Психопрофилактика
Мақсаты: Тәрбиеленушілердің
психологиялық жағдайын жақсарту мақсатында жұмыс нәтижелі болуына
негізделе жұмыс жүргізу
Міндеті: балалардың психологиялық
ерекшеліктеріне сай сауықтыру шараларын
жасауға
Күтілетін
нәтиже: Әр жасалған жаттығу баланың
психологиялық жағдайын 10 %-ға жақсартып отыру
№
|
Жұмыстың мазмұны
|
Іс-шара атауы
|
Өткізу формасы
|
Өткізілу мерзімі
|
1
|
Өзіне деген сенімділікті жоғарлатып мен бейнесін
дұрыс қалыптастыру
|
«Мен бейнесін құра аласың ба?»
|
тренинг
|
қыркүйек
|
2
|
Қиын балалардың тіл табыса алуы мен қарым-қатынас
жасай алу қабілеттерін дамыту
|
«Сілбі»
|
тренинг
|
қазан
|
3
|
Өзін презентациялау
сенімді мінез-құлықты қалыптастыру, «мен»
бейнесін дұрыс түсінуге деген қабілетін
қалыптастыру
|
«Өзіңді презентацияла»
|
тренинг
|
қараша
|
4
|
Ақпаратты жеткізіп және қабылдаудың жетістігіне
әсер ететін факторларды дамыту
|
«Менің өмірге құлшынысым»
|
тренинг
|
желтоқсан
|
5
|
Вербальды емес қарым-қатынасты
дамыту
|
«Мен жұлдыз»
|
тренинг
|
қаңтар
|
6
|
Дұрыс сұрақ қоюды дамытып қалыптастыру, жауапты
тыңдап, біркелкі бейне құруға үйрету
|
«Өзіңді таны»
|
тренинг
|
ақпан
|
7
|
Мінез-құлқындағы тепе-теңдігін, сенімділігін
дамыту
|
«Өз
өзіңе сенімді бол!»
|
тренинг
|
наурыз
|
8
|
Өзіндік бағалауын көтеруге көмектесу, суицидтің
алдын алу
|
«Мен өмірді сүйемін»
|
тренинг
|
сәуір
|
9
|
Өмірлік мақсаттарын дұрыс құру
|
«Сыр сандықты ашайық!»
|
тренинг
|
мамыр
|
10
|
Жыл
бойындағы жұмыстың қорытындысын шығару
|
Профилактикалық жұмыстарды
анықтау
|
жылдық есеп беру
|
мамыр
|
Психологиялық
коррекция
Мақсаты: зерттеу барысында анықталған
жағымсыз қасиеттерді жоюға негіздеу
Міндеті: бала бойында жағымсыз қасиет
бар екенін анықтаған бойда оны жоюға жұмыс
жүргізуге
Күтілетін
нәтиже: қиын балаларды біршімі
азайтуға негіздеп жұмыс жүргізу. Соның нәтижесінде ары қарай
тереңдете түзету жұмысын жүргізу
№
|
Жұмыстың мазмұны
|
Іс-шара атауы
|
Өткізу формасы
|
Өткізілу мерзімі
|
1
|
Жұмысқа жағымды әсер құру
|
«Менің көңіл-күйім»
|
Диагностикалық ойын
|
қыркүйек
|
2
|
Жұппен жұмыс істеуді үйрену және зейінді
дамыту
|
«Айна»
|
Диагностикалық ойын
|
қазан
|
3
|
Қиын балалардың тіл табыса алуы мен қарым-қатынас
жасай алу қабілетін дамыту
|
«Сілбі» ойыны
|
Диагностикалық ойын
|
қазан
|
4
|
Өзін-өзі ұстау дағдыларын нығайту, агрессияны
бәсеңдету
|
«Дауыс ырғағы» ойыны
|
Диагностикалық ойын
|
қараша
|
5
|
Конфликтілі ситуациядан шығуға
үйрету
|
«Эффективті өзара іс әрекет»
|
Диагностикалық ойын
|
желтоқсан
|
6
|
Жанжал мәселесін шешуді дамыту
|
«Жанжал мәселесін шешуде не
үйрендіңіз?»
|
Диагностикалық ойын
|
желтоқсан
|
7
|
Агрессивті потенцияларды ойын түрінде
әлсіздендіру
|
«Мысықтар мен
иттер»
|
Диагностикалық ойын
|
қаңтар
|
8
|
Серігін вербальді емес ақпарат түрінде түсіну
қабілетін дамыту
|
«Түсін мені» жаттығуы
|
Диагностикалық ойын
|
ақпан
|
9
|
Жеткіншектердің шектен тас эмоциональдық күйін,
қозғыштығын бәсеңдету, шаршау деңгейін басу
|
«Медитация» түсінігі
|
Диагностикалық ойын
|
наурыз
|
10
|
Күнделікті өмірде мейірімді сөздерді қолдана
білуге үйрету
|
«Мейірімді сөздер» ойыны
|
Диагностикалық ойын
|
сәуір
|
11
|
Үлкен өмірге өзін-өзі дайындауға мүмкіндік
беру
|
«Автоұшқыш» ойыны
|
Диагностикалық ойын
|
мамыр
|