Материалдар / Программалау тілдері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Программалау тілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал жас мамандарға керек болар деп ойлаймын. Кәзіргі таңда жаңашыл ұстаз, жаңа идеялар алып қалар деген оймен материалды жариялап ртырмын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2018
1663
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 4-бөлім. Шешімдерді программалау

Мектеп: №10 орта мектеп

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Даулетбекова Г.Н.

Сынып: 7

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

4.1. Программалау тілдері.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.1.2.1-«программалау жүйесі» және «программалау тілдері» ұғымдарын ажырата білу.

Сабақтың мақсаты

  • Программалау тілдері мен программалау жүйелерін біледі;

  • Программалау жүйесі және программалау тілдері ұғымдарын ажыратады;

  • Программалау тілдерін ерекшеліктеріне қарай топтайды.

Бағалау критерийі

  • Программалау тілдері және программалау жүйесі ұғымдарын түсінеді.

  • Программалау тілдерін атайды және ерекшеліктеріне қарай саралайды.

  • Программалау тілдері және программалау жүйесі ұғымдарын ажыратады.

Тілдік мақсаттар


Оқушылар біледі:

Программалау тілдері мен программалау жүйелері классификациялай алады және оларды жобаны жазу үшін қолданады.

Оқушылар істей алады:

Программалау тілінен программалау жүйесін айыра алады; әртүрлі программалау тілдерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтай алады.

Пәндік лексика және терминология:

Бағдарлама

Программа

Programm

Транслятор

Транслятор

Translator

Компилятор

Компилятор

Сompiler

Интерпретатор

Интерпретатор

Interpreter

Бағдарламалық код

Код программирование

programming code

Программалау тілдері

Язык программирование

programming language


Диалога/хат үшін пайдалы сөйлемдер:

Программалау тілі - бұл…

Программалаудың жоғары деңгейлі тілдеріне … жатады.

Құндылықтарға баулу

Топта бірлескен жұмыс орнату, бір-бірлерінің пікірін тыңдау, шығармашылық және сыни тұрғысынан ойлау, құрметтеу.

Пәнаралық байланыс

Программалау тілдері математикадағы ойлау, жүзеге асыру негізінде қалыптасады. Информатика пәнінде ағылшын тілінен термин сөздерінде жиі кездеседі.

Алдыңғы білім

Excel бағдарламасының жиі қолданылатын мүмкіндіктерін біледі. Электрондық кестедегі деректерді бейнелі түрде ұсына алады. Электрондық кестелердің көмегімен әртүрлі есептердің шешімдерін модельдеуді ұйымдастыра алады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері



Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі:

  • Сәлемдесу;

  • оқушыларды түгендеу;

  • оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру;

  • оқушылар назарын аудару.

Қызығушылықты ояту.

1. Кесте, жол, баған, принтер, ұяшық

2. Жүйелік блок, монитор, пернетақта, программа, тінтуір

3. Қосу, алу, бөлу, нүкте, көбейту

4. Сканер, принтер, кітап, колонка, модем

5. Екі, бес, пернетақта, бір, тоғыз

6. Shift, ctrl, enter, file, ait

Оқушыларды қима суреттер арқылы екі топқа бөлемін.

1-топ. Компилятор

2-топ. Интерпретатор

«Куббизм» әдісі арқылы оқушылар жылдам ойлауға дағдыланады. Өткен тақырып бойынша тез жауабын айта алады.

  1. Excel бағдарламасында формула жазу қалай жүзеге асырылады?

  2. Ұяшық дегеніміз не?

  3. Сілтеме дегенміз не?

  4. Диаграммаларды құру қалай орындалады?

  5. Ұяшықтар диапозоныңдағы орта мәнді есептеу функциясын атаңыз.

  6. Ұяшықтарды біріктіруді қалай жүзеге асыруға болады?

Дұрыс жауап берген оқушыларға ауызша мадақтама айтылады.






Слайд







Қима суреттер



Кубик



Сабақтың ортасы


Жаңа тақырып бойынша программалау тілі ұғымына және төменгі, жоғарғы деңгейлі тілдердің ерекшеліктеріне нақты анықтама беретін бейне көрсетілім көрсетіледі.

Бейне көрсетілімде берілген түсінікті қолдану мақсатында «Бэкроним» әдісі ұйымдастырылады. Әр топ жоғары деңгейдегі тілдің төменгі деңгейдегі тілден қандай айырмашылықтары бар екендігін өзара топ ішінде талқылайды, шешімдерін айтады.

Оқушылар бір-біріне кері байланыс береді («Басбармақ» әдісі арқылы бағалау).


өте жақсы

орташа

қанағаттанарлық

Программалау тілі – компьютерлік программаларды жазуға арналған формальды таңбалық жүйе.

Программалау түрі екі топқа бөлінеді: Процедуралық және процедуралық емес.

Тапсырмалар

1-топ. Компилятор

Программалау тілдеріне түсінігінің сипатын анықтаңыз. Шаршыны “” белгісімен белгілеңіз.

Сипаты

Программалау тілдері

Программалау жүйелері

Өзінің интерфейсі бар.



Өзінің алфавиті, синтаксисі, семантикасы бар.



Бұл программалық қамтамасыз ету.



Жаңа программа жасақтауға арналған.



Алгоритмді компьютерге түсінікті формада сипаттау үшін құрылған.



Әдетте олардың өзіндік стандартты программалар кітапханасы, машиналық кодқа айналдыратын трансляторы, программа кодын жазатын мәтіндік редакторы болады.



Дескриптор Білім алушы

- бағдарламалау жүйесінің қызметін түсінеді;

- бағдарламалау тілдерінің қызметін түсінеді.


2-топ. Интерпретатор

Берілген тізімді программалау тілдеріне және программалау жүйелеріне жіктеңіз: Microsoft Power Point, C#, Paint, Borland Delphi 7, Object Pascal,Winrar, Java, Dr.Web, Microsoft Word, Visual Studio, PascalABC, Google Chrome.

Shape2 Shape1

Программалау жүйесі

1._______________

2._______________

3._______________


Программалау тілдері

1._______________

2._______________

3._______________












Дескриптор Білім алушы

    • бағдарламалау тілдері және бағдарламалау жүйелері түсініктерінің сипатын ажырата алады;

    • бағдарламалау тілдерін атап шығады;

    • бағдарламалау жүйелерін атап шығады.


Программалау тілі және программалау жүйелері жайлы алынған білімге талдау жасау мақсатында топтарға «Графикалық органайзер» әдісі арқылы әр топ жасаған жұмысын ортаға шығып қорғайды.

  • Процедуралық программалау тобында қандай программаларды енгізуге болады?

  • Процедуралық емес программалау тобына қандай программалар жатады?

  • Программалық жүйе мен программалау тілдерінің айырмашылықтарын жаз.

Оқушылар процедуралық программалау пен процедуралық программалау емес топтарына жататын программаларды ауызша, постердің көмегімен қорғайды. Оқушылар бір-біріне кері байланыс береді («Екі жұлдыз, бір тілек»).

Электронды оқулық























https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/7-cynyp/lesson/programmalau-tili-turaly-tusinik



Сематикалық карта



















































































Постер, қима қағаздар, маркерлер, стикерлер

















Сабақтың соңы



«Бес сұрақ» әдісін қолдана отырып жаңа сабақты қорытындылаймын.

1. «Программалау тілі» ұғымын қалай түсінесіңдер?

2. Программалау тілдерінің машинаға тәуелді және тәуелсіз болып бөліну себебі неде?

3. «Транслятор» терминін қалай түсінесіңдер?

4. Компиляторлар интерпретатордан қалай ерекшеленеді?

5. Транслятор қандай негізгі төрт міндетті шеше алады?

«Келемеж» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды.

Рефлексия парағы

Менің түсінгенім

Маған қызық болды

Ізденуім керек









Слайд













Келемеж

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Қолдауды қажет ететін оқушыларға тапсырма тәсілі арқылы тапсырма орындай-ды.

  • Программаның жоғары және төмен деңгейлердің арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарын зерттейді.

  • Дереккөзден программа тілдері жөнінде жалпы мәлімет табады.

http://life-prog.ru/


Сабақтың соңында берілген тапсырмаларды дескриптор арқылы топ басшылары бағалап өтеді. «Екі жұлдыз, бір тілек», «Басбармақ» әдістерін қолдана отырып, оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне және әр оқушының дескрипторлық бағасына қарай «Келемеж» бағалауын қолданамын.

Компьютермен жұмыс жасау кезінде оқушының денсаулығына мән бере отырып, сабақ барысында көз жаттығулары жасалады.

Ширату жаттығулары.

Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы бағалау



Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!