Сабақтың кезеңі/
уақыт
|
Мұғалімнің әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Ұйымдастыру
кезеңі
3
минут
|
Оқушылармен
амандасу,түгендеу
Oқyшылaрдың зeйiнiн
caбaққa шoғырландырy.
Сыныпта жағымды ахуал
тудырып, оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру
мақсатында «Ізгі
тілек»
әдісін
қолданамын.
Оқушылар орындарынан тұрып, бір – бірінің қолдарынан ұстап,
кезектесіп тілек айтады.
|
Мұғаліммен
сәлемдеседі.
Бір – біріне жақсы тілектер
айтады.
|
Мадақтау
|
|
2
минут
|
«Топқа
біріктіру»
«Фишка» әдісі бойынша
топқа біріктіру
Мұғалім қызыл, жасыл,
сары түсті фишкаларды оқушыларға
үлестіреді.
1 тoп
«Жасыл»
2 тoп
«Қызыл»
3 тoп
«Сары»
|
Оқушылар түрлі – түсті
фишкаларды алып, өз түстері бойынша топтарға
бөлінеді.
|
|
Түрлі – түсті
фишкалар
|
5
минут
|
Үй жұмысын тексеру
(жеке жұмыс)
«Ой қозғау» әдісі
бойынша сұрақтарға жауап береді
-
Программа құрудың
кіріктірілген ортасы деп нені
айтады?
-
Алгоритм деген
не?
-
Тіл әліпбиі деп нені
айтамыз?
-
Транслятор деген
не?
-
Тип және мәліметтер типі
деп нені айтамыз?
|
Оқушы үй
жұмысының сұрақтарына қол көтеріп толық, нақты жауап
береді.
|
«Фишка»
әдәсі арқылы өзін – өзі бағалау
|
Интербелсенді
тақта, түрлі – түсті фишкалар, өзін – өзі бағалау
парағы
|
«Топтық
жұмыс»
Жаңа сабақтың
тақырыбын Python программасы бойынша
ашу
print("Арифметикалық
өрнек")
x =
"жазылу"
y =
"ережелері"
z = x +
y
print(z)
|
Оқушы берілген программаның
шешімін табу арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтайды дәптерге
жазады.
|
|
Интербелсенді тақта, оқулық,
жұмыс дәптер
|
Жаңа
сабақ.
15
минут
|
Тапсырма1.
Топтық
жұмысОйлануға берілген
сұрқтарды талқылау:
1-топ : Программалау тілінде
арифметикалық амалдарды жазудың қандай ережелері
бар?
2-топ: Арифметикалық амалдарды
орындауда олардың бір-бірінен қандай артықшылығы
бар?
3-топ: Амалдарды жазу ережелерін не үшін сақтауымыз
кажет?
|
Дескриптор:
-
Программалау тілінде
арифметикалық амалдарды жазудың ережелері атайды және
түсіндіреді;
-
Арифметикалық амалдарды
орындауда олардың бір-бірінен артықшылығын
атайды;
-
Амалдарды жазу ережелерін не
үшін сақтауымыз қажет екенін
түсіндіріеді;
|
«Фишка» әдәсі арқылы өзін –
өзі бағалау
|
Интербелсенді тақта, оқулық,
жұмыс дәптер
|
Сабақтың ортасы
6
минут
|
Тапсырма2. Жеке
жұмыс.
Төмендегі математикалық
өрнекті Python программалау тілінде
жазыңыз.
ЕББҚ оқушы үшін бұл
тапсырма қағазға оқушының қажеттілігіне сай шрифтпен басып
шығарылыды;
|
Дескриптор:
|
«Фишка» әдісі арқылы өзін –
өзі бағалау
|
Слайд2
компьютер
|
Тапсырма3. Жеке
жұмыс.
S теңгені құны 1, 5, 10, 50
және 100 теңгелік монеталар көмегімен ең аз нұсқада қалай төлеуге
болады? Тапсырманың блок-схемасын сызып, программасын құрастыр. S
(0 < S < 100000) – бүтін сан.
|
Дескриптор:
|
«Фишка» әдісі арқылы
өзін – өзі бағалау
|
Компьютер, оқулық,
интербелсенді тақта
|
|
ЕББҚ оқушы үшін
тапсырма:
Математикалық
өрнектердің Python тілінде жазылуы берілген. Осы өрнектердің
қайсысы программалау тілінде қате жазылған? Қателерін
түзет.
ЕББҚ оқушы көру
қабілеті нашар болғандықтан компьютерде емес, жұмыс дәптеріне
орындайды.
|
Дескриптор:
-
Оқушы қате жазылған өрнекті
табады;
-
Қате жазылған өрнектің дұрыс
шығарылу жолын көрсетеді;
|
«Фишка» әдісі арқылы
өзін – өзі бағалау
|
оқулық, жұмыс
дәптері
|
Сабақтың соңы
10
минут
|
Тапсырма3. Топтық
жұмыс.
Үш топқа та осы сұрақты
талдайды.
Күнделікті өмірдегі
іс-әрекеттеріңнің бірін сызықтық алгоритм ретінде қалай өрнектер
едің?
|
Дескриптор:
|
«Фишка» әдісі арқылы өзін –
өзі бағалау
|
Слайд3
|
Үй
тапсырмасы
1
минут
|
1-тапсырма*. Шаршы
қабырғаларының сандық өлшемі берілген.
Шаршының ауданы мен оның периметрін табатын
программа кодын құрастыр
|
|
|
|
Рефлексия
3 минут
|
- Сабақта қандай ақпарат алдыңыз
?
- Алынған ақпаратты тәжірибеде қалай
қолдануға болады?
- Бүгінгі сабақта не түсініксіз
болды?
|
|