Short term plan
Қысқа мерзімді жоспар
|
Long term plan unit: Ұзақ мерзімді жоспарлау бөлімі: Chapter №3 Programming fundamentals Глава № 3 Бағдармалау негіздері |
School: Мектеп: |
||||||
|
Teacher name: Dinislamova Zhasmina Мұғалімнің аты-жөні: Дінісламова Жасмина |
|||||||
|
Date: Мерзімі: |
Grade: 8 Сынып : 8 |
|
|||||
|
Theme of the lesson: Programming in Python Сабақтың тақырыбы: Python тілінде программалау |
|||||||
|
Learning objectives (s) that this lesson is contributing to: Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары): |
10.3.2.1.-Бағдарламалық қамтамасыз ету түрлерін анықтау; бағдарламалау тілдерін түсіну; бағдарламалаудың мағынасын түсіну 10.3.3.2.-алгоритмдерді бағдарламалау ортасында жазу |
||||||
|
Identify types of software; understand the programming languages; understand the meaning of programming |
|||||||
|
Lesson objectives: Сабақ мақсаттары: |
1.All learners will be able to: |
||||||
|
Software- is a program or a set of programs used to control a computer |
|||||||
|
1.Барлық оқушылар: |
|||||||
|
Бағдарламалық жасақтама - компьютерді басқаруға арналған бағдарлама немесе бағдарлама жиынтығы туралы түсінік калыптасады |
|||||||
|
2.Most learners will be able to: |
|||||||
|
Know what algorithm and types of algorithm are. The structure of programming. |
|||||||
|
2.Оқушылардың көбісі: |
|||||||
|
Алгоритм және алгоритмнің түрлерін, бағдарламалау құрылымын біледі. |
|||||||
|
3.Some learners will be able to: |
|||||||
|
Make up simple programs |
|||||||
|
3.Кейбір оқушылар: |
|||||||
|
Карапайым программа кұрайды |
|||||||
|
Key words and phrases: Негізгі сөздер мен тіркестер: |
Program, algorithm, software, compiling, input, output, set Бағдарлама, алгоритм, бағдарламалық қамтамасыз ету, компиляция, кіріс, шығыс, жиынтық |
||||||
|
Points for discussion: Талқылауға арналған тармақтар: |
How does computer programming work? Why do we Learn computer programming? Компьютерлік бағдарламалау қалай жұмыс істейді? Неліктен компьютерлік бағдарламаларды үйренеміз? Why Python? Python can. |
||||||
|
Terminology Терминология |
Program, algorithm, software, compiling, input, output, set,programming Language |
Бағдарлама, алгоритм, бағдарламалық жасақтама, компиляция, енгізу, шығару, орнату, бағдарламалау тілі |
|||||
|
Interdisciplinary contacts: Пәнаралық байланыстар: |
Russian, English, Mathematics, Physics Орыс тілі,Ағылшын тілі, математика, физика |
||||||
|
Previous learning: Алдыңғы оқу: |
software Бағдарламалық қамтамасыз ету |
||||||
|
Plan Жоспар |
|||||||
|
Time Уақыты |
Planned activities Жоспарланған жаттығулар |
Resources Ресурстар |
|||||
|
Beginning (Басы) 2 min Checking homework Үй тапсырмаларын тексеру 3 min
Eliciting Бағыттаушы сұрақ 1 min |
The teacher will greet the learners and try to create a positive learning atmosphere: Greetings, divisions, definition of group leader T: Good afternoon, S: good afternoon to you, T: Tell me how are you?
Компьютерлік бағдарламалау қалай жұмыс істейді? Неліктен компьютерлік бағдарламаларды үйренеміз? Қандай бағдарламаны білесің?
|
shapes Evaluation sheet/ wallet/dollars
Personal work Interactive board |
|||||
|
Middle (Ортасы) Main text (Жаңа тақырып мазмұны) 10 мин Practice Тәжірибе 5 мин 4 мин 10 min |
Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз: Introduce the topic and purpose of the new lesson by listening to what the student has learned. So, today's new lesson: The programming on a Python language (Питон тілінде бағдармалау) Жаңа тақырыпты «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар беріледі. Tasks are given to read a new topic using the method "Think, pair, share". Why Python? =>watch theVideo PYTHON CAN:
1. Software, websites, games e.g. 2. Program, algorithm, programming Language e.g. Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне жазады. Оқушылар берілген тақырыпты талқылайды, талдайды. Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады. Writes the necessary information in notebooks. Students discuss and analyze the topic. He complements his knowledge by listening to others. Keep in mind! Есіңізде болсын!
Д
|
Group work Funny smileys, stickers, A4 sheets, markers, appraisals,video, Interactive board
Couple work level tasks, evaluation sheet wallet,dollars
Personal work
level tasks, evaluation sheet wallet,dollars
|
|||||
|
End Formation of competence 5 мин Соңы Құзырлылық қалыптастыру Бекіту |
Descriptor: 1) Understands the meaning of the task; 2) Correctly creates the algorithm of the task; 3) Translates the algorithm into program code; 4) Get the result. Оқушылар қорыту тапсырмасын орындайды Students complete a summarizing task.
Students complete the summarizing task through learning.apps.
|
level tasks, evaluation sheet wallet,dollars |
|||||
|
Cheat - appraisal Reflexes (2 min) Бағалау Рефлексия (1 мин) |
Knowledge Tree. What Did I Learn? What do I want to know? Білім ағашы Не білдім? Не білгім келеді? |
||||||
|
Evaluation (1 min) Бағалау 1 мин) |
The leader of the group fill in the assessment sheet and pass it to the teacher (accumulation, evaluation)
Топ басшылар бағалау парағын толтырып мұғалімге тапсырады ( жинақтау, бағалау) |
|
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Python тілінде программалау
Python тілінде программалау
Short term plan
Қысқа мерзімді жоспар
|
Long term plan unit: Ұзақ мерзімді жоспарлау бөлімі: Chapter №3 Programming fundamentals Глава № 3 Бағдармалау негіздері |
School: Мектеп: |
||||||
|
Teacher name: Dinislamova Zhasmina Мұғалімнің аты-жөні: Дінісламова Жасмина |
|||||||
|
Date: Мерзімі: |
Grade: 8 Сынып : 8 |
|
|||||
|
Theme of the lesson: Programming in Python Сабақтың тақырыбы: Python тілінде программалау |
|||||||
|
Learning objectives (s) that this lesson is contributing to: Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары): |
10.3.2.1.-Бағдарламалық қамтамасыз ету түрлерін анықтау; бағдарламалау тілдерін түсіну; бағдарламалаудың мағынасын түсіну 10.3.3.2.-алгоритмдерді бағдарламалау ортасында жазу |
||||||
|
Identify types of software; understand the programming languages; understand the meaning of programming |
|||||||
|
Lesson objectives: Сабақ мақсаттары: |
1.All learners will be able to: |
||||||
|
Software- is a program or a set of programs used to control a computer |
|||||||
|
1.Барлық оқушылар: |
|||||||
|
Бағдарламалық жасақтама - компьютерді басқаруға арналған бағдарлама немесе бағдарлама жиынтығы туралы түсінік калыптасады |
|||||||
|
2.Most learners will be able to: |
|||||||
|
Know what algorithm and types of algorithm are. The structure of programming. |
|||||||
|
2.Оқушылардың көбісі: |
|||||||
|
Алгоритм және алгоритмнің түрлерін, бағдарламалау құрылымын біледі. |
|||||||
|
3.Some learners will be able to: |
|||||||
|
Make up simple programs |
|||||||
|
3.Кейбір оқушылар: |
|||||||
|
Карапайым программа кұрайды |
|||||||
|
Key words and phrases: Негізгі сөздер мен тіркестер: |
Program, algorithm, software, compiling, input, output, set Бағдарлама, алгоритм, бағдарламалық қамтамасыз ету, компиляция, кіріс, шығыс, жиынтық |
||||||
|
Points for discussion: Талқылауға арналған тармақтар: |
How does computer programming work? Why do we Learn computer programming? Компьютерлік бағдарламалау қалай жұмыс істейді? Неліктен компьютерлік бағдарламаларды үйренеміз? Why Python? Python can. |
||||||
|
Terminology Терминология |
Program, algorithm, software, compiling, input, output, set,programming Language |
Бағдарлама, алгоритм, бағдарламалық жасақтама, компиляция, енгізу, шығару, орнату, бағдарламалау тілі |
|||||
|
Interdisciplinary contacts: Пәнаралық байланыстар: |
Russian, English, Mathematics, Physics Орыс тілі,Ағылшын тілі, математика, физика |
||||||
|
Previous learning: Алдыңғы оқу: |
software Бағдарламалық қамтамасыз ету |
||||||
|
Plan Жоспар |
|||||||
|
Time Уақыты |
Planned activities Жоспарланған жаттығулар |
Resources Ресурстар |
|||||
|
Beginning (Басы) 2 min Checking homework Үй тапсырмаларын тексеру 3 min
Eliciting Бағыттаушы сұрақ 1 min |
The teacher will greet the learners and try to create a positive learning atmosphere: Greetings, divisions, definition of group leader T: Good afternoon, S: good afternoon to you, T: Tell me how are you?
Компьютерлік бағдарламалау қалай жұмыс істейді? Неліктен компьютерлік бағдарламаларды үйренеміз? Қандай бағдарламаны білесің?
|
shapes Evaluation sheet/ wallet/dollars
Personal work Interactive board |
|||||
|
Middle (Ортасы) Main text (Жаңа тақырып мазмұны) 10 мин Practice Тәжірибе 5 мин 4 мин 10 min |
Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз: Introduce the topic and purpose of the new lesson by listening to what the student has learned. So, today's new lesson: The programming on a Python language (Питон тілінде бағдармалау) Жаңа тақырыпты «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар беріледі. Tasks are given to read a new topic using the method "Think, pair, share". Why Python? =>watch theVideo PYTHON CAN:
1. Software, websites, games e.g. 2. Program, algorithm, programming Language e.g. Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне жазады. Оқушылар берілген тақырыпты талқылайды, талдайды. Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады. Writes the necessary information in notebooks. Students discuss and analyze the topic. He complements his knowledge by listening to others. Keep in mind! Есіңізде болсын!
Д
|
Group work Funny smileys, stickers, A4 sheets, markers, appraisals,video, Interactive board
Couple work level tasks, evaluation sheet wallet,dollars
Personal work
level tasks, evaluation sheet wallet,dollars
|
|||||
|
End Formation of competence 5 мин Соңы Құзырлылық қалыптастыру Бекіту |
Descriptor: 1) Understands the meaning of the task; 2) Correctly creates the algorithm of the task; 3) Translates the algorithm into program code; 4) Get the result. Оқушылар қорыту тапсырмасын орындайды Students complete a summarizing task.
Students complete the summarizing task through learning.apps.
|
level tasks, evaluation sheet wallet,dollars |
|||||
|
Cheat - appraisal Reflexes (2 min) Бағалау Рефлексия (1 мин) |
Knowledge Tree. What Did I Learn? What do I want to know? Білім ағашы Не білдім? Не білгім келеді? |
||||||
|
Evaluation (1 min) Бағалау 1 мин) |
The leader of the group fill in the assessment sheet and pass it to the teacher (accumulation, evaluation)
Топ басшылар бағалау парағын толтырып мұғалімге тапсырады ( жинақтау, бағалау) |
|
|||||
шағым қалдыра аласыз





















