерге Керімбек Шапағат Нұрғали Бекнұр, Тұрар Ақнұр Құранбеков Али, Қосалы Әлихан, Ғалымжанқызы Нұрдана, Қуанышбек Арай, Жұман Аслан |
8-7 |
6 |
Жоғары деңгейдегі ойлауы мен пайымдауы , жаратылыстану және технологиялық жағдайларды шешуде өздерінің ғылыми тұрғыдан ойлай білуге дайындығын көрсете алады. Бұл деңгейдегі оқушылар жаратылыстану білімдерін қолдана біледі, қоғамдық және ғаламдық жағдайлар үшін дәлелдемелер мен шешімдер шығара алады. |
|
2 |
Мұратұлы Бинұр Жарман Ақмөр, , Рахымбай Айдана, Сапарқызы Алтынай, Қанарбек Еңлік Рахымбай Бекарыс, |
6-5 |
5 |
Ғылыми жаратылыстану тұжырымдамасымен жаратылыстану ғылымдары туралы білімдерін нақты бір жағдайда қолдана алады. Бұл деңгейдің оқушылары жақсы дамыған зерттеу қабілеттерін пайдалана алады, өздерінің маңызды талдауларына негізделген дәлелдемелер мен айғақтардың негізінде түсіндірмелер құрастыра алады. |
|
3 |
Мұхан Мұқағали, Тұрар Ақбаян, Шыңғыс Аяна, , Берік Алтын, Жақсылық Батырхан, Біртай Ерасыл Жолдыбек Сезім, Марат Қарақат, Ділтай Ықылас, |
4 |
4 |
Жаратылыстану ғылымдары мен технологиялардың рөлі туралы қорытындылар жасауды талап ететін құбылыстардан тұратын сұрақтар мен тиімді жұмыс жасай алады. Бұл деңгейдегі оқушылар өз іс – әрекеттерін ойластыра біледі, ғылыми жаратылыстану білімдері мен деректерін пайдаланып өздерінің шешімдерін негіздей алады. |
|
4 |
Қонысбек Әлижан, |
3 |
3 |
Әртүрлі құбылыстарды түсіндіру үшін деректерді таңдай алады. Және қарапайым әдістерді немесе зерттеу стратегияларын пайдалана алады. Бұл деңгейде әртүрлі пәндердегі қарапайым ғылыми жаратылыстану тұжырымдамаларын түсіндіріп, қолдана алады. |
|
|
|
2 |
2 |
Таныс Контекстердегі түрлі пікірлермен қарапайым ғылыми зерттеулерге негізделген қорытындылар беруге қабілетті. |
|
|
|
1 |
1 |
Ғылыми жаратылыстану білімдері шектелген, олар кейбір таныс жағдайларды ғана орындай алады және өте қарапайым жаратылыстану ұғымдарын түсінеді. |
|
|
|
|
|
|
География пәнінен алнған жаратылыстану сауаттлығына
(PIZA тапсырмаларына) мәтіндік талдау
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын тексеру мақсатыында PIZA тапсырмалары бойынша жаратылыстану сауаттылығынан 10 сынып оқушыларынан № 4 сынамалық тест алынды. Жаратылыстану сауаттылығы бойынша әрбір оқушыға графиктік мәтін түрінде тапсырмалар берілді. Тапсырмаларды орындағанда оқушылардың мәтінді дәлме- дәл түсінці бағаланбайды, олардың мәтіннен алған түсініктерін өмірлік мақсаттарда жүзеге асыруға пайдалана білуі бағаланады. Қатысқан 24 оқушының нәтижесін саралайтын болсам, көрсеткіштері төмендегідей болды.
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Деңгей |
Сипаттамасы |
|
1 |
Әнуарбек Назерке Ғалымжанқызы Нұрдана Мұхамедияр Шакизада Кермбек Шапағат Тұрар Ақнұр Нұрғали Бекнұр Жұман Аслан |
6 |
Жоғары деңгейдегі ойлауы мен пайымдауы , жаратылыстану және технологиялық жағдайларды шешуде өздерінің ғылыми тұрғыдан ойлай білуге дайындығын көрсете алады. Бұл деңгейдегі оқушылар жаратылыстану білімдерін қолдана біледі, қоғамдық және ғаламдық жағдайлар үшін дәлелдемелер мен шешімдер шығара алады. |
|
2 |
Жаңбыр Жанасыл Қосыбай Алтынай Қосалы Алижан Қуанышбек Арай Сапарқызы Алтынай Мұратұлы Бинұр |
5 |
Ғылыми жаратылыстану тұжырымдамасымен жаратылыстану ғылымдары туралы білімдерін нақты бір жағдайда қолдана алады. Бұл деңгейдің оқушылары жақсы дамыған зерттеу қабілеттерін пайдалана алады, өздерінің маңызды талдауларына негізделген дәлелдемелер мен айғақтардың негізінде түсіндірмелер құрастыра алады. |
|
3 |
Тұрар Ақбаян Айдана Қанарбек Еңлік Құранбеков Али |
4 |
Жаратылыстану ғылымдары мен технологиялардың рөлі туралы қорытындылар жасауды талап ететін құбылыстардан тұратын сұрақтар мен тиімді жұмыс жасай алады. Бұл деңгейдегі оқушылар өз іс – әрекеттерін ойластыра біледі, ғылыми жаратылыстану білімдері мен деректерін пайдаланып өздерінің шешімдерін негіздей алады. |
|
4 |
Жолдыбек Сезім Батырхан Мұхан Мұқағали Боран Ерасыл, Қонысбек Аят |
3 |
Әртүрлі құбылыстарды түсіндіру үшін деректерді таңдай алады. Және қарапайым әдістерді немесе зерттеу стратегияларын пайдалана алады. Бұл деңгейде әртүрлі пәндердегі қарапайым ғылыми жаратылыстану тұжырымдамаларын түсіндіріп, қолдана алады. |
|
|
|
2 |
Таныс Контекстердегі түрлі пікірлермен қарапайым ғылыми зерттеулерге негізделген қорытындылар беруге қабілетті. |
|
|
|
1 |
Ғылыми жаратылыстану білімдері шектелген, олар кейбір таныс жағдайларды ғана орындай алады және өте қарапайым жаратылыстану ұғымдарын түсінеді. |
|
|
|
|
|
География пәнінен алнған жаратылыстану сауаттлығына
(PIZA тапсырмаларына) мәтіндік талдау
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын тексеру мақсатыында PIZA тапсырмалары бойынша жаратылыстану сауаттылығынан 10 сынып оқушыларынан № 5 сынамалық тест алынды. Жаратылыстану сауаттылығы бойынша әрбір оқушыға графиктік мәтін түрінде тапсырмалар берілді. Тапсырмаларды орындағанда оқушылардың мәтінді дәлме- дәл түсінці бағаланбайды, олардың мәтіннен алған түсініктерін өмірлік мақсаттарда жүзеге асыруға пайдалана білуі бағаланады. Қатысқан 24 оқушының нәтижесін саралайтын болсам, көрсеткіштері төмендегідей болды.
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Деңгей |
Сипаттамасы |
|
1 |
Әнуарбек Назерке Жұман Аслан Ғалымжанқызы Нұрдана Мұхамедияр Шакизада Кермбек Шапағат Тұрар Ақнұр Нұрғали Бекнұр |
6 |
Жоғары деңгейдегі ойлауы мен пайымдауы , жаратылыстану және технологиялық жағдайларды шешуде өздерінің ғылыми тұрғыдан ойлай білуге дайындығын көрсете алады. Бұл деңгейдегі оқушылар жаратылыстану білімдерін қолдана біледі, қоғамдық және ғаламдық жағдайлар үшін дәлелдемелер мен шешімдер шығара алады. |
|
2 |
Жаңбыр Жанасыл Қосыбай Алтынай Қосалы Алижан Қуанышбек Арай Сапарқызы Алтынай Мұратұлы Бинұр |
5 |
Ғылыми жаратылыстану тұжырымдамасымен жаратылыстану ғылымдары туралы білімдерін нақты бір жағдайда қолдана алады. Бұл деңгейдің оқушылары жақсы дамыған зерттеу қабілеттерін пайдалана алады, өздерінің маңызды талдауларына негізделген дәлелдемелер мен айғақтардың негізінде түсіндірмелер құрастыра алады. |
|
3 |
Тұрар Ақбаян Айдана Қанарбек Еңлік Құранбеков Али |
4 |
Жаратылыстану ғылымдары мен технологиялардың рөлі туралы қорытындылар жасауды талап ететін құбылыстардан тұратын сұрақтар мен тиімді жұмыс жасай алады. Бұл деңгейдегі оқушылар өз іс – әрекеттерін ойластыра біледі, ғылыми жаратылыстану білімдері мен деректерін пайдаланып өздерінің шешімдерін негіздей алады. |
|
4 |
Жолдыбек Сезім Батырхан |
3 |
Әртүрлі құбылыстарды түсіндіру үшін деректерді таңдай алады. Және қарапайым әдістерді немесе зерттеу стратегияларын пайдалана алады. Бұл деңгейде әртүрлі пәндердегі қарапайым ғылыми жаратылыстану тұжырымдамаларын түсіндіріп, қолдана алады. |
|
|
Мұхан Мұқағали Боран Ерасыл Қонысбек Аят |
2 |
Таныс Контекстердегі түрлі пікірлермен қарапайым ғылыми зерттеулерге негізделген қорытындылар беруге қабілетті. |
|
|
|
1 |
Ғылыми жаратылыстану білімдері шектелген, олар кейбір таныс жағдайларды ғана орындай алады және өте қарапайым жаратылыстану ұғымдарын түсінеді. |
География пәнінен алнған жаратылыстану сауаттлығына
(PIZA тапсырмаларына) мәтіндік талдау
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын тексеру мақсатыында PIZA тапсырмалары бойынша жаратылыстану сауаттылығынан 10-11 сынып оқушыларынан № 6 сынамалық тест алынды. Жаратылыстану сауаттылығы бойынша әрбір оқушыға графиктік мәтін түрінде тапсырмалар берілді. Тапсырмаларды орындағанда оқушылардың мәтінді дәлме- дәл түсінці бағаланбайды, олардың мәтіннен алған түсініктерін өмірлік мақсаттарда жүзеге асыруға пайдалана білуі бағаланады. Қатысқан оқушылардың нәтижесін саралайтын болсам, көрсеткіштері төмендегідей болды.
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Деңгей |
Сипаттамасы |
|
1 |
Әнуарбек Назерке Жұман Аслан Ғалымжанқызы Нұрдана Мұхамедияр Шакизада Кермбек Шапағат Тұрар Ақнұр Нұрғали Бекнұр Қосыбай Алтынай Мұратұлы Бинұр |
6 |
Жоғары деңгейдегі ойлауы мен пайымдауы , жаратылыстану және технологиялық жағдайларды шешуде өздерінің ғылыми тұрғыдан ойлай білуге дайындығын көрсете алады. Бұл деңгейдегі оқушылар жаратылыстану білімдерін қолдана біледі, қоғамдық және ғаламдық жағдайлар үшін дәлелдемелер мен шешімдер шығара алады. |
|
2 |
Жаңбыр Жанасыл Қосалы Алижан Қуанышбек Арай Құранбеков Али |
5 |
Ғылыми жаратылыстану тұжырымдамасымен жаратылыстану ғылымдары туралы білімдерін нақты бір жағдайда қолдана алады. Бұл деңгейдің оқушылары жақсы дамыған зерттеу қабілеттерін пайдалана алады, өздерінің маңызды талдауларына негізделген дәлелдемелер мен айғақтардың негізінде түсіндірмелер құрастыра алады. |
|
3 |
Тұрар Ақбаян Айдана Қанарбек Еңлік Сапарқызы Алтынай |
4 |
Жаратылыстану ғылымдары мен технологиялардың рөлі туралы қорытындылар жасауды талап ететін құбылыстардан тұратын сұрақтар мен тиімді жұмыс жасай алады. Бұл деңгейдегі оқушылар өз іс – әрекеттерін ойластыра біледі, ғылыми жаратылыстану білімдері мен деректерін пайдаланып өздерінің шешімдерін негіздей алады. |
|
4 |
Жолдыбек Сезім Батырхан Мұхан Мұқағали Боран Ерасыл, Қонысбек Аят |
3 |
Әртүрлі құбылыстарды түсіндіру үшін деректерді таңдай алады. Және қарапайым әдістерді немесе зерттеу стратегияларын пайдалана алады. Бұл деңгейде әртүрлі пәндердегі қарапайым ғылыми жаратылыстану тұжырымдамаларын түсіндіріп, қолдана алады. |
|
|
|
2 |
Таныс Контекстердегі түрлі пікірлермен қарапайым ғылыми зерттеулерге негізделген қорытындылар беруге қабілетті. |
|
|
|
1 |
Ғылыми жаратылыстану білімдері шектелген, олар кейбір таныс жағдайларды ғана орындай алады және өте қарапайым жаратылыстану ұғымдарын түсінеді. |
География пәнінен алнған жаратылыстану сауаттлығына
(PIZA тапсырмаларына) мәтіндік талдау
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын тексеру мақсатыында PIZA тапсырмалары бойынша жаратылыстану сауаттылығынан 10-11 сынып оқушыларынан № 7 сынамалық тест алынды. Жаратылыстану сауаттылығы бойынша әрбір оқушыға графиктік мәтін түрінде тапсырмалар берілді. Тапсырмаларды орындағанда оқушылардың мәтінді дәлме- дәл түсінці бағаланбайды, олардың мәтіннен алған түсініктерін өмірлік мақсаттарда жүзеге асыруға пайдалана білуі бағаланады. Қатысқан оқушылардың нәтижесін саралайтын болсам, көрсеткіштері төмендегідей болды.
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Деңгей |
Сипаттамасы |
|
1 |
Ғалымжанқызы Нұрдана Мұратұлы Бинұр Кермбек Шапағат Жұман Аслан Нұрғали Бекнұр Тұрар Ақнұр Қосалы Алижан |
6 |
Жоғары деңгейдегі ойлауы мен пайымдауы , жаратылыстану және технологиялық жағдайларды шешуде өздерінің ғылыми тұрғыдан ойлай білуге дайындығын көрсете алады. Бұл деңгейдегі оқушылар жаратылыстану білімдерін қолдана біледі, қоғамдық және ғаламдық жағдайлар үшін дәлелдемелер мен шешімдер шығара алады. |
|
2 |
Қосыбай Алтынай Құранбеков Али Қуанышбек Арай Жаңбыр Жанасыл Мұхамедияр Шакизада Әнуарбек Назерке |
5 |
Ғылыми жаратылыстану тұжырымдамасымен жаратылыстану ғылымдары туралы білімдерін нақты бір жағдайда қолдана алады. Бұл деңгейдің оқушылары жақсы дамыған зерттеу қабілеттерін пайдалана алады, өздерінің маңызды талдауларына негізделген дәлелдемелер мен айғақтардың негізінде түсіндірмелер құрастыра алады. |
|
3 |
Тұрар Ақбаян Айдана Жолдыбек Сезім Сапарқызы Алтынай |
4 |
Жаратылыстану ғылымдары мен технологиялардың рөлі туралы қорытындылар жасауды талап ететін құбылыстардан тұратын сұрақтар мен тиімді жұмыс жасай алады. Бұл деңгейдегі оқушылар өз іс – әрекеттерін ойластыра біледі, ғылыми жаратылыстану білімдері мен деректерін пайдаланып өздерінің шешімдерін негіздей алады. |
|
4 |
Қанарбек Еңлік Мұхан Мұқағали Батырхан |
3 |
Әртүрлі құбылыстарды түсіндіру үшін деректерді таңдай алады. Және қарапайым әдістерді немесе зерттеу стратегияларын пайдалана алады. Бұл деңгейде әртүрлі пәндердегі қарапайым ғылыми жаратылыстану тұжырымдамаларын түсіндіріп, қолдана алады. |
|
|
Боран Ерасыл, Қонысбек Аят |
2 |
Таныс Контекстердегі түрлі пікірлермен қарапайым ғылыми зерттеулерге негізделген қорытындылар беруге қабілетті. |
|
|
|
1 |
Ғылыми жаратылыстану білімдері шектелген, олар кейбір таныс жағдайларды ғана орындай алады және өте қарапайым жаратылыстану ұғымдарын түсінеді. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Пиза талдау
Пиза талдау
География пәнінен алнған жаратылыстану сауаттлығына
(PIZA тапсырмаларына) мәтіндік талдау
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын тексеру мақсатыында PIZA тапсырмалары бойынша жаратылыстану сауаттылығынан 10 сынып оқушыларынан № 1 сынамалық тест алынды. Жаратылыстану сауаттылығы бойынша әрбір оқушыға графиктік мәтін түрінде тапсырмалар берілді. Тапсырмаларды орындағанда оқушылардың мәтінді дәлме- дәл түсінці бағаланбайды, олардың мәтіннен алған түсініктерін өмірлік мақсаттарда жүзеге асыруға пайдалана білуі бағаланады. Қатысқан 29 оқушының нәтижесін саралайтын болсам, көрсеткіштері төмендегідей болды.
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Алған балы |
Деңгей |
Сипаттамасы |
|
1 |
Әнуарбек Назерге Керімбек Шапағат Нұрғали Бекнұр, Мұратұлы Бинұр Жарман Ақмөр, |
18-20 |
6 |
Жоғары деңгейдегі ойлауы мен пайымдауы , жаратылыстану және технологиялық жағдайларды шешуде өздерінің ғылыми тұрғыдан ойлай білуге дайындығын көрсете алады. Бұл деңгейдегі оқушылар жаратылыстану білімдерін қолдана біледі, қоғамдық және ғаламдық жағдайлар үшін дәлелдемелер мен шешімдер шығара алады. |
|
2 |
Қосыбай Алтынай, Тұрар Ақнұр, Қосалы Әлихан, Қуанышбек Арай, Ғалымжанқызы Нұрдана, Мұхамедияр Шакизат, |
15-17 |
5 |
Ғылыми жаратылыстану тұжырымдамасымен жаратылыстану ғылымдары туралы білімдерін нақты бір жағдайда қолдана алады. Бұл деңгейдің оқушылары жақсы дамыған зерттеу қабілеттерін пайдалана алады, өздерінің маңызды талдауларына негізделген дәлелдемелер мен айғақтардың негізінде түсіндірмелер құрастыра алады. |
|
3 |
Жаңбыр Жанасыл, Біртай Ерасыл Тұрар Ақбаян, Құранбеков Али Шыңғыс Аяна, Қанарбек Еңлік, Берік Алтын, Рахымбай Айдана, Сапарқызы Алтынай, Жақсылық Батырхан, Жолдыбек Сезім |
13-14 |
4 |
Жаратылыстану ғылымдары мен технологиялардың рөлі туралы қорытындылар жасауды талап ететін құбылыстардан тұратын сұрақтар мен тиімді жұмыс жасай алады. Бұл деңгейдегі оқушылар өз іс – әрекеттерін ойластыра біледі, ғылыми жаратылыстану білімдері мен деректерін пайдаланып өздерінің шешімдерін негіздей алады. |
|
4 |
Рахымбай Бекарыс, Қонысбек Әлижан, |
7-10 |
3 |
Әртүрлі құбылыстарды түсіндіру үшін деректерді таңдай алады. Және қарапайым әдістерді немесе зерттеу стратегияларын пайдалана алады. Бұл деңгейде әртүрлі пәндердегі қарапайым ғылыми жаратылыстану тұжырымдамаларын түсіндіріп, қолдана алады. |
|
|
Марат Қарақат, Мұхан Мұқағали, Ділтай Ықылас, |
6-4 |
2 |
Таныс Контекстердегі түрлі пікірлермен қарапайым ғылыми зерттеулерге негізделген қорытындылар беруге қабілетті. |
|
|
Әбілхан Бекболат |
3-1 |
1 |
Ғылыми жаратылыстану білімдері шектелген, олар кейбір таныс жағдайларды ғана орындай алады және өте қарапайым жаратылыстану ұғымдарын түсінеді. |
|
|
|
|
|
|
География пәнінен алнған жаратылыстану сауаттлығына
(PIZA тапсырмаларына) мәтіндік талдау
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын тексеру мақсатыында PIZA тапсырмалары бойынша жаратылыстану сауаттылығынан 10 сынып оқушыларынан № 2 сынамалық тест алынды. Жаратылыстану сауаттылығы бойынша әрбір оқушыға графиктік мәтін түрінде тапсырмалар берілді. Тапсырмаларды орындағанда оқушылардың мәтінді дәлме- дәл түсінці бағаланбайды, олардың мәтіннен алған түсініктерін өмірлік мақсаттарда жүзеге асыруға пайдалана білуі бағаланады. Қатысқан 28 оқушының нәтижесін саралайтын болсам, көрсеткіштері төмендегідей болды.
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Алған балы |
Деңгей |
Сипаттамасы |
|
1 |
Әнуарбек Назерге Керімбек Шапағат Нұрғали Бекнұр, Мұхамедияр Шакизат, Тұрар Ақнұр |
5 |
6 |
Жоғары деңгейдегі ойлауы мен пайымдауы , жаратылыстану және технологиялық жағдайларды шешуде өздерінің ғылыми тұрғыдан ойлай білуге дайындығын көрсете алады. Бұл деңгейдегі оқушылар жаратылыстану білімдерін қолдана біледі, қоғамдық және ғаламдық жағдайлар үшін дәлелдемелер мен шешімдер шығара алады. |
|
2 |
Қосыбай Алтынай, , Қосалы Әлихан, Қуанышбек Арай, Ғалымжанқызы Нұрдана, Мұратұлы Бинұр Жарман Ақмөр, Жаңбыр Жанасыл, Құранбеков Али |
4 |
5 |
Ғылыми жаратылыстану тұжырымдамасымен жаратылыстану ғылымдары туралы білімдерін нақты бір жағдайда қолдана алады. Бұл деңгейдің оқушылары жақсы дамыған зерттеу қабілеттерін пайдалана алады, өздерінің маңызды талдауларына негізделген дәлелдемелер мен айғақтардың негізінде түсіндірмелер құрастыра алады. |
|
3 |
Тұрар Ақбаян, Шыңғыс Аяна, Қанарбек Еңлік, Берік Алтын, Рахымбай Айдана, Сапарқызы Алтынай, Жақсылық Батырхан, Біртай Ерасыл |
3 |
4 |
Жаратылыстану ғылымдары мен технологиялардың рөлі туралы қорытындылар жасауды талап ететін құбылыстардан тұратын сұрақтар мен тиімді жұмыс жасай алады. Бұл деңгейдегі оқушылар өз іс – әрекеттерін ойластыра біледі, ғылыми жаратылыстану білімдері мен деректерін пайдаланып өздерінің шешімдерін негіздей алады. |
|
4 |
Рахымбай Бекарыс, Қонысбек Әлижан, Жолдыбек Сезім, Марат Қарақат, Мұхан Мұқағали, Ділтай Ықылас |
2 |
3 |
Әртүрлі құбылыстарды түсіндіру үшін деректерді таңдай алады. Және қарапайым әдістерді немесе зерттеу стратегияларын пайдалана алады. Бұл деңгейде әртүрлі пәндердегі қарапайым ғылыми жаратылыстану тұжырымдамаларын түсіндіріп, қолдана алады. |
|
|
|
|
2 |
Таныс Контекстердегі түрлі пікірлермен қарапайым ғылыми зерттеулерге негізделген қорытындылар беруге қабілетті. |
|
|
|
|
1 |
Ғылыми жаратылыстану білімдері шектелген, олар кейбір таныс жағдайларды ғана орындай алады және өте қарапайым жаратылыстану ұғымдарын түсінеді. |
|
|
|
|
|
|
География пәнінен алнған жаратылыстану сауаттлығына
(PIZA тапсырмаларына) мәтіндік талдау
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын тексеру мақсатыында PIZA тапсырмалары бойынша жаратылыстану сауаттылығынан 10 сынып оқушыларынан № 3 сынамалық тест алынды. Жаратылыстану сауаттылығы бойынша әрбір оқушыға графиктік мәтін түрінде тапсырмалар берілді. Тапсырмаларды орындағанда оқушылардың мәтінді дәлме- дәл түсінці бағаланбайды, олардың мәтіннен алған түсініктерін өмірлік мақсаттарда жүзеге асыруға пайдалана білуі бағаланады. Қатысқан 27 оқушының нәтижесін саралайтын болсам, көрсеткіштері төмендегідей болды.
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Алған балы |
Деңгей |
Сипаттамасы |
|
1 |
Қосыбай Алтынай, Жаңбыр Жанасыл Мұхамедияр Шакизат, Әнуарбек Назерге Керімбек Шапағат Нұрғали Бекнұр, Тұрар Ақнұр Құранбеков Али, Қосалы Әлихан, Ғалымжанқызы Нұрдана, Қуанышбек Арай, Жұман Аслан |
8-7 |
6 |
Жоғары деңгейдегі ойлауы мен пайымдауы , жаратылыстану және технологиялық жағдайларды шешуде өздерінің ғылыми тұрғыдан ойлай білуге дайындығын көрсете алады. Бұл деңгейдегі оқушылар жаратылыстану білімдерін қолдана біледі, қоғамдық және ғаламдық жағдайлар үшін дәлелдемелер мен шешімдер шығара алады. |
|
2 |
Мұратұлы Бинұр Жарман Ақмөр, , Рахымбай Айдана, Сапарқызы Алтынай, Қанарбек Еңлік Рахымбай Бекарыс, |
6-5 |
5 |
Ғылыми жаратылыстану тұжырымдамасымен жаратылыстану ғылымдары туралы білімдерін нақты бір жағдайда қолдана алады. Бұл деңгейдің оқушылары жақсы дамыған зерттеу қабілеттерін пайдалана алады, өздерінің маңызды талдауларына негізделген дәлелдемелер мен айғақтардың негізінде түсіндірмелер құрастыра алады. |
|
3 |
Мұхан Мұқағали, Тұрар Ақбаян, Шыңғыс Аяна, , Берік Алтын, Жақсылық Батырхан, Біртай Ерасыл Жолдыбек Сезім, Марат Қарақат, Ділтай Ықылас, |
4 |
4 |
Жаратылыстану ғылымдары мен технологиялардың рөлі туралы қорытындылар жасауды талап ететін құбылыстардан тұратын сұрақтар мен тиімді жұмыс жасай алады. Бұл деңгейдегі оқушылар өз іс – әрекеттерін ойластыра біледі, ғылыми жаратылыстану білімдері мен деректерін пайдаланып өздерінің шешімдерін негіздей алады. |
|
4 |
Қонысбек Әлижан, |
3 |
3 |
Әртүрлі құбылыстарды түсіндіру үшін деректерді таңдай алады. Және қарапайым әдістерді немесе зерттеу стратегияларын пайдалана алады. Бұл деңгейде әртүрлі пәндердегі қарапайым ғылыми жаратылыстану тұжырымдамаларын түсіндіріп, қолдана алады. |
|
|
|
2 |
2 |
Таныс Контекстердегі түрлі пікірлермен қарапайым ғылыми зерттеулерге негізделген қорытындылар беруге қабілетті. |
|
|
|
1 |
1 |
Ғылыми жаратылыстану білімдері шектелген, олар кейбір таныс жағдайларды ғана орындай алады және өте қарапайым жаратылыстану ұғымдарын түсінеді. |
|
|
|
|
|
|
География пәнінен алнған жаратылыстану сауаттлығына
(PIZA тапсырмаларына) мәтіндік талдау
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын тексеру мақсатыында PIZA тапсырмалары бойынша жаратылыстану сауаттылығынан 10 сынып оқушыларынан № 4 сынамалық тест алынды. Жаратылыстану сауаттылығы бойынша әрбір оқушыға графиктік мәтін түрінде тапсырмалар берілді. Тапсырмаларды орындағанда оқушылардың мәтінді дәлме- дәл түсінці бағаланбайды, олардың мәтіннен алған түсініктерін өмірлік мақсаттарда жүзеге асыруға пайдалана білуі бағаланады. Қатысқан 24 оқушының нәтижесін саралайтын болсам, көрсеткіштері төмендегідей болды.
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Деңгей |
Сипаттамасы |
|
1 |
Әнуарбек Назерке Ғалымжанқызы Нұрдана Мұхамедияр Шакизада Кермбек Шапағат Тұрар Ақнұр Нұрғали Бекнұр Жұман Аслан |
6 |
Жоғары деңгейдегі ойлауы мен пайымдауы , жаратылыстану және технологиялық жағдайларды шешуде өздерінің ғылыми тұрғыдан ойлай білуге дайындығын көрсете алады. Бұл деңгейдегі оқушылар жаратылыстану білімдерін қолдана біледі, қоғамдық және ғаламдық жағдайлар үшін дәлелдемелер мен шешімдер шығара алады. |
|
2 |
Жаңбыр Жанасыл Қосыбай Алтынай Қосалы Алижан Қуанышбек Арай Сапарқызы Алтынай Мұратұлы Бинұр |
5 |
Ғылыми жаратылыстану тұжырымдамасымен жаратылыстану ғылымдары туралы білімдерін нақты бір жағдайда қолдана алады. Бұл деңгейдің оқушылары жақсы дамыған зерттеу қабілеттерін пайдалана алады, өздерінің маңызды талдауларына негізделген дәлелдемелер мен айғақтардың негізінде түсіндірмелер құрастыра алады. |
|
3 |
Тұрар Ақбаян Айдана Қанарбек Еңлік Құранбеков Али |
4 |
Жаратылыстану ғылымдары мен технологиялардың рөлі туралы қорытындылар жасауды талап ететін құбылыстардан тұратын сұрақтар мен тиімді жұмыс жасай алады. Бұл деңгейдегі оқушылар өз іс – әрекеттерін ойластыра біледі, ғылыми жаратылыстану білімдері мен деректерін пайдаланып өздерінің шешімдерін негіздей алады. |
|
4 |
Жолдыбек Сезім Батырхан Мұхан Мұқағали Боран Ерасыл, Қонысбек Аят |
3 |
Әртүрлі құбылыстарды түсіндіру үшін деректерді таңдай алады. Және қарапайым әдістерді немесе зерттеу стратегияларын пайдалана алады. Бұл деңгейде әртүрлі пәндердегі қарапайым ғылыми жаратылыстану тұжырымдамаларын түсіндіріп, қолдана алады. |
|
|
|
2 |
Таныс Контекстердегі түрлі пікірлермен қарапайым ғылыми зерттеулерге негізделген қорытындылар беруге қабілетті. |
|
|
|
1 |
Ғылыми жаратылыстану білімдері шектелген, олар кейбір таныс жағдайларды ғана орындай алады және өте қарапайым жаратылыстану ұғымдарын түсінеді. |
|
|
|
|
|
География пәнінен алнған жаратылыстану сауаттлығына
(PIZA тапсырмаларына) мәтіндік талдау
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын тексеру мақсатыында PIZA тапсырмалары бойынша жаратылыстану сауаттылығынан 10 сынып оқушыларынан № 5 сынамалық тест алынды. Жаратылыстану сауаттылығы бойынша әрбір оқушыға графиктік мәтін түрінде тапсырмалар берілді. Тапсырмаларды орындағанда оқушылардың мәтінді дәлме- дәл түсінці бағаланбайды, олардың мәтіннен алған түсініктерін өмірлік мақсаттарда жүзеге асыруға пайдалана білуі бағаланады. Қатысқан 24 оқушының нәтижесін саралайтын болсам, көрсеткіштері төмендегідей болды.
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Деңгей |
Сипаттамасы |
|
1 |
Әнуарбек Назерке Жұман Аслан Ғалымжанқызы Нұрдана Мұхамедияр Шакизада Кермбек Шапағат Тұрар Ақнұр Нұрғали Бекнұр |
6 |
Жоғары деңгейдегі ойлауы мен пайымдауы , жаратылыстану және технологиялық жағдайларды шешуде өздерінің ғылыми тұрғыдан ойлай білуге дайындығын көрсете алады. Бұл деңгейдегі оқушылар жаратылыстану білімдерін қолдана біледі, қоғамдық және ғаламдық жағдайлар үшін дәлелдемелер мен шешімдер шығара алады. |
|
2 |
Жаңбыр Жанасыл Қосыбай Алтынай Қосалы Алижан Қуанышбек Арай Сапарқызы Алтынай Мұратұлы Бинұр |
5 |
Ғылыми жаратылыстану тұжырымдамасымен жаратылыстану ғылымдары туралы білімдерін нақты бір жағдайда қолдана алады. Бұл деңгейдің оқушылары жақсы дамыған зерттеу қабілеттерін пайдалана алады, өздерінің маңызды талдауларына негізделген дәлелдемелер мен айғақтардың негізінде түсіндірмелер құрастыра алады. |
|
3 |
Тұрар Ақбаян Айдана Қанарбек Еңлік Құранбеков Али |
4 |
Жаратылыстану ғылымдары мен технологиялардың рөлі туралы қорытындылар жасауды талап ететін құбылыстардан тұратын сұрақтар мен тиімді жұмыс жасай алады. Бұл деңгейдегі оқушылар өз іс – әрекеттерін ойластыра біледі, ғылыми жаратылыстану білімдері мен деректерін пайдаланып өздерінің шешімдерін негіздей алады. |
|
4 |
Жолдыбек Сезім Батырхан |
3 |
Әртүрлі құбылыстарды түсіндіру үшін деректерді таңдай алады. Және қарапайым әдістерді немесе зерттеу стратегияларын пайдалана алады. Бұл деңгейде әртүрлі пәндердегі қарапайым ғылыми жаратылыстану тұжырымдамаларын түсіндіріп, қолдана алады. |
|
|
Мұхан Мұқағали Боран Ерасыл Қонысбек Аят |
2 |
Таныс Контекстердегі түрлі пікірлермен қарапайым ғылыми зерттеулерге негізделген қорытындылар беруге қабілетті. |
|
|
|
1 |
Ғылыми жаратылыстану білімдері шектелген, олар кейбір таныс жағдайларды ғана орындай алады және өте қарапайым жаратылыстану ұғымдарын түсінеді. |
География пәнінен алнған жаратылыстану сауаттлығына
(PIZA тапсырмаларына) мәтіндік талдау
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын тексеру мақсатыында PIZA тапсырмалары бойынша жаратылыстану сауаттылығынан 10-11 сынып оқушыларынан № 6 сынамалық тест алынды. Жаратылыстану сауаттылығы бойынша әрбір оқушыға графиктік мәтін түрінде тапсырмалар берілді. Тапсырмаларды орындағанда оқушылардың мәтінді дәлме- дәл түсінці бағаланбайды, олардың мәтіннен алған түсініктерін өмірлік мақсаттарда жүзеге асыруға пайдалана білуі бағаланады. Қатысқан оқушылардың нәтижесін саралайтын болсам, көрсеткіштері төмендегідей болды.
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Деңгей |
Сипаттамасы |
|
1 |
Әнуарбек Назерке Жұман Аслан Ғалымжанқызы Нұрдана Мұхамедияр Шакизада Кермбек Шапағат Тұрар Ақнұр Нұрғали Бекнұр Қосыбай Алтынай Мұратұлы Бинұр |
6 |
Жоғары деңгейдегі ойлауы мен пайымдауы , жаратылыстану және технологиялық жағдайларды шешуде өздерінің ғылыми тұрғыдан ойлай білуге дайындығын көрсете алады. Бұл деңгейдегі оқушылар жаратылыстану білімдерін қолдана біледі, қоғамдық және ғаламдық жағдайлар үшін дәлелдемелер мен шешімдер шығара алады. |
|
2 |
Жаңбыр Жанасыл Қосалы Алижан Қуанышбек Арай Құранбеков Али |
5 |
Ғылыми жаратылыстану тұжырымдамасымен жаратылыстану ғылымдары туралы білімдерін нақты бір жағдайда қолдана алады. Бұл деңгейдің оқушылары жақсы дамыған зерттеу қабілеттерін пайдалана алады, өздерінің маңызды талдауларына негізделген дәлелдемелер мен айғақтардың негізінде түсіндірмелер құрастыра алады. |
|
3 |
Тұрар Ақбаян Айдана Қанарбек Еңлік Сапарқызы Алтынай |
4 |
Жаратылыстану ғылымдары мен технологиялардың рөлі туралы қорытындылар жасауды талап ететін құбылыстардан тұратын сұрақтар мен тиімді жұмыс жасай алады. Бұл деңгейдегі оқушылар өз іс – әрекеттерін ойластыра біледі, ғылыми жаратылыстану білімдері мен деректерін пайдаланып өздерінің шешімдерін негіздей алады. |
|
4 |
Жолдыбек Сезім Батырхан Мұхан Мұқағали Боран Ерасыл, Қонысбек Аят |
3 |
Әртүрлі құбылыстарды түсіндіру үшін деректерді таңдай алады. Және қарапайым әдістерді немесе зерттеу стратегияларын пайдалана алады. Бұл деңгейде әртүрлі пәндердегі қарапайым ғылыми жаратылыстану тұжырымдамаларын түсіндіріп, қолдана алады. |
|
|
|
2 |
Таныс Контекстердегі түрлі пікірлермен қарапайым ғылыми зерттеулерге негізделген қорытындылар беруге қабілетті. |
|
|
|
1 |
Ғылыми жаратылыстану білімдері шектелген, олар кейбір таныс жағдайларды ғана орындай алады және өте қарапайым жаратылыстану ұғымдарын түсінеді. |
География пәнінен алнған жаратылыстану сауаттлығына
(PIZA тапсырмаларына) мәтіндік талдау
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын тексеру мақсатыында PIZA тапсырмалары бойынша жаратылыстану сауаттылығынан 10-11 сынып оқушыларынан № 7 сынамалық тест алынды. Жаратылыстану сауаттылығы бойынша әрбір оқушыға графиктік мәтін түрінде тапсырмалар берілді. Тапсырмаларды орындағанда оқушылардың мәтінді дәлме- дәл түсінці бағаланбайды, олардың мәтіннен алған түсініктерін өмірлік мақсаттарда жүзеге асыруға пайдалана білуі бағаланады. Қатысқан оқушылардың нәтижесін саралайтын болсам, көрсеткіштері төмендегідей болды.
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Деңгей |
Сипаттамасы |
|
1 |
Ғалымжанқызы Нұрдана Мұратұлы Бинұр Кермбек Шапағат Жұман Аслан Нұрғали Бекнұр Тұрар Ақнұр Қосалы Алижан |
6 |
Жоғары деңгейдегі ойлауы мен пайымдауы , жаратылыстану және технологиялық жағдайларды шешуде өздерінің ғылыми тұрғыдан ойлай білуге дайындығын көрсете алады. Бұл деңгейдегі оқушылар жаратылыстану білімдерін қолдана біледі, қоғамдық және ғаламдық жағдайлар үшін дәлелдемелер мен шешімдер шығара алады. |
|
2 |
Қосыбай Алтынай Құранбеков Али Қуанышбек Арай Жаңбыр Жанасыл Мұхамедияр Шакизада Әнуарбек Назерке |
5 |
Ғылыми жаратылыстану тұжырымдамасымен жаратылыстану ғылымдары туралы білімдерін нақты бір жағдайда қолдана алады. Бұл деңгейдің оқушылары жақсы дамыған зерттеу қабілеттерін пайдалана алады, өздерінің маңызды талдауларына негізделген дәлелдемелер мен айғақтардың негізінде түсіндірмелер құрастыра алады. |
|
3 |
Тұрар Ақбаян Айдана Жолдыбек Сезім Сапарқызы Алтынай |
4 |
Жаратылыстану ғылымдары мен технологиялардың рөлі туралы қорытындылар жасауды талап ететін құбылыстардан тұратын сұрақтар мен тиімді жұмыс жасай алады. Бұл деңгейдегі оқушылар өз іс – әрекеттерін ойластыра біледі, ғылыми жаратылыстану білімдері мен деректерін пайдаланып өздерінің шешімдерін негіздей алады. |
|
4 |
Қанарбек Еңлік Мұхан Мұқағали Батырхан |
3 |
Әртүрлі құбылыстарды түсіндіру үшін деректерді таңдай алады. Және қарапайым әдістерді немесе зерттеу стратегияларын пайдалана алады. Бұл деңгейде әртүрлі пәндердегі қарапайым ғылыми жаратылыстану тұжырымдамаларын түсіндіріп, қолдана алады. |
|
|
Боран Ерасыл, Қонысбек Аят |
2 |
Таныс Контекстердегі түрлі пікірлермен қарапайым ғылыми зерттеулерге негізделген қорытындылар беруге қабілетті. |
|
|
|
1 |
Ғылыми жаратылыстану білімдері шектелген, олар кейбір таныс жағдайларды ғана орындай алады және өте қарапайым жаратылыстану ұғымдарын түсінеді. |
шағым қалдыра аласыз













