Материалдар / Практикалық жұмыс №2: Күшті практикалық өлшеу тәсілдері. Есеп шығару.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Практикалық жұмыс №2: Күшті практикалық өлшеу тәсілдері. Есеп шығару.

Материал туралы қысқаша түсінік
Күшті анықтауға Ньютон заңдарын қолдануға есептер шығарып үйрену 9-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
719
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбы:

Практикалық жұмыс №2: Күшті практикалық өлшеу тәсілдері. Есеп шығару.


Күні: 13.11.18


Сыныбы: 9

Қатысқандар саны

Қатыспағандар саны

Сабақ негізделген оқу мақсаты:

Күшті анықтауға Ньютон заңдарын қолдануға есептер шығарып үйрену.


Оқыту мақсаттары

Барлық оқушылар: Күш, масса, Ньютон заңдары жайында білімдерін тереңдетеді.

Оқушылардың басым бөлігі: Формуланы есеп шығаруда қолданады.

Кейбір оқушылар: Сұрақтарға деңгей бойынша жауап іздейді

Тілдік мақсат

Оқушылар: Күш тақырыбында есеп шығарып, теориялық жағынан түсіне алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер: күш, Ньютон заңдары, масса, үдеу,салмақ, еркін түсу үдеуі, жылдамдық.

Алдыңғы оқу

Дененің салмағы.Салмақсыздық

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулар мен қатар ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстары

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Басталуы

10 мин

Сыныппен сәлемдесу, түгендеу.

«Кім жылдам?» ойыны

Қайталау сұрақтары

1.Дененің салмақсыздығы дегеніміз не?

2. Инерциялық санақ жүйесі дегеніміз не?

3. Күш дегеніміз не?

4. Үйкеліс күшіне мысал келтір.







Есептер шығару:

  1. 1. Қозғалмайтын блок арқылы асыра тасталған салмағы 100 Н жүкті көтеретін жіптің ұштарына әрқайсысының массасы 5 кг болаитын жүктер ілінген. Бұл жағдайда жіп үзіле ме? (Ж: жоқ)

  1. 2. Тыныштықтағы денелер өзара әрекеттескеннен кейін сәйкесінше 3 м/с және 15 м/с жылдамдық алды. Егер азырақ жылдамдық алған дененің массасы 45 кг болса, онда екіншісінің массасы қандай болғаны? (Ж: 9 кг)





Ортасы

15 мин

Есеп шығару

А-деңгейі

1. Еркін түсу қозғалысын бірінші зерттеген: A) Архимед; B) Аристотель; C) Демокрит; D) Ньютон; E) Галилей.

2. Велосипедші қозғалысты бастап, 10 с ішінде 5 м/с жылдамдыққа ие болды. Велосипедшінің үдеуін анықтандар.

A) 0,5 м/с2; В) 2 м/с2; С) 5 м/с2; Д) 10 м/с2; E) 50 м/с2.

3. Массасы 4т болатын пілдің ауырлық күшін және салмағын анықта.

В-деңгейі

  1. Егер денеге басқа денелер әрекет етпесе, немесе басқа денелердің әрекеті теңгерілсе, онда ол қозғалады: А) түзусызықты үдемелі; В) бірқалыпты түзусызықты; С) шеңбер бойымен бірқалыпты; Д) баяу түзу сызықты; Е) теңайнымалы.

  2. М ассасы 5 кг денеге екі күш әсер етеді: (сурет.). Үдеуді және дененің қозғалыс бағытын анықта:

А) 2 м/с2, F2 күштің бағытымен. В) 2 м/с2, F1күш бағытымен. С) 1 м/с2, F1күштің бағытымен. Д) 3 м/с2, F1 күш бағытымен.

E) 1 м/с2, F2 күш бағытымен.

  1. Массасы 50 кг баланың салмағын анықта, егер қозғалыстағы вертикаль тік жоғары 2 м/с2 үдеумен қозғалса: А) 500 Н; В) 600 Н; С) 700 Н; Д) 400 Н; Е) 5000 Н

  2. Массалары m1 және m2 екі дененің тартылу арақашықтығын 3 есе арттырса, олардың арасындағы тартылу күші қалай өзгереді?

С-деңгейі

1 .Дене модуль бойынша тұрақты жылдамдықпен шеңбер бойымен сағат тілінің бағытымен қозғалып келеді. N нүктедегі жылдамдық векторының бағыты

A) 2 және 4 B) 4

C) 3 D) 2

E) 1


2. Екі күш F =3 H және F = 4 H дененің бір нүктесіне түсірілген. Күштердің арасындағы бұрыш 90о. Теңәрекет күшінің модулін анықта.

A) 1 H; B) H; C) 5 H; D 7 Н; E) 25 H.

3.Лифт 10м/с2 үдеумен вертикаль жоғары қозғалып барады. Лифтің ішінде тұрған массасы 60 кг адамның салмағы қандай? (g=10м/с2)

A) 60Н; В)0; С) 600Н; Д) дұрыс жауап жоқ; Е) 1200Н

4. Массалары m1 және m2 екі дененің тартылу арақашықтығын 3 есе кемітсе, олардың арасындағы тартылу күші қалай өзгереді?

5. Егер екі дене массалары өзара тең болса, бүкіләлемдік тартылыс заңынан массаны анықтау формуласын жаз.





Аяқталуы

10 мин


Үйге тапсырма

Дененің салмағы.Салмақсыздық қайталау

Сабақты бағалау

Гүлдер тәсілі арқылы бағалау



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!