Сабақтыңбасы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыру:
-Мен саған тілеймін: -Бақыт
-Денсаулық -Барлығын да -Барлық жерде -Сәлеметсің
бе?
Қызығушылықты
ояту
Оқушылар сынып
бұрышында ілінген Қажымұқан Мұңайтпасұлының өмірінің әр кезеңінен
сыр шертетін суреттер галареясына барып танысады. Жұптағы оқушымен
суреттер туралы ой бөліседі.


Сабақтың тақырыбы мен
мақсаты айқындалады.
|
Оқушылар назарын сабаққа
аудару. Оқушылар жағымды ахуал
қалыптастырады.
Оқушылар сынып
бұрышында ілінген Қажымұқан Мұңайтпасұлының өмірінің әр кезеңінен
сыр шертетін суреттер галареясына барып танысады. Жұптағы оқушымен
суреттер туралы ой бөліседі.
|
Қалыптастырушы
бағалау
ҚБ
«Смайлик»

Өте
жақсы Жақсы Орташа
|
6-сынып
Қазақ әдебиеті
оқулығы
|
Сабақтың
ортасы
|
Мағынаны
тану.
1-тапсырма. «Кубизм»
стратегиясы арқылы кейіпкерлер жүйесін
заманмен байланыстырып
талдайды.
Талдаңыз Шығарманы композициялық
құрылымына талдаңыз Суреттеңіз
Мұқанның сыртқы түрі, мінез
құлқын суреттейтін тұстарды шығарманың әр тұсынан іріктеп алып,
балуанның өсу жолына мінездеме
бер Қолданыңыз
Қазақтың ата-анаға мейірімді болу өнегесі шығармада қалай
бейнеленген ? Мұқан бойынан тағы қандай үлгілі қасиеттер көрінеді?
«Қажымұқан» сөзін қолданып бес жолды өлең
құрастырыңыз
Салыстырыңыз. Париж қаласында
Ресейден келген балуандар қандай өнер көрсетті? Отан даңқын,
абыройын арттыруға Мұқан қандай үлес қосты?
Салыстыр.
Дескриптор:
-
Шығарманы
композициялық құрылымына талдайды;
-
Кейіпкердің өсу
жолына мінездеме береді;
-
«Қажымұқан» сөзін
қолданып бес жолды өлең
құрастырады.
-
Кейіпкер бейнесін
салыстырады.
ҚБ
2-
тапсырма. «Пирамидалық
талқылау». Төмендегі сұрақтарды талқыла.
Пирамиданың шеткі қабаттарына кейіпкер бейнесін қазіргі өмірмен
байланыстырып талдап жазыңдар. Ортасына шығарманың жаңашылдығын
жазыңдар.
Тапсырма. Қажымұқан сияқты адамдар
қазіргі заманда бар ма? Яғни, заманауи , осы заманда кездесе ме?
Осы шығарманы оқу маңызды ма? Жаңашылдығы бар ма?- деген сұрақтарға
жауап бере отырып толтырады.



Дескриптор:
ҚБ
|
Оқушылар «Кубизм»
стратегиясы арқылы кейіпкерлер жүйесін заманмен байланыстырып
талдайды.
«Пирамидалық
талқылау» әдісімен шығарманың жаңашылдығын
талдайды.
Сабақты бекіту
мақсатында ойларын қорытындылайды.
|
Алмалар арқылы
бағалау
1. Қызыл
алма - түсінген жоқпын
2. Сары
алма - сұрақтарым бар
3. Жасыл
алма - барлығы түсінікті

Алмалар арқылы
бағалау
1. Қызыл
алма - түсінген жоқпын
2. Сары
алма - сұрақтарым бар
3. Жасыл
алма - барлығы түсінікті

|
6-сынып
Қазақ әдебиеті
оқулығы
Оқулықпен
жұмыс
А3 парағы,оқулық,
маркер
стикер
|