|
Сабақ: Пропорция .Пропорцияның негізгі қасиеті |
Мектеп: Сарышаған кентіндегі ЖББОМ (мектеп жанындағы интернатымен) |
||||||||||
|
Күні:19.09.2017 |
Мұғалімнің есімі:Г.С.Ешмагамбетова |
||||||||||
|
Пәні:математика |
|||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: 21 |
Қатыспағандар саны 0 |
|||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
• Қатынас •Теңдік ұғымдарын еске түсіреді, пропорция мен қатынастың сәйкестігін табады. Пропорцияның негізгі қасиеттерін біледі. |
||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: |
||||||||||
|
Пропорция екі немесе бірнеше тура теңдігі екенін түсінеді. |
|||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||||||
|
Теңдеулер шешуде пропорция пайдаланып есептер шығарады. |
|||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||||||||
|
Пропорция қасиетінің мәнін талдайды, шешу жолдарын айырып таниды. |
|||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар:мысалдар келтіріп және сипаттай алады. |
||||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: Пропорция,қатынас,бөлу |
|||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Берілген қатынаста бөлуге есептер |
||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||||||
|
Ұйымдастыру кезең (8 мин) |
Сәлемдесу Түгендеу Психологиялық дайындық Үй тапсырмасын тексеру Тік төртбұрыштың периметрі 40см. Егер оның қабырғалары ұзындықтарының қатынасы 3:2 қатынасындай болса, ауданын табыңдар. Шешуі:
Жауабы: |
|
|||||||||
|
Қызығушылықты ояту (6 минут) Басталуы |
«
Қатынас а-ның в-ға
қатынасы Топқа бөлу |
|
|||||||||
|
Мағананы тану Ортасы (15 минут) |
Кластер әдісі Екі қатынастың теңдігін пропорция деп атайды. « Шеткі мүшелері мен ортаңғы мүшелерінің көбейтінділерінің мәні тең.
1-топ Пропорцияның негізгі бірінші
қасиеті • Егер пропорцияның тек шеткі мүшелерін орындарын ауыстырғанда, онда пропорция теңдігінің мәні өзгермейді. 2топ Пропорцияның негізгі екінші
қасиеті • Егер пропорцияның тек ортаңғы мүшелерін орындарын ауыстырғанда, онда пропорция теңдігінің мәні өзгермейді. 3-топ Пропорцияның негізгі үшінші
қасиеті • Егер пропорцияның бір мезетте шеткі мүшелері мен ортаңғы мүшелерін орындарын ауыстырғанда, онда пропорция теңдігінің мәні өзгермейді. Оқулықпен жұмыс Пропорцияның белгісіз мүшесін табуды қарастырайық.
х белгісіз – шеткі мүшені табу керек Пропорцияның шеткі мүшесін табу үшін ортаңғы мүшелерін көбейтіп, шеткі мүшеге бөлеміз.
|
А3 форматты қағаз |
|||||||||
|
Қорытынды Аяқталуы (5минут) |
Қандай жағдайда қатынастар бір-біріне тең болады? Мына кестені толтыра отырып сабақтың мазмұны бойынша қорытынды шығар.
|
|
|||||||||
|
Рефлексия Багалау (3минут) |
Бүгінгі сабақ ұнады
ма ? Сабақтан алған әсерлерін белгілеу |
|
|||||||||
|
Үйге тапсырма |
№ 85 |
|
|||||||||
|
(3 минут) |
|
|
|||||||||
|
|
|||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
пропорция. пропорцияның негізгі қасиеті.
пропорция. пропорцияның негізгі қасиеті.
|
Сабақ: Пропорция .Пропорцияның негізгі қасиеті |
Мектеп: Сарышаған кентіндегі ЖББОМ (мектеп жанындағы интернатымен) |
||||||||||
|
Күні:19.09.2017 |
Мұғалімнің есімі:Г.С.Ешмагамбетова |
||||||||||
|
Пәні:математика |
|||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: 21 |
Қатыспағандар саны 0 |
|||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
• Қатынас •Теңдік ұғымдарын еске түсіреді, пропорция мен қатынастың сәйкестігін табады. Пропорцияның негізгі қасиеттерін біледі. |
||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: |
||||||||||
|
Пропорция екі немесе бірнеше тура теңдігі екенін түсінеді. |
|||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||||||
|
Теңдеулер шешуде пропорция пайдаланып есептер шығарады. |
|||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||||||||
|
Пропорция қасиетінің мәнін талдайды, шешу жолдарын айырып таниды. |
|||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар:мысалдар келтіріп және сипаттай алады. |
||||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: Пропорция,қатынас,бөлу |
|||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Берілген қатынаста бөлуге есептер |
||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||||||
|
Ұйымдастыру кезең (8 мин) |
Сәлемдесу Түгендеу Психологиялық дайындық Үй тапсырмасын тексеру Тік төртбұрыштың периметрі 40см. Егер оның қабырғалары ұзындықтарының қатынасы 3:2 қатынасындай болса, ауданын табыңдар. Шешуі:
Жауабы: |
|
|||||||||
|
Қызығушылықты ояту (6 минут) Басталуы |
«
Қатынас а-ның в-ға
қатынасы Топқа бөлу |
|
|||||||||
|
Мағананы тану Ортасы (15 минут) |
Кластер әдісі Екі қатынастың теңдігін пропорция деп атайды. « Шеткі мүшелері мен ортаңғы мүшелерінің көбейтінділерінің мәні тең.
1-топ Пропорцияның негізгі бірінші
қасиеті • Егер пропорцияның тек шеткі мүшелерін орындарын ауыстырғанда, онда пропорция теңдігінің мәні өзгермейді. 2топ Пропорцияның негізгі екінші
қасиеті • Егер пропорцияның тек ортаңғы мүшелерін орындарын ауыстырғанда, онда пропорция теңдігінің мәні өзгермейді. 3-топ Пропорцияның негізгі үшінші
қасиеті • Егер пропорцияның бір мезетте шеткі мүшелері мен ортаңғы мүшелерін орындарын ауыстырғанда, онда пропорция теңдігінің мәні өзгермейді. Оқулықпен жұмыс Пропорцияның белгісіз мүшесін табуды қарастырайық.
х белгісіз – шеткі мүшені табу керек Пропорцияның шеткі мүшесін табу үшін ортаңғы мүшелерін көбейтіп, шеткі мүшеге бөлеміз.
|
А3 форматты қағаз |
|||||||||
|
Қорытынды Аяқталуы (5минут) |
Қандай жағдайда қатынастар бір-біріне тең болады? Мына кестені толтыра отырып сабақтың мазмұны бойынша қорытынды шығар.
|
|
|||||||||
|
Рефлексия Багалау (3минут) |
Бүгінгі сабақ ұнады
ма ? Сабақтан алған әсерлерін белгілеу |
|
|||||||||
|
Үйге тапсырма |
№ 85 |
|
|||||||||
|
(3 минут) |
|
|
|||||||||
|
|
|||||||||||
шағым қалдыра аласыз










а-ның в-ға
қатынасы тең болады с-ның d-ға
қатынасы»















