Сабақтың
басы
|
1.Оқушылармен
амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарымен таныстыру.
Сыни
тұрғысынан ойлаудың
«Кубизм»
стратегиясын қолданып
өткен сабақ пен
жаңа сабақты
ұштастырып мәселені
шешуді ұсыну.
Алгоритмдерді программалау кезінде
қолданылатын циклдерді басқаруды
«Кубизм» аясында талдаңдар:
1
Сипатта (түрі, түсі, көлемі).
2
Салыстыр (ұқсастығы, айырмашылығы).
3
Ұсын (қалай, қай жерде пайдаланылады).
4
Дәлелде (қарсы және қарсы емеспін).
5
Талда (қалай жасалған, неден тұрады).
6
Ой толғау (бұл неден жасалған).
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен
танысады.
|
ҚБ:
жұлдыз
|
http://castlots.org/brosit-igralnye-kosti-online/
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа тақырып. «Миға
шабуыл» әдісі
арқылы мәселені
бірге шешу.
Оқушылар берілген сұрақтар
туралы пікірлерін
еркін жеткізеді.
-
While цикл операторын
қолданудың қандай
ерекшеліктері бар?
-
For цикл операторын пайдалануда
жиі жіберетін қандай қателерді
атай аласың?
-
Сontinue, break, else цикл
басқару нұсқаулықтарын қолдану
программа
-
құрудың
тиімділігін қаншалықты
арттырады?
-
Программаны біртіндеп
орындай отырып тексерудің қандай
тиімді жақтары
бар?
1-тапсырма.
Тіктөртбұрышты
кесте**. Төменде
көрсетілген өлшемі N*
N тіктөртбұрышты кестені
экранға шығаратын
программа
құрастырыңдар N (1<N<20). Тапсырманы
орындаудың үлгісі
1-суретте
берілген. Программаның шығару
жолын талдап, блок-схемасын
құрыңдар.
2-тапсырма Полиндром
сандар***
A
дан B ға (1 ≤ А, B ≤
1018) дейін полиндром сандарды тауып, экранға шығаратын программа құрастыр. Егер сол аралықта полиндром сан болмаса онда, экранға «-1» шығар. Полиндром сан деп солға және оңға қарай бірдей оқылатын сан. Тапсырманы орындаудың үлгісі 2-суретте берілген. Программаның шығару жолын талдаңдар.
3-тапсырма
Үштаңбалы цифрлары
әртүрлі сандар***
Үштаңбалы барлық цифрлары әртүрлі сандардың жалпы санын табыңдар
(кірістірілген циклдарды қолдан).
Тапсырманы орындаудың үлгісі 3-
суретте берілген. Программаның
шығару жолын талдаңдар.
|
https://wordwall.net
сайтында тақырып бойынша
сұрақтарға жауап береді
Дескриптор:
-программада орындалған алгоритмдерді талдайды;
Дескриптор:
-Берілген есептің алгоритмін
анықтайды;
-Кірістірілген циклдарды анықтайды;
-Else циклін
қолданады.
-Программа
кодын
тексереді
Дескриптор:
-Үштаңбалы сандарды
анықтайды;
-Цифрлары
әртүрлі үштаңбалы
сандарды анықтайды;
Кірістірілген циклдарды
қолданады;
Программа
кодын
тексереді
|
ҚБ:Ауызша
мадақтау,
ынталан-
дыру
2
балл
4
балл
4
балл
|
Компьютер,
оқулық.
Компьютер,
оқулық.
|
Сабақтың
соңы
|
1.Сабақты
қорытындылау үшін
«Ашық
микрофон»
әдісін
қолдану.
2.Кері байланыс: «Бағдаршам»
әдісі
|
Оқушылар қолдарына микрофон
алып бір-бірлеріне сабаққа
байланысты ашық
сұрақтар
қояды.
|
Өзін-өзі
бағалау.
|
|