11.Төмен оқу
қарқыны бар білім алушыларды қолдау: тәсілдер мен
әдістер
Әрбір адамзат ұстаздықты таңдай алса да , нағыз
маман иесі болып қалыптасу өте қиын. Ұлы ұстаздың жолында талап қай
кезде де күшті болған, бірақ бүгінгі күні мұғалім – жаңалыққа жол
көрсетуші сияқты. Салтанаты келіскен кезеңде талабы күшті заманның
бәсекеге қабілетті азаматын тәрбиелеп шығару – ұстаз еңбегі екені
сөзсіз.Жүрек батылдығын да,сезім адалдығын да,мінез жайын да,білім
байлығы бәрін бір арнаға топтап,тоқсан сөздіңтобықтай түйіні
ұстазда-осы қабілеттердің болуы абзал. Осылардың ерекше
айырмашылығы – оқыту технологиясы қайталанып отырады ,әрі дамытады.
Әдістеменің ақыры сапалы нәтиже беруі ерен еңбектің
нәтежиесінде . Сомен қоса, әдістемелік технология деңгейіне
дейін көтеріліп үлкен көрсеткіш береді. Жаңа тақырыпты
түсіндірудің белгілі әдістемелік жолы болады.Әдістеме шынайы,
сенім, сәйкес талаптарға орайласса, оны оқыту технологиясы
деп танимыз.. Оқыту қарқыны төмен оқушылардың оқу дағдысын дамыту
барысында әр түрлі суретті ертегілерді қолданып дағдыландыру ең
тиімді тәсіл болып саналады.Оқу қарқыны төмен оқушыларды жарыс
түрінде оқытып дағдыландырған ең дұрысы деп есептеймін.Оқыту
технологиясының педагогикамен шеберлігі өзара
байланысты. Оқыту технологиясы жете білудің өзі - үлкен
шеберлік. Әрбір технология оқытушы жеке басының іске асуы
ықтмал, ал оны жүзеге асыруда технология ерекше мұғалімнің
оқытудағы машығы бай.Мұғалімнің өзін қойылған негізгі
мақсаты – оқудың әдістеме– тәсілін ылғи дамытып отыруы ,
жаңаша педагогика техниканы анықтап меңгереді. Мұғалім
болудағы баса мәселелер – оқытудағы
әдістерін дұрыстап таңдай білуі.Мұғалімнің белсенділік
әрекеті , оқушының танымды қабілеті дамып, ғылыми негіздерді
игеруде, белгіленген білімнің, дағды мен іскерлігін
қалыптастырушы, оқушыны руханият, еңбекшіл жәнеде
кәсібилік дағдысын дамытуымызда аянбай
еңбектенуіміз керек .Сондықтан жаңашыл жүйе
нәтежиелі құнды болады .