|
Сабақ: Пропорция .Пропорцияның негізгі қасиеті |
Мектеп: Сарышаган кентіндегі ЖББОМ(мектеп жанындагы мектеп) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні:20.09.2017ж |
Мұғалімнің есімі: Г.С.Ешмагамбетова |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: математика |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып:6 |
Қатысқандар саны: 21 |
Қатыспағандар саны 0 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
• Қатынас •Теңдік ұғымдарын еске түсіреді, пропорция мен қатынастың сәйкестігін табады. Пропорцияның негізгі қасиеттерін біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пропорция екі немесе бірнеше тура теңдігі екенін түсінеді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Теңдеулер шешуде пропорция пайдаланып есептер шығарады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пропорция қасиетінің мәнін талдайды, шешу жолдарын айырып таниды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар:мысалдар келтіріп және сипаттай алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: Пропорция,қатынас,бөлу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Берілген қатынаста бөлуге есептер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру кезең |
Сәлемдесу Түгендеу Психологиялық дайындық Үй тапсырмасын тексеру |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қызығушылықты ояту Басталуы |
Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақ -жауап Пропорция дегеніміз не? Пропорцияның негізгі қасиетін айтып беріңдер. Пропорцияның белгісіз ортанғы мүшесін қалай табады? Пропорцияның белгісіз шеткі мүшесін қалай табады? |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мағананы тану Ортасы |
Балық қаңқасы әдісі Тапсырмалар 1.
Жауабы: a) 9. в) 2. с) 36. Дәлдестіру кестесі:
Сәйкестендіру кестесі
|
А3 форматты қағаз слайд
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды Аяқталуы |
Қандай жағдайда қатынастар бір-біріне тең болады? |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мына кестені толтыра отырып сабақтың мазмұны бойынша қорытынды шығар.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Багалау |
Бүгінгі сабақ ұнады
ма ? Сабақтан алған әсерлерін белгілеу |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
№99 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
пропоция. пропорцияның негізгі қасиеті
пропоция. пропорцияның негізгі қасиеті
|
Сабақ: Пропорция .Пропорцияның негізгі қасиеті |
Мектеп: Сарышаган кентіндегі ЖББОМ(мектеп жанындагы мектеп) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні:20.09.2017ж |
Мұғалімнің есімі: Г.С.Ешмагамбетова |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: математика |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып:6 |
Қатысқандар саны: 21 |
Қатыспағандар саны 0 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
• Қатынас •Теңдік ұғымдарын еске түсіреді, пропорция мен қатынастың сәйкестігін табады. Пропорцияның негізгі қасиеттерін біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пропорция екі немесе бірнеше тура теңдігі екенін түсінеді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Теңдеулер шешуде пропорция пайдаланып есептер шығарады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пропорция қасиетінің мәнін талдайды, шешу жолдарын айырып таниды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар:мысалдар келтіріп және сипаттай алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: Пропорция,қатынас,бөлу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Берілген қатынаста бөлуге есептер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру кезең |
Сәлемдесу Түгендеу Психологиялық дайындық Үй тапсырмасын тексеру |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қызығушылықты ояту Басталуы |
Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақ -жауап Пропорция дегеніміз не? Пропорцияның негізгі қасиетін айтып беріңдер. Пропорцияның белгісіз ортанғы мүшесін қалай табады? Пропорцияның белгісіз шеткі мүшесін қалай табады? |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мағананы тану Ортасы |
Балық қаңқасы әдісі Тапсырмалар 1.
Жауабы: a) 9. в) 2. с) 36. Дәлдестіру кестесі:
Сәйкестендіру кестесі
|
А3 форматты қағаз слайд
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды Аяқталуы |
Қандай жағдайда қатынастар бір-біріне тең болады? |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мына кестені толтыра отырып сабақтың мазмұны бойынша қорытынды шығар.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Багалау |
Бүгінгі сабақ ұнады
ма ? Сабақтан алған әсерлерін белгілеу |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
№99 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














