|
|
Тақырыбы: Программалаудың даму тарихы. Программалық қамтамасыз етудің даму үрдісі |
|
||
|
|
Мақсат: |
|
||
|
|
|
Білім |
• Компьютердің жұмыс жасау тілін анықтайды. • Екілік санау жүйесін есіне түсіреді. • Әр алуан программалау тілдерінің шығу мақсатын тұжырымдайды. |
|
|
|
Түсінік |
• Программалау тілдерінің арасындағы басты айырмашылықтарды айырып таниды. Машина тілі ұғымының түсіндірмесін береді. |
|
|
|
|
|
Қолданыс |
• Әр түрлі программалау тілдерінің арасындағы байланысын анықтайды. Алгоритмдық тілдердің сырын ашып біледі. |
|
|
|
Анализ |
• Программалау тілдерінің шығу уақыттарын бөлшектеп қарастырады. |
|
|
|
|
Синтез |
• Программалау тілдерін басымдылығына байланысты категорияларға бөледі. • Алгоритмдік программалау тілдерін қайта қарайды. |
|
|
|
|
|
Баға |
• Программалау тілдерінің шығу мақсаттарын ерекшелейді. • Алгоритмдік программалау тілдерін қарсы қойып салыстырады. |
|
|
|
Сабақ құрылымы: |
|
||
|
|
|
І. Ақпарат алмасу (5 мин.). ІІ. Алғашқы бекіту (10 мин.). ІІІ. Құзырлылық қалыптастыру (10 мин.). ІV. Шығармашылық қалыптастыру (10 мин.). V. Бағамдау-бағалау (5 мин.). |
|
|
|
|
Сабақ типі: Фронтальді, топтық. |
|
||
|
|
Оқыту әдісі: Репродуктивті, ішінара ізденушілік. |
|
||
|
|
Мұғалім іс-әрекетінің тәсілі: |
|
||
|
|
|
• Оқушыларға бағыт-бағдар, қажет болған жағдайда көмек береді. Өз ойларын дамытуға көмектеседі. |
|
|
|
|
Негізгі ұғымдар мен терминдер: |
|
||
|
|
|
• Assembler, Pascal, C, машина тілі, алгоритм, микропроцессор, микропрограмма, перфокарта, перфолента, компилятор. |
|
|
|
|
Оқушыда дағды қалыптастыру: |
|
||
|
|
|
• Тақырып бойынша әртүрлі танымдық сұрақтарды шешу, белгілеген мақсатқа қол жеткізу, өзін-өзі дамыту, топпен жұмыс істеу және топ жұмсының нәтижесін көру, өз ойын сынып алдында қорғай білу. |
|
|
|
|
Ақпарат көздері: |
|
||
|
|
|
1. К. Нейгел, "C# 2008 и платформа .NET 3.5 для профессионалов", 2009. 2. B. D. Shriver. Software paradigms. IEEE Software, 3(1):2, January 1986. 3.Н. Вирт. Алгоритмы и структуры данных. М.:Мир, 1989. |
|
|
|
|
Үй тапсырмасы: |
|
||
|
|
|
• Алгоритм ұғымын анықтау. Алгоритм не мақсатпен қолданылады, қарастыру. |
|
|
|
САБАҚ БЛОКТАРЫ |
||||
|
|
і. аҚПАРАТ алмасу |
|
Тақырып жоспары:
1. Машина тілі
2. Алгоритмдік тілдер
3. Тілдердің шығу кезеңдері
Слайдтар:
|
1-слайд (титул) |
|
2-слайд Сабақтың мақсаты |
|
3-слайд Тақырып жоспары |
|
4-слайд Программалаудың дамуының қысқаша тарихы Машина тілдері (1940-шы жылдар)
|
|
5-слайд Программалаудың дамуының қысқаша тарихы
|
|
6-слайд Программалаудың дамуының қысқаша тарихы FORTRAN (FORmulaTRANslator, 1954-1957 жж., IBM корпорациясы)
|
|
7-слайд Программалаудың дамуының қысқаша тарихы
|
|
8-слайд COBOL (COmmon Business Oriented Language, 1959 ж.) П $ SET SOURCEFORMAT”FREE” IDENTIFICATION DIVISION. PROGRAM-ID. Multiplier. AUTHOR. Michael Coughlan. * Example program using ACCEPT, DISPLAY and MULTIPLY to * get two single digit numbers from the user and multiply them together DATA DIVISION. WORKING-STORAGE SECTION. 01 Num1 PIC 9 VALUE ZEROS. 02 Num2 PIC 9 VALUE ZEROS. 03 Num3 PIC 99 VALUE ZEROS. PROCEDURE DIVISION. DISPLAY “Enter first number (1 digit) : ” WITH NO ADVANCING. ACCEPT Num1. DISPLAY “Enter first number (1 digit) : ” WITH NO ADVANCING. ACCEPT Num2. DISPLAY “Enter first number (1 digit) : ” WITH NO ADVANCING. MULTIPLY Num1 BY Num2 GIVING Result. DISPLAY “Result is = ”, Result. STOP RUN. |
|
9-слайд Программалаудың дамуының қысқаша тарихы
|
|
10-слайд ALGOL (ALGOrithmic Language, 1958-60 жж.)
|
|
11-слайд Программалаудың дамуының қысқаша тарихы BASIC (Beginner's All-purpose Symbolic Instruction Code, 1963 ж.)
|
|
12-слайд BASIC (Beginner's All-purpose Symbolic Instruction Code, 1963 ж.) Программа кодының мысалы:
|
|
13-слайд Программалаудың дамуының қысқаша тарихы Pascal (1970 ж.)
|
|
14-слайд Pascal (1970 ж.)
|
|
15-слайд Программалаудың дамуының қысқаша тарихы
|
|
16-слайд Программалау тілдерінің шығу кезеңдері
|
||||
|
|
|
іі. алғашқы бекіту |
|
|
Мына кестені толтыра отырып сабақтың мазмұны бойынша қорытынды шығар.
|
Машина тілі |
Алгоритмдік тілдер |
Тілдердің шығу кезеңдері |
|
|
|
|
Қорытынды:___________________________________________________________
|
|
ііі. құзырлылық қалыптастыру |
|
Деңгейлік тапсырмалар:
І деңгей тапсырмалары
-
Машина коды дегеніміз не? Машина коды – есептеуіш машинасының нақты әмірлерінің тәртібі арқасында жасалатын жүйе
-
Машина тілінде нұсқау қандай амал ретінде келеді?
Басты ортақ процессор ретінде келеді
-
Мнемоникалық кодтау және физикалық адрестердің орнына символдық таңбалар қолдану арқылы әрекет ететін тіл.
Ассемблер тілдері
-
Компилятор арқылы жұмыс атқаратын қандай программалау тілдерін білесің?
VS Fortran, XL Fortran (IBM), Digital Visual Fortran (DVF, DEC), Microsoft Visual Studio (FPS), Lahey, Watcom, Intel Fortran Compiler, Sun Studio Fortran Compiler, GNU (g77, g95).
-
Программалау тілдерінің құрылымы не себептен ағылшын тілінде жасалады?
Ағылшын тілі халықаралық тіл болғандықтан оны күллі әлем программалаушылары қолдана алады.
-
ЭЕМ дегеніміз не?
Электрондық есептеуіш машина
-
Жоғары деңгейлік алгоритмдік программалау тілдерін ата.
FORTRAN т.б.
ІІ деңгей тапсырмалары
-
С программалау тілінің басқа тілдерден басты айырмашылығы неде?
-
Қазіргі заманды программалаусыз елестете аласың ба? Неліктен?
ІІІ деңгей тапсырмалары
-
Калькуляторды алгоритмдік программалау тілімен жасалған деп қарастыруға болады ма? Неліктен?
|
|
іV. шығармашылық әрекет |
|
Топтық жұмыс.
1-топ: Алгоритмдік емес программалау тілдеріне мысал келтеріңдер. Бұл тілдерді не себептен алгоритмдік емес деп қарастырдыңдар?
2-топ: Алгоритмдік программалау тілдеріне мысал келтеріңдер. Бұл тілдерді не себептен алгоритмдік деп қарастырдыңдар?
|
|
V. бағамдау-бағалау |
|
Сабақтың мақсатына қалай қол жеткізгендігің туралы эссе жаз.
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Программалаудың даму тарихы. Программалық қамтамасыз етудің даму үрдісі
Программалаудың даму тарихы. Программалық қамтамасыз етудің даму үрдісі
|
|
Тақырыбы: Программалаудың даму тарихы. Программалық қамтамасыз етудің даму үрдісі |
|
||
|
|
Мақсат: |
|
||
|
|
|
Білім |
• Компьютердің жұмыс жасау тілін анықтайды. • Екілік санау жүйесін есіне түсіреді. • Әр алуан программалау тілдерінің шығу мақсатын тұжырымдайды. |
|
|
|
Түсінік |
• Программалау тілдерінің арасындағы басты айырмашылықтарды айырып таниды. Машина тілі ұғымының түсіндірмесін береді. |
|
|
|
|
|
Қолданыс |
• Әр түрлі программалау тілдерінің арасындағы байланысын анықтайды. Алгоритмдық тілдердің сырын ашып біледі. |
|
|
|
Анализ |
• Программалау тілдерінің шығу уақыттарын бөлшектеп қарастырады. |
|
|
|
|
Синтез |
• Программалау тілдерін басымдылығына байланысты категорияларға бөледі. • Алгоритмдік программалау тілдерін қайта қарайды. |
|
|
|
|
|
Баға |
• Программалау тілдерінің шығу мақсаттарын ерекшелейді. • Алгоритмдік программалау тілдерін қарсы қойып салыстырады. |
|
|
|
Сабақ құрылымы: |
|
||
|
|
|
І. Ақпарат алмасу (5 мин.). ІІ. Алғашқы бекіту (10 мин.). ІІІ. Құзырлылық қалыптастыру (10 мин.). ІV. Шығармашылық қалыптастыру (10 мин.). V. Бағамдау-бағалау (5 мин.). |
|
|
|
|
Сабақ типі: Фронтальді, топтық. |
|
||
|
|
Оқыту әдісі: Репродуктивті, ішінара ізденушілік. |
|
||
|
|
Мұғалім іс-әрекетінің тәсілі: |
|
||
|
|
|
• Оқушыларға бағыт-бағдар, қажет болған жағдайда көмек береді. Өз ойларын дамытуға көмектеседі. |
|
|
|
|
Негізгі ұғымдар мен терминдер: |
|
||
|
|
|
• Assembler, Pascal, C, машина тілі, алгоритм, микропроцессор, микропрограмма, перфокарта, перфолента, компилятор. |
|
|
|
|
Оқушыда дағды қалыптастыру: |
|
||
|
|
|
• Тақырып бойынша әртүрлі танымдық сұрақтарды шешу, белгілеген мақсатқа қол жеткізу, өзін-өзі дамыту, топпен жұмыс істеу және топ жұмсының нәтижесін көру, өз ойын сынып алдында қорғай білу. |
|
|
|
|
Ақпарат көздері: |
|
||
|
|
|
1. К. Нейгел, "C# 2008 и платформа .NET 3.5 для профессионалов", 2009. 2. B. D. Shriver. Software paradigms. IEEE Software, 3(1):2, January 1986. 3.Н. Вирт. Алгоритмы и структуры данных. М.:Мир, 1989. |
|
|
|
|
Үй тапсырмасы: |
|
||
|
|
|
• Алгоритм ұғымын анықтау. Алгоритм не мақсатпен қолданылады, қарастыру. |
|
|
|
САБАҚ БЛОКТАРЫ |
||||
|
|
і. аҚПАРАТ алмасу |
|
Тақырып жоспары:
1. Машина тілі
2. Алгоритмдік тілдер
3. Тілдердің шығу кезеңдері
Слайдтар:
|
1-слайд (титул) |
|
2-слайд Сабақтың мақсаты |
|
3-слайд Тақырып жоспары |
|
4-слайд Программалаудың дамуының қысқаша тарихы Машина тілдері (1940-шы жылдар)
|
|
5-слайд Программалаудың дамуының қысқаша тарихы
|
|
6-слайд Программалаудың дамуының қысқаша тарихы FORTRAN (FORmulaTRANslator, 1954-1957 жж., IBM корпорациясы)
|
|
7-слайд Программалаудың дамуының қысқаша тарихы
|
|
8-слайд COBOL (COmmon Business Oriented Language, 1959 ж.) П $ SET SOURCEFORMAT”FREE” IDENTIFICATION DIVISION. PROGRAM-ID. Multiplier. AUTHOR. Michael Coughlan. * Example program using ACCEPT, DISPLAY and MULTIPLY to * get two single digit numbers from the user and multiply them together DATA DIVISION. WORKING-STORAGE SECTION. 01 Num1 PIC 9 VALUE ZEROS. 02 Num2 PIC 9 VALUE ZEROS. 03 Num3 PIC 99 VALUE ZEROS. PROCEDURE DIVISION. DISPLAY “Enter first number (1 digit) : ” WITH NO ADVANCING. ACCEPT Num1. DISPLAY “Enter first number (1 digit) : ” WITH NO ADVANCING. ACCEPT Num2. DISPLAY “Enter first number (1 digit) : ” WITH NO ADVANCING. MULTIPLY Num1 BY Num2 GIVING Result. DISPLAY “Result is = ”, Result. STOP RUN. |
|
9-слайд Программалаудың дамуының қысқаша тарихы
|
|
10-слайд ALGOL (ALGOrithmic Language, 1958-60 жж.)
|
|
11-слайд Программалаудың дамуының қысқаша тарихы BASIC (Beginner's All-purpose Symbolic Instruction Code, 1963 ж.)
|
|
12-слайд BASIC (Beginner's All-purpose Symbolic Instruction Code, 1963 ж.) Программа кодының мысалы:
|
|
13-слайд Программалаудың дамуының қысқаша тарихы Pascal (1970 ж.)
|
|
14-слайд Pascal (1970 ж.)
|
|
15-слайд Программалаудың дамуының қысқаша тарихы
|
|
16-слайд Программалау тілдерінің шығу кезеңдері
|
||||
|
|
|
іі. алғашқы бекіту |
|
|
Мына кестені толтыра отырып сабақтың мазмұны бойынша қорытынды шығар.
|
Машина тілі |
Алгоритмдік тілдер |
Тілдердің шығу кезеңдері |
|
|
|
|
Қорытынды:___________________________________________________________
|
|
ііі. құзырлылық қалыптастыру |
|
Деңгейлік тапсырмалар:
І деңгей тапсырмалары
-
Машина коды дегеніміз не? Машина коды – есептеуіш машинасының нақты әмірлерінің тәртібі арқасында жасалатын жүйе
-
Машина тілінде нұсқау қандай амал ретінде келеді?
Басты ортақ процессор ретінде келеді
-
Мнемоникалық кодтау және физикалық адрестердің орнына символдық таңбалар қолдану арқылы әрекет ететін тіл.
Ассемблер тілдері
-
Компилятор арқылы жұмыс атқаратын қандай программалау тілдерін білесің?
VS Fortran, XL Fortran (IBM), Digital Visual Fortran (DVF, DEC), Microsoft Visual Studio (FPS), Lahey, Watcom, Intel Fortran Compiler, Sun Studio Fortran Compiler, GNU (g77, g95).
-
Программалау тілдерінің құрылымы не себептен ағылшын тілінде жасалады?
Ағылшын тілі халықаралық тіл болғандықтан оны күллі әлем программалаушылары қолдана алады.
-
ЭЕМ дегеніміз не?
Электрондық есептеуіш машина
-
Жоғары деңгейлік алгоритмдік программалау тілдерін ата.
FORTRAN т.б.
ІІ деңгей тапсырмалары
-
С программалау тілінің басқа тілдерден басты айырмашылығы неде?
-
Қазіргі заманды программалаусыз елестете аласың ба? Неліктен?
ІІІ деңгей тапсырмалары
-
Калькуляторды алгоритмдік программалау тілімен жасалған деп қарастыруға болады ма? Неліктен?
|
|
іV. шығармашылық әрекет |
|
Топтық жұмыс.
1-топ: Алгоритмдік емес программалау тілдеріне мысал келтеріңдер. Бұл тілдерді не себептен алгоритмдік емес деп қарастырдыңдар?
2-топ: Алгоритмдік программалау тілдеріне мысал келтеріңдер. Бұл тілдерді не себептен алгоритмдік деп қарастырдыңдар?
|
|
V. бағамдау-бағалау |
|
Сабақтың мақсатына қалай қол жеткізгендігің туралы эссе жаз.
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
шағым қалдыра аласыз















