Материалдар / Психологиялық тест
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Психологиялық тест

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға психологиялық тест сұрақтары .балалардың мектепке бейімделуі мен уйренуіне бағытталған . Тест сұрақтары бірнеше бағытта бағытталған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қырқүйек 2021
1558
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



«Алматы обылысы білім басқармасының

Талдықорған қаласы бойынша білім бөлімі» ММ

«№7 Ясли-бақшасы» МКҚК

Психолог Ержанова Жұлдыз махмудовна





Психологиялық тренинг

Тақырыбы: Ұжымда жағымды қарым-қатынас орнату

Мақсаты: Тәрбиешілер арасында жағымды қарым-қатынас орнату, бір-бірін сыйлауға, адал дос болуға үйрету.

Қазіргі қоғамда болып жатқан түрлі жағдаяттарға дайындау, өзін – өзі құрметтеуге, қадірлеуге, өзіне дұрыс баға беруге дағдыландыру.


  1. Танысу жаттығуы

Ұжым шеңбер бойымен отырды.

Әр әріптес көзін жұмдырып алдында тұрған фигураны таңдата отырып өзіне мінездеме беру

Мысалы : Мен өзімді үшбұрышқа теңеген себебім, мен әр уақытта бйікке ғана ұмтылғым келеді.


  1. «Жылулық сыйлау» жаттығуы

Аудитория екі-екіден жұптасып көздерін жұмым вербальды емес қарым-қатынас арқылы бір-біріне жылулығын, қарым-қатынасын білдіреді.


  1. Топпен жұмыс.

Ұжымды екіі топқа бөліп отырғызу. Әр топқа тапсырма беріледі.


І-тапсырма

Тәрбиешілерге пластилин беріледі. Ермексаздан тәрбиленушіге ұқсайтын мүсін жасау керек

- балаларды кімге, неге ұқсатасыз?.

-Неге осы мүсінге ұқсаттыңыз?


ІІ-тапсырма

Сиқыршыға хат. Топ екі-екіден жұптасады. Бір қатысушы сол қолмен бойындағы қорқынышын немесе ( негативті-) жазады ,екінші қатысушы осы хатқа оң қолмен жақсы тілек жазады(жауап )


  1. Қарым-қатынас жаттығуы «сергіту сәті»


  1. Ситиуациялық жағдай.

Әр топқа ситуциялық жағдайлар ұсынылады,сол ситуациялық жағдайдан шығу қажет.

І топқа тапсырма:

-Мысалы сіздер ұжыммен мерекелік отырыста отырсыз.Кенет мысалы _____________деп алайық қатты қызу болып қалды да жағымсыз әрекеттерімен басшылардың көзіне түсті. _____________ жұмыстан шығаруға бұйрық шығатын болды. Енді сіздердің мақсатыңыз Санатты қалайда болмасын жұмыста алып қалу.


ІІ- топқа тапсырма;

Сіздердің араларыңызда бір сөз тасушы бала бар дейік,сіздер оның кім екенін білесіздер.Сіздердің мақсатығыз осы сөз тасушы баланы бұндай әрекетін тоқтату.


ІІІ- топқа тапсырма

Сіздің таңдап алған ғылыми жұмысыңыздың тақырыбы өзге әріптесіңізбен бірдей болып кетті, және ол сізден ұрлап алған жағдайда , бұл мәселені қалай шешесіздер?


  1. «Бақыт құсы» тесті.

Тәрбиешілер көздерін жұмдырып 3-рет терең демалу керек. Мәтінді оқу


Трансқа арналған мәтін


Көзімізді жұмамыз үш рет терең демаламыз.

Көз алдымызға сіздердің орманда жүргендеріңізді елестетіңіз.

Жан-жағыңызда құстар сайрайды,гүлдердін хош иісі аңқиды.

Кенет бір ағаштың жанына келіп,демалып отырасыз.сол ағаштың басына құс ұшып келеді.


Бұл жай құс емес,бұл-бақыт құсы.

Өйткені ол құс түстерін өзгертеді екен.

Бір күні сары түске енеді.


Екінші күні қызыл түске енеді.

Үшінші күні көк түске енеді.

Төртінші күні қандай түске енеді.

Бақыт құстарыңыздың қандай түске енетінін мұқият қараңыз.


Терең дем алып,аудиторияға ораламыз.

Ал,енді слайдқа көңіл аударамыз.


Слайд бойынша түстерге түсінік беру.

Соңында видио сюжет көрсету (балет)


  1. «Жұлдыздар» жаттығуы

Ұзын қызыл мата төсеп әр мұғалімді ортаға шақыру оның тренингтен алған әсерін, тілегін тыңдау. (музыканың сүйемелдеуімен).

  1. Тренингтің рефлексиясы













Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!