Прокариоттық және эукариоттық жасушалар, олардың құрылысындағы ерекшеліктер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Прокариоттық және эукариоттық жасушалар, олардың құрылысындағы ерекшеліктер

Материал туралы қысқаша түсінік
Прокариоттық және эукариоттық жасушалар, олардың құрылысындағы ерекшеліктерінің айырмашылығы туралы түсініктер беруі тиіс
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сыныбы: 9 Пәні: Биология Мерзімі: Бекітемін


Сабақ тақырыбы:

Прокариоттық және эукариоттық жасушалар, олардың құрылысындағы ерекшеліктер.

3 зертханалық жұмыс.

Өсімдік, жануар және бактерия жасушаларының құрылысы. Олардың құрылысындағы айырмашылықтарды табу.

Оқу мақсаты:

Прокариоттық және эукариоттық жасушалар, олардың құрылысындағы ерекшеліктерінің айырмашылығы

туралы түсініктер беруі тиіс .


Табыс критерийлері:

Оқушылар Прокариоттық және эукариоттық жасушалар, олардың құрылысындағы ерекшеліктерінің айырмашылығы

туралы түсініктер береді.

Сабақ түрі:

Жаңа сабақ


Уақыт

Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Керекті жабдықтар

Кіріспе

2 мин




2 мин



5 мин




Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.




Топқа бөлу



«Ядро, құрылысы мен қызметі» тақырыбына постер жасату арқылы үй тапсырмасын бекіту.

Шеңбер болып тұрып,бір-бірлеріне жылы лебіздер айту арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады.


Джиксо әдісі бойынша 1,2,3,4 санау арқылы 4 топқа бөлінеді.


Өтілген тақырыпқа байланысты топтастырып, пікір алмасады.









Плакат, маркер, бағалау парақшасы

Жаңа сабақ

10 мин



Прокариоттық және эукариоттық жасушалар тақырыбына Венн диаграммасын жасатамын.

Берілген тақырыпқа сәйкес салыстырады,ортақ айырмашылықтарын табады.

Плакат, маркер, бағалау парақшасы

Жаңа сабақты қолдану

15

мин

Зертханалық жұмыс жасату.

Оқулықта берілген зертханалық жұмысты жеке орындайды, жүптасып бағалайды.

Оқулық, зертханалық жұмыс дәптері.

Жаңа сабақты қорытындылау

6 мин


«Ай» әдісі арқылы (жаңа ай, жарты ай, толық ай) жаңа сабақты қорытындылау



Топтық жұмыс арқылы тапсырмаларды орындайды және жақсы түсінген оқушы топтастарының сұрақтарына жауап беріп, диалогтік оқыту іске асады.

Толық ай – сабақты толық түсіндім;

Жарты ай - мен жартылай түсіндім;

Shape1 - Жаңа ай – менің түсінбегенім басымдау болды.


Бағалау парақшасы, айлар


Бағалау

5 мин







Ауызша мақтау, мадақтау арқылы формативті бағалау.

Топтық бағалау жүргізу



Кері байланыс орнату.






Үйге тапсырма беру. Жаңа материал іздену.

Ынталанады.


Топ басшылары бағалау критерийлеріне сүйене отырып, топ мүшелерін бағалайды.

Не білдім? Не білдім? Не білгім келеді? Сұрақтарға жауабын стикерге жауап беріп, рефлексия плакатына іледі.



Күнделікке жазып алады.



бағалау парақшасы


Рефлексия плакаты, стикерлер




Күнделік

Не сәтті өтті?




Не сәтсіз болды?




Нені дамыта алар едім?














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
19.02.2018
594
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі