Практикалық жұмыс "Күшті өлшеудің практикалық тәсілдері" 9 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Практикалық жұмыс "Күшті өлшеудің практикалық тәсілдері" 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Практикалық жұмыс №2 "Күшті өлшеудің практикалық тәсілдері"
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Жітіқара ауданы әкімдігінің білім бөлімі» ММ-і

«№2 орта мектеп» КММ-і















Практикалық жұмыс №2

«Күшті өлшеудің практикалық тәсілдері»

(9-сынып)











Ашық сабақ

Өткізген: Таджибаева Г.Т.

Физика пән мұғалімі















2016-2017 о.ж.






Сабақ жоспары

Сабақ:П/Ж №2 «Күшті өлшеудің практикалық тәсілдері»

Мектеп: «№ 2 орта мектеп» КММ

Күні: 15.11.17 ж.

Мұғалім есімі: Таджибаева Г.Т.

Сынып: 9

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты(мақсаттары)

Оқушылар Ньютонның заңдарын еске алып, практикада қолдануын үйренеді.

Сабақ мақсаттары



Барлық оқушылар:


Ньютонның үш заңын біледі.

Оқушылардың басым бөлігі


Өз ойын жеткізе білуге дағдыланыды.

Кейбір оқушылар:


Күштердің бір-бірінен ажыратып, күрделі есептерді шығара алады.

Тілдік мақсат




Оқушылар:

Физикалық ұғымдарын айта алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер

Инерция, күш, жылдамдық, үдеу, үйкеліс күші, серіпімділік күш.

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Механикалық қозғалыс, динамика, физикалық шамалар.

Талқылауға арналған тармақтар:

І Ұйымдастыру кезеңі

ІІ Өткенді қайталау

ІІІ Практикалық кезең

ІҮ Сабақты бекіту

Ү Қорытындылау

ҮІ Бағалау

ҮІІ Үйге тапсырма


Сіз неліктен...екенін айта аласыз ба?

  1. А. Байтұрсыновтың аударған «аққу, шортан мен шаян» өлеңіндегі үшеуі бір арбаны тарқан кезде неліктен ол арба бір орында қозғалмай тұрады?

  2. Автомобиль қыс болған кезде неліктен жазғы доңғалағын қысқы доңғалаққа ауыстырып отырады?



Жазылым бойынша ұсыныстар:

Тақырып бойынша тезистерді, формулуларды, есептерді жазу.

Алдыңғы тақырып

Зертханалық жұмыс №2 « Горизонталь бойымен қозғалан денені зерделеу»

Жоспар


Жоспарланған уақыт

45 мин

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы

12 мин

І Ұйымдастыру кезеңі – 3 мин

Оқушлармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын тексеру.-1 мин

Психологиялық ахуал – «Бұл адам...» ойыны. Ойынның шарты оқушыларға сандықша беріледі сол сандықшаға қарап ішіндегі фотоға сын есім тіркестерін пайдаланып мінездеме беру керек. Мыс: Бұл адам ақылды. (Сандықшада айна тұрады.) Ойынның мақсаты: Өзіңді бағалай алу.

ІІ Өткенді қайталау.-10 мин

«Ортадағы қаламсап» әдісі – 10 мин

  1. Оқушыларға өткен тақырыптар бойынша және жаңа тақырыпқа көшу мақсатында сұрақтарды қою. Күш деген не?

  2.  Күшті өлшейтін құралдың атауы қандай?

  3.  Күштің пайда болуының себебі?

  4. Күштің өлшем бірлігі?

  5. Күш түрлері және формулалары қандай?

  6. Күштерді қосу формуласы?

  7. Ньютон қай елдің физигі?

  8. Ньютон заңдарының формулалары?

  9. Күштердің практикада қолданылуына мысалдар келтіріңдер

  10. Ауырлық күші, салмақ, тіректің реакция күші деген не, сынып жағдайында мысалдар келтіріңдер

Журнал



Сандықша, айна.










Қаламсаптар


Ортасы

22-мин

ІІІ Практикалық бөлім- 10 мин

Деңгейлік тапсырмалар - 10 мин

А деңгейі:

Ілмегіндегі тарту күші 15 кН болатын трактор тіркемеге  0,5 м/с2 үдеу береді. Трактордың массасын анықтаңдар.

А-топқа.

Ньютонның 3-заңы  бойынша  Ғ1 =-F2, ендеше, неліктен атқа жегілген арба   бағытта жүретінін түсіндіріңдер.


В деңгейі:

2 Массасы 1500 кг автакөлік 0,5 м/с2  үдеумен горизанталь бағытта қозғала бастады. Қозғалысқа кедергі жасайтын күш 500Н тең. Қозғалтқыштың өндіретін тарту күшін анықтаңдар.

В-топқа

А. П.Гайдар «Чук пен Гек» «көңілдене ысқырып, орнынан ұшып тұрған олар, шананы жұлқи тартқан кезде шөпке құлап түсті»


С деңгейі:

3  Массасы 0,5кг допты ұрғанда 0,02 секундтан кейін 10 м/с жылдамдыққа ие болады. Соққының орташа күшін табыңдар.

С-топқа

А. Байтұрсыновтың аударған «аққу, шортан мен шаян» өлеңіндегі жүктің, бар күштерімен тартсадағы, әлі күнге дейін орнынан қозғалмау себебін механика тұрғысынан түсіндіріңдер.


ІҮ Сабақты бекіту–12 мин

Әр топқа құрал жабдықтар беріледі. Осы құрал-жабдықтар арқылы териялық білімді практикамен ұштастыру керек.

А-деңгей

Ньютонның ІІІ заңын практикада көрсету.

В-деңгей

Ньютонның ІІ заңын практикада көрсету.


С-деңгей Гук заңын көрсету (серіпімділік күш).



Карточкалар


Флипчарт, маркер

























































Арқан, гірлер.



Машиналар, 250гр. гірлер, қозғалыс сенсоры


Серіппе, сызғыш, гірлер.

Аяқталуы

11 мин


Ү Қорытындылау – 8 мин

Рефлексия:

«5 сөйлем» әдісі

Оқушылар бүгінгі сабақтың тақырыбына байланысты дәптерлерге 5 сөйлемдерді жазып, оқиды.

ҮІ Бағалау – 2 мин

Оқушылар өздерінді бағалайды.

ҮІІ Үйге тапсырма- 1 мин

Ньютонның үш заңдарын қайталау. Өз бетінше есептерді құрастыру.


Дәптер






Бағалау парағы. Смайликтер


Кітап.

Қосымша ақпарат













В деңгей

Атауы

Белгіленуі

Өлшем бірлігі

Формуласы

Ауырлық күші




Үйкеліс күші




Бүкіләлемдік тартылыс заңы




Үдеу




Гук заңы





А деңгей

Атауы

Белгіленуі

Өлшем бірлігі

Формуласы

Ньютонның ІІ заңы




Ньютонның ІІІ заңы




Үйкеліс күші




Үдеу






С деңгей

Атауы

Белгіленуі

Өлшем бірлігі

Формуласы

Тірек реакция күші




Үйкеліс күші




Еркін түсу үдеуі




Ньютонның ІІ заңы




Гук заңы




Бірінші ғарыштық жылдамдық




А-топқа.

Ньютонның 3-заңы  бойынша  Ғ1 =-F2, ендеше, неліктен атқа жегілген арба   бағытта жүретінін түсіндіріңдер.

В-топқа

А. П.Гайдар «Чук пен Гек» «көңілдене ысқырып, орнынан ұшып тұрған олар, шананы жұлқи тартқан кезде шөпке құлап түсті»

С-топқа

А. Байтұрсыновтың аударған «аққу, шортан мен шаян» өлеңіндегі жүктің, бар күштерімен тартсадағы, әлі күнге дейін орнынан қозғалмау себебін механика тұрғысынан түсіндіріңдер.



Ілмегіндегі тарту күші 15 кН болатын трактор тіркемеге  0,5 м/с2 үдеу береді. Трактордың массасын анықтаңдар.

Бер: ХБЖ: Формула: Шешуі:

ҒShape3 Shape2 Shape1 = 15кН F=15000 H F=ma m= 15000H/0,5 м/с2=30000кг

аShape4 =0,5 м/с2 a=F/m ж/бы: m=30000 кг

т/к: m-?

2 Массасы 1500 кг автакөлік 0,5 м/с2  үдеумен горизанталь бағытта қозғала бастады. Қозғалысқа кедергі жасайтын күш 500Н тең. Қозғалтқыштың өндіретін тарту күшін анықтаңдар.

Бер: Формула: Шешуі:

mShape6 Shape5 = 1500кг Fтар= Ғкед+ Ғ Fтар= 500Н+1500кг*0,5 м/с2=1250 Н

а=0,5 м/с2 Ғ= m а ж/бы: Ғ=1250 Н

ҒShape7 кед=500 Н Fтар= Ғкед+ m а

т/к: Ғтар-?

3  Массасы 0,5кг допты ұрғанда 0,02 секундтан кейін 10 м/с жылдамдыққа ие болады. Соққының орташа күшін табыңдар.

Бер: Формула: Шешуі:

mShape9 Shape8 = 0,5 кг F= m а F=0,5 кг* =250 Н

t=0,02 с a= ν/t ж/бы: Ғ=250 Н

νShape10 =10 м/с F= m*ν/t

т/к: Ғ-?

































Бағалау парағы

Оқушының аты-жөні

«Ортадағы қалапсап» (сұрақтарға жауап беру)

Деңгейлік тапсырмалар

Практика

5 сөйлем жазу

Балл

Баға

Карточка

Есеп шығару

Проблемалық сұраққа жауап беру

1

Альмухамедова Камила









2

Алиев Гизат










3

Басыров Адиль










4

Бирликова Асель









5











Толық жауап – 2 балл 7-8 балл – «5»

Толық емес жауап (қате бар жауап) – 1 балл 5-6 балл – «4»

Жауап жоқ – 0 балл 3-4 балл –«3»


Бағалау парағы

Оқушының аты-жөні

«Ортадағы қалапсап» (сұрақтарға жауап беру)

Деңгейлік тапсырмалар

Практика

5 сөйлем жазу

Балл

Баға

Карточка

Есеп шығару

Проблемалық сұраққа жауап беру

1

Абаубакирова Ақмарал









2

Берденова Толқын









3

Калибеков Бахытжан









4

Сартаев Батырхан









5











Толық жауап – 2 балл 7-8 балл – «5»

Толық емес жауап (қате бар жауап) – 1 балл 5-6 балл – «4»

Жауап жоқ – 0 балл 3-4 балл –«3»


Бағалау парағы

Оқушының аты-жөні

«Ортадағы қалапсап» (сұрақтарға жауап беру)

Деңгейлік тапсырмалар

Практика

5 сөйлем жазу

Балл

Баға

Карточка

Есеп шығару

Проблемалық сұраққа жауап беру

1

Куншыгаров Олжас









2

Менлибаева Альбина









3

Сатпаев Диас










4

Сыздыков Самурат









5

Тапаев Олжас










Толық жауап – 2 балл 7-8 балл – «5»

Толық емес жауап (қате бар жауап) – 1 балл 5-6 балл – «4»

Жауап жоқ – 0 балл 3-4 балл –«3»





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.01.2018
1951
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі