|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Python тілінде алгоритмдерді программалау. |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
4.8 Программалауды үйренейік. Практикалық тапсырмаларар |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
|
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. Сыни тұрғысынан ойлаудың «Кубизм» стратегиясын қолданып өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастырып мәселені шешуді ұсыну. Алгоритмдерді программалау кезінде қолданылатын циклдерді басқаруды «Кубизм» аясында талдаңдар: 1 Сипатта (түрі, түсі, көлемі). 2 Салыстыр (ұқсастығы, айырмашылығы). 3 Ұсын (қалай, қай жерде пайдаланылады). 4 Дәлелде (қарсы және қарсы емеспін). 5 Талда (қалай жасалған, неден тұрады). 6 Ой толғау (бұл неден жасалған). |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
ҚБ: жұлдыз |
http://castlots.org/brosit-igralnye-kosti-online/ |
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырып. «Миға шабуыл» әдісі арқылы мәселені бірге шешу. Оқушылар берілген сұрақтар туралы пікірлерін еркін жеткізеді.
1-тапсырма. Тіктөртбұрышты кесте**. Төменде көрсетілген өлшемі N* N тіктөртбұрышты кестені экранға шығаратын программа құрастырыңдар N (1<N<20). Тапсырманы орындаудың үлгісі 1-суретте берілген. Программаның шығару жолын талдап, блок-схемасын құрыңдар.
2-тапсырма Полиндром сандар*** A дан B ға (1 ≤ А, B ≤ 1018) дейін полиндром сандарды тауып, экранға шығаратын программа құрастыр. Егер сол аралықта полиндром сан болмаса онда, экранға «-1» шығар. Полиндром сан деп солға және оңға қарай бірдей оқылатын сан. Тапсырманы орындаудың үлгісі 2-суретте берілген. Программаның шығару жолын талдаңдар.
3-тапсырма Үштаңбалы цифрлары әртүрлі сандар*** Үштаңбалы барлық цифрлары әртүрлі сандардың жалпы санын табыңдар (кірістірілген циклдарды қолдан). Тапсырманы орындаудың үлгісі 3- суретте берілген. Программаның шығару жолын талдаңдар.
|
https://wordwall.net сайтында тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді
Дескриптор:
-программада орындалған алгоритмдерді талдайды;
Дескриптор: -Берілген есептің алгоритмін анықтайды; -Кірістірілген циклдарды анықтайды;
-Else циклін қолданады. -Программа кодын тексереді
Дескриптор: -Үштаңбалы сандарды анықтайды; -Цифрлары әртүрлі үштаңбалы сандарды анықтайды; Кірістірілген циклдарды қолданады; Программа кодын тексереді |
ҚБ:Ауызша мадақтау, ынталан- дыру 2 балл 4 балл 4 балл |
Компьютер, оқулық.
Компьютер, оқулық. |
|
Сабақтың соңы |
1.Сабақты қорытындылау үшін «Ашық микрофон» әдісін қолдану.
2.Кері байланыс: «Бағдаршам» әдісі |
Оқушылар қолдарына микрофон алып бір-бірлеріне сабаққа байланысты ашық сұрақтар қояды. |
Өзін-өзі бағалау. |
|
|
Үйге тапсырма |
110 бет, №4 тапсырма |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Программалауды үйренейік.1ші сабақ 8 сынып қмж
Программалауды үйренейік.1ші сабақ 8 сынып қмж
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Python тілінде алгоритмдерді программалау. |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
4.8 Программалауды үйренейік. Практикалық тапсырмаларар |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
|
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. Сыни тұрғысынан ойлаудың «Кубизм» стратегиясын қолданып өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастырып мәселені шешуді ұсыну. Алгоритмдерді программалау кезінде қолданылатын циклдерді басқаруды «Кубизм» аясында талдаңдар: 1 Сипатта (түрі, түсі, көлемі). 2 Салыстыр (ұқсастығы, айырмашылығы). 3 Ұсын (қалай, қай жерде пайдаланылады). 4 Дәлелде (қарсы және қарсы емеспін). 5 Талда (қалай жасалған, неден тұрады). 6 Ой толғау (бұл неден жасалған). |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
ҚБ: жұлдыз |
http://castlots.org/brosit-igralnye-kosti-online/ |
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырып. «Миға шабуыл» әдісі арқылы мәселені бірге шешу. Оқушылар берілген сұрақтар туралы пікірлерін еркін жеткізеді.
1-тапсырма. Тіктөртбұрышты кесте**. Төменде көрсетілген өлшемі N* N тіктөртбұрышты кестені экранға шығаратын программа құрастырыңдар N (1<N<20). Тапсырманы орындаудың үлгісі 1-суретте берілген. Программаның шығару жолын талдап, блок-схемасын құрыңдар.
2-тапсырма Полиндром сандар*** A дан B ға (1 ≤ А, B ≤ 1018) дейін полиндром сандарды тауып, экранға шығаратын программа құрастыр. Егер сол аралықта полиндром сан болмаса онда, экранға «-1» шығар. Полиндром сан деп солға және оңға қарай бірдей оқылатын сан. Тапсырманы орындаудың үлгісі 2-суретте берілген. Программаның шығару жолын талдаңдар.
3-тапсырма Үштаңбалы цифрлары әртүрлі сандар*** Үштаңбалы барлық цифрлары әртүрлі сандардың жалпы санын табыңдар (кірістірілген циклдарды қолдан). Тапсырманы орындаудың үлгісі 3- суретте берілген. Программаның шығару жолын талдаңдар.
|
https://wordwall.net сайтында тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді
Дескриптор:
-программада орындалған алгоритмдерді талдайды;
Дескриптор: -Берілген есептің алгоритмін анықтайды; -Кірістірілген циклдарды анықтайды;
-Else циклін қолданады. -Программа кодын тексереді
Дескриптор: -Үштаңбалы сандарды анықтайды; -Цифрлары әртүрлі үштаңбалы сандарды анықтайды; Кірістірілген циклдарды қолданады; Программа кодын тексереді |
ҚБ:Ауызша мадақтау, ынталан- дыру 2 балл 4 балл 4 балл |
Компьютер, оқулық.
Компьютер, оқулық. |
|
Сабақтың соңы |
1.Сабақты қорытындылау үшін «Ашық микрофон» әдісін қолдану.
2.Кері байланыс: «Бағдаршам» әдісі |
Оқушылар қолдарына микрофон алып бір-бірлеріне сабаққа байланысты ашық сұрақтар қояды. |
Өзін-өзі бағалау. |
|
|
Үйге тапсырма |
110 бет, №4 тапсырма |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз
















