Сабақтың кезеңі
|
Педагогтің әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
7 мин.
|
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу, түгендеу.
Жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«Шаттық шеңбері»
әдісі Оқушылар
шеңбер бойымен тұрып бір-біріне тілек айту арқылы, бір-бірінің
көңіл күйін көтереді. Мысалы: Сен бүгін ерке сұлусың!
|
Топтастыру Кәмпиттер арқылы 2 топқа бірігеді.
Оқушыларға кәмпиттер таратылады және кәмпит түрлеріне қарай
топтасады.
|
Асық арқылы бағалау
Әр дұрыс жауапқа 1 балл
|
Презентация видео
проектор
Компьютер
Python прог.
|

|
«Миға шабуыл»
әдісі
Алдыңғы
білім мен бүгінгі сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген
сұрақтарға жауап береді. Сұрақтар топтамасы интербелсенді тақтадан
көрсетіледі.
|
-
Pythonда
тармақталған алгоритмдерді пайдаланып есеп шығару үшін бастапқы
мәселені қалай қалыптастыруға болады?
-
Есептің моделі
дегеніміз не?
-
Есептің моделін құру
үшін қандай білім қажет деп ойлайсың?
-
Программа өңдеудің кіріктірілген ортасында
есептерді шешу қандай кезеңдерден тұрады деп
ойлайсың?
|
Бағалау
Асық арқылы бағалау
|
|

11
минут
|
Жаңа сабаққа кіріспе
«ДЖИГСО»
әдісі
Топтарға оқулықтан жаңа сабақтың мәтіні
бөліп беріледі.
Арнайы
белгіленген уақыт ішінде мәтінді оқып шығады. Кейін топтар арасында
жаңа ақпаратпен таныстыру, ой бөлісу жұмысы жалғасады.
|
Дескриптор:
- Берілген мәтінді оқиды.
- Топ ішінде өзара талқылау
жүргізеді.
-
Топтар арасындағы түсіндіру, жеткізу, баяндау жұмысында белсенділік
танытады.
|
Бағалау
Топтар бір-бірін
«Жапондық бағалау»
әдісі арқылы
бағалайды.
3 балл
|

|
10
минут
|
Талдау. 1-тапсырма
Практикалық жұмыста берілген тапсырманың
программа кодына талдау жасаңдар. Программаға a=7, b=20, c=9 және
a=13, b=11, c=0 мәндерін қойып, қолмен тексеріңдер. Бұл мәндерді
қабылдау барысындағы программаның әрбір қатарындағы командалар
жұмысының нәтижесін қағазға жазып отырыңдар. Алған нәтижелеріңді
талдау барысында программада есепті шешуге көмектескен қандай
алгоритм идеясы жатыр? Анықтаңдар.
Программа коды:
a, b, c=map (int, input ().split
())
t=k=h=p=s=0
if (a+b+c)%3= = 0:
k= (a+b+c) / / 3
t= a-k; p=b-k; h=c-k
if t > 0: s=s+t
if p > 0: s=s+p
if h > 0: s=s+h
print (s)
else: print (-1)
|
Дескриптор:
-
Берілген программа кодына талдау
жасайды.
-
Программаға берілген мәндерді енгізіп
тексереді.
-
Программада есепті шешуге көмектескен
қандай алгоритм идеясы бар екенін анықтайды.
|
Бағалау Оқушылар бір-бірін «Жапондық бағалау»
әдісі арқылы
бағалайды.
3
балл
|
|
10
минут
|
2-тапсырма
Үш санның
үлкенін табу алгоритмімен және программасымен таныссың. Ал берілген
a, b, с бүтін сандарының арасынан екінші үлкенін қалай табуға
болады? 1-схемадағы программа құрастыру кезеңдерін толық
пайдаланып, тапсырманың программасын құрастыр. Тапсырмадағы
проблеманы
қою кезеңін
қалай жүзеге асырдың? Нәтижені экранға шығар.
|
Дескриптор:
-
программа құрастыру кезеңдерін
пайдаланып, тапсырманың программасын
құрастырады.
-
тапсырмадағы
проблеманы қою
кезеңін қалай жүзеге асыратынын
анықтайды.
-
нәтижені экранға
шығарады.
|
Бағалау
3 балл
|

|
Сабақтың соңы

-
мин.
Рефлексия
|
Сабақты
бекіту
«Еркін микрофон»
әдісі
|
Оқушылар жаңа тақырыпқа байланысты сабақ
барысында не түсінгенін және сабақ жайлы өзінің қысқаша қорытынды
ойын айтады
|
Бағалау
Оқушылар бір-бірін
«Жапондық бағалау»
әдісі арқылы
бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа
көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар».
|

|

|
Үй тапсырмасы
Төрттаңбалы N саны берілген. Осы санның барлық цифрлары
жұппа анықта. Егер барлық цифры жұп болса, онда экранға «0»,
әйтпесе «тақ» жауабы шықсын».
-
мысалы
|
нәтиже
|
4284
|
0
|
8412
|
1
|
|