Сабақ кезеңдері | Уақыт
| Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
|
Білім
Қызығушылықтарын ояту | 2мин | Үй жұмысын тексеру. | Оқушылар бірінші үй жұмысын айналма үстел арқылы тексеріп бағалайды.
| Әр топ сұраққа жауап береді | АКТ |
Түсіну | 5мин | «Кім жылдам» әдісіарқылы топпен жұмыс жасау өткен тақырыптарға байланысты сұрақтар қою. | Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіруСлайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру, сол арқылы топен жарыс ұйымдастыру | Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білуТоппен жұмыс жасау | ЖТЖЕ |
Қолдану | 5мин | Өткен тақырыптарға байланысты | Өткен тақырыпты оқушыларға қысқаша қайталау мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты мақал –мәтелдер беріп,сөйлемнің ішінде кездескен есімдіктерді қорғап шығу, өз бетерінше дайындық жасату.Өткен сабақ пен жаңа сабақты біріктіру. | Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту.Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады. | СТО |
Сергіту сәті | 2 мин | «Жаттығу жұмысын топпен жасау» | Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасауМен,сен, сіз,ол,олар,Бәрімізге бір ұжым.Мынау сабақ бұл ұстаз,Қуанышты күн бүгін. | Барлық оқушылар топпен жаттығулар жасайды. | АКТ |
Талдау | 15мин |
1. «Жылқы сұлбасы стратегиясы»
2. «Кім шапшаң»әдісі
3. «Перамида» әдісі бойынша үш топқа тапсырма беру. | Оқушыларға мәтін беріледі. Мәтін бойынша жылқы суреті арқылы қорғайды.
«Кім шапшаң?»Сандардың орнына әріпті қойып, мақал-мәтелді табу.А1, Б2, Д3, Ж4, З5, Қ6, Л7, М8, Р9, С10, Т11, Ы12, Н13, Ң14, Ө15, Ұ16, І17.1.6.12.7.10.12.5.3.12. 4.16.8.10.1.10.1.14. 1.9.11.12.13.1.13. 15.5.17.14. 2.1.9.1.9.10.12.14.Дұрыс жауабы:Ақылсызды жұмсасаң,Артынан өзің барарсың
Оқушылар берілген есімдіктен сөйлем құрайды.
|
Интербелсенді тақтада «Әке мен бала»әңгімесі көрсетіледі.Соған байланысты берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, топпен шығып тапсырманы қорғау
|
|
Жинақтау | 5мин | Бұл да қызық «Сөз жұмбақ». | Сөзжұмбақты тауып,толтырады, жинақтайды бағалау.
Жауабы: Есімдік | Оқушылардың мақсаты берілген сөзжұмбақты жауабын тауып өз ойларын толтыру арқылы жеткізу
|
|
Бағалау | 2 мин | Бас бармақ арқылы оқушылар | Бағалау парақшалары мен бағалау шкаласын беру | Топпен және жеке өзін- өзі бағалайды |
|
Рефлексия | 2 мин | «Бес саусақ»әдісі бойынша кері байланыс орнату. | 1.Бас бармақ-басты мәселе.Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе қандай болды. 2.Балалы үйрек-бірлесу.Мен топта қалай жұмыс жасадым?Кімге көмектестім?Кімге риза болдым? 3.Ортан терек-ойлау.Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?4.Шылдыр шүмек-шынайылық. Сабақ маған ұнады ма?Неліктен?5.Кішкентай бөбек-көңіл –күй ахуалы.Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім. | «Бес саусақ» әдісі бойынша әрбір саусақты таңдау арқылы өз ойын түйіндейді.Оқушылар өзін-өзі бағалайды.
|
|
| 1мин | Үйге тапсырма беру. | Есімдікке байланысты мақал-мәтелдер жазып келу.Ережелерге қайталау жұмысын жүргізу. | Оқушылар күнделікке жазып алады. |
|