|
Сабақтың тақырыбы: |
Практикалық жұмыс №2: Күшті практикалық өлшеу тәсілдері. Есеп шығару. |
|||||||
|
Күні: 13.11.18 |
|
|||||||
|
Сыныбы: 9 |
Қатысқандар саны |
Қатыспағандар саны |
||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты: |
Күшті анықтауға Ньютон заңдарын қолдануға есептер шығарып үйрену. |
|||||||
|
Оқыту мақсаттары |
Барлық оқушылар: Күш, масса, Ньютон заңдары жайында білімдерін тереңдетеді. |
|||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Формуланы есеп шығаруда қолданады. |
||||||||
|
Кейбір оқушылар: Сұрақтарға деңгей бойынша жауап іздейді |
||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Күш тақырыбында есеп шығарып, теориялық жағынан түсіне алады. |
|||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: күш, Ньютон заңдары, масса, үдеу,салмақ, еркін түсу үдеуі, жылдамдық. |
||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Дененің салмағы.Салмақсыздық |
|||||||
|
Жоспар |
||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулар мен қатар ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстары |
||||||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||||||
|
Басталуы 10 мин |
Сыныппен сәлемдесу, түгендеу. «Кім жылдам?» ойыны Қайталау сұрақтары 1.Дененің салмақсыздығы дегеніміз не? 2. Инерциялық санақ жүйесі дегеніміз не? 3. Күш дегеніміз не? 4. Үйкеліс күшіне мысал келтір.
Есептер шығару:
|
|
||||||
|
Ортасы 15 мин |
Есеп шығару А-деңгейі 1. Еркін түсу қозғалысын бірінші зерттеген: A) Архимед; B) Аристотель; C) Демокрит; D) Ньютон; E) Галилей. 2. Велосипедші қозғалысты бастап, 10 с ішінде 5 м/с жылдамдыққа ие болды. Велосипедшінің үдеуін анықтандар. A) 0,5 м/с2; В) 2 м/с2; С) 5 м/с2; Д) 10 м/с2; E) 50 м/с2. 3. Массасы 4т болатын пілдің ауырлық күшін және салмағын анықта. В-деңгейі
А) 2 м/с2, F2 күштің бағытымен. В) 2 м/с2, F1күш бағытымен. С) 1 м/с2, F1күштің бағытымен. Д) 3 м/с2, F1 күш бағытымен. E) 1 м/с2, F2 күш бағытымен.
С-деңгейі 1 A) 2 және 4 B) 4 C) 3 D) 2 E) 1 2. Екі күш
F A) 1 H;
B) 3.Лифт 10м/с2 үдеумен вертикаль жоғары қозғалып барады. Лифтің ішінде тұрған массасы 60 кг адамның салмағы қандай? (g=10м/с2) A) 60Н; В)0; С) 600Н; Д) дұрыс жауап жоқ; Е) 1200Н 4. Массалары m1 және m2 екі дененің тартылу арақашықтығын 3 есе кемітсе, олардың арасындағы тартылу күші қалай өзгереді? 5. Егер екі дене массалары өзара тең болса, бүкіләлемдік тартылыс заңынан массаны анықтау формуласын жаз.
|
|
||||||
|
Аяқталуы 10 мин |
|
|
||||||
|
Үйге тапсырма |
Дененің салмағы.Салмақсыздық қайталау |
|||||||
|
Сабақты бағалау |
Гүлдер тәсілі арқылы бағалау |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Практикалық жұмыс №2: Күшті практикалық өлшеу тәсілдері. Есеп шығару.
Практикалық жұмыс №2: Күшті практикалық өлшеу тәсілдері. Есеп шығару.
|
Сабақтың тақырыбы: |
Практикалық жұмыс №2: Күшті практикалық өлшеу тәсілдері. Есеп шығару. |
|||||||
|
Күні: 13.11.18 |
|
|||||||
|
Сыныбы: 9 |
Қатысқандар саны |
Қатыспағандар саны |
||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты: |
Күшті анықтауға Ньютон заңдарын қолдануға есептер шығарып үйрену. |
|||||||
|
Оқыту мақсаттары |
Барлық оқушылар: Күш, масса, Ньютон заңдары жайында білімдерін тереңдетеді. |
|||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Формуланы есеп шығаруда қолданады. |
||||||||
|
Кейбір оқушылар: Сұрақтарға деңгей бойынша жауап іздейді |
||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Күш тақырыбында есеп шығарып, теориялық жағынан түсіне алады. |
|||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: күш, Ньютон заңдары, масса, үдеу,салмақ, еркін түсу үдеуі, жылдамдық. |
||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Дененің салмағы.Салмақсыздық |
|||||||
|
Жоспар |
||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулар мен қатар ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстары |
||||||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||||||
|
Басталуы 10 мин |
Сыныппен сәлемдесу, түгендеу. «Кім жылдам?» ойыны Қайталау сұрақтары 1.Дененің салмақсыздығы дегеніміз не? 2. Инерциялық санақ жүйесі дегеніміз не? 3. Күш дегеніміз не? 4. Үйкеліс күшіне мысал келтір.
Есептер шығару:
|
|
||||||
|
Ортасы 15 мин |
Есеп шығару А-деңгейі 1. Еркін түсу қозғалысын бірінші зерттеген: A) Архимед; B) Аристотель; C) Демокрит; D) Ньютон; E) Галилей. 2. Велосипедші қозғалысты бастап, 10 с ішінде 5 м/с жылдамдыққа ие болды. Велосипедшінің үдеуін анықтандар. A) 0,5 м/с2; В) 2 м/с2; С) 5 м/с2; Д) 10 м/с2; E) 50 м/с2. 3. Массасы 4т болатын пілдің ауырлық күшін және салмағын анықта. В-деңгейі
А) 2 м/с2, F2 күштің бағытымен. В) 2 м/с2, F1күш бағытымен. С) 1 м/с2, F1күштің бағытымен. Д) 3 м/с2, F1 күш бағытымен. E) 1 м/с2, F2 күш бағытымен.
С-деңгейі 1 A) 2 және 4 B) 4 C) 3 D) 2 E) 1 2. Екі күш
F A) 1 H;
B) 3.Лифт 10м/с2 үдеумен вертикаль жоғары қозғалып барады. Лифтің ішінде тұрған массасы 60 кг адамның салмағы қандай? (g=10м/с2) A) 60Н; В)0; С) 600Н; Д) дұрыс жауап жоқ; Е) 1200Н 4. Массалары m1 және m2 екі дененің тартылу арақашықтығын 3 есе кемітсе, олардың арасындағы тартылу күші қалай өзгереді? 5. Егер екі дене массалары өзара тең болса, бүкіләлемдік тартылыс заңынан массаны анықтау формуласын жаз.
|
|
||||||
|
Аяқталуы 10 мин |
|
|
||||||
|
Үйге тапсырма |
Дененің салмағы.Салмақсыздық қайталау |
|||||||
|
Сабақты бағалау |
Гүлдер тәсілі арқылы бағалау |
|||||||
шағым қалдыра аласыз
.Дене модуль
бойынша тұрақты жылдамдықпен шеңбер бойымен сағат тілінің бағытымен
қозғалып келеді. N нүктедегі жылдамдық векторының
бағыты














