|
Мерзімі |
03.03.2017ж |
Сынып |
9 «А» |
|
Тема Сабақтың тақырыбы |
Проблемы экологии Казахстана. Қазақстанның экологиялық проблеммалары. |
||
|
Цели урока Сабақтың мақсаты |
1. Опираясь на свои знания, развить знания учащихся о проблемах экологии в Казахстане 1.Оқушылар білім алу нәтижесінде қазақстанның экологиялық мәселелері туралыбілімдерін кеңейтеді 2. развивать у учащихся умения выделять главное из прочитанного; развитие аналитических умений и самостоятельной деятельности учащихся, развивать устную и письменную речь, логическое мышление. 2.Оқушылардың сыни ойлауын , сөйлеу дағдысын қалыптастыру. 3. Привить интерес к проблемам экологии 3. Оқушылардың экологиялық мәселелерге деген қызығушылығын арттыру. |
||
|
Ожидаемый результат Күтілетін нәтиже |
|
||
|
ресурсы |
Учебник , оценочные листы, постер , стикер Интербелсенді тақта, кітап, постерлер, |
||
|
Этапы урока Сабақ кезеңдері |
Действия учителя Мұғалімнің іс-әрекеті |
Действия ученика Оқушының іс-әрекеті |
Методы и приемы Әдіс-тәсілдер |
|
Организационный этап Ұйымдастыру кезеңдері. |
Минутка психологического настроя. Деление на группы: Арал, Байконыр, Семей |
Учащиеся настраиваются на рабочий лад, делятся на группы |
|
|
Үй тапсырмасын сұрау. |
Опрос домашнего задания /по технологии КАНБАН/ |
Учащиеся выступают со своим заданием |
Канбан, ИКТ Мозговой штурм (КМ) (выход на тему) |
|
Вызов Қызығушылықты ояту. |
Арал, Балқаш,Семей полигоны,Байқоңырдың экологиялық жағдайы туралы бейнеролик көрсетеді, сол бойынша пікірлерін біледі. |
Оқушылар бейнероликті көреді, ойларын айтады. |
АКТ |
|
Осмысление Мағынаны тану |
1.Мұғалімнің кіріспе сөзі: Қазақстанның экологиялық проблемалары туралы айтады. Тапсырмалар береді І топ- Арал, Каспий тобы ІІ топ –Семей тобы ІІІ топ – Байқоңыр тобы. |
Оқушылар тыңдайды, сұрақтарға жауап береді. Оқушылар топпен тапсырмаларды орындайды, постерлерін қорғайды. |
Диалог
СТО Бағалау формативтык «Екі жұлдыз, бір тілек» |
|
Рефлексия |
Чемодан, еттартқыш, себет |
|
|
|
Оценивание Бағалау |
Бағалау парақшаларын үлестіреді. |
Бағалау парақшаларын толтырады. |
Бағалау парақшалары |
|
Домашнее задание Үй тапсырмасы. |
Қазақстанның экологиялық проблемалары туралы шағын эссе жазып келу. |
Оқушылар күнделікке түртіп алады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Проблемы экологии Казахстана. Қазақстанның экологиялық проблеммалары.
Проблемы экологии Казахстана. Қазақстанның экологиялық проблеммалары.
|
Мерзімі |
03.03.2017ж |
Сынып |
9 «А» |
|
Тема Сабақтың тақырыбы |
Проблемы экологии Казахстана. Қазақстанның экологиялық проблеммалары. |
||
|
Цели урока Сабақтың мақсаты |
1. Опираясь на свои знания, развить знания учащихся о проблемах экологии в Казахстане 1.Оқушылар білім алу нәтижесінде қазақстанның экологиялық мәселелері туралыбілімдерін кеңейтеді 2. развивать у учащихся умения выделять главное из прочитанного; развитие аналитических умений и самостоятельной деятельности учащихся, развивать устную и письменную речь, логическое мышление. 2.Оқушылардың сыни ойлауын , сөйлеу дағдысын қалыптастыру. 3. Привить интерес к проблемам экологии 3. Оқушылардың экологиялық мәселелерге деген қызығушылығын арттыру. |
||
|
Ожидаемый результат Күтілетін нәтиже |
|
||
|
ресурсы |
Учебник , оценочные листы, постер , стикер Интербелсенді тақта, кітап, постерлер, |
||
|
Этапы урока Сабақ кезеңдері |
Действия учителя Мұғалімнің іс-әрекеті |
Действия ученика Оқушының іс-әрекеті |
Методы и приемы Әдіс-тәсілдер |
|
Организационный этап Ұйымдастыру кезеңдері. |
Минутка психологического настроя. Деление на группы: Арал, Байконыр, Семей |
Учащиеся настраиваются на рабочий лад, делятся на группы |
|
|
Үй тапсырмасын сұрау. |
Опрос домашнего задания /по технологии КАНБАН/ |
Учащиеся выступают со своим заданием |
Канбан, ИКТ Мозговой штурм (КМ) (выход на тему) |
|
Вызов Қызығушылықты ояту. |
Арал, Балқаш,Семей полигоны,Байқоңырдың экологиялық жағдайы туралы бейнеролик көрсетеді, сол бойынша пікірлерін біледі. |
Оқушылар бейнероликті көреді, ойларын айтады. |
АКТ |
|
Осмысление Мағынаны тану |
1.Мұғалімнің кіріспе сөзі: Қазақстанның экологиялық проблемалары туралы айтады. Тапсырмалар береді І топ- Арал, Каспий тобы ІІ топ –Семей тобы ІІІ топ – Байқоңыр тобы. |
Оқушылар тыңдайды, сұрақтарға жауап береді. Оқушылар топпен тапсырмаларды орындайды, постерлерін қорғайды. |
Диалог
СТО Бағалау формативтык «Екі жұлдыз, бір тілек» |
|
Рефлексия |
Чемодан, еттартқыш, себет |
|
|
|
Оценивание Бағалау |
Бағалау парақшаларын үлестіреді. |
Бағалау парақшаларын толтырады. |
Бағалау парақшалары |
|
Домашнее задание Үй тапсырмасы. |
Қазақстанның экологиялық проблемалары туралы шағын эссе жазып келу. |
Оқушылар күнделікке түртіп алады. |
|
шағым қалдыра аласыз













