Тексерілді _____________
|
Бөлімі: |
V-бөлім. «Практикалық программалау» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Аширова Л.Б. |
|
Күні: |
3.04.2025ж |
|
Сыныбы: 7 «А» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
5.1. Проблеманы қою |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.3.2.1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу. |
|
Сабақтың мақсаты |
Есептің программасын құрастыру кезеңдерін біледі. Программа өңдеудің кіріктірілген ортасында есептерді шешу қандай кезеңдерден тұратынын біледі. Проблеманы қоюды немесе бастапқы деректерді өңдейді. |
|
Құндылықтарға баулу |
“Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығы қалыптасады. |
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Сабақтың басы 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. «Шаттық шеңбері» әдісі Оқушылар шеңбер бойымен тұрып бір-біріне тілек айту арқылы, бір-бірінің көңіл күйін көтереді. Мысалы: Сен бүгін ерке сұлусың! |
Топтастыру Кәмпиттер арқылы 2 топқа бірігеді. Оқушыларға кәмпиттер таратылады және кәмпит түрлеріне қарай топтасады. |
Асық арқылы бағалау Әр дұрыс жауапқа 1 балл |
Презентация видео проектор Компьютер Python прог. |
||||||||||||
|
|
«Миға шабуыл» әдісі Алдыңғы білім мен бүгінгі сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді. Сұрақтар топтамасы интербелсенді тақтадан көрсетіледі. |
|
Бағалау Асық арқылы бағалау |
|
||||||||||||
|
11 минут |
Жаңа сабаққа кіріспе «ДЖИГСО» әдісі Топтарға оқулықтан жаңа сабақтың мәтіні бөліп беріледі. Арнайы белгіленген уақыт ішінде мәтінді оқып шығады. Кейін топтар арасында жаңа ақпаратпен таныстыру, ой бөлісу жұмысы жалғасады. |
Дескриптор: - Берілген мәтінді оқиды. - Топ ішінде өзара талқылау жүргізеді. - Топтар арасындағы түсіндіру, жеткізу, баяндау жұмысында белсенділік танытады. |
Бағалау Топтар бір-бірін «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. 3 балл |
|
||||||||||||
|
10 минут |
Талдау. 1-тапсырма Практикалық жұмыста берілген тапсырманың программа кодына талдау жасаңдар. Программаға a=7, b=20, c=9 және a=13, b=11, c=0 мәндерін қойып, қолмен тексеріңдер. Бұл мәндерді қабылдау барысындағы программаның әрбір қатарындағы командалар жұмысының нәтижесін қағазға жазып отырыңдар. Алған нәтижелеріңді талдау барысында программада есепті шешуге көмектескен қандай алгоритм идеясы жатыр? Анықтаңдар. Программа коды: a, b, c=map (int, input ().split ()) t=k=h=p=s=0 if (a+b+c)%3= = 0: k= (a+b+c) / / 3 t= a-k; p=b-k; h=c-k if t > 0: s=s+t if p > 0: s=s+p if h > 0: s=s+h print (s) else: print (-1) |
Дескриптор:
|
Бағалау Оқушылар бір-бірін «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. 3 балл |
|
||||||||||||
|
10 минут |
2-тапсырма Үш санның үлкенін табу алгоритмімен және программасымен таныссың. Ал берілген a, b, с бүтін сандарының арасынан екінші үлкенін қалай табуға болады? 1-схемадағы программа құрастыру кезеңдерін толық пайдаланып, тапсырманың программасын құрастыр. Тапсырмадағы проблеманы қою кезеңін қалай жүзеге асырдың? Нәтижені экранға шығар.
|
Дескриптор:
|
Бағалау 3 балл |
|
||||||||||||
|
Сабақтың соңы
Рефлексия
|
Сабақты бекіту «Еркін микрофон» әдісі
|
Оқушылар жаңа тақырыпқа байланысты сабақ барысында не түсінгенін және сабақ жайлы өзінің қысқаша қорытынды ойын айтады |
Бағалау Оқушылар бір-бірін «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». |
|
||||||||||||
|
|
Үй тапсырмасы Төрттаңбалы N саны берілген. Осы санның барлық цифрлары жұппа анықта. Егер барлық цифры жұп болса, онда экранға «0», әйтпесе «тақ» жауабы шықсын».
|
|||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Проблеманы қою 7-сынып, 4-тоқсан
Проблеманы қою 7-сынып, 4-тоқсан
Тексерілді _____________
|
Бөлімі: |
V-бөлім. «Практикалық программалау» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Аширова Л.Б. |
|
Күні: |
3.04.2025ж |
|
Сыныбы: 7 «А» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
5.1. Проблеманы қою |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.3.2.1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу. |
|
Сабақтың мақсаты |
Есептің программасын құрастыру кезеңдерін біледі. Программа өңдеудің кіріктірілген ортасында есептерді шешу қандай кезеңдерден тұратынын біледі. Проблеманы қоюды немесе бастапқы деректерді өңдейді. |
|
Құндылықтарға баулу |
“Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығы қалыптасады. |
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Сабақтың басы 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. «Шаттық шеңбері» әдісі Оқушылар шеңбер бойымен тұрып бір-біріне тілек айту арқылы, бір-бірінің көңіл күйін көтереді. Мысалы: Сен бүгін ерке сұлусың! |
Топтастыру Кәмпиттер арқылы 2 топқа бірігеді. Оқушыларға кәмпиттер таратылады және кәмпит түрлеріне қарай топтасады. |
Асық арқылы бағалау Әр дұрыс жауапқа 1 балл |
Презентация видео проектор Компьютер Python прог. |
||||||||||||
|
|
«Миға шабуыл» әдісі Алдыңғы білім мен бүгінгі сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді. Сұрақтар топтамасы интербелсенді тақтадан көрсетіледі. |
|
Бағалау Асық арқылы бағалау |
|
||||||||||||
|
11 минут |
Жаңа сабаққа кіріспе «ДЖИГСО» әдісі Топтарға оқулықтан жаңа сабақтың мәтіні бөліп беріледі. Арнайы белгіленген уақыт ішінде мәтінді оқып шығады. Кейін топтар арасында жаңа ақпаратпен таныстыру, ой бөлісу жұмысы жалғасады. |
Дескриптор: - Берілген мәтінді оқиды. - Топ ішінде өзара талқылау жүргізеді. - Топтар арасындағы түсіндіру, жеткізу, баяндау жұмысында белсенділік танытады. |
Бағалау Топтар бір-бірін «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. 3 балл |
|
||||||||||||
|
10 минут |
Талдау. 1-тапсырма Практикалық жұмыста берілген тапсырманың программа кодына талдау жасаңдар. Программаға a=7, b=20, c=9 және a=13, b=11, c=0 мәндерін қойып, қолмен тексеріңдер. Бұл мәндерді қабылдау барысындағы программаның әрбір қатарындағы командалар жұмысының нәтижесін қағазға жазып отырыңдар. Алған нәтижелеріңді талдау барысында программада есепті шешуге көмектескен қандай алгоритм идеясы жатыр? Анықтаңдар. Программа коды: a, b, c=map (int, input ().split ()) t=k=h=p=s=0 if (a+b+c)%3= = 0: k= (a+b+c) / / 3 t= a-k; p=b-k; h=c-k if t > 0: s=s+t if p > 0: s=s+p if h > 0: s=s+h print (s) else: print (-1) |
Дескриптор:
|
Бағалау Оқушылар бір-бірін «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. 3 балл |
|
||||||||||||
|
10 минут |
2-тапсырма Үш санның үлкенін табу алгоритмімен және программасымен таныссың. Ал берілген a, b, с бүтін сандарының арасынан екінші үлкенін қалай табуға болады? 1-схемадағы программа құрастыру кезеңдерін толық пайдаланып, тапсырманың программасын құрастыр. Тапсырмадағы проблеманы қою кезеңін қалай жүзеге асырдың? Нәтижені экранға шығар.
|
Дескриптор:
|
Бағалау 3 балл |
|
||||||||||||
|
Сабақтың соңы
Рефлексия
|
Сабақты бекіту «Еркін микрофон» әдісі
|
Оқушылар жаңа тақырыпқа байланысты сабақ барысында не түсінгенін және сабақ жайлы өзінің қысқаша қорытынды ойын айтады |
Бағалау Оқушылар бір-бірін «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». |
|
||||||||||||
|
|
Үй тапсырмасы Төрттаңбалы N саны берілген. Осы санның барлық цифрлары жұппа анықта. Егер барлық цифры жұп болса, онда экранға «0», әйтпесе «тақ» жауабы шықсын».
|
|||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз




















