Материалдар / Психомоторика және сенсорлық үрдістерді дамыту күнтізбелік тақырыптық жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Психомоторика және сенсорлық үрдістерді дамыту күнтізбелік тақырыптық жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Материял үйден оқытылатын оқушыларға сабақ беретін дефектолог мұғалімдеріне қәжет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қараша 2020
5330
15 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Шамалған ауылындағы орта мектеп «мектепке дейінгі шағын орталықпен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі








«Психомоторика және сенсорлық үрдістерді дамыту» пәнінен

Үйден оқытылатын

3-сынып оқушыларына арналған күнтізбелік тақырыптық сабақ жоспары












Дефектолог:И.Ишниязова



2020-2021оқу жылы

«Психомоторика және сенсорлық үрдістерді дамыту» пәнінен

3-сыныпқа арналған ұзақ мерзімді сабақ жоспары

Пәнді оқытуда сағат саны: аптасына 1 сағат жылына 34сағат (1.09.2020-25.05.2021жж)

Оқу пәнінің мақсаты: "Психомоторика мен сенсорлы үдерістің дамуы" - баламен әр түрлі сенсорлық құрамның біртұтас объектілерін, сапасымен белгісін танып білуде тиімді шарттың қалыптасуы болып табылады; баланың қоғамда тиімді әлеуметтеніп және психикасының дамуына әсер ететін қоршаған орта жайлы көпқырлы дұрыс көріністі беру.

Негізгі міндеттер: Мақсатқа жету үшін келесі тапсырмаларды орындаумен шектеледі:

      1) бақылау, салыстыру, заттардың белгілерімен еліктеулерді және оларды сөйлеу тілі кезінде жеткізе білу есте сақтау барысында психологиялық процесстердің дамуы, ойлауы, сөйлеу тілі, қабылдауы;

      2) сезім мүшелерінің дамуын қалыптастыру қоршаған ортадаға барлық жағдайларды қабылдау, кемістіктерді түзету заттардың ерекше белгілерін, түстерін олардың орнын, қоршаған ортаны уақыт бірліктерін ажырату;

      3) қоршаған ортаға бейімделу;

      4) есту және сөйлеу ерекшеліктерін дамыту;

      5) эстетикалық қабілетті дамыту (түс, дәм, иіс, дыбыс, ырғақ);

      6) сенсорлы қызметтің дамуы;

      7) сөйлеу аппаратын дамыту;

      8) моторикадағы кемшіліктерді түзету, көру-қимыл ерекшеліктерін, қозғалыспен іс-әрекеттегі тұрақтылығын дамыту;

      9) ерік-жігерлік этикалық өлшемдерді дамыту, әдеби шығармаларды қабылдау;

      10) назар аударуымен есте сақтауын дамыту (ойындар, назар аударуға арналған жаттығулар, есептеуіштерді жаттау).

     

Сабақтың мақсаты

Сабақтың тақырыбы:

Сағат саны

Күні

І-тоқсан 10 сағат

Моторикалық және графамоторикалық дағдыларды дамыту

1

Әртүрлі бұлшық еттердің қозғалысына сәйкес дамыту жұмыстарын жасау (мұғалімнің нұсқауы бойынша)

2


2

Сөздік қолдау арқылы саусақ жаттығулары

2


3

Қолдың ұсақ қимылдарының дәлдігін жүзеге асыру (байлау, шешу, бау байлау); заттық суреттердің шетін айналдыра орау, әртүрлі бағытта сызықтау.

2


4

Үлгі бойынша салу; графикалық диктант; заттық суреттердің жиегі бойынша парақты қайшымен қию; "Көлемді" және "үзілген" жапсыру жұмыстарын жасау.

2


Түйсіну – қимылдарын қабылдау

5

Сазбен немесе ермексазбен жұмыс (жаймалап жазу, домалату, қысу). "Жемістер" жасау.


2


ІІ-тоқсан 6-сағат

Кинестетикалық және кинетикалық даму

1

Дене бөліктерінің (көз, ауыз, саусақтар) статикалық және динамикалық әртүрлі қалыптарының дамуын сезіну

1


Қимылдың бейнелілігі

2

Жануарларды салу

1


Түс, көлем, формасын қабылдау және заттарды құрастыру

3

Заттарды салыстыру және оның қалпын сөзбен түсіндіру (3-4 зат); "Сопақ" сөзінің мағынасы. Домалақ пен сопақты салыстыруға арналған жаттығулар.   

1


4

Геометриялық құрастырғыш бойынша әртүрлі қалыптардың кешенділігі.

1


5

Дидактикалық ойын "Бөлік және толықтық"; 4-5 заттың көлемі жағынан бөлім реттіліктің құрылуы;

1


6

Заттарды олардың жеке бөліктері арқылы білу. Таныс заттардың бітпеген суреттерін аяқтау; заттарды немес ұсақ бөлшекті құраманы құрастыру (пазлдар, едендік "Лего").  

1


ІІІ-тоқсан 10-сағат

Көріп қабылдау мен көріп есте сақтауды дамыту

1

Көріп есте сақтауға арналған жаттығулар. Дидактикалық ойын

1


2

Көрнекілік мәліметтің жалпы және ерекшеленетін белгілерін табу (2 суретті салыстыру)

1


3

Заттарды ажырамас қасиеттері мен сипаты бойынша салыстыру

1


4

Көріп есте сақтауға арналған жаттығулар. Дидактикалық ойын

1


5

Көруді алдын ала емдеу және түзетуге арналған жаттығулар.

1


6

Көруді алдын ала емдеу және түзетуге арналған жаттығулар.

1


Заттардың жеке қасиеттері бойынша қабылдау

7

Сөздік мағынасы. Заттардың температурасын контраст бойынша анықтау (жылытқыш, үтік, шәйнек)


1



Естіп қабылдау мен естіп есте сақтауды дамыту

8

Кеңістіктегі дыбыстың бағытын анықтау (оң жақтан – сол жақтан – алдыңғы жақтан – артқы жақтан). Дидактикалық ойын "Дыбыс қайдан шығады?"

1


9

Дыбыстық белгі арқылы әрекеттерді жасау (басты белгілі градусқа бұру). Дидактикалық ойын "Үзілген әуен";

1


10

Әуендік және тілдік дыбыстардың тонның жоғарылығы арқылы ажырату.

1


ІV-тоқсан 8-сағат

Кеңістікті қабылдау

1

Ырғақ бойынша әуендерді ажырату; әуендік үзінділер тыңдау;

2


2

Ырғақ сезімдерін дамыту. Дидактикалық ойыны "Біз барабаншымыз".

2


3

Кеңістікте бағдар алу (бөлмеде және көшеде); кеңістіктегі қарым – қатынасты сөйлемдерді пайдалану арқылы сөзбен жеткізу;

2


4

Кеңістік тәжрибесін дамыту. Орындалған тапсырманың сөздік есебі;

2


Дефектолог:И.Ишниязова



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!