Шамалған ауылындағы орта
мектеп «мектепке дейінгі шағын орталықпен» коммуналдық мемлекеттік
мекемесі
«Психомоторика және сенсорлық
үрдістерді дамыту» пәнінен
Үйден
оқытылатын
3-сынып оқушыларына арналған
күнтізбелік тақырыптық сабақ жоспары
Дефектолог:И.Ишниязова
2020-2021оқу
жылы
«Психомоторика және сенсорлық
үрдістерді дамыту» пәнінен
3-сыныпқа арналған ұзақ
мерзімді сабақ жоспары
Пәнді оқытуда сағат
саны: аптасына 1 сағат жылына 34сағат
(1.09.2020-25.05.2021жж)
Оқу пәнінің
мақсаты: "Психомоторика мен сенсорлы үдерістің дамуы" - баламен әр
түрлі сенсорлық құрамның біртұтас объектілерін, сапасымен белгісін
танып білуде тиімді шарттың қалыптасуы болып табылады; баланың
қоғамда тиімді әлеуметтеніп және психикасының дамуына әсер ететін
қоршаған орта жайлы көпқырлы дұрыс көріністі
беру.
Негізгі
міндеттер: Мақсатқа жету үшін келесі тапсырмаларды орындаумен
шектеледі:
1) бақылау, салыстыру,
заттардың белгілерімен еліктеулерді және оларды сөйлеу тілі кезінде
жеткізе білу есте сақтау барысында психологиялық процесстердің
дамуы, ойлауы, сөйлеу тілі,
қабылдауы;
2) сезім мүшелерінің дамуын
қалыптастыру қоршаған ортадаға барлық жағдайларды қабылдау,
кемістіктерді түзету заттардың ерекше белгілерін, түстерін олардың
орнын, қоршаған ортаны уақыт бірліктерін
ажырату;
3) қоршаған ортаға
бейімделу;
4) есту және сөйлеу
ерекшеліктерін дамыту;
5) эстетикалық қабілетті
дамыту (түс, дәм, иіс, дыбыс,
ырғақ);
6) сенсорлы қызметтің
дамуы;
7) сөйлеу аппаратын
дамыту;
8) моторикадағы кемшіліктерді
түзету, көру-қимыл ерекшеліктерін, қозғалыспен іс-әрекеттегі
тұрақтылығын дамыту;
9) ерік-жігерлік этикалық
өлшемдерді дамыту, әдеби шығармаларды
қабылдау;
10) назар аударуымен есте
сақтауын дамыту (ойындар, назар аударуға арналған жаттығулар,
есептеуіштерді жаттау).
Сабақтың
мақсаты
|
№
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Сағат
саны
|
Күні
|
І-тоқсан 10
сағат
|
Моторикалық
және графамоторикалық дағдыларды
дамыту
|
1
|
Әртүрлі бұлшық еттердің қозғалысына сәйкес дамыту
жұмыстарын жасау (мұғалімнің нұсқауы
бойынша)
|
2
|
|
2
|
Сөздік қолдау арқылы саусақ
жаттығулары
|
2
|
|
3
|
Қолдың ұсақ қимылдарының дәлдігін жүзеге асыру (байлау,
шешу, бау байлау); заттық суреттердің шетін айналдыра орау, әртүрлі
бағытта сызықтау.
|
2
|
|
4
|
Үлгі бойынша салу; графикалық диктант; заттық суреттердің
жиегі бойынша парақты қайшымен қию; "Көлемді" және "үзілген"
жапсыру жұмыстарын жасау.
|
2
|
|
Түйсіну –
қимылдарын қабылдау
|
5
|
Сазбен немесе ермексазбен жұмыс (жаймалап жазу, домалату,
қысу). "Жемістер" жасау.
|
2
|
|
ІІ-тоқсан
6-сағат
|
Кинестетикалық және кинетикалық
даму
|
1
|
Дене бөліктерінің (көз, ауыз, саусақтар) статикалық және
динамикалық әртүрлі қалыптарының дамуын
сезіну
|
1
|
|
Қимылдың
бейнелілігі
|
2
|
Жануарларды салу
|
1
|
|
Түс, көлем, формасын қабылдау және заттарды
құрастыру
|
3
|
Заттарды салыстыру және оның қалпын сөзбен түсіндіру (3-4
зат); "Сопақ" сөзінің мағынасы. Домалақ пен сопақты салыстыруға
арналған
жаттығулар.
|
1
|
|
4
|
Геометриялық құрастырғыш бойынша әртүрлі қалыптардың
кешенділігі.
|
1
|
|
5
|
Дидактикалық ойын "Бөлік және толықтық"; 4-5 заттың көлемі
жағынан бөлім реттіліктің
құрылуы;
|
1
|
|
6
|
Заттарды олардың жеке бөліктері арқылы білу. Таныс
заттардың бітпеген суреттерін аяқтау; заттарды немес ұсақ бөлшекті
құраманы құрастыру (пазлдар, едендік
"Лего").
|
1
|
|
ІІІ-тоқсан
10-сағат
|
Көріп қабылдау мен көріп есте сақтауды
дамыту
|
1
|
Көріп есте сақтауға арналған жаттығулар. Дидактикалық
ойын
|
1
|
|
2
|
Көрнекілік мәліметтің жалпы және ерекшеленетін белгілерін
табу (2 суретті салыстыру)
|
1
|
|
3
|
Заттарды ажырамас қасиеттері мен сипаты бойынша
салыстыру
|
1
|
|
4
|
Көріп есте сақтауға арналған жаттығулар. Дидактикалық
ойын
|
1
|
|
5
|
Көруді алдын ала емдеу және түзетуге арналған
жаттығулар.
|
1
|
|
6
|
Көруді алдын ала емдеу және түзетуге арналған
жаттығулар.
|
1
|
|
Заттардың жеке қасиеттері бойынша
қабылдау
|
7
|
Сөздік мағынасы. Заттардың температурасын контраст бойынша
анықтау (жылытқыш, үтік,
шәйнек)
|
1
|
|
Естіп
қабылдау мен естіп есте сақтауды
дамыту
|
8
|
Кеңістіктегі дыбыстың бағытын анықтау (оң жақтан – сол
жақтан – алдыңғы жақтан – артқы жақтан). Дидактикалық ойын "Дыбыс
қайдан шығады?"
|
1
|
|
9
|
Дыбыстық белгі арқылы әрекеттерді жасау (басты белгілі
градусқа бұру). Дидактикалық ойын "Үзілген
әуен";
|
1
|
|
10
|
Әуендік және тілдік дыбыстардың тонның жоғарылығы арқылы
ажырату.
|
1
|
|
ІV-тоқсан
8-сағат
|
Кеңістікті қабылдау
|
1
|
Ырғақ бойынша әуендерді ажырату; әуендік үзінділер
тыңдау;
|
2
|
|
2
|
Ырғақ сезімдерін дамыту. Дидактикалық ойыны "Біз
барабаншымыз".
|
2
|
|
3
|
Кеңістікте бағдар алу (бөлмеде және көшеде); кеңістіктегі
қарым – қатынасты сөйлемдерді пайдалану арқылы сөзбен
жеткізу;
|
2
|
|
4
|
Кеңістік тәжрибесін дамыту. Орындалған тапсырманың сөздік
есебі;
|
2
|
|
Дефектолог:И.Ишниязова