Материалдар / практикалық жұмыс
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

практикалық жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
жас мамандарға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
2634
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

















Кіріктірілген оқу бағдарламасы бойынша міндетті лабораториялық және практикалық жұмыстар тізімі






































































Осы лабораториялық және практикалық жұмыстардың тізбесі орындау үшін міндетті болып табылады. Пән мұғалімдері мектептің жабдықталуына сәйкес басқа да лабораториялық және практикалық жұмыстарды жүргізе алады. Ұсынылған тізбе келесі Практикалық дағдыларды дамытуды көздейді:

  • Жоспарлау
  • Манипуляциялық дағдыларды дамыту
  • Өлшеу және бақылау жүргізу
  • Бақылау мен деректерді жазу және ұсыну
  • Деректер мен қорытындыларды талдау
  • Эксперимент жүргізу әдістерін бағалау
  • Қорытындыларды бағалау


1. Экспериментті жоспарлау

  • Мәселені анықтау
Студенттер негізгі ауыспалыларды анықтау үшін зерттеудің немесе эксперименттің мақсаттары туралы ақпаратты пайдалана білуі тиіс. Олар эксперименттің ықтимал нәтижелерінің сандық болжамдарын жасау үшін қаралатын тақырып бойынша өз білімі мен түсініктерін пайдалануы тиіс.
  • Әдістер
Эксперименттің ұсынылатын сатылары жүзеге асырылуы тиіс. Аппараттың лайықты түрде жиналуына назар аудару қажет, ал ұсынылатын рәсімдер деректерді еш қиындықсыз жинақтауға мүмкіндік беруі тиіс. Мұнда экспериментті өткізу жолы және негізгі ауыспалылардың бақылануы туралы сипаттама, соның ішінде диаграммалар қамтылуы тиіс. Таңдалған жабдық қажетті дәлдік деңгейін қамтамасыз етіп, пайдаланылатын материалдардың саны көрсетілуі тиіс. Бақыланатын эксперименттерді өткізу қарастырылуы тиіс.

  • Тәуекелдерді бағалау
Оқушылар өз жоспарларының тәуекелдеріне қарапайым бағалау жүргізіп, тәуекелдер саласын анықтауы және тиісті сақтық шараларын ұсынуы тиіс.
  • Жоспарлау, талдау, қорытындылар және бағалаулар
Студенттер қорытынды шығару үшін өз нәтижелерін талдауға мүмкіндік беретін негізгі қадамдарды сипаттай алуы тиіс. Бұл нәтижелер кестесінің дизайнын және деректерді талдаудың графикалық әдістерін қамтуы мүмкін. Олар түсіндірме схемасын, нәтижелердің бағалауын және осы нәтижелерді алуға қолданылатын эксперименттік рәсімдерді ұсынуы тиіс. Олар эксперимент нәтижелерінің бастапқы болжаммен салыстыру жолын көрсетуі тиіс.

2. Жабдықтарды баптау және оларды қолдану

Оқушылар өздерінің манипуляциялық дағдыларын автоматизмге жеткізгенше және осы дағдыларды сенімді қолданғанша, оларды дамыту үшін жеткілікті уақыт пен мүмкіндік беру маңызды болып табылады. Олар ауызша, жазбаша немесе сызба түрінде берілген нұсқауларды қолданып, аппаратты эксперименттер өткізу үшін пайдалана білуі тиіс.

3. Өлшеу мен бақылау жүргізуӨлшеу / бақылауЭксперименттік қондырғыны пайдалану кезінде студенттердің өлшеуді дәлдікпен және/немесе түрлі тәсіл арқылы бақылау жасауы аса маңызды болып табылады. Өлшеу дәлдігі немесе бюретканың бөлгіштерін санау, түс өзгерістерінің сипаттамасы және шөгінділердің түсуі оқушылардың анық қорытындылар және бағалау кезінде жоғары балл алуына мүмкіндік береді.

• Қажетті өлшеу/бақылау жүргізу туралы шешім қабылдау Тайм-менеджментке назар аудару қажет, сондықтан оқушылар бөлінген уақыт аясында сынау, өлшеу және бақылау саны мен сериялары туралы қарапайым шешімдер қабылдай алуы тиіс. Мысалы, егер алғашқы екі титрлеу нәтижелері жақсы жинақтылыққа ие болса, үшіншісін өткізудің қажеттілігі жоқ.

Оқушылар қосымша өлшеу мен бақылау жүргізу қажеттілігіне қатысты дәлелді шешімдер қабылдай алуы тиіс. Оқушылар жалпы нормадан ауытқыған нәтижелерді алу жағдайларын анықтап, оларды түсіндіре алуы тиіс.

4. Бақылау мен деректерді жазу және ұсыну Нәтижелер кестесінің мазмұны Сандық деректерді немесе бақылауды жазу үшін нәтижелер кестесінің түрі мен мазмұны эспериментке дейін анықталуы тиіс. Кестелер қолдануға оңай болып, мүмкіндігінше аз кеңістікті алуы тиіс. Қажетті кез келген манипуляция деректерін орналастыру үшін кестеде жеткілікті орын бөлінуі тиіс.• Нәтижелер кестесіндегі бағаналардың тақырыптары Әр бағананың тақырыптары анық және бір мағыналы болуы тиіс. Сандық деректерді қамтитын бағаналарда тақырып өлшем шамасын және өлшеу жүргізілетін бірлікті құрауы тиіс. Өлшеу бірліктері халықаралық өлшеу жүйесіне сәйкесуі тиіс.

Деректер жазбасындағы дәлдік Осы бағанадағы барлық деректер қолданылатын өлшеу аспабы үшін аса дәлдікпен жазылуы тиіс.• Есептеулер мен пайымдаулар ұсыну

Оқушылардың зерттеу кезінде жүргізетін есептеулері осы жұмысты оқып отырған адам үшін түсінікті болуы тиіс. Қорытындыларды ұсыну кезінде олар анық болуы және белгілі бір реттілікпен ұсынылуы тиіс.

• Деректерді орналастыруОқушылар кесте немесе график түрінде алған деректерді барынша дұрыс ұсыну үшін қарапайым шешімдерді қабылдай алуы тиіс. Кесте құру кезінде деректерді жазуға немесе бақылау жүргізуге арналған кеңістік жеткілікті болуы тиіс Кестелерді құру кезінде оқушылар осьтің лайықты масштабын таңдап, нүктелерді және дәл қисықтарды дұрыс сала білуі тиіс.

5. Деректерді талдау және қорытынды шығару Бұл дағды студенттерден теория мен тәжірибе туралы түсініктерді қолдануды талап етеді. Бұл шеберліктің аса жоғары деңгейі болып табылады, сондықтан мұнда химия туралы жақсы базалық білім болуы тиіс. Кейде оқушылар пәнді жақсы түсінсе де, бұл белгілі бір қиындықты туғызады. Дәл, анық дәлелдерді ұсыну көпшілік адамдар үшін табиғаттың берген дағдысы болып табылмайды, сондықтан осы салада көптеген тәжірибелер өткізу қажет.

• Деректерді немесе бақылауды түсіндіру Эксперимент бойынша деректер нәтижелерді ең жақсы үлгіде талдау үшін ұсынылғаннан кейін оқушылар кез келген сызбаларды немесе тенденцияларды және көптеген бақылаулар үшін белгіленген негізгі нүктелерді сипаттап, жиынтықтай алуы тиіс. Сонан соң график градиентінен белгісіз мән, мысалы қисықтың кесіндісі есептелуі немесе табылуы мүмкін.

• ҚателіктерОқушылар эксперимент өткізу кезінде салыстырмалы қатені бағалап, оны қажеттілігіне қарай санмен көрсету қажет. Екі түрлі қатені ескеру қажет:(і) нақты жабдықты пайдаланудың ажырамас бөлігі болып табылатындығы «қате». Бұл көбінесе қателік болып саналады, осы жабдықта қаншалықты білікті маманның жұмыс істейтініне тәуелді емес.(іі) осы жабдықта жұмыс істейтін адамның құзыреттілік деңгейінің немесе эксперименттік әдістеме тиімділігінің тікелей салдары болып табылатын эксперименттік қателік.

• ҚорытындыСтуденттер осы болжамды қолдау үшін дәлелдерді келтіріп, өздерінің бақылағандарын, деректерді немесе есептік мәндерді түсіндіруі, сондай-ақ өз деректеріне, бақылағандары мен қорытындыларына ғылыми түсінік беруі тиіс. Кез келген қорытынды эксперимент түрінде алынған деректерге берік негізделуі тиіс. Оқушылар жоғары деңгейде болжамдар жасап, шығарылған қорытындыларға тиісінше сұрақтар қоя білуі тиіс.

6. Эксперимент өткізу әдістерін бағалау Бұл студенттер үшін дамытуды қажет ететін маңызды, ең қиын дағдылардың бірі болуы мүмкін. Бағалау тиімді болу үшін оқушыларда оқытудың мақсаттары мен міндеттері туралы анық түсінік қалыптасуы тиіс, әйтпесе оларда пайдаланылатын рәсімдердің тиімділігі туралы жорамалдауға мүмкіндік болмайды. Олар пайдаланылған жабдыққа байланысты алынған деректердің қандай да бір қателерін бағалай алуы тиіс. Қателер анықталғаннан кейін олар қателері көп рәсімдерді анықтап, нақты нәтижелерге әкелетін әрекеттердің шынайы өзгерістерін ұсынуы тиіс. Бағалау рәсімі мыналарды қамтуы мүмкін:(і) жалпы нормадан ауытқыған мәндерді айқындау, осы ауытқулардың ықтимал себептерінен шегеру және оларды болдырмауға мүмкіндік беретін жолдарды ұсыну;(іі) алынған деректер ауқымының дұрыстығын бағалау;(ііі) ауыспалыларды бақылау үшін қолданылатын шаралардың тиімділігін бағалау;(іv) қорытындылар шығарылатын сенімділік бойынша дәлелді шешім.7. Қорытындыларды бағалауБұл дағды аса жоғары деңгейдегі шеберлікті талап етеді, мұнда оқушылар ғылым негізінде жатқан негізгі теорияларды мұқият түсінуі тиіс. Оқушылар зерттеу анықтығын және жасаған қорытындыларын бағалау үшін курс барысында меңгерген ғылыми білімдері мен теориялық түсініктерін пайдалана алуы тиіс.Осы дағдыны дамыту үшін тұрақты тәжірибе қажет. Олардың қорытынды жасай алу дағдысын дамыту, оқушыларға қорытынды жасауға, атқарылған рәсімдерді және өз қорытындыларының дәйектілігін бағалауға мүмкіндік беру үшін оларға таныс контексте жаттығу жасау ұсынылады. Өз қорытындыларын бағалау арқылы ғылыми білім мен түсініктерді көрсету талап етілуі мүмкін.

«Химия» пәні бойынша оқу үрдісін ұйымдастыру үшін төмендегідей құрал – жабдықтар мен реактивтер түрлері талап етіледі:теориялық, зертханалық, практикалық сабақтарды өткізуге арналған кабинеттер химиялық заттарға, ыстық және суық ағынды суларға төзімді столдармен, қалдықтарды кері өңдеу мүмкіндігі бар, Бунзен жанарғысына арналған газбен және тартпа шкафтармен жабдықталу қажет. түрлі топтық, жұптық, жеке жұмыстарды ұйымдастыруға арналған жиhаздар (столдар және т.б.) ;химиялық заттар мен жабдықтарды сақтау үшін тиісті жағдайлар;презентацияға арналған қабырғалар, плакаттар, бор/ маркерлі тақта, оқушы жұмысын көрсетуге арналған тақталар;орнатылған және басқарылатын жалюздер;антивирустық қорғанысы бар, лецензияланған бағдарламалармен қамтамсыз етілген, интернет желісіне қосылған компьютерлер ;Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігімен бекітілген түрлі химиялық заттармен жұмыс жасау және оларды сақтаудың техникалық қауіпсіздік ережесінің нұсқаулығы;• аптечка, өртке қарсы құрылғы, электр желісі, газ қауіпсіздігі үшін тоқтату клапаны, оқушылардың жеке қауіпсіздік құралдары (көзілдірік, комбинезон, қолғап, фартук және т.б.);• анықтамалық, энциклопедия, видео, плакаттар және тақырыпқа сай т.б заттар;әр түрлі заттардың қасиеттерін тануға арналған шарөзекті модельдер жиыны;құралдар мен құрылғылар жиынтығы (өлшеу құралдарын жылыту құрылғылары үшін ыдыс-аяқтарды қоса алғанда);электролизге арналған электронды құралдар жиынтығы, бағдарламалық қамтамасыз етуге сай электрохимиялық датчиктер;шығыс материалдарының жиынтығы (қағаз, шырпы, модельдеу материалдарын қоса алғанда)





















7-сыныпқа арналған химия пәні бойынша лабораториялық және практикалық жұмыстардың тізімі№1 Практикалық жұмыс«Лабораториялық жабдықпен таныстыру, химия кабинетіндегі және зертханадағы ҚТ»№1 Лабораториялық жұмыс «Қосылыстар және қоспалар» №2 Практикалық жұмыс «Ластанған ас тұзын тазарту» №3 Практикалық жұмыс «Элементтер, қоспалар мен қосылыстардың қасиеттерін салыстыру»№4 Практикалық жұмыс «Физикалық және химиялық құбылыстарды салыстыру. Химиялық реакциялардың белгілері»№2 Лабораториялық жұмыс «Салқындатуды зерттеу»№3 Лабораториялық жұмыс «Қайнауды зерттеу»№4 Лабораториялық жұмыс «Жану реакциясының өнімдеріне арналған тесттер» №1 Көрсетілім «Ауа мен оттегінде жану реакциясы» №2 Көрсетілім «Жану өнімдері»№5 Лабораториялық жұмыс «Табиғи объектілер ерітінділерінің ортасын анықтау» №6 Лабораториялық жұмыс «Химиялық индикаторларды сынау» Шағын жоба «Табиғи индикаторларды дайындау және сынау» №7 Лабораториялық жұмыс «Бейтараптану реакцияларын зерттеу» №8 Лабораториялық жұмыс «Сутекті алу және оны анықтауға арналған тест» №9 Лабораториялық жұмыс «Көмірқышқыл газын алу және оны анықтауға арналған тест»№5 Практикалық жұмыс «Ас құрамындағы қоректік заттарды анықтау» №10 Лабораториялық жұмыс «Тыныс алу химизмін зерттеу» №6 Практикалық жұмыс «Малахиттен мыс алу»№7 Практикалық жұмыс «Заттардың ерігіштігін зерттеу» №11 Лабораториялық жұмыс «Ерітінділерді дайындау және суалту арқылы ерітінділердің құрамын талдау» №8 Практикалық жұмыс «Тұз кристалдарын өсіру»№3Көрсетілім «Аса қаныққан ерітіндіні кристалдау» №9 Практикалық жұмыс «Қатты заттардың ерігіштігіне температураның әсері»

Зертханалық сабақтар, тәжірибелік жұмыстар, көрсетілімдік эксперимент кезінде оқушылар жеке қорғану құралдарымен қамтамасыз етілуі тиіс.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!