Қ. Аманжолов «Туған жер».

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қ. Аманжолов «Туған жер».

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыға Қасым Аманжоловтың «Туған жер» өлеңі арқылы оқушыларға туған жеріміздің құндылығы мен қасиеті, мәні мен маңызы туралы түсінік беру. Өлеңдегі негізгі ойды, идеяны ұғындыру.Елге деген патриоттық сезімдерін ояту,өз бетінше жұмыс істеуге баули отырып,байланыстырып сөйлеуін,шығармашылық ойлауын дамыту.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Шалғын өсімдіктері мен жануарлар

Сыныбы: 4

Жалпы мақсаты

Балалардың шалғын туралы, өсімдік және жануарлар әлемі туралы түсінік қалыптастыру. Балаларға шалғын сұлулығын түсінуді үйрету. Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету.

Оқу нәтижесі

Сыни тұрғыдан ойлай алады. Шалғын өсімдіктері мен жануарлар тақырыбын менгкрген. Сауатты жаза алады.

Түйінді идеялар

«Бес жолды өлең», «Түртіп алу» стратегиясы, «Кубизм» әдісі т.б. әдістер арқылы оқушылардың қызығушылықтарын арттыру.

Сабақ мазмұны.

Сабақтың барысы.

Ресурстар.

1.Ұйымдастыру кезеңі.


Папарин тесті арқылы оқушыларды екі топқа бөлу.


Шаршы таңдағандар-Өте еңбекқор,төзімді,өз жүмысының шебері,бастаған істі аяғына дейін жеткізетін жандар.

Үшбұрыш таңдағандар-Лидерлік қабілеті бар,алдына қойған мақсатына жететін, басқарушылық қабілеті басым жандар.

Қызығушылықтары арттыру мақсатында «Жүректен жүрекке». Тренингін өткізу.

2.Өткен сабақты пысықтау.


1.Ауа қабығы қайда орналасқан?

2.Ауаны ластайтын не?

3.Ауаны тазарту үшін және қорғау үшін және қорғау үшін қандай шара қолданылады?

4.Ауа райын кімдер болжайды?

5.Ауаның құрамын айтып бер.

6.Күн мен түн теңелу қай кундері болады?

7.Жазғы және қысқы кун тоқырауы туралы туралы айтып бер.

8.Қазақстанның климаты қандай?

9.Ауаның жер бетіндегі қозғалысын не деп атайды?

10.Ауылдың ауасы мен қала ауасында қандай айырмашылық бар?


3.Жаңа сабақ.


Интерактивті тақтадан шалғынның суретін көрсету.

-Балалар,біз бұл жерден нені тамашаладық?

- Жайқалған шөптерді,әдемі гүлдерді, малдарға дайындаған шөптерді,ара,соналарды ,қой бағып журген адамды, түрлі шөптерді.

-Мүндай жерлерді біз қалай атаймыз?

-Табиғат, шабындық, шалғын.

-Дүрыс айтасыңдар, балалар, біздің өтейін деп отыр ған сабағымызда осыған байланысты болмақ.


4.Оқулықпен жұмыс.

1. Мәтінді екі топ болып бөліп оқып шығады.

2 Мәтінде кездескен өсімдіктермен жануарлардың дәптерлеріне «түртіп алып» отырады.


5.Топпен жұмыс.

1-топ. «Шалғын өсімдіктері мен жануарлары» тақырыбында постер.

2-топ. «Шалғында не істеуге болмайды» тақырыбында экологиялық ережелер жасап, әр топтан бір оқушы шығып қорғайды.Қалған топ мүшелері оны толықтырады.

6.Сеггіту сәті.

7.Сабақты қорытындылау.

«Кубизм» әдісі бойынша пысықтау сұрақтарын қою.

А.Қоян немен қоректенеді?

Ә.Адам шалғынды қалай пайдаланады?

Б.Шалғында қандай өсімдіктер өседі?

В.Шалғында қандай жануарлар мекендейді?

Г. Шалғынды қорғау үшін не істеу керек?

Д. Араның пайдасы пайдасы бар?

8.Шығармашылық тапсырма. «Бес жолды өлең» құрастыру.Оқушылар өздеріне ұнаған өсімдікті немесе жануарлардың атын алып,соған «бес жолды өлең» құрайды.

1.Зат есім.-Бақбақ.

2.Сын есім.-сап-сары,әдемі.

3.Етістік. –өседі, көбейеді, қурайды.

4.Түйінді сөйлем.Бақбақ дәрілік шөп.

5.Синоним. Өсімдік.


9.Кері байланыс.


10.Бағалау.

Топ басшылары топ мүшелеріне қойған бағаларын айтып шығады. Сабақ барысында алған жұлдызшаларына байланысты бағалаймын.

Көңіл күй картасына оқушылар өздері смайликтерді қадайды.

11. Үйге тапсырма беру.

1. Мәтінді мазмұндау.

2.Шалғын өсімдіктерінің емдік қасиеттерін интернеттен тауып келу.



Геометриялық фигуралар. Жүрек ойыншық.











«Сыр сандық»сұрақтарына жауап беру.





Интерактивті тақта.












Оқулық,дәптер, қалам.











Плакат,маркер, түрлі жануарлар мен өсімдіктердің, суреттері. Стикерлер.

АКТ.





Түрлі түсті шаршы.АКТ.




Сызба.кесте қалам.




Кесте, қалам.






Кесте, қалам,














Жұлдызшалар,смайликтер. Өзін-өзі бағалау парақшалары.








Не сәтті өтті?


Не сәтсіз өтті?










Қаракөл орта мектебінің

Бастауыш сынып мұғалімі

Шүрегеева Дариға. Е

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.06.2018
474
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі