Материалдар / Потенциалдар айырымы. Конденсатор

Потенциалдар айырымы. Конденсатор

Материал туралы қысқаша түсінік
Потенциалдар айырымы. Конденсатор тақырыбына сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
820
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: ФизикаМектеп: №12 мектеп-интернат
Күні:Мұғалімнің есімі: Кыдырбекова Ж.
Сынып:8а,б,вҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы: Потенциал және потенциалдар айырымы. Конденсаторлар.
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)1. Потенциал және потенциалдар айырымы. Конденсаторлар туралы ұғымын білу2.Электр өрісінің кернеулігі мен кернеу арасындағы байланысты білу3.Конденсатордың электрсыйымдылығын есептерде қолдану Табыс критерийлері:1. Потенциал және потенциалдар айырымы. Конденсаторлар туралы ұғымын білемін2.Электр өрісінің кернеулігі мен кернеу арасындағы байланысты білемін3.Конденсатордың электрсыйымдылығын есептерде қолданамын
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


Анықтамалардың мағынасын түсіне отырып айта алады


Оқушылардың басым бөлігі:


Анықтамалардың мағынасын түсіне отырып мысалдар келтіре алады


Кейбір оқушылар:


Физикалық заңдылықтардың мағынасын біле отырып өмірде қолдана алады
Тілдік мақсат

















Оқушылар:



Негізгі сөздер мен тіркестер:


Электр өрісінің кернеулігі, кернеу, потенциалдар айырымы, жазық конденсатор, конденсатор электрсыйымдылығы


Сыныптағы диалог\ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:


Талқылауға арналған тармақтар:


1. Потенциал және потенциалдар айырымы. Конденсатор


Сіз конденсаторларды..... білесіз бе?


Сіз конденсаторларды тізбектей және параллель қосқанда электрсыйымдылығы қалай өзгеретінін білесіз бе?


Жазылым бойынша ұсыныстар:


Конденсатор-
Алдыңғы оқуЭлектр өрісі. Электр өрісінің кернеулігі
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
Басталуы 15 минутСыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырып. Оқушыларға «Мен қандаймын?» сергітуін жасатамын. «Тақырыптық түйінді сөздер» әдісі арқылы оқушылардан үй тапсырмасын сұраймынТабыс критерийі:1. Оқушылардың 3 сұраққа дұрыс жауап бере аламын 2. Оқушылардың 5 сұраққа дұрыс жауап бере аламын 3. Оқушылардың 7 сұраққа дұрыс жауап бере аламын

Оқушылар «Табыс критерийіне» сүйене отырып бір бірін «Бас бармақ» арқылы бағалайды




Ақ парақ, маркер, сызғыш, карандаш
Ортасы 22 минутОқушыларға жаңа сабақты «Тыңдап отырған үштік» әдісі арқылы орындатамын.Қозғалмайтын электр зарядтарының элетр өрісі электростатикалық өріс деп аталады. берілген нүктедегі өрістің потенциалы. -потенциалдар айырымы.Потенциалдар айырымы электр өрісінің энергетикалық сипаттамасы болып табылады. Электр өрісінің кернеулігі қарастырылатын нүктелер арасындағы кернеудің олардың ара қашықтығына қатынасына тең.



Табыс критерийі:1. Электр өрісінің кернеулігі мен потенциалдар айырымы арасындағы байланысты білемін2. Конденсатордың түрлері мен қызметін білемін3. Конденсаторларды тізбектей және параллель қосқандағы электрсыйымдылықарды қалай қосатынын білемін

Оқушылар «Табыс критерийіне» сүйене отырып бір бірін «Бас бармақ» арқылы бағалайды






Постер, стикер, маркер, сызғыш, қарандаш
Аяқталуы8 минутСабақты «Блум таксономиясы» арқылы бекітемін



Табыс критерийі:1. 2 сұрағына дұрыс жауап бере аламын 2. 4 сұрағына дұрыс жауап бере аламын 3. 6 сұрағына дұрыс жауап бере аламын

Оқушылар «Табыс критерийлерін» басшылыққа ала отырып, бір бірін «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайдыОқушыларға «Мадақтау сэндвичі» кері байланысын орындатамын.
Ақ парақ,
Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағы байланыс
























Рефлексия





























Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.





Қорытынды бағамдауСабақ өз денгейінде жоспарланғандай өтті. Барлық оқушылар мүмкіндігінше өз ойларын жеткізе алады.Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1._____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________2.______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1._____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________2.______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не екенін білдім?________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Тексерілді: А.Ж.Усербаева





























1БілуТермодинамикалық жағдайлар дегеніміз не?



2ТүсінуТермодинамикалық жағдайлар да қандай физикалық шамалар айтылады?



3Қолдану Күннің термодинамикалық жағдайларын түсіндір?





4Талдау Меркурий мен Жерді салыстыр?



5ЖинақтауСатурнның термодинамикалық жағдайларына мысал келтір?

6Бағалау Планеталардың термодинамикалық жағдайларын білу біз үшін маңызы қаншалықты?









































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ