Практикалықжұмыстар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Практикалықжұмыстар

Материал туралы қысқаша түсінік
қысқа мерзімді жоспар жас мамандарға арналған,практикалық жұмыстар жасауға арналған тапсырмалар Python бағдарламасыда жұмыс жасауға өте ыңғайлы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Python тілінде сызықтық алгоритмді программалау

Педагогтың аты-жөні

Арынова Б.Ш

Күні

25.02.2021ж

Сынып 6

Қатысушылар саны 12


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Практикалық жұмыс

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Python-да арифметикалық өрнектерді орындау ережелерін біледі

Көптеген оқушылар:

Өрнектің программалау тілінде жазылуын біледі

Кейбір оқушылар:

берілген өрнектердің нәтижесін табады


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Психологиялық дайындық .Оқушылар шеңбер құрады. 15-ке дейін санаймыз. «Бір»-айтамыз, «екі»-шапалақтаймыз, «үш»-«Уау» деп айтамыз.

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

Психологиялық дайындық 4.Оқушылар шеңбер құрады. 15-ке дейін санаймыз. «Бір»-айтамыз, «екі»-шапалақтаймыз, «үш»-«Уау» деп айтады.



Сабақтың ортасы

Топтық жұмыс. 1-тапсырма.

Оқулық § 3.9, 102-бет, 5-тапсырма**


Дескриптор:

-ойынның қорытынды нәтижесін экранға шығаратын программа құрастырады.


ҚБ: стикер / 2 балл/


2-тапсырма.

Оқулық § 3.9, 102-бет, 7-тапсырма***


Дескриптор:

-тапсырманың блок-сызбасын сызады;

-тапсырманың програмасын құрастырады.


ҚБ: стикер / 4 балл/


3-тапсырма.

Оқулық § 3.9, 102-бет, 8-тапсырма**/

1-блок схема бойынша/


Дескриптор:

- 1-блок-схеманың Python тілінде программасын жазады,

-берілген мәндерін блок-схемаға қойып, оның нәтижесін табады.


ҚБ: стикер /4 балл/

1-тапсырманы орындайды







2-тапсырманы орындайды








3-тапсырманы орындайды









Стикер

2 балл









Стикер

4 балл









Стикер

4 балл








Оқулық





Жұмыс дәптері

Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс:

жалғастыруға дайынмын

бір нәрсе түсінемін, бірақ

бәрін емес

жұмысыма қанағат емеспін


Өзін-өзі бағалау.


Плакат /слайд/

Үй тапсырмасы

§ 3.9


















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
20.05.2022
412
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі