Қызығушы-
лықты ояту
|
Ынталандыру.
Шаттық шеңбері.
«Мен қазақпын» өлеңін
айту
1. Кім жылдам ойынын
ойнау кімге жолдайтыны
айтады
«Жарайсың» сөзі арқылы
бағалау
1- оқушы Дәптеріне қос
теңсіздік жазады, оны оқуға келесі балаға жолдайды 2 - оқушы қос
теңсіздікті оқиды
3- қай жылдам оқушы оның
жауабын айтады
2.Жұлдыздың сыңарын тап
ойыны
Сабақ тақырыбын,
мақсатын хабарлау
|
Шаттық
шеңбері.
Презентация.
Оқулық,
дәптер.
|
Мағынаны
тану
|
Қос
теңсіздіктерді шешу кезінде қалай пайымдауға
болады?
x>8 және x<11 теңсіздіктерінің шешімдер жиынын
табайық.
x белгісізі 8-ден артық, яғни 8-ден үлкен сандар:
9, 10, 11,
12,13 және т.б.
x белгісізі 11-ден кем, яғни 11-ден кіші сандар: {
10, 9, 8, 7,
6,5,4,3,2,1}.
Енді осы жиындардың қиылысуын, яғни екі жиынға
да
ортақ болып табылатын сандарды табамыз: {9,10}
сандары
жиындардың қиылысуы болады.
Оқулықтағы №2-тапсырманы түсіндіре отырып
орындайды. Қос теңсіздіктерді шешеді. Шешімдер жиынын сан
сәулесінде көрсетеді.
а)
4<x<11 ә)
7<x>11
Жаңаны қолдану.
Оқушылар оқулықтағы 3-тапсырманы орындайды
а)
3 <x<8
Жауабы:{4, 5, 6, 7}.
ә)
4<x<10
Жауабы:{5, 6, 7, 8, 9 }.
б
) 2<x<9
Жауабы:{3, 4, 5, 6, 7, 8}.
Өткенді еске түсіру мақсатында
12 беттегі №7 тапсырмаларды орындайық
Әркім өзіне ұнаған бағанын
орындайды
Т
35 мм < 4
см
35 мм < 4
дм
35 мм < 4
м
35 мм < 4
км
7 дм 7 см > 7 дм 7
мм
4 дм < 2м 3
см
4 см < 2м 3
см
4 мм < 2м 3
см
1 дм 5 см < 1м 5
см
1 дм 5 см < 1км 5
см
ек әртүрлі нұсқаны ұсынуды
ұмытпаймыз
2 м > 7 дм 5
см
2 км > 7 дм 5
см
200 см < 3
м
200 см < 3
км
3 дм 4 см < 9 дм 8
см
3 дм 4 см < 9 м 8
см
3 дм 4 см < 9 км 8
см
10 дм 2 см < 2
м
10 дм 2 см < 2
км
|
Презентация.
Оқулық,
дәптер.
|
Сабақтың
соңы
|
«Өз зымыраныңды таңда»
таңдау арқылы кері байланыс
жасайды
Бүгін мен
................... туралы оқып,
білдім
Бүгінгі сабақтың мақсаты
............................ болған
Мен сабақ мақсатына жеттім,
себебі .................
Мен сабақ мақсатына браз
жетпедім себебі..............
Мен сабақ мақсатын да,
тапсырмаларды да түсінбедім, себебі
..................
|
Презентация.
Оқулық,
дәптер.
|