Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспары
Бөлім
Python тілінде сызықтық
алгоритмді программалау
Педагогтың аты-жөні
Арынова Б.Ш
Күні
25.02.2021ж
Сынып
6
Қатысушылар саны
12
Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы:
Практикалық жұмыс
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
6.3.2.1
Pythonтіліндегісызықтық
алгоритмдерді
жазу
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
Python-да арифметикалық өрнектерді орындау
ережелерін біледі
Көптеген
оқушылар:
Өрнектің программалау тілінде жазылуын
біледі
Кейбір оқушылар:
берілген өрнектердің нәтижесін
табады
Сабақтың
барысы:
Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
1.Оқушылармен
амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарымен таныстыру.
3.Психологиялық дайындық .Оқушылар шеңбер құрады.
15-ке дейін санаймыз. «Бір»-айтамыз, «екі»-шапалақтаймыз,
«үш»-«Уау» деп айтамыз.
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен
танысады.
Психологиялық дайындық 4.Оқушылар шеңбер құрады.
15-ке дейін санаймыз. «Бір»-айтамыз, «екі»-шапалақтаймыз,
«үш»-«Уау» деп айтады.
Сабақтың ортасы
Топтық жұмыс. 1-тапсырма.
Оқулық § 3.9, 102-бет,
5-тапсырма**
Дескриптор:
-ойынның қорытынды нәтижесін экранға шығаратын
программа құрастырады.
ҚБ: стикер / 2 балл/
2-тапсырма.
Оқулық § 3.9, 102-бет,
7-тапсырма***
Дескриптор:
-тапсырманың блок-сызбасын
сызады;
-тапсырманың програмасын
құрастырады.
ҚБ: стикер / 4
балл/
3-тапсырма.
Оқулық § 3.9, 102-бет,
8-тапсырма**/
1-блок схема
бойынша/
Дескриптор:
- 1-блок-схеманың Python
тілінде программасын жазады,
-берілген мәндерін блок-схемаға қойып, оның
нәтижесін табады.
ҚБ:
стикер /4 балл/
1-тапсырманы орындайды
2-тапсырманы орындайды
3-тапсырманы орындайды
Стикер
2 балл
Стикер
4
балл
Стикер
4
балл
Оқулық
Жұмыс дәптері
Сабақтың соңы
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды
ұйымдастырады.
2.Кері
байланыс:
жалғастыруға
дайынмын
бір нәрсе түсінемін,
бірақ
бәрін емес
жұмысыма қанағат
емеспін
Өзін-өзі бағалау.
Плакат /слайд/
Үй тапсырмасы
§ 3.9
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз