Материалдар / Программалау тілдері арқылы модельдер жасау

Программалау тілдері арқылы модельдер жасау

Материал туралы қысқаша түсінік
• Программалау тілінде компьютерлік моделін құруға оқушылардың іс – әрекеттерін ұйымдастыру, әртүрлі өмірлік жағдаяттарда практикалық тұрғыдан қолдануға үйрету, пәнаралық байлансты орнату. • Бағдарламалау тілінде модель құру барысында практикалық дағдыларды дамыту. • Ішкі жан – дүниелерін байыту, патриоттық сезімді тәрбиелеу, зейінді болуға, жан – жақтылық тұрғысында ойлауға тәрбиелеу. Оқушылардың белсенділігін арттыру, жұмыс жасау мақсатында компьютерлік сауаттылыққа, өзара көмектесуге, өзін-өзі бағалауға тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Сәуір 2018
506
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні ИнформатикаСынып 9 20.02.2016 ж Пән мұғалімі М.Т.Тиштенова
Тақырыбы: Программалау тілі арқылы модельдер жасау
Мақсаты:
  • Программалау тілінде компьютерлік моделін құруға оқушылардың іс – әрекеттерін
  • ұйымдастыру, әртүрлі өмірлік жағдаяттарда практикалық тұрғыдан қолдануға үйрету, пәнаралық байлансты орнату.
  • Бағдарламалау тілінде модель құру барысында практикалық дағдыларды дамыту.
  • Ішкі жан – дүниелерін байыту, патриоттық сезімді тәрбиелеу, зейінді болуға, жан –
  • жақтылық тұрғысында ойлауға тәрбиелеу. Оқушылардың белсенділігін арттыру, жұмыс жасау мақсатында компьютерлік сауаттылыққа, өзара көмектесуге, өзін-өзі бағалауға тәрбиелеу.
    Сабақтың көрнекілігіинтербелсенді тақта, слайд, кеспе қағаз, бағалау,карточкалар, маркер, стикер, плакаттар, компьютерлер
    Сабақтың түрі, типі:аралас
    Сабақтың әдісі:Топтық жұмыс , СТО, АКТ – ны пайдалану, диалог, жас ерекешелік, бағалау.
    КезеңМұғалім әрекетіОқушы әрекетіІс - әрекетРесурстар
    Ұйымдастыру 3 мин Амандасу .Жағымды ахуал туғызу. « Бәрі өзіңнің қолында» видео арқылы сенімділік, сәттілік тілеу.Оқушылар белсенді, көңілді қатыстады.

    Амандасу

    Топқа бөлу қолданған

    5 минБағалау критерийлерімен таныстыру:

    25-29 балл - “5” 19-24 балл - “4”, 11-18 балл – “3”

    Үй тапсырмасы: Тест компьютерлік
    Бейнежазба көру2 мин
  • Жастар «EXPO 2017» көрмесіне үлес қосуда.
  • 13 жасар оқушы «EXPO 2017» көрмесіне жоба жасады.






  • Толғаныс сәті1 мин Бұндай жоба біздің ойымызға келе ме ? Бұл модель, жобалардың барлығы компьютердің көмегімен іске аса ма ?Ендеше біздің бүгінгі тақырыбымыз Программалау тілі арқылы жасау модельдер 8.3-тақырып 273 бет





    Топтық жұмыс7 мин Оқып-білу стратегиясымен жаңа сабақты меңгередіТоптастыру

    І кезең – есептің қойылуы мынадай қадамдардан тұрады: есептің берілгені, модельдеу мақсаты, нысанды талдау.ІІ кезең – есепті формальдау, яғни, формальды тілде жазылған модель. Мысалы, диаграмма немесе кесте түрінде көрсетілген халықты есепке алудың нәтижелері – формальды модель болып табылады.ІІІ кезең – компьютерлік модель құру. Бұл кезең модельді құру және зерттеуге арналған модельдеу құралын, басқаша айтқанда, бағдарламалық ортаны таңдаудан басталады. ІV кезең – компьютерлік эксперимент 2 сатыдан тұрады: модельді тестілеу және зерттеулер жүргізу.1 Бағыттаушы2 Зерттеуші3 ДәлелдеушіМысал келтіру. Ауызша модель құру. Модельдеу нысаны: сыныптасың.

    Сергіту с әті Қол, көз жаттыгулары
    Ақпаратты терең меңгереді, таңдайды, қорытады, бағалайды. Оқып түсінгендері Фишбон әдісі бойынша оқиғаның себептері мен дәлелдерін толтырады..ЭО-пен жұмысМодельді құру.
    Мағынаны тану

    15 мин



    Практикалық тапсырма







    Жаңа сабақтың материалдарымен танысады, оқиды. Бір – біріне түсінідіреді.Өз ойларын болжамдай, саралай келе әр оқушы өз бөлімдерін қорғайды. Практикалық жұмыс кезінде оқушылар бір-бірлерімен бірлесе отырып жұмыс істейді. 1. ЭО- тапсырмаларды орныдау.2. «Робот». Моделін құрастыру.Тақырып бойынша кластер



    Тапсырма орындау



    фломастерлер, маркерлер, стикерлер.

    тақта, компьютерPascal программасы15 минут
















    Қорытындылау5 мин "Электрондық тапсырма" - электрондық оқулықтан тест орындау2 қате -5 3-4 қате – 4 5-6 қате- 37-...- 2





    Үйге тапсырма2 мин Ақпараттық моделін құру. Алгоритмін түсіндру.Оқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады



    Бағалау 3 минБағалау парағы арқылы бағалау
    Кері байланыс 3 мин«Өрмекшінің өрмегі» әдісі арқылы сұрау.













    Бағалау парағы№1

    Р/сОқушының аты-жөніҮй тапсырмасы1-5 баллЖаңа сабақты меңгеруі1-7 баллПракт//қ жұмыс

    ЭО-пен жұмыс1-12 баллҚорытында баллБаға
























    Бағалау парағы№2

    Р/сОқушының аты-жөніҮй тапсырмасы1-5 баллЖаңа сабақты меңгеруі1-7 баллПракт//қ жұмыс

    ЭО-пен жұмыс1-12 баллҚорытында баллБаға
























    Бағалау парағы№3
    Р/сОқушының аты-жөніҮй тапсырмасы1-5 баллЖаңа сабақты меңгеруі1-7 баллПракт//қ жұмыс

    ЭО-пен жұмыс1-12 баллҚорытында баллБаға




















































    Практикалық тапсырма :Program text;uses GraphABC;beginTextOut(100,30,'Квадрат'); Rectangle(50,50,200,200); FloodFill(55,55,clBlue);end.

    Практикалық тапсырма :Program text;uses GraphABC;beginTextOut(100,30,'Квадрат'); Rectangle(50,50,200,200); FloodFill(55,55,clBlue);end.



    Практикалық тапсырма :Program text;uses GraphABC;beginTextOut(100,30,'Квадрат'); Rectangle(50,50,200,200); FloodFill(55,55,clBlue);end.

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ