ШҚО Семей қаласы, Алғабас
ауылы.
«Быхин атындағы жалпы орта
білім беретін мектеп»КММ
Педагог-психолог:
Аширбекова Шынар Газизовна.
Психологиялық
тренинг.
Тақырыбы : Мен таңдаған
жол
Мақсаты: Кәсіптік бағдар таңдау бойынша
психологиялық қолдау көрсету
Қатысушылыр: 9, 11
сынып оқушылары, ата-аналары
Құрал-жабдықтар: компьютер,
интерактивті тақта, ақ парақтар,
маркерлер
Тренинг
барысы
1
Кіріспе сөз (тренингтің
тақырыбын, мақсатын, жоспарын, эпиграфын айтып
кету)
Тақтада бірінен соң бірі
слайдтар шығады. Тренингтің эпиграфы «Кәсіп таңдау-тек қана
болашаққа үңілу емес, ол өзіңнің ішкі жан-дүниеңе
үңілу...» Жоспар:
-
Есімдер аллитерациясы
-
Мамандық таңдауда ұстанатын ережелер
-
Ең-ең... (ойын)
-
«Мен қаладым» сұрақнаманың қорытындысымен
таныстыру
-
Мамандықты тап (ойын)
-
Мейірімділік алаңы (жаттығу)
-
Бос микрофон
2 «Есімдер аллитерациясы»
ата-ана баласының, бала ата-анасының есімін және
де бір жағымды қасиетін айтып шығады.
3 «Мамандық таңдауда ұстанатын
ережелер»
-
Мектептегі оқу пәндері- нақты мамандық емес. Пәнге деген
қызығушылық оған
байланысты жұмыстың ұнайтынын
білдірмейді.
-
Қалаған мамндықтың мазмұнына көңіл аудару.
-
Егер мамандық сенің досына ұнаса, саған ұнайды деген қорытынды
жасауға болмайды.
-
Мамандықтың мазмұны, қызықты қырлары, жұмыс тәртібі мен жағдайы
туралы сұрақтарға жауап бере алғанда ғана сенің таңдаудағы
ой-ниетің салмақтана түспек.
-
Сән қуып, мамандық таңдаудық қажеті жоқ.Оқуды тәмамдап, жұмас істегенше, ол мамандық
сәннен шығып қалуы мүмкін.
-
Алдағы өмірлік жоспарын қандай болмасын, шетел тілін үйреніп,
компьютерде жұмыс істеуді игерген аса пайдалы.
-
Заманның ағымына қарай кейбір
мамандықтар тез ескеріп, оның орнын жаңа мамандықтар басып жатыр.
Сондықтан кез келген жағдайда қосалқы таңдаған мамандық болу
керек.
-
Мүмкіндігінше таңдаған мамандықтың өзіңнің денсаулық жағдайыңа тура
келетін- келмейтіндігі жөнінде кеңес алған жөн.(Оқушылар мен
ата-аналар арасында ережелер туралы пікір алмасу жүргізіледі)
4 «Ең-ең...» (ойын)
Ата-аналар мен оқушылар 5 топқа
тренингтің басында бөлініп отырады. Әр топқа парақшалар
таратылады. Ол парақшаларда келесі жазулар болады
-
ең жасыл мамандықтар
-
ең ақшалы мамандықтар
-
ең таза мамандықтар
-
ең көңілді мамандықтар
-
ең тәтті мамандықтар
2-3 минуттың ішінде топтың
ішінде ақылдасып мамандықтардың тізімін құру
керек және де топтың мүшесі тізімдерімен
таныстырып шығады.
5
«Мен қаладым» сұрақнаманың
қорытындысы Алдын ала жүргізілген «Мен
қаладым» атты сұрақнаманың қорытындысы интерактивті тақтада
көрсетіледі. Мақсаты – оқушының бейімділігн және кәсіби
қызығушылығын анықтау. Оқушылардың таңдауларын қорыта
келгенде қандай еңбек түріне бейім екендігі
анықталады.
6 «Мамандықты тап»
(ойын)
Тренингке қатысушыларға
карточкаларға жазылған мамандықтар таратылады, ал олар сол
мамандықтарды ыммен көрсетуге тырысу керек. Қалғандары мамандықты
табу керек.
Хирург,Фабрика
басшысы,Хатшы,Кітапханашы,Банк
қызметкері
Сатушы,Мұғалім,Бухгалтер
7 «Мейірімділік
алаңы» (жаттығу)
Қатысушыларға түрлі түсті
қағаздардан қиылған күннің шуақтары, гүлдер, жасыл шөптер
таратылады. Гүлдерге – оқушыларға, жасыл шөптерге – ата-аналарға,
күннің шауқтарына - ұстаздарға арналған кәсіби бағдар
таңдауда ұсыныстар жазылады және де ақ ватманға
бекітіледі.
8 «Бос микрофон»
(рефлексия) Еркін түрінде
қатысушылар психологиялық тренингтен алған әсерлері туралы
пікір бөліседі.