Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Психоматрикасы сенсорлық үрдістерді дамыту
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министірлігі
Павлодар облысы. Екібастұз қаласы
«Қарасор орта мектебі» Коммуналдық мемлекеттік мекемесі
«Бекітемін» ______________ Келісемін ______________
Мектеп директоры: Карымжанов К.К оқу ісінің меңгерушісі
Карымжанова Д.К
Тақырыптық күнтізбелік жоспар
Үйден оқыту
Пән: Психоматрикасы сенсорлық үрдістерді дамыту
(Көмекші мектептің 1 – 2 -і сыныбына арналған)
Қазақстан Республикасының Білімінің және ғылым министрінің 2009 жылғы шілде №333 бұйрығымен бекітілген
Қазақстан Республикасының Білімінің және ғылым министрінің 2012 жылғы шілде №500 бұйрығына 1-3 қосымша
2018-19 оқу жылы
Барлығы 68 – сағат. Аптасына 2- сағат
№ |
Сабақ тақырыбы |
Оқыту мақсаттары |
С/с |
Мерзімі |
І - тоқсан |
||||
1 |
Іскерлік қарым-қатынас |
2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру |
1 |
6.09 |
2 |
Менің бауырларым |
2.1.6.1 - интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? ) назарын аударту |
1 |
7.09 |
3 |
Менің отбасым қандай? |
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу |
1 |
13.09 |
4 |
Мен өмірді таңдаймын |
2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру |
1 |
14.09 |
5 |
Мимика, пантомимика |
2.1.6.1 - интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? ) назарын аударту |
1 |
20.09 |
6 |
Досыңа бағытталған жол |
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу |
1 |
21.09 |
7 |
«Менің көңіл-күйім» жаттығуы |
2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру |
1 |
27.09 |
8 |
Кімде қандай қасиет бар? |
2.1.6.1 - интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? ) назарын аударту |
1 |
28.09 |
9 |
Ойды жинақтау ойындары (коллейдоскоп) |
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу |
1 |
4.10 |
10 |
Ұялшақтықтың алдын-алу |
2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру |
1 |
5.10 |
11 |
Біз бақытты баламыз |
2.1.6.1 - интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? ) назарын аударту |
1 |
11.10 |
12 |
Сенім - менің серігім |
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу |
1 |
12.10 |
13 |
Мен күн сәулесі астындамын |
2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру |
1 |
18.10 |
14 |
«Жан жүрек сыры» жаттығуы |
2.1.6.1 - интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? ) назарын аударту |
1 |
19.10 |
15 |
«Менің бейнем» теориясы |
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу |
1 |
25.10 |
16 |
Мен не білдім? |
2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру |
1 |
26.10 |
ІІ - тоқсан |
||||
1 |
«Мәндес жұп» жаттығуы |
2.1.6.1 - интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? ) назарын аударту |
2 |
8-9.11 |
2 |
«Болады-болмайды» ойыны |
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу |
2 |
15-16.11 |
3 |
«Фантонимо» ойыны |
2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру |
2 |
22-23.11 |
4 |
Мен және мені қоршаған орта |
2.1.6.1 - интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? ) назарын аударту |
2 |
29-30.11 |
5 |
«Бар ма, жоқ па?» ойыны |
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу |
2 |
6-7.12 |
6 |
Менің көмекшілерім |
2.1.6.1 - интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? ) назарын аударту |
2 |
13-14.12 |
7 |
Не өзгерді? Тапшы |
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу |
2 |
20-21.12 |
8 |
Графикалық диктант |
2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру |
2 |
27-28.12 |
ІІІ - тоқсан |
||||
1 |
«Артығын тап» ойыны |
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу |
2 |
10-11. 1 |
2 |
«Айырмашылығын табу» жаттығуы |
2.1.6.1 - интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? ) назарын аударту |
2 |
17-18.1 |
3 |
Коррекциялық сабақ |
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу |
2 |
24-25.1 |
4 |
«Не, қайда орналасқан?» |
2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру |
2 |
31.1 1.02 |
5 |
«Осылай бейнелеп сал» |
2.1.6.1 - интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? ) назарын аударту |
2 |
7-8.02 |
6 |
Менің арманым... |
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу |
2 |
14-15.02 |
7 |
«Қолқап» ойыны |
2.1.6.1 - интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? ) назарын аударту |
2 |
21-22.02 |
8 |
«Анықтама бер» ойыны |
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу |
2 |
28.02 1.03 |
9 |
«Тыңда және орында» ойыны |
2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру |
2 |
7-14.03 |
10 |
Менің білгенім.... |
2.1.6.1 - интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? ) назарын аударту |
1 |
15.03 |
ІҮ – тоқсан |
||||
1 |
Сіріңкемен бас қатырғыш жасау |
2.1.6.1 - интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? ) назарын аударту |
2 |
4-5.04 |
2 |
Құрастырғыштан «саты» жасау |
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу |
2 |
11-12.04 |
3 |
Кім боламын? |
2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру |
2 |
18-19.04 |
4 |
Эмоцияны жаттықтыру |
2.1.6.1 - интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? ) назарын аударту |
2 |
25-26.04 |
5 |
«Адасқан жұптарды қос» ойыны |
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу |
2 |
3-10.05 |
6 |
«Сөйлемді аяқта» жаттығуы |
2.1.6.1 - интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? ) назарын аударту |
2 |
16-17.05 |
7 |
«Төртіншісі артық» ойыны |
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу |
1 |
23.05 |
8 |
Қорытынды сабақ |
2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру
|
1 |
24.05 |
|
Барлығы 68 |
Қазақ тілі
Үйде оқыту
2- сынып
Барлығы 34 сағат, аптасына 1 сағат
№ |
Сабақ тақырыбы |
Оқыту мақсаттары |
С/с |
Мерзімі |
|
||||
1 |
1-сабақ .Сөйлеу не үшін қажет? |
2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру |
1 |
4.09 |
2 |
2- сабақ .Ауызекі және жазбаша сөйлеу |
2.1.6.1 - интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? ) назарын аударту |
1 |
11.09 |
3 |
3- сабақ .Диалог.Монолог |
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу |
1 |
18.09 |
Өзіме киім үлгісін таңдаймын |
||||
4 |
4- сабақ .У дыбысының дауысты және дауыссыз болып айтылуы |
2.4.1.2* - у әріпінің емлесін сақтап жазу |
1 |
25.09 |
5 |
5- сабақ .У дыбысының дауысты және дауыссыз болып айтылуы |
2.2.3.1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру |
1 |
2.10 |
Кейіпкерлердің киім үлгісін, әшекей бұйымдарын суреттеймін |
||||
6 |
6- сабақ.И,й әріптернің жазылуы |
2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау |
1 |
9.10 |
Сезім мүшелері туралы не білемін? |
||||
7 |
7-сабақ .Яәрпінің жазылуы |
2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру |
1 |
16.10 |
Сезім мүшелері туралы өлең құрастырамын |
||||
8 |
8-сабақ .Ю әрпінің жазылуы |
2.2.3.1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру |
1 |
23.10 |
2- бөлім «Менің отбасым және достарым» Өз отбасымның шежіре ағашын жасаймын |
||||
9 |
9- сабақ.Дауыссыз дыбыстар |
2.4.1.3* - дауыссыз дыбыс түрлерін (қатаң, ұяң, үнді) ажырату және дауыссыз п-б, қ-ғ, к-г дыбыстарының емлесін сақтап жазу |
1 |
6.11 |
10 |
10- сабақ.Дауыссыз дыбыстардың түрлері |
2.4.1.3* - дауыссыз дыбыс түрлерін (қатаң, ұяң, үнді) ажырату және дауыссыз п-б, қ-ғ, к-г дыбыстарының емлесін сақтап жазу |
1 |
13.11 |
11 |
11- сабақ.Дауыссыз дыбыстардың түрлері |
2.2.3.1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру |
1 |
20.11 |
Сұхбат аламын |
12 |
12- сабақ. Дауыссыз қ мен ғ |
2.4.1.3* - дауыссыз дыбыс түрлерін (қатаң, ұяң, үнді) ажырату және дауыссыз п-б, қ-ғ, к-г дыбыстарының емлесін сақтап жазу |
1 |
27.11 |
Өмірбаян жазамын |
||||
13 |
13- сабақ Дауыссыз к мен г |
2.4.1.3* - дауыссыз дыбыс түрлерін (қатаң, ұяң, үнді) ажырату және дауыссыз п-б, қ-ғ, к-г дыбыстарының емлесін сақтап жазу |
1 |
4.12 |
14 |
14- сабақ Дауыссыз л мен р |
2.2.1.1* - сұрақ қою арқылы (не істеді? қандай? неліктен?) мәтін түрлерін (әңгімелеу/сипаттау/пайымдау) және құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) анықтау |
1 |
11.12 |
Келешекті елестетемін |
||||
15 |
15- сабақ Дауыссыз н мен ң |
2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау |
1 |
18.12 |
3-бөлім «Менің мектебім» Мектеп- бұл менің мұғалімдерім мен сыныптастарым |
16 |
16- сабақ.Мәтін дегеніміз не? |
2.2.6.1 - мұғалімнің көмегімен белгілі бір тақырыпта жазылған мәтіндердің ұқсастығы мен айырмашылығын (жанры, мәтін түрі) табу |
2 |
25.128.01 |
Суретпен таныстырамын |
||||
17 |
17- сабақ. Мәтін және оның түрлері |
2.2.3.1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру |
1 |
15.01 |
Диалог жаза аламын |
||||
18 |
18- сабақ .Сөйлем дегеніміз не? |
2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау |
1 |
22.01 |
|
||||
19 |
19- сабақ.Хабарлы сөйлем |
2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру |
1 |
29.01 |
Мектептегі тәртіп ережелерін құрастырамын |
||||
20 |
20- сабақ.Сұраулы сөйлем |
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу |
1 |
5.02 |
4-бөлім: «менің туған өлкем» Табиғат және адам |
||||
21 |
21- сабақ.Лепті сөйлем |
2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау |
1 |
12.02 |
5- бөлім: «Дені саудың- жаны сау» Теледидардан спорт хабарларын тамашалаймын |
||||
22 |
22- сабақ.Сөз және оның мағынасы |
2.1.5.1 - аудио-бейнежазба мазмұны бойынша өз ойын (ұнайды, ұнамайды, себебі..., пайдалы болды, пайдасыз болды, себебі...) білдіру |
1 |
19.02 |
Спорт жарысына қатысамын |
||||
23 |
23- сабақ.Сөз құрамы.Түбір мен қосымша |
2.4.2.1 – мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату |
1 |
26.02 |
24 |
24- сабақ.Сөз құрамы.Түбір мен қосымша |
2.1.4.1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау |
1 |
5.03 |
Спорт жарыстары туралы жазамын |
||||
25 |
25- сабақ.Жұрнақ пен жалғау |
2.1.4.1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау |
1 |
12.03 |
26 |
26- сабақ. Жұрнақ пен жалғау |
2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау |
1 |
|
6-бөлім: «Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» Ұлтымыздың салт-дәстүрлерін білгенің жөн |
||||
27 |
27- сабақ.Сөз таптары |
2.4.2.3* - сөз таптарын ,зат есімді ажырату
|
1 |
19.03 |
28 |
28- сабақ.Зат есім |
2.2.3.1 - мәтін мазмұнынанықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру |
1 |
2.04 |
29 |
29- сабақ.Жалқы есім және жалпы есім |
2.4.2.4* - зат есімнің жалпы және жалқы түрлерін ажырату, жалқы есімнің жазылу емлесін сақтау |
1 |
9.04 |
Өлең құрастырамын |
||||
30 |
30- сабақ.Зат есімнің жекеше және көпше түрі |
2.4.2.2 – көптік жалғауларын дұрыс қолдану |
2 |
16.04-23.04 |
7-бөлім: «Қоршаған орта» Қоршаған ортаны танып білемін |
||||
31 |
31- сабақ.Етістік |
2.4.2.3* - сөз таптарын ,етістікті ажырату |
1 |
30.04 |
Ізденуді үйренемін |
||||
32 |
32- сабақ.Дара және күрделі етістік |
2.4.2.5* - дара және күрделі етістікті анықтау |
1 |
7.051 |
Оқиға құрастыра аламын |
||||
33 |
33- сабақ.Сын есім |
2.4.2.3* - сөз таптарын сын есімді ажырату |
1 |
14.05 |
Саяхатқа шығамын |
||||
34 |
34- сабақ. Сан есім |
2.4.2.3* - сөз таптарын сан есімді ажырату |
1 |
21.05 |
Математика
2- сынып
Барлығы 68 сағат, аптасына 2 сағат
Сабақ тың № |
Сабақ тақырыбы |
Оқыту мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
1 тоқсан «Өзім туралы», «Менің отбасым және достарым» ортақ тақырыптары аясында |
|
|
||
1А бөлім – Екі таңбалы сандар |
|
|
||
|
0-ден 10-ға дейінгі сандар |
2.1.1.1 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 100 көлеміндегі сандарды тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау |
2 |
6-7.09 |
2. |
11-ден 20-ға дейінгі сандар |
2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру |
2 |
13-14.09 |
3. |
Толық сандар |
2.5.2.1 екі таңбалы сандардың графикалық моделін құру, разрядтық кестені пайдалану |
2 |
20-21.09 |
4. |
Екі таңбалы сандардың ондық құрамы |
2.1.1.1 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 100 көлеміндегі сандарды тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау |
2 |
27-28.09 |
5. |
Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамы |
2.1.1.3**екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеу; |
2 |
4-5.10 |
6. |
Салыстыру. Теңдік. Теңсіздік |
2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру; 2.5.2.1 екі таңбалы сандардың графикалық үлгілерін құру, разрядтар кестесін пайдалану |
1 |
11.10 |
1В бөлім: Сандарменамалдарорындау. Есептер |
7 |
Қосу мен азайту өзара кері амалдар |
2.1.1.1. қосу мен азайту өзара кері амалдар екенін түсіндіру |
1 |
12.10 |
8. |
Белгісіз қосылғышты табу |
2.1.1.1.* белгісіз қосылғышты табу жолдары |
1 |
18.10 |
9. |
Белгісіз азайғышты табу |
2.1.1.1.** белгісіз азайғышты табу жолдары |
1 |
19.10 |
10. |
Өзін-өзі тексеру |
|
2 |
25-26.10 |
ІІ тоқсан |
1. |
Ондықтан аттап қосу |
2.1.2.5. **бір таңбалы және екі таңбалы сандардың ондықтан аттап қосу және азайту тәсілін қолданып, 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу және азайтуды орындау |
2 |
8-9.11 |
|
Ондықтан аттап өту арқылы азайту |
2.1.2.5. **бір таңбалы және екі таңбалы сандардың ондықтан аттап қосу және азайту тәсілін қолданып, 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу және азайтуды орындау |
2 |
15-16.11 |
3 |
11 санының құрамы |
2.1.2.5. **бір таңбалы және екі таңбалы сандардың ондықтан аттап қосу және азайту тәсілін қолданып, 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу және азайтуды орындау |
2 |
22-23.11 |
4. |
12 санының құрамы |
2.1.2.5. **бір таңбалы және екі таңбалы сандардың ондықтан аттап қосу және азайту тәсілін қолданып, 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу және азайтуды орындау |
2 |
29-30.11 |
5. |
13-санының құрамы |
2.1.2.5. **бір таңбалы және екі таңбалы сандардың ондықтан аттап қосу және азайту тәсілін қолданып, 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу және азайтуды орындау |
2 |
6-7.12 |
6. |
14-санының құрамы |
2.1.2.5. **бір таңбалы және екі таңбалы сандардың ондықтан аттап қосу және азайту тәсілін қолданып, 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу және азайтуды орындау |
2 |
13-14.12 |
7. |
15 сандарының құрамы |
2.1.2.5. **бір таңбалы және екі таңбалы сандардың ондықтан аттап қосу және азайту тәсілін қолданып, 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу және азайтуды орындау |
2 |
20-21.12 |
8. |
16 санының құрамы |
2.1.2.5. **бір таңбалы және екі таңбалы сандардың ондықтан аттап қосу және азайту тәсілін қолданып, 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу және азайтуды орындау |
2 |
27-28.12 |
ІІІ - тоқсан |
||||
|
17 сандарының құрамы |
2.1.2.5. **бір таңбалы және екі таңбалы сандардың ондықтан аттап қосу және азайту тәсілін қолданып, 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу және азайтуды орындау |
2 |
10-11.01 |
|
18 санының құрамы |
2.1.2.4** бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу кестесін құру, білу және қолдану 2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру; |
2 |
17-18.01 |
|
20 көлеміндегі сандарды қосу және азайту кестесі |
2.1.2.5. **бір таңбалы және екі таңбалы сандардың ондықтан аттап қосу және азайту тәсілін қолданып, 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу және азайтуды орындау |
2 |
24-25.01 |
4. |
100 көлемінде ауызша қосу және азайту |
2.1.2.6 екі таңбалы сандарды: 40+17, 57-40; 35±12 түріндегі өрнектерді ондықтан аттамау жағдайында ауызша қосу және азайтуды орындау; |
2 |
31.01 1.02 |
5. |
100 көлемінде ауызша қосу және азайту |
2.1.2.6 екі таңбалы сандарды: 40+17, 57-40; 35±12 түріндегі өрнектерді ондықтан аттамау жағдайында ауызша қосу және азайтуды орындау; |
2 |
7-8.02 |
6. |
Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері |
2.1.2.6 екі таңбалы сандарды: 40+17, 57-40; 35±12 түріндегі өрнектерді ондықтан аттамау жағдайында ауызша қосу және азайтуды орындау; |
2 |
14-15.02 |
7. |
Бір және екі амалмен орындалатын есептер |
2.5.1.1 бір; екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу; |
2 |
21-22.02 |
8. |
Өлшеу құралдары |
2.1.3.1 әртүрлі өлшеу аспаптары шәкілдерін бір бірінен ажырату және шамалардың сәйкес мәндерін анықтау |
1 |
28.02 1.03 |
9. |
Метр |
2.1.3.2** ұзындық (м)/ масса (ц) өлшем бірліктерін қолданып өлшеу |
1 |
14-15.03 |
ІҮ - тоқсан |
||||
|
Центнер |
2.1.3.2** ұзындық (м)/ масса (ц) өлшем бірліктерін қолданып өлшеу |
1 |
4-5.04 |
|
Шамалармен амалдар орындау |
2.1.3.3** шамалар мәндерін: ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ көлем (сыйымдылық) (л) өлшем бірліктерін салыстыру және амалдар орындау 2.1.3.4** ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру |
2 |
11-12.04 |
3. |
100-ге дейін санау |
2.1.2.5** бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу және азайту тәсілін қолданып 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу және азайтуды орындау |
1 |
18.04 |
4. |
Жүздік – жаңа санау бірлігі |
2.1.1.4. Санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000-ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыру. 2.1.2.3. Қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану. 2.1.2.5. Жүздіктерді ауызша қосу және азайту |
1 |
19.04 |
|
Жүздіктерді қосу және азайту. |
2.1.2.5.Бір таңбалы және екі таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу және азайту тәсілін қолданып 100 көлеміндегі сандарды ауызша орындау. Жүздіктерді қосу және азайту 2.4.3.1.100-ге дейінгі сандар. 1000-ға дейінгі жүздіктер тізбектерінің заңдылығын анықтау |
2 |
25-26.04 |
5. |
Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі 15+28, 43-15 |
2.1.2.8. Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолдану |
2 |
3-10.05 |
6. |
Есептер шығару |
2.1.2.8. Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолдану 2.5.1.1 бір; екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу; 2.5.1.7.екі амалмен шешілетін есептерді модельдеу және шығару 2.5.1.8. Құрама есептердің шешуін ** барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер түрінде модельдеу және шығару есептің шешу тәсілін таңдау және түсіндіре біл |
2 |
16-17.05 |
7. |
Өткенді бекіту. |
2.1.2.8. Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолдану 2.5.1.1 бір; екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу; 2.5.1.7.екі амалмен шешілетін есептерді модельдеу және шығару 2.5.1.8. Құрама есептердің шешуін ** барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер түрінде модельдеу және шығару есептің шешу тәсілін таңдау және түсіндіре біл |
1 |
23.05 |
8. |
Есептер шығару |
2.1.2.8. Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолдану 2.5.1.1 бір; екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу; 2.5.1.7.екі амалмен шешілетін есептерді модельдеу және шығару 2.5.1.8. Құрама есептердің шешуін ** барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер түрінде модельдеу және шығару есептің шешу тәсілін таңдау және түсіндіре біл |
1 |
24.05 |
Жаратылыстану
2- сынып
Барлығы 34 сағат, аптасына 1 сағат
№ |
Сабақ тақырыбы |
Оқыту мақсаттары |
С/с |
Мерзімі |
Өсімдіктер |
||||
1 |
Өсімдік әлемін қалай сақтауға болады? |
2.2.1.7- өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіру; |
1 |
4.09 |
2 |
Өсімдік бөліктері қандай қызмет атқарады? |
2.2.1.3 - өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттау; |
1 |
11.09 |
3 |
Өсімдік топтары |
2.2.1.1 - өсімдіктердің әр түрлі жағдайларда өсу мүмкіндіктерін зерттеу; |
2 |
18-25.09 |
Жануарлар |
||||
4 |
Жануарлар түрлері |
2.2.2.3 - жануарлардың түрлерін түсіндіру; |
2 |
2-9.10 |
5 |
Жануарлар қалай көбейеді? |
2.2.2.1 - жануарлар класының өкілдерін ажырату: бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер,бауырмен жорғалаушылар, құстар және сүтқоректілер; |
2 |
16-23.10 |
6 |
Жануарлардың бейімделуі |
2.2.2.2 - жануарлардың тіршілік ортасына бейімделу жолдарын сипаттау |
1 |
6.11 |
7 |
Жануарлардың тіршілік үшін күресі |
2.2.2.2 - жануарлардың тіршілік ортасына бейімделу жолдарын сипаттау; |
1 |
13-20.11 |
Адам |
||||
8 |
Қаңқа құпиясы |
2.2.3.1 - адамның тірек-қимыл жүйесінің қызметін анықтау; |
2 |
27.11 4.12 |
9 |
Қозғалыс сыры |
2.2.3.3 - бұлшық еттің қозғалыс кезіндегі жиырылуының рөлін түсіндіру; |
2 |
11-18.12 |
10 |
Денеге қалай күтім жасаймыз? |
2.2.3.4 - денсаулық сақтаудағы жеке гигиенаның рөлін анықтау; |
1 |
25.12 |
Заттар және олардың қасиеттері |
||||
11 |
Жердің ауа қабаты |
2.3.2.1 - біздің ғаламшарымыз үшін ауаның маңызын түсіндіру; |
1 |
8.01 |
12 |
Ауа толы айнала |
2.3.2.3 - ауаның кеңістікті толтыру қасиетін және жылуөткізгіштігін зерттеу |
1 |
15.01 |
13 |
Су.Ол қандай екен? |
2.3.3.1 - судың физикалық қасиеттерін анықтау (дәмсіз, иіссіз, белгілі бір формасының болмауы, аққыштығы); |
1 |
22.01 |
Жер және ғарыш |
||||
14 |
Жер мен күн |
2.4.1.1 - Жер мен Күн арасындағы байланысты түсіндіру; |
2 |
29.01 5.02 |
15 |
Ай-Жердің табиғи серігі |
2.4.1.2 - Жердің табиғи серігін анықтау; |
1 |
12.02 |
16 |
Ғаламшар қалай орналасқан? |
2.4.2.1 - Күн жүйесі ғаламшарларының орналасу тәртібін анықтау |
1 |
19.02 |
17 |
Алуан түрлі ғаламшарлар |
2.4.2.2 - Күн жүйесі ғаламшарларын салыстыру; |
1 |
26.02 |
18 |
Уақытты қалай өлшейміз? |
2.4.3.1 - негізгі уақыт өлшем бірліктерін ажырату; |
1 |
5.03 |
Күш және қозғалыс |
||||
19 |
Жылдамдықты қалай өлшейміз? |
2.5.1.2 - жылдамдықты түсіндіруде сапалық сипаттамаларын қолдану (жылдам, баяу); |
2 |
12-19.03 |
20 |
Күшті қалай өлшейміз? |
2.5.1.3 - қозғалыс тудыратын күштерді зерттеу; |
1 |
2.04 |
21 |
Массаны қалай өлшейміз? |
2.5.1.4 - массаны анықтауға арналған құралдарды таңдау және пайдалану; |
1 |
9.04 |
Табиғат физикасы |
||||
22 |
Қандай денелер жарық өткізеді? |
2.5.2.1- кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін зерттеу; |
1 |
16-23.04 |
23 |
Мөлдір денелер мен материалдар |
2.5.2.1- кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін зерттеу; |
1 |
30.04 |
24 |
Дыбыстар қандай болады? |
2.5.3.1 - дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеу |
1 |
14.05 |
25 |
Біз не білдік? |
2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайлардыжәнезерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау; |
1 |
21.05 |
Әдебиеттік оқу
2-сынып
Аптасына 1 сағат. Барлығы 34 сағат
№ |
Сабақ тақырыбы |
Оқыту мақсаттары |
С/с |
Мерзімі |
І - тоқсан |
||||
1 |
А. Құнанбаев «Ғылым таппай мақтанба» |
2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану 2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу |
1 |
6.09 |
2 |
А. Байтұрсынов «Мен қалай оқуға бардым?» |
2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу |
1 |
13.09 |
3 |
Ж. Смақов «Апаның тілін алса егер» |
2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру 2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу |
1 |
20.09 |
4 |
Қ. Мырза-Әли «Не үшін?» |
2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру 2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу |
1 |
27.09 |
5 |
«Қонжық пен көжек» ертегісі |
2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау |
1 |
4.10 |
6 |
Д. Хасенов «Өкініш» |
2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау |
1 |
11.10 |
7 |
Т. Бердияров «Сусын туралы жыр» |
2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану 2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету |
1 |
18.10 |
8 |
А. Асылбеков «Көйлек хикаясы» |
2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру 2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу |
1 |
25.10 |
ІІ - тоқсан |
||||
1 |
К. Оразалин «Абайдың шағырағы» |
2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану 2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету |
1 |
6.11 |
2 |
Ә. Нұршайыхов «Немере» |
2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру 2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу |
1 |
8.11 |
3 |
С. Көбеев «Атасы мен немересі» |
2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу |
1 |
15.11 |
4 |
Қ. Жұмағалиев «Кім ойлап тапқан?» |
2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау |
1 |
22.11 |
5 |
Ф. Оңғарсынова «Әже» |
2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау |
1 |
29.11 |
6 |
М. Қабанбай «Айгүлдің әңгімесі» |
2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану 2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету |
1 |
6.12 |
7 |
В. Сухомлинский «Ақ шаш» |
2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау |
1 |
13.12 |
8 |
Қ. Жұмағалиев «Бесік жыры» |
2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу |
1 |
20.12 |
9 |
М. Гумеров «Көк кептер» |
2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау |
1 |
27.12 |
ІІІ - тоқсан |
||||
1 |
Ө. Тұрманжанов «Мектеп – біздің анамыз» |
2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану 2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету |
2 |
10-17.01 |
2 |
Ә. Дүйсенбиев «Ақылшым – мұғалім» |
2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау |
1 |
24.01 |
3 |
Н. Айтов. «Оқулық» |
2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау |
1 |
7.02 |
4 |
М. Иманжанов «Кітап» |
2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау |
1 |
14.02 |
5 |
Ж. Аймауытов «Қартқожаның туған жері» |
2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау |
2 |
21-28.02 |
6 |
М. Мақатаев «Отан туралы» |
2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану 2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету |
1 |
7.03 |
7 |
Ә. Нұрпейісов «Туған жерімнің тұрғындары» |
2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау |
1 |
14.03 |
ІҮ тоқсан |
||||
1 |
С. Жүнісов «Кімнің мекені жақсы?» |
2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану 2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету |
1 |
4.04 |
2 |
Т. Молдағалиев «Он алтыншы желтоқсан» |
2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау |
1 |
11.04 |
3 |
К. Ахметова «Астана» |
2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау |
2 |
18-25.04 |
4 |
В. Сухомлинский «Шымшық пен көртышқан» |
2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау |
1 |
16.05 |
5 |
Ө. Тұрманжанов «Туған өлкем» |
2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану 2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету |
1 |
23.05 |
Көркем еңбек
Аптасына І сағат. Барлығы 34 сағат
№ |
Тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
|
І. Қағазбен жұмыс |
||||
1 |
Геометриялық денелер: текше жасау |
2.1.1.1. Қоршаған ортаның кейбір ерекшеліктерін таныс бейнелер мен пішіндерді зерттеу барысында сипаттау |
2 |
4.09-11.09 |
|
2 |
Мұғалім көмегімен әр түрлі текше жасау |
2.1.3.1. Шығармашылық жұмыстарын түсіндіру деңгейде әртүрлі тәсілдермен ұсыну. |
2 |
18.09-25.09 |
|
3 |
Үй бөліктерін илеп жасау |
2.1.3.1. Өз идеялары мен сезімдерін шығармашылық деңгейде әртүрлі тәсілдермен ұсыну. |
2 |
2.10-9.10 |
|
4 |
2.2.3.1. Әртүрлі тәсілдермен материалдарды және компонентерді өлшеу,белгілеу,қию,қосу және біріктіру. |
2 |
16.10-23.10 |
||
5 |
Көкөніс, жеміс жасау |
2.1.3.1. Өз идеялары мен сезімдерін шығармашылық деңгейде әртүрлі тәсілдермен ұсыну. |
2 |
6.11-13.11 |
|
|
ІІ. Табиғи материалдармен жұмыс |
||||
1 |
Кептірілген жапырақтардан өрнек құрастыру |
2.1.1.1. Қоршаған ортаның кейбір ерекшеліктерін таныс бейнелер мен пішіндерді зерттеу барысында сипаттау |
1 |
20.11 |
|
2 |
Ермексаз ағылған түптөсемге қарбыз сүйегімен, жүгері дәнімен (кесе, ваза, стакан) нобайын салуы |
2.2.3.1. Әртүрлі тәсілдермен материалдарды және компонентерді өлшеу,белгілеу,қию,қосу және біріктіру. |
2 |
27.11-4.12 |
|
3 |
Шабдалы сүйегінен тасбақа, өрмекші жасау |
2.1.3.1. Өз идеялары мен сезімдерін шығармашылық деңгейде әртүрлі тәсілдермен ұсыну. |
2 |
11.12-18.12 |
|
4 |
Кептірілген жапырақтардан «Жыл басы» ертегісіне композиция құрастыру |
2.2.3.1. Әртүрлі тәсілдермен материалдарды және компонентерді өлшеу,белгілеу,қию,қосу және біріктіру. |
1 |
25.12 |
|
|
ІІІ. Қағазбен және қатырмақағазбен жұмыс |
||||
1 |
Қағаздан өсімдік тұқымын сақтауға арналған дорба жасау |
2.1.3.1. Өз идеялары мен сезімдерін шығармашылық деңгейде әртүрлі тәсілдермен ұсыну. |
1 |
8.01 |
|
2 |
Дорбаны әшекейлеу |
2.1.3.1. Өз идеялары мен сезімдерін шығармашылық деңгейде әртүрлі тәсілдермен ұсыну. |
1 |
15.01 |
|
3 |
Жұқа қатырмақағаздан кітап арасына салғыш жасау |
2.1.3.1. Өз идеялары мен сезімдерін шығармашылық деңгейде әртүрлі тәсілдермен ұсыну. |
1 |
22.01 |
|
4 |
Кітап арасына салғышқа жапсырма құрақ жасау |
2.1.3.1. Шығармашылық жұмыстарын түсіндіру деңгейде әртүрлі тәсілдермен ұсыну. |
2 |
29.01-5.02 |
|
5 |
Үшбұрышты тұмар жасау, әшекейлеу |
2.2.3.1. Әртүрлі тәсілдермен материалдарды және компонентерді өлшеу,белгілеу,қию,қосу және біріктіру. |
2 |
12.02-19.02 |
|
6 |
Үлгі бойынша қағазды бүктеу арқылы ұшақ, кеме, жасау |
2.1.3.1. Шығармашылық жұмыстарын түсіндіру деңгейде әртүрлі тәсілдермен ұсыну. |
2 |
26.02-5.03 |
|
7 |
Қатты қағаздан ойыншықтар жасау |
|
2 |
12.03-19.03 |
|
|
ІҮ. Жіппен және тоқыма материалмен жұмыс |
||||
1 |
Жуан жіптерді орауды үйрету |
2.2.3.1. Әртүрлі тәсілдермен материалдарды және компонентерді өлшеу,белгілеу,қию,қосу және біріктіру. |
1 |
2.04 |
|
2 |
Жіп байламынан ұл баланың стилденген пішімін жасау |
2.1.3.1. Өз идеялары мен сезімдерін шығармашылық деңгейде әртүрлі тәсілдермен ұсыну. |
2 |
9.04-16.04 |
|
3 |
Қалың матадан баулық тігісін орындау |
2.1.3.1. Өз идеялары мен сезімдерін шығармашылық деңгейде әртүрлі тәсілдермен ұсыну. |
2 |
23.04-30.04 |
|
4 |
Матадан кітап арасына салғыш дайындау |
2.1.3.1. Шығармашылық жұмыстарын түсіндіру деңгейде әртүрлі тәсілдермен ұсыну. |
2 |
7.05-14.05 |
|
5 |
Гүл дерден гүл шоғын даярлау |
2.2.3.1. Әртүрлі тәсілдермен материалдарды және компонентерді өлшеу,белгілеу,қию,қосу және біріктіру. |
1 |
21.05 |