|
Күні: 08.05.2020ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Даулетбекова Г.Н. |
||||||
|
Сынып: 8 “Б” |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
|
Сабақ тақырыбы |
|||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
8.3.1.1 өңдеудің кіріктірілген ортасында есептердің моделін құру. 8.3.2.1 алгоритм трассировкасын жүзеге асыру. |
||||||
|
Сабақ мақсаты |
|
||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік терминология:
Оқу және жазуға арналған пайдалы сөз тіркестері.
|
||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Осы сабақта дамытылатын құндылықтар: Ынтымақтастық, Өмір бойы оқу, Академиялық адалдық Құндылықтарды дарыту топтық, жұптық және өз бетінше жұмыс (программаны тестілеу) ұйымдастыру арқылы жүзеге асырылады. |
||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Пәнаралық интеграция әр түрлі пәндерден тапсырмаларды шешу кезінде сабақта жүзеге асырылады. |
||||||
|
Бастапқы білім |
Программалау ортасында өз кодын (жобасын) әзірлеу. |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер
|
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы |
1. Бейнефрагментте қандай процесті көрдік (пәнмен байланыстыру)? 2. Не және қалай тестіленді? Жоба әзірлеу кезеңінің әрбір сатысында тестілеу әрекетінің жүргізілгендігін және "тестілеу" түсінігін қайталайды. |
Презентация |
|||||
|
Сабақтың ортасы |
Оқушылардан келесі сұрақтарды жұпта талқылап, тез жауап беруін сұрау 1. Тестілеу дегеніміз не? 2. Тест мәліметтерінің қандай түрлерін білесіз? 3. Тестілеу кезеңі қаншалықты маңызды?
Әр топқа тапсырма беріледі (1 тапсырма, 2 тапсырма, 3 тапсырма). Әр топ үлгі бойынша тест жоспарын әзірлеуі тиіс. Критерий:
Әрбір топ тест нәтижелерінің кестесін үлгі бойынша толтырады
Өзара бағалау. Оқушылар топтардың жұмысын өзара бағалайды
Критерий (топтық және аралас құрам тобындағы жұмыс):
|
Презентация Таратпа 1 |
|||||
|
Сабақтың соңы |
Сабақта мен үйрендім ... Мен түсінбеген тұсым, маған қиын болғаны.... |
Презентация |
|||||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тескересіз? |
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент). |
|||||
|
Жобаны тестілеу жоспарын жасау кезінде, неғұрлым қабілетті оқушылардан құралған топ кем дегенде 4-5 тест ұсына алады, ал барлық оқушылар кем дегенде 2-3 тест ұсынады. |
1.Өзара бағалау - басқа топтардың тест деректерін бағалау. 2. Тест жоспары бойынша кері байланыс. 3. Сабаққа аузша рефлексия. |
Топпен, жұппен жұмыс барысында қауіпсіздік ережелерін сақтау. |
|||||
|
Сабақ бойынша рефлекция
|
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз |
||||||
|
|
|||||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2. Осы сабақтың барасында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері, қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Программаны тестілеу
Программаны тестілеу
|
Күні: 08.05.2020ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Даулетбекова Г.Н. |
||||||
|
Сынып: 8 “Б” |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
|
Сабақ тақырыбы |
|||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
8.3.1.1 өңдеудің кіріктірілген ортасында есептердің моделін құру. 8.3.2.1 алгоритм трассировкасын жүзеге асыру. |
||||||
|
Сабақ мақсаты |
|
||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік терминология:
Оқу және жазуға арналған пайдалы сөз тіркестері.
|
||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Осы сабақта дамытылатын құндылықтар: Ынтымақтастық, Өмір бойы оқу, Академиялық адалдық Құндылықтарды дарыту топтық, жұптық және өз бетінше жұмыс (программаны тестілеу) ұйымдастыру арқылы жүзеге асырылады. |
||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Пәнаралық интеграция әр түрлі пәндерден тапсырмаларды шешу кезінде сабақта жүзеге асырылады. |
||||||
|
Бастапқы білім |
Программалау ортасында өз кодын (жобасын) әзірлеу. |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер
|
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы |
1. Бейнефрагментте қандай процесті көрдік (пәнмен байланыстыру)? 2. Не және қалай тестіленді? Жоба әзірлеу кезеңінің әрбір сатысында тестілеу әрекетінің жүргізілгендігін және "тестілеу" түсінігін қайталайды. |
Презентация |
|||||
|
Сабақтың ортасы |
Оқушылардан келесі сұрақтарды жұпта талқылап, тез жауап беруін сұрау 1. Тестілеу дегеніміз не? 2. Тест мәліметтерінің қандай түрлерін білесіз? 3. Тестілеу кезеңі қаншалықты маңызды?
Әр топқа тапсырма беріледі (1 тапсырма, 2 тапсырма, 3 тапсырма). Әр топ үлгі бойынша тест жоспарын әзірлеуі тиіс. Критерий:
Әрбір топ тест нәтижелерінің кестесін үлгі бойынша толтырады
Өзара бағалау. Оқушылар топтардың жұмысын өзара бағалайды
Критерий (топтық және аралас құрам тобындағы жұмыс):
|
Презентация Таратпа 1 |
|||||
|
Сабақтың соңы |
Сабақта мен үйрендім ... Мен түсінбеген тұсым, маған қиын болғаны.... |
Презентация |
|||||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тескересіз? |
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент). |
|||||
|
Жобаны тестілеу жоспарын жасау кезінде, неғұрлым қабілетті оқушылардан құралған топ кем дегенде 4-5 тест ұсына алады, ал барлық оқушылар кем дегенде 2-3 тест ұсынады. |
1.Өзара бағалау - басқа топтардың тест деректерін бағалау. 2. Тест жоспары бойынша кері байланыс. 3. Сабаққа аузша рефлексия. |
Топпен, жұппен жұмыс барысында қауіпсіздік ережелерін сақтау. |
|||||
|
Сабақ бойынша рефлекция
|
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз |
||||||
|
|
|||||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2. Осы сабақтың барасында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері, қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|||||||
шағым қалдыра аласыз













