Материалдар / «Планиметрия әлеміне саяхат»

«Планиметрия әлеміне саяхат»

Материал туралы қысқаша түсінік
математика мұғалімдеріне әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Маусым 2018
768
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: «Планиметрия әлеміне саяхат» сайыс сабақ Мақсаты: Математиканың практикалық бағытталуын көрсету, іс-шараны стандартты емес формада өткізу арқылы математикаға деген қызығушылықтарының қалыптасуын жалғастыру; Шығармашылық және коммуникативтік қабілеттерін, ұжыммен жұмыс жасай алу қабілеттерін арттыру.Оқушылардың ой - өрісін дамыту, тапқырлық, ізденімпаздық қасиеттерге жетелеу. Дәлдікке ұқыптылыққа пәнге деген қызығушылығын арттыру.Қатысушылар: 7-9- сынып оқушыларынан 3 команда(6 оқушыдан). Командаға қажетті құралдар:  • Қатысушылардың аты-жөні жазылған бейдж• Командаға ат ойлап табу, капитанын сайлау.Ойын ережесі: Ойынға әр сыныптан 6 оқушыдан 3 команда қатысады.Әр команданың мақсаты көбірек ұпай жинау. Ол үшін ойын сұрақтарына дұрыс жауап берумен шектелмей, басқа топтың сұрақтарына да жауап беру керек.Сабақтық көрнекілігі: тақырып, тапсырмалы плакаттар, тапсырмалы қима қағаздар, координаталар жүйесі. .1. Кіріспе ......... бүгін біз ғылымдар патшасы – математикамен бірге тоқталып өтеміз.1-Жүргізуші:- Қайырлы күн қымбатты қонақтар,әділ қазылар алқасы және ойынға қатысушылар! - Сіздерді бүгін осы залда көріп отырғанымызға өте қуаныштымыз.- Біздің бүгінгі мақсатымыз математика пәнінің өте жауапты екендігін біле отыра, фигуралардың ғажайып әлеміне ойша саяхат жасап,оның байлығын көре білу және мүмкіндігінше оқушыларды қызықтыра білу.2-Жүргізуші: Бөлімдерде таныстырып өтейік.1-бөлім: «Бәйге» Топ басшыларына сұрақ.2-бөлім: «Боулинг» практикалық бөлім 3-бөлім: «Координаталар сызады» теориялық бөлім. 4-бөлім: « Формулалар сөйлейді» формуланы аяқтап, оның негізін түсіндіру.1-Жүргізуші: - Сайысымызды бастайық!!!- Бүгінгі ойынға қатысушы командалармен танысуға рұқсат етіңіздер.- Ал, командалар дайынсыздар ма? 2-Жүргізуші: 1-бөлім «Білімдіге – биіктен орын» сұрақ-жауап / Топ басшыларының сайысы«Үшбұрыштар» тобы 1. Екі нүктемен шектелген түзу.2. Дәлелдеуді қажет етпейтін сөйлем3. Түзуге қатысты симметрия (осьтік симметрия) 4. Бұрышты қақ бөлетін сәуле5. Дәлелдеуді қажет ететін сөйлем6. «жазықтықта өлшеу» ғылымы7. Бір-бірімен қиылыспайтын түзулер 8. «Геометрия» пәнінің негізін салушы. /Евклид/9. Нүктенің бірінші координатасы10. Нүктенің екінші координатасыІІ топ. «Төртбұрыштар» тобы 1.Бұрыштың өлшем бірлігі2.Өлшемі 90 градустан үлкен бұрыш3.Жарты түзу сәуле.4. қарсы жатқан қабырғаны қақ бөлетін сәуле5.Берілген нүктеден түзуге дейінгі қысқа қашықтық6.Төртінші артығын тап: радиус,центр,төбесі,диаметр(төбесі)7. Жазықтықтағы қандей түзеулер ешқашан қиылыспайды 8. Алғашқы он санның ішінде неше жәй сан бар? /2,3,5,7/9. Тең қабырғалы үшбұрыштың әр ішкі бұрышы не градус? / 600/10. Екі қабырғасы ғана параллель болатын дөңес төртбұрыш

ІІІ топ. «Шеңберлер» тобы1.Сүйір бұрышқа қарсы жатқан катеттің гипотенузаға қатынасы 2. Сыбайлас бұрыштардың қосындысы3. Вертикаль бұрыштар қандай?4.тең қабырғалы үшбұрыштың бұрыштарының шамасы5. Қандай түзулер қиылыспайды6. Шеңбердің екі нүктесін қосатын кесінді7. Шеңбердің центрінен кез-келген нүктесіне дейінгі қашықтық8. Диагональдары өзара перпендикуляр паралеллограмм9. Барлық қабырғалары тең тік төртбұрыш /квадрат/10. Параллелограмның қарама-қарсы қабырғалары /тең/11. Вектор дегеніміз не? (Бағытталған кесінді)Төртеу түгел болса төбедегі келеді, алтау ала болса недегі кетеді? /ауыз, род, 2 -бөлім практикалық бөлім «Боулинг» / есептер шығару// Тигізген топтың топ басшылары келіп, тапсырмалар алады7-сынып / араластырып тастау/ 1. Егер үшбұрыштың екі бұрышы 190 және 610 болса, онда оның үшінші бұрышын табыңдар. Бұл үшбұрыш сүйір бұрышты ма, әлде доғал бұрышты ма?2. Тік бұрышты үшбұрыштың бір бұрышы 300 . Оның қалған бұрыштарын табыңдар.3. Егер үшбұрыштың екі бұрышы 200 және 800 болса, онда оның үшінші бұрышы қандай? Бұл қандай үшбұрыш?4. Тең бүйірлі үшбұрыштың табанындағы сыртқы бұрышы 1300. Оның барлық ішкі бұрыштарын табыңдар.5. Екі параллель түзуді қиюшымен қиғанда шығатын бұрыштардың бірі 1100-қа тең. Қалған бұрыштарды табыңдар. 6. Екі параллель түзуді қиюшымен қиғанда шығатын ішкі айқыш бұрыштардың қосындысы 900. Барлық 8 бұрыштың шамасын табыңдар. 8-сынып1. Егер 0 болса, онда ABCD параллелограмының бұрыштарын табыңдар.2.Ромбының қабырғасы мен бір диагоналының арасындағы бұрыш 420 –қа тең. Ромбының бұрыштарын табыңдар. 3. Үшбұрыш АВС-да <С=90° <А=40°, СD перпендикуляр АВ. <АСD-ны табыңдар.(50°)4. 112°-қа тең бұрышқа сыбайлас бұрыш неге тең?(68°)5. Тең бүйірлі үшбұрыштың периметрі 12 см, ал бүйір қабырғасы 5 см. Оның табанын табыңдар.(2 см)6. Үшбұрыштың екі бұрышы 53° және 57°. Оның үшінші бұрышын табыңдар.(70°) 7. Тең бүйірлі үшбұрыштың периметрі 16 см, ал бүйір қабырғасы табанынан 2 см ұзын. Бүйір қабырғасын табыңдар.(6 см)9-сынып
  • Әрбір бұрышы 1200-қа тең дөңес көпбұрыштың неше төбесі бар?
  • АВС және А1В1С1 тең бүйірлі үшбұрыштар.Олардың табандары АВ= a, А1В1= c. Егер:
< А1 =700 болса, онда бұл үшбұрыштар ұқсас бола ма? Ұқсас болса, онда ұқсастық коэффициенті неге тең? Жауаптарыңды негіздеңдер.
  • Әрбір қабырғасы 5 см болатын дұрыс 6 бұрышқа іштей сызылған шеңбердің радиусын табыңдар.
  • АВС үшбұрышында: АВ = 3 cм, АС=5 см, cosα=0.6. BC – табыңдар.
  • АВС үшбұрышында: АВ = 7 cм, ВС=6 см, cosβ=0.8. sinα – табыңдар.
  • АВС үшбұрышында: АВ = 4 cм,AC=7, ВС=8 см. cosβ – табыңдар.
Жүргізуші: Құрметті, қонақтар! Сайысқа қатысушылар есептерін шығара берсін, оған дейін мен сіздерді математиканың тарихымен таныстыра отырайын. / қосу/ 1-Жүргізуші: Білекті бірді жығады, білімді нешені жығады? 2-Жүргізуші: /мың, тысяча /3-бөлім. «Координаталар сызады» теориялық бөлім /анықтама, теорема/ Бұл бөлім бойынша осы топ мүшелері төртбұрышқа қатысты барлық кез-келген теоремаларыды айтуы керек.Төртбұрыштардың теоремасы
  • Төртбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы 3600-қа тең.
  • Параллеограмның қарама-қарсы қабырғалары тең,
  • Егер дөңес төртбұрыштың қарама-қарсы екі қабырғасы тең және параллель болса, онда ол параллеллеограм болады.
  • Төртбұрыштың диагональдары тең болады.
  • Диагональдары тең параллелограмм төртбұрыш болады.
  • Ромбының диагональдары өзара перпендикуляр және олар бұрыштардың биссектрисалары болып табылады.
  • Егер параллеограмның диагональдар перпендикуляр болса, онда ол ромб болады.
Үшбұрыштардың теоремасы Бұл бөлім бойынша осы топ мүшелері үшбұрышқа қатысты барлық кез-келген теоремаларыды айтуы керек.

1.Үшбұрыштың екі қабырғасының ортасын қосатын орта сызық үшінші қабырғаға параллель және оның жартысына тең болады. 2. Үшбұрыштың үш медианасы бір нүктеде қиылысады және ол нүкте әрбір медиананы оның табанынан бастап есептегенде бөлікке бөледі.3.биссектрисаның кез келген нүктесі бұрыш қабырғаларынан бірдей қашықтықта жатады 4. Үшбұрыштың биссектрисалары бір нүктеде қиылысады.5.Кесіндіге орта перпендикулярдың кез келген нүктесі осы кесіндінің ұштарынан бірдей қашықтықта жатады.6. Үшбұрыштың қабырғаларына жүргізілген орта перпендикулярлар бір нүктеде қиылысады.7.Кез келген үшбұрыштың биіктіктері бір нүктеде қиылысады. Шеңбердің теоремалары Бұл бөлім бойынша осы топ мүшелері шеңберге қатысты барлық кез-келген теоремалар мен анықтамаларды айтуы керек.

1. Үшбұрышқа сырттай сызылған шеңбердің центрі үшбұрыштың орта перпендикулярларының қиылысу нүктесі болады.2. Үшбұрышқа іштей сызылған шеңбер центрі үшбұрыш биссектрисаларының қиылысу нүктесі болады.3. Шеңберге іштей сызылған бұрыштың градустық өлшемі осы бұрышты керетін доғаның градустық өлшемінің жартысына тең.4. Егер шеңбердің АВ және СD хордалары S нүктесінде қиылысса, онда AS×BS=DS×CS.5. Берілген нүктеден бірдей қашықтықта жатқан нүкетелерден тұратын фигура6. Шеңбердің кез-келген екі нүктесін қосатын кесінді.1-Жүргізуші:1. Әдебиеттегі сандар былай дейді екен. Қазақ халық мақалында бір құмалақ бір қарын нені \майды\ бүлдіреді? 2-Жүргізуші: (май, масло, )4-бөлім «Формулаларды сөйлейді» өз топтарының атына байланысты білетін формулаларын жазады. 8-сынып
  • c2= a2+b2
  • sin2α+cos2α=1
  • x=; y=
  • AB2=(x2- x1)2+(y2-y1)2
  • tgα=
  • ctg=
9-сынып1.2.1800(n-2)3.4. AB2= BC2+AC2-2 ,5. 6.r=

2-Жүргізуші:Cайыстың нәтижесін шығарғанша әр топқа қызықты сұрақтар: Топтар жайғасқанша көрермендермен сұхбаттасып, сұрақ қоя отырайық. Себебі осы залға математикағы қызығушылығы бар адамдар жиналған сияқты. 1-Жүргізуші: «Ойлан, тап»1. Ноль санын алғашқы ойлап тапқан адам ?(Парсы математигі аль-Хорезми )(787–850) 2 .Кімді математика королі атаған? (Карл Гаусс)3. Үнділіктер оны «Сунья»,ал араб математиктері «Сифр» деп атаған. Біз оны қазір қалай атаймыз? (0)4. Сиқырлы қаптағы сұрақ Егіз сандар деп қандай сандарды айтамыз?( Айырмасы 2-ге тең жай сандар , мысалы: 5 пен7)5.Заттарды санау үшін қолданылатын сандар қалай аталады? (натурал сандар)6.Нөлге және жұп цифрға аяқталатын сандар қалай аталады? (жұп сандар)7.Қандай сандар жай сандар деп аталады 770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ