
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Психоматрикасы сенсорлық үрдістерді дамыту
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министірлігі
Павлодар облысы. Екібастұз қаласы
«Қарасор орта мектебі» Коммуналдық мемлекеттік мекемесі
«Бекітемін» ______________ Келісемін ______________
Мектеп директоры: Карымжанов К.К оқу ісінің меңгерушісі
Карымжанова Д.К
Тақырыптық күнтізбелік жоспар
Үйден оқыту
Пән: Психоматрикасы сенсорлық үрдістерді дамыту
(Көмекші мектептің 1 – 2 -і сыныбына арналған)
Қазақстан Республикасының Білімінің және ғылым министрінің 2009 жылғы шілде №333 бұйрығымен бекітілген
Қазақстан Республикасының Білімінің және ғылым министрінің 2012 жылғы шілде №500 бұйрығына 1-3 қосымша
2018-19 оқу жылы
Барлығы 68 – сағат. Аптасына 2- сағат
№ |
Сабақ тақырыбы |
Оқыту мақсаттары |
С/с |
Мерзімі |
І - тоқсан |
||||
1 |
Іскерлік қарым-қатынас |
2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру |
1 |
6.09 |
2 |
Менің бауырларым |
2.1.6.1 - интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? ) назарын аударту |
1 |
7.09 |
3 |
Менің отбасым қандай? |
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу |
1 |
13.09 |
4 |
Мен өмірді таңдаймын |
2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру |
1 |
14.09 |
5 |
Мимика, пантомимика |
2.1.6.1 - интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? ) назарын аударту |
1 |
20.09 |
6 |
Досыңа бағытталған жол |
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу |
1 |
21.09 |
7 |
«Менің көңіл-күйім» жаттығуы |
2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру |
1 |
27.09 |
8 |
Кімде қандай қасиет бар? |
2.1.6.1 - интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? ) назарын аударту |
1 |
28.09 |
9 |
Ойды жинақтау ойындары (коллейдоскоп) |
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу |
1 |
4.10 |
10 |
Ұялшақтықтың алдын-алу |
2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру |
1 |
5.10 |
11 |
Біз бақытты баламыз |
2.1.6.1 - интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? ) назарын аударту |
1 |
11.10 |
12 |
Сенім - менің серігім |
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу |
1 |
12.10 |
13 |
Мен күн сәулесі астындамын |
2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру |
1 |
18.10 |
14 |
«Жан жүрек сыры» жаттығуы |
2.1.6.1 - интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? ) назарын аударту |
1 |
19.10 |
15 |
«Менің бейнем» теориясы |
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу |
1 |
25.10 |
16 |
Мен не білдім? |
2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру |
1 |
26.10 |
ІІ - тоқсан |
||||
1 |
«Мәндес жұп» жаттығуы |
2.1.6.1 - интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? ) назарын аударту |
2 |
8-9.11 |
2 |
«Болады-болмайды» ойыны |
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу |
2 |
15-16.11 |
3 |
«Фантонимо» ойыны |
2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру |
2 |
22-23.11 |
4 |
Мен және мені қоршаған орта |
2.1.6.1 - интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? ) назарын аударту |
2 |
29-30.11 |
5 |
«Бар ма, жоқ па?» ойыны |
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу |
2 |
6-7.12 |
6 |
Менің көмекшілерім |
2.1.6.1 - интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? ) назарын аударту |
2 |
13-14.12 |
7 |
Не өзгерді? Тапшы |
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу |
2 |
20-21.12 |
8 |
Графикалық диктант |
2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру |
2 |
27-28.12 |
ІІІ - тоқсан |
||||
1 |
«Артығын тап» ойыны |
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу |
2 |
10-11. 1 |
2 |
«Айырмашылығын табу» жаттығуы |
2.1.6.1 - интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? ) назарын аударту |
2 |
17-18.1 |
3 |
Коррекциялық сабақ |
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу |
2 |
24-25.1 |
4 |
«Не, қайда орналасқан?» |
2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру |
2 |
31.1 1.02 |
5 |
«Осылай бейнелеп сал» |
2.1.6.1 - интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? ) назарын аударту |
2 |
7-8.02 |
6 |
Менің арманым... |
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу |
2 |
14-15.02 |
7 |
«Қолқап» ойыны |
2.1.6.1 - интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? ) назарын аударту |
2 |
21-22.02 |
8 |
«Анықтама бер» ойыны |
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу |
2 |
28.02 1.03 |
9 |
«Тыңда және орында» ойыны |
2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру |
2 |
7-14.03 |
10 |
Менің білгенім.... |
2.1.6.1 - интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? ) назарын аударту |
1 |
15.03 |
ІҮ – тоқсан |
||||
1 |
Сіріңкемен бас қатырғыш жасау |
2.1.6.1 - интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? ) назарын аударту |
2 |
4-5.04 |
2 |
Құрастырғыштан «саты» жасау |
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу |
2 |
11-12.04 |
3 |
Кім боламын? |
2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру |
2 |
18-19.04 |
4 |
Эмоцияны жаттықтыру |
2.1.6.1 - интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? ) назарын аударту |
2 |
25-26.04 |
5 |
«Адасқан жұптарды қос» ойыны |
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу |
2 |
3-10.05 |
6 |
«Сөйлемді аяқта» жаттығуы |
2.1.6.1 - интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? ) назарын аударту |
2 |
16-17.05 |
7 |
«Төртіншісі артық» ойыны |
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу |
1 |
23.05 |
8 |
Қорытынды сабақ |
2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру
|
1 |
24.05 |
|
Барлығы 68 |
Қазақ тілі
Үйде оқыту
2- сынып
Барлығы 34 сағат, аптасына 1 сағат
№ |
Сабақ тақырыбы |
Оқыту мақсаттары |
С/с |
Мерзімі |
|
||||
1 |
1-сабақ .Сөйлеу не үшін қажет? |
2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру |
1 |
4.09 |
2 |
2- сабақ .Ауызекі және жазбаша сөйлеу |
2.1.6.1 - интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? ) назарын аударту |
1 |
11.09 |
3 |
3- сабақ .Диалог.Монолог |
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу |
1 |
18.09 |
Өзіме киім үлгісін таңдаймын |
||||
4 |
4- сабақ .У дыбысының дауысты және дауыссыз болып айтылуы |
2.4.1.2* - у әріпінің емлесін сақтап жазу |
1 |
25.09 |
5 |
5- сабақ .У дыбысының дауысты және дауыссыз болып айтылуы |
2.2.3.1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру |
1 |
2.10 |
Кейіпкерлердің киім үлгісін, әшекей бұйымдарын суреттеймін |
||||
6 |
6- сабақ.И,й әріптернің жазылуы |
2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау |
1 |
9.10 |
Сезім мүшелері туралы не білемін? |
||||
7 |
7-сабақ .Яәрпінің жазылуы |
2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру |
1 |
16.10 |
Сезім мүшелері туралы өлең құрастырамын |
||||
8 |
8-сабақ .Ю әрпінің жазылуы |
2.2.3.1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру |
1 |
23.10 |
2- бөлім «Менің отбасым және достарым» Өз отбасымның шежіре ағашын жасаймын |
||||
9 |
9- сабақ.Дауыссыз дыбыстар |
2.4.1.3* - дауыссыз дыбыс түрлерін (қатаң, ұяң, үнді) ажырату және дауыссыз п-б, қ-ғ, к-г дыбыстарының емлесін сақтап жазу |
1 |
6.11 |
10 |
10- сабақ.Дауыссыз дыбыстардың түрлері |
2.4.1.3* - дауыссыз дыбыс түрлерін (қатаң, ұяң, үнді) ажырату және дауыссыз п-б, қ-ғ, к-г дыбыстарының емлесін сақтап жазу |
1 |
13.11 |
11 |
11- сабақ.Дауыссыз дыбыстардың түрлері |
2.2.3.1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру |
1 |
20.11 |
Сұхбат аламын |
12 |
12- сабақ. Дауыссыз қ мен ғ |
2.4.1.3* - дауыссыз дыбыс түрлерін (қатаң, ұяң, үнді) ажырату және дауыссыз п-б, қ-ғ, к-г дыбыстарының емлесін сақтап жазу |
1 |
27.11 |
Өмірбаян жазамын |
||||
13 |
13- сабақ Дауыссыз к мен г |
2.4.1.3* - дауыссыз дыбыс түрлерін (қатаң, ұяң, үнді) ажырату және дауыссыз п-б, қ-ғ, к-г дыбыстарының емлесін сақтап жазу |
1 |
4.12 |
14 |
14- сабақ Дауыссыз л мен р |
2.2.1.1* - сұрақ қою арқылы (не істеді? қандай? неліктен?) мәтін түрлерін (әңгімелеу/сипаттау/пайымдау) және құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) анықтау |
1 |
11.12 |
Келешекті елестетемін |
||||
15 |
15- сабақ Дауыссыз н мен ң |
2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау |
1 |
18.12 |
3-бөлім «Менің мектебім» Мектеп- бұл менің мұғалімдерім мен сыныптастарым |
16 |
16- сабақ.Мәтін дегеніміз не? |
2.2.6.1 - мұғалімнің көмегімен белгілі бір тақырыпта жазылған мәтіндердің ұқсастығы мен айырмашылығын (жанры, мәтін түрі) табу |
2 |
25.128.01 |
Суретпен таныстырамын |
||||
17 |
17- сабақ. Мәтін және оның түрлері |
2.2.3.1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру |
1 |
15.01 |
Диалог жаза аламын |
||||
18 |
18- сабақ .Сөйлем дегеніміз не? |
2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау |
1 |
22.01 |
|
||||
19 |
19- сабақ.Хабарлы сөйлем |
2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру |
1 |
29.01 |
Мектептегі тәртіп ережелерін құрастырамын |
||||
20 |
20- сабақ.Сұраулы сөйлем |
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу |
1 |
5.02 |
4-бөлім: «менің туған өлкем» Табиғат және адам |
||||
21 |
21- сабақ.Лепті сөйлем |
2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау |
1 |
12.02 |
5- бөлім: «Дені саудың- жаны сау» Теледидардан спорт хабарларын тамашалаймын |
||||
22 |
22- сабақ.Сөз және оның мағынасы |
2.1.5.1 - аудио-бейнежазба мазмұны бойынша өз ойын (ұнайды, ұнамайды, себебі..., пайдалы болды, пайдасыз болды, себебі...) білдіру |
1 |
19.02 |
Спорт жарысына қатысамын |
||||
23 |
23- сабақ.Сөз құрамы.Түбір мен қосымша |
2.4.2.1 – мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату |
1 |
26.02 |
24 |
24- сабақ.Сөз құрамы.Түбір мен қосымша |
2.1.4.1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау |
1 |
5.03 |
Спорт жарыстары туралы жазамын |
||||
25 |
25- сабақ.Жұрнақ пен жалғау |
2.1.4.1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау |
1 |
12.03 |
26 |
26- сабақ. Жұрнақ пен жалғау |
2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау |
1 |
|
6-бөлім: «Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» Ұлтымыздың салт-дәстүрлерін білгенің жөн |
||||
27 |
27- сабақ.Сөз таптары |
2.4.2.3* - сөз таптарын ,зат есімді ажырату
|
1 |
19.03 |
28 |
28- сабақ.Зат есім |
2.2.3.1 - мәтін мазмұнынанықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру |
1 |
2.04 |
29 |
29- сабақ.Жалқы есім және жалпы есім |
2.4.2.4* - зат есімнің жалпы және жалқы түрлерін ажырату, жалқы есімнің жазылу емлесін сақтау |
1 |
9.04 |
Өлең құрастырамын |
||||
30 |
30- сабақ.Зат есімнің жекеше және көпше түрі |
2.4.2.2 – көптік жалғауларын дұрыс қолдану |
2 |
16.04-23.04 |
7-бөлім: «Қоршаған орта» Қоршаған ортаны танып білемін |
||||
31 |
31- сабақ.Етістік |
2.4.2.3* - сөз таптарын ,етістікті ажырату |
1 |
30.04 |
Ізденуді үйренемін |
||||
32 |
32- сабақ.Дара және күрделі етістік |
2.4.2.5* - дара және күрделі етістікті анықтау |
1 |
7.051 |
Оқиға құрастыра аламын |
||||
33 |
33- сабақ.Сын есім |
2.4.2.3* - сөз таптарын сын есімді ажырату |
1 |
14.05 |
Саяхатқа шығамын |
||||
34 |
34- сабақ. Сан есім |
2.4.2.3* - сөз таптарын сан есімді ажырату |
1 |
21.05 |
Математика
2- сынып
Барлығы 68 сағат, аптасына 2 сағат
Сабақ тың № |
Сабақ тақырыбы |
Оқыту мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
1 тоқсан «Өзім туралы», «Менің отбасым және достарым» ортақ тақырыптары аясында |
|
|
||
1А бөлім – Екі таңбалы сандар |
|
|
||
|
0-ден 10-ға дейінгі сандар |
2.1.1.1 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 100 көлеміндегі сандарды тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау |
2 |
6-7.09 |
2. |
11-ден 20-ға дейінгі сандар |
2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру |
2 |
13-14.09 |
3. |
Толық сандар |
2.5.2.1 екі таңбалы сандардың графикалық моделін құру, разрядтық кестені пайдалану |
2 |
20-21.09 |
4. |
Екі таңбалы сандардың ондық құрамы |
2.1.1.1 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 100 көлеміндегі сандарды тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау |
2 |
27-28.09 |
5. |
Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамы |
2.1.1.3**екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеу; |
2 |
4-5.10 |
6. |
Салыстыру. Теңдік. Теңсіздік |
2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру; 2.5.2.1 екі таңбалы сандардың графикалық үлгілерін құру, разрядтар кестесін пайдалану |
1 |
11.10 |
1В бөлім: Сандарменамалдарорындау. Есептер |
7 |
Қосу мен азайту өзара кері амалдар |
2.1.1.1. қосу мен азайту өзара кері амалдар екенін түсіндіру |
1 |
12.10 |
8. |
Белгісіз қосылғышты табу |
2.1.1.1.* белгісіз қосылғышты табу жолдары |
1 |
18.10 |
9. |
Белгісіз азайғышты табу |
2.1.1.1.** белгісіз азайғышты табу жолдары |
1 |
19.10 |
10. |
Өзін-өзі тексеру |
|
2 |
25-26.10 |
ІІ тоқсан |
1. |
Ондықтан аттап қосу |
2.1.2.5. **бір таңбалы және екі таңбалы сандардың ондықтан аттап қосу және азайту тәсілін қолданып, 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу және азайтуды орындау |
2 |
8-9.11 |
|
Ондықтан аттап өту арқылы азайту |
2.1.2.5. **бір таңбалы және екі таңбалы сандардың ондықтан аттап қосу және азайту тәсілін қолданып, 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу және азайтуды орындау |
2 |
15-16.11 |
3 |
11 санының құрамы |
2.1.2.5. **бір таңбалы және екі таңбалы сандардың ондықтан аттап қосу және азайту тәсілін қолданып, 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу және азайтуды орындау |
2 |
22-23.11 |
4. |
12 санының құрамы |
2.1.2.5. **бір таңбалы және екі таңбалы сандардың ондықтан аттап қосу және азайту тәсілін қолданып, 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу және азайтуды орындау |
2 |
29-30.11 |
5. |
13-санының құрамы |
2.1.2.5. **бір таңбалы және екі таңбалы сандардың ондықтан аттап қосу және азайту тәсілін қолданып, 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу және азайтуды орындау |
2 |
6-7.12 |
6. |
14-санының құрамы |
2.1.2.5. **бір таңбалы және екі таңбалы сандардың ондықтан аттап қосу және азайту тәсілін қолданып, 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу және азайтуды орындау |
2 |
13-14.12 |
7. |
15 сандарының құрамы |
2.1.2.5. **бір таңбалы және екі таңбалы сандардың ондықтан аттап қосу және азайту тәсілін қолданып, 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу және азайтуды орындау |
2 |
20-21.12 |
8. |
16 санының құрамы |
2.1.2.5. **бір таңбалы және екі таңбалы сандардың ондықтан аттап қосу және азайту тәсілін қолданып, 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу және азайтуды орындау |
2 |
27-28.12 |
ІІІ - тоқсан |
||||
|
17 сандарының құрамы |
2.1.2.5. **бір таңбалы және екі таңбалы сандардың ондықтан аттап қосу және азайту тәсілін қолданып, 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу және азайтуды орындау |
2 |
10-11.01 |
|
18 санының құрамы |
2.1.2.4** бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу кестесін құру, білу және қолдану 2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру; |
2 |
17-18.01 |
|
20 көлеміндегі сандарды қосу және азайту кестесі |
2.1.2.5. **бір таңбалы және екі таңбалы сандардың ондықтан аттап қосу және азайту тәсілін қолданып, 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу және азайтуды орындау |
2 |
24-25.01 |
4. |
100 көлемінде ауызша қосу және азайту |
2.1.2.6 екі таңбалы сандарды: 40+17, 57-40; 35±12 түріндегі өрнектерді ондықтан аттамау жағдайында ауызша қосу және азайтуды орындау; |
2 |
31.01 1.02 |
5. |
100 көлемінде ауызша қосу және азайту |
2.1.2.6 екі таңбалы сандарды: 40+17, 57-40; 35±12 түріндегі өрнектерді ондықтан аттамау жағдайында ауызша қосу және азайтуды орындау; |
2 |
7-8.02 |
6. |
Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері |
2.1.2.6 екі таңбалы сандарды: 40+17, 57-40; 35±12 түріндегі өрнектерді ондықтан аттамау жағдайында ауызша қосу және азайтуды орындау; |
2 |
14-15.02 |
7. |
Бір және екі амалмен орындалатын есептер |
2.5.1.1 бір; екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу; |
2 |
21-22.02 |
8. |
Өлшеу құралдары |
2.1.3.1 әртүрлі өлшеу аспаптары шәкілдерін бір бірінен ажырату және шамалардың сәйкес мәндерін анықтау |
1 |
28.02 1.03 |
9. |
Метр |
2.1.3.2** ұзындық (м)/ масса (ц) өлшем бірліктерін қолданып өлшеу |
1 |
14-15.03 |
ІҮ - тоқсан |
||||
|
Центнер |
2.1.3.2** ұзындық (м)/ масса (ц) өлшем бірліктерін қолданып өлшеу |
1 |
4-5.04 |
|
Шамалармен амалдар орындау |
2.1.3.3** шамалар мәндерін: ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ көлем (сыйымдылық) (л) өлшем бірліктерін салыстыру және амалдар орындау 2.1.3.4** ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру |
2 |
11-12.04 |
3. |
100-ге дейін санау |
2.1.2.5** бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу және азайту тәсілін қолданып 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу және азайтуды орындау |
1 |
18.04 |
4. |
Жүздік – жаңа санау бірлігі |
2.1.1.4. Санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000-ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыру. 2.1.2.3. Қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану. 2.1.2.5. Жүздіктерді ауызша қосу және азайту |
1 |
19.04 |
|
Жүздіктерді қосу және азайту. |
2.1.2.5.Бір таңбалы және екі таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу және азайту тәсілін қолданып 100 көлеміндегі сандарды ауызша орындау. Жүздіктерді қосу және азайту 2.4.3.1.100-ге дейінгі сандар. 1000-ға дейінгі жүздіктер тізбектерінің заңдылығын анықтау |
2 |
25-26.04 |
5. |
Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі 15+28, 43-15 |
2.1.2.8. Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолдану |
2 |
3-10.05 |
6. |
Есептер шығару |
2.1.2.8. Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолдану 2.5.1.1 бір; екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу; 2.5.1.7.екі амалмен шешілетін есептерді модельдеу және шығару 2.5.1.8. Құрама есептердің шешуін ** барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер түрінде модельдеу және шығару есептің шешу тәсілін таңдау және түсіндіре біл |
2 |
16-17.05 |
7. |
Өткенді бекіту. |
2.1.2.8. Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолдану 2.5.1.1 бір; екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу; 2.5.1.7.екі амалмен шешілетін есептерді модельдеу және шығару 2.5.1.8. Құрама есептердің шешуін ** барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер түрінде модельдеу және шығару есептің шешу тәсілін таңдау және түсіндіре біл |
1 |
23.05 |
8. |
Есептер шығару |
2.1.2.8. Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолдану 2.5.1.1 бір; екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу; 2.5.1.7.екі амалмен шешілетін есептерді модельдеу және шығару 2.5.1.8. Құрама есептердің шешуін ** барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер түрінде модельдеу және шығару есептің шешу тәсілін таңдау және түсіндіре біл |
1 |
24.05 |
Жаратылыстану
2- сынып
Барлығы 34 сағат, аптасына 1 сағат
№ |
Сабақ тақырыбы |
Оқыту мақсаттары |
С/с |
Мерзімі |
Өсімдіктер |
||||
1 |
Өсімдік әлемін қалай сақтауға болады? |
2.2.1.7- өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіру; |
1 |
4.09 |
2 |
Өсімдік бөліктері қандай қызмет атқарады? |
2.2.1.3 - өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттау; |
1 |
11.09 |
3 |
Өсімдік топтары |
2.2.1.1 - өсімдіктердің әр түрлі жағдайларда өсу мүмкіндіктерін зерттеу; |
2 |
18-25.09 |
Жануарлар |
||||
4 |
Жануарлар түрлері |
2.2.2.3 - жануарлардың түрлерін түсіндіру; |
2 |
2-9.10 |
5 |
Жануарлар қалай көбейеді? |
2.2.2.1 - жануарлар класының өкілдерін ажырату: бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер,бауырмен жорғалаушылар, құстар және сүтқоректілер; |
2 |
16-23.10 |
6 |
Жануарлардың бейімделуі |
2.2.2.2 - жануарлардың тіршілік ортасына бейімделу жолдарын сипаттау |
1 |
6.11 |
7 |
Жануарлардың тіршілік үшін күресі |
2.2.2.2 - жануарлардың тіршілік ортасына бейімделу жолдарын сипаттау; |
1 |
13-20.11 |
Адам |
||||
8 |
Қаңқа құпиясы |
2.2.3.1 - адамның тірек-қимыл жүйесінің қызметін анықтау; |
2 |
27.11 4.12 |
9 |
Қозғалыс сыры |
2.2.3.3 - бұлшық еттің қозғалыс кезіндегі жиырылуының рөлін түсіндіру; |
2 |
11-18.12 |
10 |
Денеге қалай күтім жасаймыз? |
2.2.3.4 - денсаулық сақтаудағы жеке гигиенаның рөлін анықтау; |
1 |
25.12 |
Заттар және олардың қасиеттері |
||||
11 |
Жердің ауа қабаты |
2.3.2.1 - біздің ғаламшарымыз үшін ауаның маңызын түсіндіру; |
1 |
8.01 |
12 |
Ауа толы айнала |
2.3.2.3 - ауаның кеңістікті толтыру қасиетін және жылуөткізгіштігін зерттеу |
1 |
15.01 |
13 |
Су.Ол қандай екен? |
2.3.3.1 - судың физикалық қасиеттерін анықтау (дәмсіз, иіссіз, белгілі бір формасының болмауы, аққыштығы); |
1 |
22.01 |
Жер және ғарыш |
||||
14 |
Жер мен күн |
2.4.1.1 - Жер мен Күн арасындағы байланысты түсіндіру; |
2 |
29.01 5.02 |
15 |
Ай-Жердің табиғи серігі |
2.4.1.2 - Жердің табиғи серігін анықтау; |
1 |
12.02 |
16 |
Ғаламшар қалай орналасқан? |
2.4.2.1 - Күн жүйесі ғаламшарларының орналасу тәртібін анықтау |
1 |
19.02 |
17 |
Алуан түрлі ғаламшарлар |
2.4.2.2 - Күн жүйесі ғаламшарларын салыстыру; |
1 |
26.02 |
18 |
Уақытты қалай өлшейміз? |
2.4.3.1 - негізгі уақыт өлшем бірліктерін ажырату; |
1 |
5.03 |
Күш және қозғалыс |
||||
19 |
Жылдамдықты қалай өлшейміз? |
2.5.1.2 - жылдамдықты түсіндіруде сапалық сипаттамаларын қолдану (жылдам, баяу); |
2 |
12-19.03 |
20 |
Күшті қалай өлшейміз? |
2.5.1.3 - қозғалыс тудыратын күштерді зерттеу; |
1 |
2.04 |
21 |
Массаны қалай өлшейміз? |
2.5.1.4 - массаны анықтауға арналған құралдарды таңдау және пайдалану; |
1 |
9.04 |
Табиғат физикасы |
||||
22 |
Қандай денелер жарық өткізеді? |
2.5.2.1- кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін зерттеу; |
1 |
16-23.04 |
23 |
Мөлдір денелер мен материалдар |
2.5.2.1- кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін зерттеу; |
1 |
30.04 |
24 |
Дыбыстар қандай болады? |
2.5.3.1 - дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеу |
1 |
14.05 |
25 |
Біз не білдік? |
2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайлардыжәнезерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау; |
1 |
21.05 |
Әдебиеттік оқу
2-сынып
Аптасына 1 сағат. Барлығы 34 сағат
№ |
Сабақ тақырыбы |
Оқыту мақсаттары |
С/с |
Мерзімі |
І - тоқсан |
||||
1 |
А. Құнанбаев «Ғылым таппай мақтанба» |
2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану 2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу |
1 |
6.09 |
2 |
А. Байтұрсынов «Мен қалай оқуға бардым?» |
2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу |
1 |
13.09 |
3 |
Ж. Смақов «Апаның тілін алса егер» |
2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру 2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу |
1 |
20.09 |
4 |
Қ. Мырза-Әли «Не үшін?» |
2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру 2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу |
1 |
27.09 |
5 |
«Қонжық пен көжек» ертегісі |
2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау |
1 |
4.10 |
6 |
Д. Хасенов «Өкініш» |
2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау |
1 |
11.10 |
7 |
Т. Бердияров «Сусын туралы жыр» |
2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану 2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету |
1 |
18.10 |
8 |
А. Асылбеков «Көйлек хикаясы» |
2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру 2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу |
1 |
25.10 |
ІІ - тоқсан |
||||
1 |
К. Оразалин «Абайдың шағырағы» |
2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану 2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету |
1 |
6.11 |
2 |
Ә. Нұршайыхов «Немере» |
2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру 2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу |
1 |
8.11 |
3 |
С. Көбеев «Атасы мен немересі» |
2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу |
1 |
15.11 |
4 |
Қ. Жұмағалиев «Кім ойлап тапқан?» |
2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау |
1 |
22.11 |
5 |
Ф. Оңғарсынова «Әже» |
2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау |
1 |
29.11 |
6 |
М. Қабанбай «Айгүлдің әңгімесі» |
2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану 2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету |
1 |
6.12 |
7 |
В. Сухомлинский «Ақ шаш» |
2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау |
1 |
13.12 |
8 |
Қ. Жұмағалиев «Бесік жыры» |
2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу |
1 |
20.12 |
9 |
М. Гумеров «Көк кептер» |
2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау |
1 |
27.12 |
ІІІ - тоқсан |
||||
1 |
Ө. Тұрманжанов «Мектеп – біздің анамыз» |
2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану 2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету |
2 |
10-17.01 |
2 |
Ә. Дүйсенбиев «Ақылшым – мұғалім» |
2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау |
1 |
24.01 |
3 |
Н. Айтов. «Оқулық» |
2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау |
1 |
7.02 |
4 |
М. Иманжанов «Кітап» |
2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау |
1 |
14.02 |
5 |
Ж. Аймауытов «Қартқожаның туған жері» |
2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау |
2 |
21-28.02 |
6 |
М. Мақатаев «Отан туралы» |
2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану 2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету |
1 |
7.03 |
7 |
Ә. Нұрпейісов «Туған жерімнің тұрғындары» |
2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау |
1 |
14.03 |
ІҮ тоқсан |
||||
1 |
С. Жүнісов «Кімнің мекені жақсы?» |
2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану 2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету |
1 |
4.04 |
2 |
Т. Молдағалиев «Он алтыншы желтоқсан» |
2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау |
1 |
11.04 |
3 |
К. Ахметова «Астана» |
2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау |
2 |
18-25.04 |
4 |
В. Сухомлинский «Шымшық пен көртышқан» |
2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау |
1 |
16.05 |
5 |
Ө. Тұрманжанов «Туған өлкем» |
2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану 2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету |
1 |
23.05 |
Көркем еңбек
Аптасына І сағат. Барлығы 34 сағат
№ |
Тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
|
І. Қағазбен жұмыс |
||||
1 |
Геометриялық денелер: текше жасау |
2.1.1.1. Қоршаған ортаның кейбір ерекшеліктерін таныс бейнелер мен пішіндерді зерттеу барысында сипаттау |
2 |
4.09-11.09 |
|
2 |
Мұғалім көмегімен әр түрлі текше жасау |
2.1.3.1. Шығармашылық жұмыстарын түсіндіру деңгейде әртүрлі тәсілдермен ұсыну. |
2 |
18.09-25.09 |
|
3 |
Үй бөліктерін илеп жасау |
2.1.3.1. Өз идеялары мен сезімдерін шығармашылық деңгейде әртүрлі тәсілдермен ұсыну. |
2 |
2.10-9.10 |
|
4 |
2.2.3.1. Әртүрлі тәсілдермен материалдарды және компонентерді өлшеу,белгілеу,қию,қосу және біріктіру. |
2 |
16.10-23.10 |
||
5 |
Көкөніс, жеміс жасау |
2.1.3.1. Өз идеялары мен сезімдерін шығармашылық деңгейде әртүрлі тәсілдермен ұсыну. |
2 |
6.11-13.11 |
|
|
ІІ. Табиғи материалдармен жұмыс |
||||
1 |
Кептірілген жапырақтардан өрнек құрастыру |
2.1.1.1. Қоршаған ортаның кейбір ерекшеліктерін таныс бейнелер мен пішіндерді зерттеу барысында сипаттау |
1 |
20.11 |
|
2 |
Ермексаз ағылған түптөсемге қарбыз сүйегімен, жүгері дәнімен (кесе, ваза, стакан) нобайын салуы |
2.2.3.1. Әртүрлі тәсілдермен материалдарды және компонентерді өлшеу,белгілеу,қию,қосу және біріктіру. |
2 |
27.11-4.12 |
|
3 |
Шабдалы сүйегінен тасбақа, өрмекші жасау |
2.1.3.1. Өз идеялары мен сезімдерін шығармашылық деңгейде әртүрлі тәсілдермен ұсыну. |
2 |
11.12-18.12 |
|
4 |
Кептірілген жапырақтардан «Жыл басы» ертегісіне композиция құрастыру |
2.2.3.1. Әртүрлі тәсілдермен материалдарды және компонентерді өлшеу,белгілеу,қию,қосу және біріктіру. |
1 |
25.12 |
|
|
ІІІ. Қағазбен және қатырмақағазбен жұмыс |
||||
1 |
Қағаздан өсімдік тұқымын сақтауға арналған дорба жасау |
2.1.3.1. Өз идеялары мен сезімдерін шығармашылық деңгейде әртүрлі тәсілдермен ұсыну. |
1 |
8.01 |
|
2 |
Дорбаны әшекейлеу |
2.1.3.1. Өз идеялары мен сезімдерін шығармашылық деңгейде әртүрлі тәсілдермен ұсыну. |
1 |
15.01 |
|
3 |
Жұқа қатырмақағаздан кітап арасына салғыш жасау |
2.1.3.1. Өз идеялары мен сезімдерін шығармашылық деңгейде әртүрлі тәсілдермен ұсыну. |
1 |
22.01 |
|
4 |
Кітап арасына салғышқа жапсырма құрақ жасау |
2.1.3.1. Шығармашылық жұмыстарын түсіндіру деңгейде әртүрлі тәсілдермен ұсыну. |
2 |
29.01-5.02 |
|
5 |
Үшбұрышты тұмар жасау, әшекейлеу |
2.2.3.1. Әртүрлі тәсілдермен материалдарды және компонентерді өлшеу,белгілеу,қию,қосу және біріктіру. |
2 |
12.02-19.02 |
|
6 |
Үлгі бойынша қағазды бүктеу арқылы ұшақ, кеме, жасау |
2.1.3.1. Шығармашылық жұмыстарын түсіндіру деңгейде әртүрлі тәсілдермен ұсыну. |
2 |
26.02-5.03 |
|
7 |
Қатты қағаздан ойыншықтар жасау |
|
2 |
12.03-19.03 |
|
|
ІҮ. Жіппен және тоқыма материалмен жұмыс |
||||
1 |
Жуан жіптерді орауды үйрету |
2.2.3.1. Әртүрлі тәсілдермен материалдарды және компонентерді өлшеу,белгілеу,қию,қосу және біріктіру. |
1 |
2.04 |
|
2 |
Жіп байламынан ұл баланың стилденген пішімін жасау |
2.1.3.1. Өз идеялары мен сезімдерін шығармашылық деңгейде әртүрлі тәсілдермен ұсыну. |
2 |
9.04-16.04 |
|
3 |
Қалың матадан баулық тігісін орындау |
2.1.3.1. Өз идеялары мен сезімдерін шығармашылық деңгейде әртүрлі тәсілдермен ұсыну. |
2 |
23.04-30.04 |
|
4 |
Матадан кітап арасына салғыш дайындау |
2.1.3.1. Шығармашылық жұмыстарын түсіндіру деңгейде әртүрлі тәсілдермен ұсыну. |
2 |
7.05-14.05 |
|
5 |
Гүл дерден гүл шоғын даярлау |
2.2.3.1. Әртүрлі тәсілдермен материалдарды және компонентерді өлшеу,белгілеу,қию,қосу және біріктіру. |
1 |
21.05 |

