ПолиглотМақсаты: Білімділік: Оқушылардың қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі пәндерінен алған білімдеріне жалпылай шолу жасау, қайталау жұмыстарын жүргізу.Оқушылардың тіл туралы білімдерін кеңейту және тереңдету.Балалардың дүниетанымын кеңейту. Ана тіліне және басқа ұлт өкілінің тілін құрметтеуге тәрбиелеу. Оқушылар алдында тіл мәртебесін көтеру. Ана тілдеріне деген мақтаныштарын ояту. Өз сөзін дәлелдей білу дағдысын жетілдіру, және сөздік қорын байыту.Дамушылық: Эмоционалды – танымдық ортасын кеңейту. Көңіл қоя білу, ойда сақтау, ұшқырлық, ойлау қабілетін шыңдау, шапшаңдық пен нақтылыққа бейімдеу, тиянақты сөйлеу әдеттерін жетілдіру. Тәрбиелік: Оқушыларды ұлтаралық ынтымақтастыққа, өз елін және өз тілін қадірлеуге, өз Отанын сүюге тәрбиелеу. Ағылшын тіліне деген қызығушылығын арттыру.Жүргізуші: Қайырлы күн, құрмтті ұстаздар және оқушылар!Good afternoon, dear teachers and pupils!Жүргізуші: Тіл халықтың жаны, сәні, тұтастай кескін-келбеті, болмысы.Адамды мұратқа жеткізетін –ақылы мен ата дәстүрі.Our language is connected with our thought and sense. It’ close to the society life. All language developed under influence of economic, political and geographical conditions.Жүргізуші: Құрметті қонақтар, мұғалімдер , оқушылар! Елбасы жолдауында «Тілдердің үш тұғырлығы жөніндегі мәдени жобасын» ұсынған болатын. Сіздермен бірге тілдерді қалай меңгеріп жүргенімізді білу мақсатында бүгінгі «Полиглот» ойынын бастайық.Welcome to our competition “Polyglot”!Жүргізуші: Ойынға қатысушыларды қарсы алыңыздар! Ойынымыздың бөлімдерінде әр топқа деңгейлік тапсырма беріледі. Барлық қатысушылар _____ . Әділ қазылар әр бөлімнің қортындысын шығарады. Әр дұрыс жауап _______ ұпайман бағаланады. Жүргізуші:On the first stage our pupils must answer the questions of the English, Kazakh and Russian language.1 – бөлім 1 деңгейлік тапсырма . Сұраққа жауап, Answer the questions .1. Қазақ ә ліпбиінде қанша әріп бар.2. Как называются слова одинаковые по звучанию и написанию, но совершенно разные по лексическому значению? (омоним)3 What is the capital of England.(Лондон)4. We can watch news, films. (телевизор)5. The room where we sleep.(жатын бөлме)6. Тілдің дыбыстық жағын зерттейтін тіл білімінің саласы? 7. Как называется часть речи , которая обозначает призрак предмета и отвечаеть на вопросы какой? Чей? (Сын есім)8. How many letters are there in the English Alphabet? (twenty six, дватцать шесть, жиырма алты)9. What month is it now? (September, қыркүйек, сентябрь)10. Who works at school? (Teacher, учитель, мұғалім)11. Жалпы, жалқы, деректі, дерексіз болып бөлінетін сөз табы. (зат есім, имя существительное, noun)12. Разговор двух или нескольких лиц. (диалог, диалог, dialogue )13. How many oceans are there on our planet?14. The antonym to the word ‘‘good’’ (Bad, плохой, жаман)
2 – бөлім 2 деңгейліктапсырма . Жұмбақтар Riddles жауаптарын үш тілде айту қажет.Тақия толған сөк, таң атқанда жоқ. (жұлдыз)Айдалада ақ отау, аузы мұрны жоқ отау.(жұмыртқа)Аласа ғана бойы бар, тоғыз қабат тоны бар...(пияз)Везет, а не лощадь, летит, а не птица, жужжит, а не пчела...(ұшақ)Упадет – поскачет, ударишь – не плачет... (доп)It is a vegetable. It has many eyes…(картоп)It is a white and sweet…(қант)A little old woman has twelve children…(жыл)3 бөлім 3 деңгейлік тапсырма
Жүргізуші:3 – бөлім 3 деңгейлік тапсырма . True or false, Дұрыс – бұрыс1. Kazakhstan is situated in the center of Europe.2. The population of Kazakhstan is 10 million people.3. The statue of Liberty is in Paris.4. There are 55 states in the USA.5. Prince William is the head of England.6. Kazakh is the state language of Kazakhstan.
Жүргізуші:4 – бөлім 4 деңгейлік тапсырма . Антонимді табамыз Find the Antonyms Fast beautifulSmall strongClean quiteInteresting cleverExpensive lazySafe difficult Good hotOld kind
Жүргізуші:5 – бөлім 5 деңгейлік тапсырма Can you find 4 words?
Example: If I shout, he’ll hear me.(Fish) 1. Close the door at once! 2. He’ll come to America tomorrow. 3. Do good workers succeed? 4. If Roger comes, we’ll begin.
Жүргізуші: Now it’s time to say results of our competition, while our juries count your scores lets sing a song.Жүргізуші: Осымен біздің бүгінгі ойынымыз аяқталды. Алтын уақыттарыңызды бөліп келгендеріңіз үшін алғыс айтамыз.