Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Проблемы экологии Казахстана. Қазақстанның экологиялық проблеммалары.
Материал туралы қысқаша түсінік
Проблемы экологии Казахстана.
Қазақстанның экологиялық проблеммалары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
293
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мерзімі | 03.03.2017ж | Сынып | 9 «А» |
ТемаСабақтың тақырыбы | Проблемы экологии Казахстана.Қазақстанның экологиялық проблеммалары. | ||
Цели урокаСабақтың мақсаты | 1. Опираясь на свои знания, развить знания учащихся о проблемах экологии в Казахстане1.Оқушылар білім алу нәтижесінде қазақстанның экологиялық мәселелері туралыбілімдерін кеңейтеді 2. развивать у учащихся умения выделять главное из прочитанного; развитие аналитических умений и самостоятельной деятельности учащихся, развивать устную и письменную речь, логическое мышление.2.Оқушылардың сыни ойлауын , сөйлеу дағдысын қалыптастыру.3. Привить интерес к проблемам экологии3. Оқушылардың экологиялық мәселелерге деген қызығушылығын арттыру. | ||
Ожидаемый результатКүтілетін нәтиже | |||
ресурсы | Учебник , оценочные листы, постер , стикерИнтербелсенді тақта, кітап, постерлер, |
Этапы урокаСабақ кезеңдері | Действия учителяМұғалімнің іс-әрекеті | Действия ученикаОқушының іс-әрекеті | Методы и приемыӘдіс-тәсілдер |
Организационный этапҰйымдастыру кезеңдері. | Минутка психологического настроя.Деление на группы: Арал, Байконыр, Семей | Учащиеся настраиваются на рабочий лад, делятся на группы | |
Үй тапсырмасын сұрау. | Опрос домашнего задания /по технологии КАНБАН/ | Учащиеся выступают со своим заданием | Канбан, ИКТМозговой штурм (КМ) (выход на тему) |
Вызов Қызығушылықты ояту. | Арал, Балқаш,Семей полигоны,Байқоңырдың экологиялық жағдайы туралы бейнеролик көрсетеді, сол бойынша пікірлерін біледі. | Оқушылар бейнероликті көреді, ойларын айтады. | АКТ |
ОсмыслениеМағынаны тану | 1.Мұғалімнің кіріспе сөзі: Қазақстанның экологиялық проблемалары туралы айтады. Тапсырмалар бередіІ топ- Арал, Каспий тобыІІ топ –Семей тобыІІІ топ – Байқоңыр тобы. | Оқушылар тыңдайды, сұрақтарға жауап береді. Оқушылар топпен тапсырмаларды орындайды, постерлерін қорғайды. | Диалог СТОБағалау формативтык «Екі жұлдыз, бір тілек» |
Рефлексия | Чемодан, еттартқыш, себет | ||
ОцениваниеБағалау | Бағалау парақшаларын үлестіреді. | Бағалау парақшаларын толтырады. | Бағалау парақшалары |
Домашнее заданиеҮй тапсырмасы. | Қазақстанның экологиялық проблемалары туралы шағын эссе жазып келу. | Оқушылар күнделікке түртіп алады. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)