Ақсукент Гуманитарлық техникалық
колледж директорының
оқу ісі жөніндегі орынбасары
__________________ Ш.Давлетова
"____"_______________ 2024 ж
САБАҚ ЖОСПАРЫ № _____
АКЖ 241/2-топ " " 2024ж
Модуль /пән атауы: Шетел тілі
1.Сабақтың тақырыбы: Progress check.Special questions and answers
2.Сабақ түрі:Жалпылау және жүйелеу сабағы
3.Сабақтың мақсаты, міндеттері: Пән бойынша білімдерін тереңдету, қайталау, пысықтау. материалдардың құрылысы мен қасиеттерін зерттеу жəне олардың құрамы, құрылысы мен қасиеттері бойынша негізгі жұмыстарымен таныстыру;
4.Сабақтың тәрбиелік мақсаты: Мамандыққа, пәнге деген қызықушылығын арттыру, студенттердің дайындығын жүзеге асыру және жаңа материалдар жасау қажеттігі туралы көзқарастарын қалыптастыру;
5.Сабақтың дамытушылық мақсаты:Студенттердің есте сақтау логикалық қабілетін дамыту және сабақ уақытын бағалауға үйрету, еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру.
6. Сабақты жабдықтау : ПК, интерактивті тақта, презентациялық материалдар, үлестірмелі материалдар, плакат,оқулық.
6.1 Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер:- Ағылшын тілі кітабы, Action ағылшын тілі сөздігі,слайдтар...
7. Сабақ бойынша рефлексия : Енді «Бағдаршам» әдісі бойынша рефлексия жасап, үш түсті стикерлерді пайдаланамыз: қызыл, сары, жасыл. «Қызыл»-маған тақырып бойынша бәрі түсінікті емес,ұнамады, «Сары»- маған тақырып бойынша бәрі түсінікті емес,бірақ ұнады,
«Жасыл»-маған бәрі де түсінікті,бәрі де ұнады (стикерлермен оқушылар белгі береді).
8. Үй тапсырмасы
Сабақ жоспарының берілген тармақтары міндетті болып табылады
Сабақтың барысы
|
Жоспарланған уақыт |
Оқытушының іс-әрекеті |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі (2 мин) |
Аудиторияның дайындығын тексеру. Студенттермен амандасу: - Good morning students! -How are your feelings today? -I'm good thanks ! -Sit down! |
|
|
Техникалық қауіпсіздік ережелерін түсіндіру
Тәрбие жайлы қысқаша мағлұмат беру (10-мин) |
Техникалық қауіпсіздік ережелері және қауіпсіздік талаптары:
Буллинг проблемасы бүгінде бұл құбылыстың таралуына және оның физикалық және психикалық денсаулығына қауіптілігіне байланысты қоғамның алаңдаушылығын арттыруда.Буллинг нақты жағдайда өзін қорғай алмайтын адамға бағытталған бір адам немесе топ жүзеге асыратын физикалық немесе психологиялық зорлық-зомбылық ретінде анықталады. Бір адамға немесе адамдар тобына қатысты зорлық-зомбылық актілері бір реттік немесе ұзақ уақыт бойы қайталануы мүмкін. Буллингті қақтығыстан ажырата білу маңызды, өйткені біріншісі жағдайында біз қатысушылардың күштерінің теңсіздігімен екенің байқай аламыз, соның салдарынан жәбірленуші қарсылық көрсете алмайды.Булленгтың барлық көріністерін екі үлкен санатқа жіктеуге болады:1-ші санат-негізінен қорлаудың белсенді түрлерімен байланысты көріністер; 2-ші санат-топтан зардап шеккендерді қоспағанда, саналы оқшауланумен байланысты көріністер.Қорлаудың белсенді түрлеріне өз кезегінде физикалық буллинг (әдейі итеру, соққылар, ұрып-соғу, басқа дене жарақаттарын салу, жыныстық сипаттағы әрекеттер және т.б.) және психологиялық буллинг (ауызша қорлау, қорқыту, қудалау) жатады. Негізінен, бұл зиянды қауесеттердің таралуы, қорлайтын қимылдар, оқшаулану, бопсалау (ақша, тамақ, басқа заттар, бірдеңе ұрлауға мәжбүрлеу); мүлікпен әрекет ету (ұрлық, тонау, жәбірленушінің жеке заттарын жасыру). |
|
|
Үй тапсырмасын сұрау (5 мин) |
Үйге тапсырма Conversational style ға сипаттама жазып келу болатын... Struggling to find engaging conversation starters for your time Look no further! This page provides a list of 100 easy-to-understand questions that cover a variety of topics to get your kids talking in English. From family and hobbies to school and favorites, these questions are a great way to spark conversation and help your students learn and practice English in a fun and interactive way. |
|
|
Өткен сабақты қорытындылау (10 мин) |
Қорытындылай келе, студенттер Conversational және artistic style ережелерімен танысып,барлық өтілген тақырыптар бойынша қорытындылау мақсатында ережелерді жаттады,деңгейлік тапсырмалар орындады. |
|
|
Жаңа сабаққа түсіндіру (25-мин) |
Жаңа тақырып:Progress check.Questions Questions About Their Activities
Questions About Cultural Things
|
|
|
Ситуациялық сұрақтарға жауап беру (5-мин) |
|
|
|
Қорытынды бағалау: (3- 5мин) |
Студенттер сабақ барысында барлық өтілген тақырыптар бойынша өз білімдерін жүйелеп,сұрақтарға жауап берді.Кейбір студенттер өте жақсы деңгейде сұрақтарды мұқият тыңдай алды және транцкрипциясы да өте мәнерлі болды.Әр студент баллдық шкала арқылы бағаланды. |
|
|
Рефлексия (3 -5мин)
|
Сабақтың соңында білімгерлер рефлексия жасайды: - нені үйренді; - немен қайта жұмыс жасау керек. |
|
|
Бағалау (3-5мин) |
Көрсету режиміне қоюға болады Студенттерді жеке-жеке бағалау ,журнал |
|
|
Үйге тапсырма (3-мин) |
Homework: Өтілген тақырыптар бойынша барлық ережелерді жаттап келу |
Дайындаған оқытушы: Мирзахматова М.Ё
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Progress check
Progress check
Ақсукент Гуманитарлық техникалық
колледж директорының
оқу ісі жөніндегі орынбасары
__________________ Ш.Давлетова
"____"_______________ 2024 ж
САБАҚ ЖОСПАРЫ № _____
АКЖ 241/2-топ " " 2024ж
Модуль /пән атауы: Шетел тілі
1.Сабақтың тақырыбы: Progress check.Special questions and answers
2.Сабақ түрі:Жалпылау және жүйелеу сабағы
3.Сабақтың мақсаты, міндеттері: Пән бойынша білімдерін тереңдету, қайталау, пысықтау. материалдардың құрылысы мен қасиеттерін зерттеу жəне олардың құрамы, құрылысы мен қасиеттері бойынша негізгі жұмыстарымен таныстыру;
4.Сабақтың тәрбиелік мақсаты: Мамандыққа, пәнге деген қызықушылығын арттыру, студенттердің дайындығын жүзеге асыру және жаңа материалдар жасау қажеттігі туралы көзқарастарын қалыптастыру;
5.Сабақтың дамытушылық мақсаты:Студенттердің есте сақтау логикалық қабілетін дамыту және сабақ уақытын бағалауға үйрету, еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру.
6. Сабақты жабдықтау : ПК, интерактивті тақта, презентациялық материалдар, үлестірмелі материалдар, плакат,оқулық.
6.1 Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер:- Ағылшын тілі кітабы, Action ағылшын тілі сөздігі,слайдтар...
7. Сабақ бойынша рефлексия : Енді «Бағдаршам» әдісі бойынша рефлексия жасап, үш түсті стикерлерді пайдаланамыз: қызыл, сары, жасыл. «Қызыл»-маған тақырып бойынша бәрі түсінікті емес,ұнамады, «Сары»- маған тақырып бойынша бәрі түсінікті емес,бірақ ұнады,
«Жасыл»-маған бәрі де түсінікті,бәрі де ұнады (стикерлермен оқушылар белгі береді).
8. Үй тапсырмасы
Сабақ жоспарының берілген тармақтары міндетті болып табылады
Сабақтың барысы
|
Жоспарланған уақыт |
Оқытушының іс-әрекеті |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі (2 мин) |
Аудиторияның дайындығын тексеру. Студенттермен амандасу: - Good morning students! -How are your feelings today? -I'm good thanks ! -Sit down! |
|
|
Техникалық қауіпсіздік ережелерін түсіндіру
Тәрбие жайлы қысқаша мағлұмат беру (10-мин) |
Техникалық қауіпсіздік ережелері және қауіпсіздік талаптары:
Буллинг проблемасы бүгінде бұл құбылыстың таралуына және оның физикалық және психикалық денсаулығына қауіптілігіне байланысты қоғамның алаңдаушылығын арттыруда.Буллинг нақты жағдайда өзін қорғай алмайтын адамға бағытталған бір адам немесе топ жүзеге асыратын физикалық немесе психологиялық зорлық-зомбылық ретінде анықталады. Бір адамға немесе адамдар тобына қатысты зорлық-зомбылық актілері бір реттік немесе ұзақ уақыт бойы қайталануы мүмкін. Буллингті қақтығыстан ажырата білу маңызды, өйткені біріншісі жағдайында біз қатысушылардың күштерінің теңсіздігімен екенің байқай аламыз, соның салдарынан жәбірленуші қарсылық көрсете алмайды.Булленгтың барлық көріністерін екі үлкен санатқа жіктеуге болады:1-ші санат-негізінен қорлаудың белсенді түрлерімен байланысты көріністер; 2-ші санат-топтан зардап шеккендерді қоспағанда, саналы оқшауланумен байланысты көріністер.Қорлаудың белсенді түрлеріне өз кезегінде физикалық буллинг (әдейі итеру, соққылар, ұрып-соғу, басқа дене жарақаттарын салу, жыныстық сипаттағы әрекеттер және т.б.) және психологиялық буллинг (ауызша қорлау, қорқыту, қудалау) жатады. Негізінен, бұл зиянды қауесеттердің таралуы, қорлайтын қимылдар, оқшаулану, бопсалау (ақша, тамақ, басқа заттар, бірдеңе ұрлауға мәжбүрлеу); мүлікпен әрекет ету (ұрлық, тонау, жәбірленушінің жеке заттарын жасыру). |
|
|
Үй тапсырмасын сұрау (5 мин) |
Үйге тапсырма Conversational style ға сипаттама жазып келу болатын... Struggling to find engaging conversation starters for your time Look no further! This page provides a list of 100 easy-to-understand questions that cover a variety of topics to get your kids talking in English. From family and hobbies to school and favorites, these questions are a great way to spark conversation and help your students learn and practice English in a fun and interactive way. |
|
|
Өткен сабақты қорытындылау (10 мин) |
Қорытындылай келе, студенттер Conversational және artistic style ережелерімен танысып,барлық өтілген тақырыптар бойынша қорытындылау мақсатында ережелерді жаттады,деңгейлік тапсырмалар орындады. |
|
|
Жаңа сабаққа түсіндіру (25-мин) |
Жаңа тақырып:Progress check.Questions Questions About Their Activities
Questions About Cultural Things
|
|
|
Ситуациялық сұрақтарға жауап беру (5-мин) |
|
|
|
Қорытынды бағалау: (3- 5мин) |
Студенттер сабақ барысында барлық өтілген тақырыптар бойынша өз білімдерін жүйелеп,сұрақтарға жауап берді.Кейбір студенттер өте жақсы деңгейде сұрақтарды мұқият тыңдай алды және транцкрипциясы да өте мәнерлі болды.Әр студент баллдық шкала арқылы бағаланды. |
|
|
Рефлексия (3 -5мин)
|
Сабақтың соңында білімгерлер рефлексия жасайды: - нені үйренді; - немен қайта жұмыс жасау керек. |
|
|
Бағалау (3-5мин) |
Көрсету режиміне қоюға болады Студенттерді жеке-жеке бағалау ,журнал |
|
|
Үйге тапсырма (3-мин) |
Homework: Өтілген тақырыптар бойынша барлық ережелерді жаттап келу |
Дайындаған оқытушы: Мирзахматова М.Ё
шағым қалдыра аласыз













