Программаны тестілеу 7 сынып ҚМЖ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Программаны тестілеу 7 сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып информатика пәнінен ҚМЖ Программаны тестілеу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

«Практикалық программалау»

Педагогтың аты-жөні

Жармушева Перизат

Күні


Сынып 7

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Программаны тестілеу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.3.2.1 Python (пайтон) программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу;

Сабақтың мақсаты:

тестілеу жоспарын құру.Тестіленетін мәліметтерді анықтау. Тәжірибелік (дұрыс / қате) деректер көмегімен алгоритмді тексеру.


Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы








Жаңа сабақ

Сәлемдесу .Оқушыларды түгелдеу.

Ой қозғау. «Миға шабуыл » әдісі

1.«Программаны тестілеу» (сынау) дегенді қалай түсінесің?

2.Программаны тексеруге арналған тестілердің қандай түрлерін білесің?

Тест (ағыл. test – сынау) – алғашқы деректердің кейбір жиыны мен программа жұмысы кезінде осы деректерге сәйкес келетін алынуға тиісті барлық нәтиженің дәл сипаттамасы.

Программаның қателерін жөндеу мен программаны тестілеу бірбіріне ұқсамайтын екі кезеңнен тұрады:

жөндеу кезінде программадағы синтаксистік қателер жойылады;

тестілеу кезінде программаның жұмыс істеу қабілеттілігі тексеріледі.

Арнайы таңдап алынған тест жиынтығы көмегімен программа жұмысынан күтілетін нәтиже мен программаның нақты көрсеткен нәтижесі арасындағы сәйкестікті тексеру процесі программаны тестілеу деп аталады

Программаны тестілеу процесін үш кезеңге бөлуге болады.

1. Қалыпты жағдайларға тексеру. Программалардың жұмыс істеуінің нақты жағдайына тән алғашқы деректер негізінде тестілеу болжанады.

2. Экстремалды (шегаралық) жағдайларға тексеру. Бұл тестілеу деректері шегаралық мәндерден құралады.

3. Ерекше жағдайларға тексеру. Қандай да бір кеткен қателіктің себептерінен дәл сол мәндерді өңдеуге тура келген жағдайды тексеру ерекше жағдайларға жатады. Программа өзі дұрыс өңдей алмайтын кез келген деректерді теріске шығаруы тиіс


Сәлемдесу.


Балалар сұрақтарға жауап беру








Мұғалімді тыңдау
















Мадақтау



Қалыптастырушы бағалау

Сабаққа қатысу белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай «Қошаметтеу» әдісі арқылы бағалайды











Компьютер

слайд


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін) Практикалық жұмыс

Бағытқа ауысу Алматы қаласындағы Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті саябағына баратын автобустар саны жеткіліксіз. Оны жою мақсатында екі жаңа автобус маршрутын енгізу туралы шешім қабылданды. Бұл екі автобус бағыты өзара қиылысуы да, қиылыспауы да мүмкін. Автобус тоқтайтын аялдамалар 1 мен 100 аралығындағы сандармен берілген. Бір автобустан екіншісіне ауысуға болатын аялдамалардың санын анықта. Енгізу деректері ретінде а және b бірінші автобустың «бастапқы – соңғы», одан кейін c және d екінші автобустың «бастапқы – соңғы» аялдамалары берілген .

Жоғарыда айтылғандай, есептің программа кодын жазар алдында есептің шартында қойылған талаптар бойынша тестілеу нұсқаларын дайындап алуымыз керек.

Есептің программасын құру идеясы: программаға енгізілетін тестілеу деректері, яғни автобустың «бастапқы – соңғы» аялдамалары ретсіз берілген.


Сабақты бекіту тапсырмасы

«Ойлан, ізде» әдісі

1. «Программаны тестілеу» дегеніміз не? Ол қандай кезеңдерден тұрады?

2. Тестілеудің программа жұмысына қандай әсері бар?

3. Программаны тестілеу не үшін маңызды?

Shape1



a,b,c,d=map(int,input().split())

if a>b:

a,b=b,a

if c>d:

c,d=d,c

if a>c:

a,b,c,d=c,d,a,b

if b>d:

b,d=d,b

if b<c:

print(0)

else

print((b-c)+1)


a,b,c,d=map(int,input().split())

a, b = min(a, b), max(a, b)

c, d = min(c, d), max(c, d)

left = max(a, c)

right = min(b, d)

print(max(0, right - left +1))

Қалыптастырушы бағалау


Есепті компьютерде нәтижесін алуға байланысты бағалау





Есепті компьютерде нәтижесін алуға байланысты бағалау







Программаны компьютерде жазады.














Компьютер

слайд











Компьютер

слайд



Сабақтың соңы.

Қорытындылау.

Кері байланыс



Үйге тапсырма

  1. тапсырма



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.04.2024
1199
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі