Материалдар / Практикалықжұмыстар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Практикалықжұмыстар

Материал туралы қысқаша түсінік
қысқа мерзімді жоспар жас мамандарға арналған,практикалық жұмыстар жасауға арналған тапсырмалар Python бағдарламасыда жұмыс жасауға өте ыңғайлы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Мамыр 2022
296
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Python тілінде сызықтық алгоритмді программалау

Педагогтың аты-жөні

Арынова Б.Ш

Күні

25.02.2021ж

Сынып 6

Қатысушылар саны 12


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Практикалық жұмыс

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Python-да арифметикалық өрнектерді орындау ережелерін біледі

Көптеген оқушылар:

Өрнектің программалау тілінде жазылуын біледі

Кейбір оқушылар:

берілген өрнектердің нәтижесін табады


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Психологиялық дайындық .Оқушылар шеңбер құрады. 15-ке дейін санаймыз. «Бір»-айтамыз, «екі»-шапалақтаймыз, «үш»-«Уау» деп айтамыз.

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

Психологиялық дайындық 4.Оқушылар шеңбер құрады. 15-ке дейін санаймыз. «Бір»-айтамыз, «екі»-шапалақтаймыз, «үш»-«Уау» деп айтады.



Сабақтың ортасы

Топтық жұмыс. 1-тапсырма.

Оқулық § 3.9, 102-бет, 5-тапсырма**


Дескриптор:

-ойынның қорытынды нәтижесін экранға шығаратын программа құрастырады.


ҚБ: стикер / 2 балл/


2-тапсырма.

Оқулық § 3.9, 102-бет, 7-тапсырма***


Дескриптор:

-тапсырманың блок-сызбасын сызады;

-тапсырманың програмасын құрастырады.


ҚБ: стикер / 4 балл/


3-тапсырма.

Оқулық § 3.9, 102-бет, 8-тапсырма**/

1-блок схема бойынша/


Дескриптор:

- 1-блок-схеманың Python тілінде программасын жазады,

-берілген мәндерін блок-схемаға қойып, оның нәтижесін табады.


ҚБ: стикер /4 балл/

1-тапсырманы орындайды







2-тапсырманы орындайды








3-тапсырманы орындайды









Стикер

2 балл









Стикер

4 балл









Стикер

4 балл








Оқулық





Жұмыс дәптері

Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс:

жалғастыруға дайынмын

бір нәрсе түсінемін, бірақ

бәрін емес

жұмысыма қанағат емеспін


Өзін-өзі бағалау.


Плакат /слайд/

Үй тапсырмасы

§ 3.9


















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!