Материалдар / Progress check

Progress check

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспарында білімді жүйелеу үшін тесттер қарастырылған
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Ақсукент Гуманитарлық техникалық

колледж директорының

оқу ісі жөніндегі орынбасары

__________________ Ш.Давлетова

"____"_______________ 2024 ж


САБАҚ ЖОСПАРЫ № _____





АКЖ 241/2-топ " " 2024ж


Модуль /пән атауы: Шетел тілі

1.Сабақтың тақырыбы: Progress check.Special questions and answers

2.Сабақ түрі:Жалпылау және жүйелеу сабағы

3.Сабақтың мақсаты, міндеттері: Пән бойынша білімдерін тереңдету, қайталау, пысықтау. материалдардың құрылысы мен қасиеттерін зерттеу жəне олардың құрамы, құрылысы мен қасиеттері бойынша негізгі жұмыстарымен таныстыру;

4.Сабақтың тәрбиелік мақсаты: Мамандыққа, пәнге деген қызықушылығын арттыру, студенттердің дайындығын жүзеге асыру және жаңа материалдар жасау қажеттігі туралы көзқарастарын қалыптастыру;

5.Сабақтың дамытушылық мақсаты:Студенттердің есте сақтау логикалық қабілетін дамыту және сабақ уақытын бағалауға үйрету, еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру.

6. Сабақты жабдықтау : ПК, интерактивті тақта, презентациялық материалдар, үлестірмелі материалдар, плакат,оқулық.

6.1 Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер:- Ағылшын тілі кітабы, Action ағылшын тілі сөздігі,слайдтар...

7. Сабақ бойынша рефлексия : Енді «Бағдаршам» әдісі бойынша рефлексия жасап, үш түсті стикерлерді пайдаланамыз: қызыл, сары, жасыл. «Қызыл»-маған тақырып бойынша бәрі түсінікті емес,ұнамады, «Сары»- маған тақырып бойынша бәрі түсінікті емес,бірақ ұнады,

«Жасыл»-маған бәрі де түсінікті,бәрі де ұнады (стикерлермен оқушылар белгі береді).

8. Үй тапсырмасы

Сабақ жоспарының берілген тармақтары міндетті болып табылады




Сабақтың барысы

Жоспарланған уақыт

Оқытушының іс-әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі (2 мин)

Аудиторияның дайындығын тексеру. Студенттермен амандасу:

- Good morning students!

-How are your feelings today?

-I'm good thanks !

-Sit down!

Техникалық қауіпсіздік ережелерін түсіндіру

  1. мин)















Тәрбие жайлы қысқаша мағлұмат беру

(10-мин)

Техникалық қауіпсіздік ережелері және қауіпсіздік талаптары:

1.Оқытушының рұқсатынсыз сыныптағы құрал-жабдықтарды орнынан қозғауға,сымдарға,розеткаларға тиісуге тыйым салынады;

2.Оқытушының рұқсатынсыз сыныптан шығуға болмайды;

3.Оқытушының рұқсатынсыз сыныпта жүруге болмайды;

4.Үстелде тек қана дәптер мен қалам ғана жатуы керек;

5.Келушілер келгенде студенттердің орнынан тұруының қажеті жоқ;

6.Студенттер көзді демалдыру жаттығуларын білуі керек;

7.Қажет болса,электр тоғымен зақымданғандарға алғашқы көмек көрсете білуі керек;

8.Аппаратураны оқытушының нұсқауымен өшіру керек;

9.Оқытушының рұқсатынсыз телефонмен сөйлесуге,өзара сөйлесуге болмайды;

10.Қауіпсіздік ережелерін қатаң түрде сақтау керек.

Жасөспірімдер арасындағы құқықбұзушылықтың алдын алу шаралары: Буллинг және Кибербуллинг ұғымдары

Буллинг проблемасы бүгінде бұл құбылыстың таралуына және оның физикалық және психикалық денсаулығына қауіптілігіне байланысты қоғамның алаңдаушылығын арттыруда.Буллинг нақты жағдайда өзін қорғай алмайтын адамға бағытталған бір адам немесе топ жүзеге асыратын физикалық немесе психологиялық зорлық-зомбылық ретінде анықталады. Бір адамға немесе адамдар тобына қатысты зорлық-зомбылық актілері бір реттік немесе ұзақ уақыт бойы қайталануы мүмкін. Буллингті қақтығыстан ажырата білу маңызды, өйткені біріншісі жағдайында біз қатысушылардың күштерінің теңсіздігімен екенің байқай аламыз, соның салдарынан жәбірленуші қарсылық көрсете алмайды.Булленгтың барлық көріністерін екі үлкен санатқа жіктеуге болады:1-ші санат-негізінен қорлаудың белсенді түрлерімен байланысты көріністер;

2-ші санат-топтан зардап шеккендерді қоспағанда, саналы оқшауланумен байланысты көріністер.Қорлаудың белсенді түрлеріне өз кезегінде физикалық буллинг (әдейі итеру, соққылар, ұрып-соғу, басқа дене жарақаттарын салу, жыныстық сипаттағы әрекеттер және т.б.) және психологиялық буллинг (ауызша қорлау, қорқыту, қудалау) жатады. Негізінен, бұл зиянды қауесеттердің таралуы, қорлайтын қимылдар, оқшаулану, бопсалау (ақша, тамақ, басқа заттар, бірдеңе ұрлауға мәжбүрлеу); мүлікпен әрекет ету (ұрлық, тонау, жәбірленушінің жеке заттарын жасыру).

Үй тапсырмасын сұрау (5 мин)

Үйге тапсырма Conversational style ға сипаттама жазып келу болатын...

Struggling to find engaging conversation starters for your time Look no further! This page provides a list of 100 easy-to-understand questions that cover a variety of topics to get your kids talking in English. From family and hobbies to school and favorites, these questions are a great way to spark conversation and help your students learn and practice English in a fun and interactive way.

Өткен сабақты қорытындылау

(10 мин)

Қорытындылай келе, студенттер Conversational және artistic style ережелерімен танысып,барлық өтілген тақырыптар бойынша қорытындылау мақсатында ережелерді жаттады,деңгейлік тапсырмалар орындады.

Жаңа сабаққа түсіндіру

(25-мин)

Жаңа тақырып:Progress check.Questions

Questions About Their Activities



  • What do you like to do for fun?

  • Do you play sports? Which ones?

  • What is your favorite position to play?

  • Does your team have a name?

  • What is your favorite thing to do on the weekend?

  • Do you prefer to spend your time inside or outside?

  • Do you like to draw?  What kinds of things do you draw?

  • What do you do when you get home from school?

  • Do you like to do puzzles?  What about word puzzles?  …number puzzles?

  • Does your family go on a vacation each year?

  • Where does your family go on vacation?

  • Where is the most exciting place you have been in the past year?

  • Do you have a bike?  What does it look like?

Questions About Cultural Things



  • What is your favorite TV show?

  • Why do you like it?

  • What is your favorite movie ever?

  • What was the last movie you saw?

  • Did you like it or not, and why?

  • What is the best toy that you have?

  • Do you like to read?

  • What is your favorite book?

  • What is your favorite computer game?

  • Do you like to play video games?

  • What kind of video game system do you have?

  • What is your favorite game to ply on the Wii, Xbox, etc?

  • Do you have a portable game system like a PSP or DS?  Which one?

  • Do you like to go out to eat?

Ситуациялық

сұрақтарға жауап беру (5-мин)




Қорытынды бағалау:

(3- 5мин)

Студенттер сабақ барысында барлық өтілген тақырыптар бойынша өз білімдерін жүйелеп,сұрақтарға жауап берді.Кейбір студенттер өте жақсы деңгейде сұрақтарды мұқият тыңдай алды және транцкрипциясы да өте мәнерлі болды.Әр студент баллдық шкала арқылы бағаланды.

Рефлексия

(3 -5мин)


Сабақтың соңында білімгерлер рефлексия жасайды:

- нені үйренді;

- немен қайта жұмыс жасау керек.

Бағалау (3-5мин)

Көрсету режиміне қоюға болады

Студенттерді жеке-жеке бағалау ,журнал

Үйге тапсырма

(3ин)

Homework: Өтілген тақырыптар бойынша барлық ережелерді жаттап келу




Дайындаған оқытушы: Мирзахматова М.Ё











































20 Маусым 2025
67
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі