Программалауды үйренейік.1ші сабақ 8 сынып қмж

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Программалауды үйренейік.1ші сабақ 8 сынып қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
Программалауды үйренейік. 8 сынып қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Python тілінде алгоритмдерді программалау.

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып: 8

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

4.8 Программалауды үйренейік. Практикалық тапсырмаларар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

        1. While цикл операторын пайдалану;

        2. For цикл операторын пайдалану;

        3. цикл басқару нұсқаулығын қолдану (continue, break, else)

Сабақтың мақсаты:

  • программа алгоритмін анықтау;

  • программа кодын жазу, қатені анықтау;

  • программа нәтижесін алудың маңыздылығын тұжырымдау.

Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

Сыни тұрғысынан ойлаудың «Кубизм» стратегиясын қолданып өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастырып мәселені шешуді ұсыну.

Алгоритмдерді программалау кезінде қолданылатын циклдерді басқаруды

«Кубизм» аясында талдаңдар:

1 Сипатта (түрі, түсі, көлемі).

2 Салыстыр (ұқсастығы, айырмашылығы).

3 Ұсын (қалай, қай жерде пайдаланылады).

4 Дәлелде (қарсы және қарсы емеспін).

5 Талда (қалай жасалған, неден тұрады).

6 Ой толғау (бұл неден жасалған).


1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.



ҚБ: жұлдыз









http://castlots.org/brosit-igralnye-kosti-online/


Сабақтың ортасы

Жаңа тақырып. «Миға шабуыл» әдісі арқылы мәселені бірге шешу.

Оқушылар берілген сұрақтар туралы пікірлерін еркін жеткізеді.

  • While цикл операторын қолданудың қандай ерекшеліктері бар?

  • For цикл операторын пайдалануда жиі жіберетін қандай қателерді атай аласың?

  • Сontinue, break, else цикл басқару нұсқаулықтарын қолдану программа

  • құрудың тиімділігін қаншалықты арттырады?

  • Программаны біртіндеп орындай отырып тексерудің қандай тиімді жақтары бар?

1-тапсырма. Тіктөртбұрышты кесте**. Төменде көрсетілген өлшемі N* N тіктөртбұрышты кестені экранға шығаратын программа құрастырыңдар N (1<N<20). Тапсырманы орындаудың үлгісі 1-суретте берілген. Программаның шығару жолын талдап, блок-схемасын құрыңдар.

2-тапсырма Полиндром сандар***

A дан B ға (1 ≤ А, B ≤ 1018) дейін полиндром сандарды тауып, экранға шығаратын программа құрастыр. Егер сол аралықта полиндром сан болмаса онда, экранға «-1» шығар. Полиндром сан деп солға және оңға қарай бірдей оқылатын сан. Тапсырманы орындаудың үлгісі 2-суретте берілген. Программаның шығару жолын талдаңдар.


3-тапсырма

Үштаңбалы цифрлары әртүрлі сандар***

Үштаңбалы барлық цифрлары әртүрлі сандардың жалпы санын табыңдар (кірістірілген циклдарды қолдан).

Тапсырманы орындаудың үлгісі 3- суретте берілген. Программаның шығару жолын талдаңдар.




https://wordwall.net сайтында тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді



















Дескриптор:

  • Программа кодын анықтайды;

-программада орындалған алгоритмдерді талдайды;

  • программаның блок-схемасын сызады.








Дескриптор:

-Берілген есептің алгоритмін анықтайды;

-Кірістірілген циклдарды анықтайды;

  • While циклін қолданады;

-Else циклін қолданады.

-Программа кодын тексереді







Дескриптор:

-Үштаңбалы сандарды анықтайды;

-Цифрлары әртүрлі үштаңбалы сандарды анықтайды;

Кірістірілген циклдарды қолданады;

Программа кодын тексереді






ҚБ:Ауызша мадақтау, ынталан- дыру


















2 балл



















4 балл


















4 балл




























Компьютер, оқулық.








Компьютер, оқулық.

































Сабақтың соңы

1.Сабақты қорытындылау үшін

«Ашық микрофон» әдісін қолдану.



2.Кері байланыс: «Бағдаршам» әдісі

Оқушылар қолдарына микрофон алып бір-бірлеріне сабаққа байланысты ашық сұрақтар қояды.


Өзін-өзі бағалау.


Үйге тапсырма

110 бет, №4 тапсырма






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.02.2024
589
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі