Басы
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу,сабаққа қажетті құрал-жабдықтарын түгендеп, жұмыс орнын
ұйымдастыру. «Көңіл-күй»
жаттығуы әдісін пайдаланып,
психологиялық жағымды ахуал
туғызу.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«Көңіл-күй»
жаттығуы
Орнымыздан тұрайық
!!!
1.Көңіл-күйлерің қалай ?
(Бес)
2.Сабаққа дайындықтарың қалай?
(тамаша)
3.Ынталарың
ше? (Ға-жа-п)
Ал ендеше, сабағымызды
бастайық!
(ООО)
Отыра қойыңдар
!!!
|
Психологиялық ахуалға берілген
тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа
назар аудару.
|
.
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсіру тапсырмалары.
|
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
Жаңа
сабақ
Сонымен бүгінгі
сабақтың тақырыбы «Пуантилизм техникасы».
Нүктемен сурет салу.
Жаңа
сабақ
-
«Пуантилизм» сөзінің мағынасы
не?
-
«Пуантилизм» сөзінің француздың «пуант» — «нүкте»
сөзінен шыққан, яғни нүктелермен сурет салу дегенді
білдіреді.
-
Сонымен қатар «пуант» сөзі «пуанта» яғни балерина
аяқ киіміне де қатысты мағынаны білдіреді. Балет бишісінің
қауырсындай жеңіл қимылмен билеген іздері нүктедей екендігі
даусыз.
Кескіндемедегі бұл бағыт 19 ғасырдың 2 жартысында
пайда болған. Пуантилизм бағытымен жұмыс жасаған суретшілер кенеп
бетіне таза араласпаған бояуларды жағып отырған. Бөліктермен
қатарлап жағу арқылы сурет салған. Олардың түрлі түсті боп араласып
көрінуі картинаға жалпылай қарағанда білінеді. Мұндай
тәсіл оптикалық
араластыру деп аталады.
Бұл жанр
адамның алдында болып жатқан физикалық қозғалысты суреттейді. Басты
ерекшелігі нүкте арқылы салынған бейнеде екі немесе одан да көп
бояулар салу жұмысы аяқталған соң басым бір түстің өте әдемі
бейнені көрсетуі.
Біз
өткен сабақта пуантилизм техникасын үйрену үшін фломастерлерді
қолданған едік.Енді акварель немесе гуашь бояуларын
қолданып,
мақта таяқшаларының
көмегімен нүктемен сурет салып
көрейік.
Үлгі суреттер
көрсету.Бейне көрсетілім
көрсету.
Бізге қажетті
құрал-жабдықтар:
-
А4-формат
-
Жай
қарындаш
-
Өшіргіш
-
Акварель немесе гуашь
бояулары
-
Су
құйылған құты
-
Мақта
таяқшалары
Пуантилизм техникасын бояу және мақта
таяқшаларымен сурет салу кезеңдерін
түсіндіру(Слайдтан
көрсету)
Салып көрсету.
Балалар түстер жайлы білеміз
бе?
Негізгі түстерді атаңдаршы (қызыл, көк,
сары)
Санитарлық-гигиеналық
талаптарды еске
тісіру
Өзіндік жұмыс жеке
жұмыс
Оқушылар еркін тақырыпта
салған суреттерін пуантилизм техникасымен
бояйды.
* Сергіту
сәті:
Нейрожаттығу
жасату
Сабақты
қорытындылау
-
“Пуантилизм” сөзінің
мағынасы
а) бояумен сурет салу ә) нүктемен сурет
салу
б) тырнап сурет
салу
-
Пуантилизм бағытының негізін
салушы а) Жорж
Сера
ә) Анри Матисс
б) Ван
Гог
-
Пуантилизм бағыты қай уақытта
пайда болды?
а) 17 ғасырда
ә) 18 ғасырдың аяғында б) 19 ғасырдың ІІ
жартысында
Оқушылардың дайын жұмыстарына
шолу жасап, үздік жұмыстарды мадақтау(Шағын көрме
ұйымдастыру)
|
.
|
|
.
Презентация.
Бейнелеу өнері сабағына
қажеттіқұрал-жабдықтар,
гуашь,бейнематериал
«Еркін микрафон»
әдісімен сабақты
қорытындылау
Өте жақсы,жақсы
төсбелісімен марапаттау.
Мені қатты қуанттың,мен сені
мақтан етемін сынды стикелермен
бағалау.
|
|
К ері
байланыс
|
Бүгінгі сабақты қаншалықты
түсінгендерін,қандай әсер алғанын білу үшін «Білім қоржыны» әдісін
пайдалана отырып сабағымызды қортындылаймыз.Оқушылар қолдарыңдағы
стикерлерді тақтадағы үш қоржынның біреуіне
жабыстырады.
Бүгінгі сабақта барлық
оқушылар белсене қатысып, өз үлестерін қосып еңбектерін көрсете
білді.Шығармашылық жұмыстарын стикерлермен
бағалаймын.
Үйге
тапсырма: Пуантилизм техникасымен суреттер салып
келу
|
Оқушылар бүгінгі
сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін
айтады
|
|
«Білім
қоржыны»
кері байланыс
парағы
|
|