Шалғын өсімдіктері мен жануарлар
|
Сыныбы: 4 |
||
|
Жалпы мақсаты |
Балалардың шалғын туралы, өсімдік және жануарлар әлемі туралы түсінік қалыптастыру. Балаларға шалғын сұлулығын түсінуді үйрету. Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету. |
|
|
Оқу нәтижесі |
Сыни тұрғыдан ойлай алады. Шалғын өсімдіктері мен жануарлар тақырыбын менгкрген. Сауатты жаза алады. |
|
|
Түйінді идеялар |
«Бес жолды өлең», «Түртіп алу» стратегиясы, «Кубизм» әдісі т.б. әдістер арқылы оқушылардың қызығушылықтарын арттыру. |
|
|
Сабақ мазмұны. |
||
|
Сабақтың барысы. |
Ресурстар. |
|
|
1.Ұйымдастыру кезеңі. Папарин тесті арқылы оқушыларды екі топқа бөлу. Шаршы таңдағандар-Өте еңбекқор,төзімді,өз жүмысының шебері,бастаған істі аяғына дейін жеткізетін жандар. Үшбұрыш таңдағандар-Лидерлік қабілеті бар,алдына қойған мақсатына жететін, басқарушылық қабілеті басым жандар. Қызығушылықтары арттыру мақсатында «Жүректен жүрекке». Тренингін өткізу. 2.Өткен сабақты пысықтау. 1.Ауа қабығы қайда орналасқан? 2.Ауаны ластайтын не? 3.Ауаны тазарту үшін және қорғау үшін және қорғау үшін қандай шара қолданылады? 4.Ауа райын кімдер болжайды? 5.Ауаның құрамын айтып бер. 6.Күн мен түн теңелу қай кундері болады? 7.Жазғы және қысқы кун тоқырауы туралы туралы айтып бер. 8.Қазақстанның климаты қандай? 9.Ауаның жер бетіндегі қозғалысын не деп атайды? 10.Ауылдың ауасы мен қала ауасында қандай айырмашылық бар? 3.Жаңа сабақ. Интерактивті тақтадан шалғынның суретін көрсету. -Балалар,біз бұл жерден нені тамашаладық? - Жайқалған шөптерді,әдемі гүлдерді, малдарға дайындаған шөптерді,ара,соналарды ,қой бағып журген адамды, түрлі шөптерді. -Мүндай жерлерді біз қалай атаймыз? -Табиғат, шабындық, шалғын. -Дүрыс айтасыңдар, балалар, біздің өтейін деп отыр ған сабағымызда осыған байланысты болмақ. 4.Оқулықпен жұмыс. 1. Мәтінді екі топ болып бөліп оқып шығады. 2 Мәтінде кездескен өсімдіктермен жануарлардың дәптерлеріне «түртіп алып» отырады. 5.Топпен жұмыс. 1-топ. «Шалғын өсімдіктері мен жануарлары» тақырыбында постер. 2-топ. «Шалғында не істеуге болмайды» тақырыбында экологиялық ережелер жасап, әр топтан бір оқушы шығып қорғайды.Қалған топ мүшелері оны толықтырады. 6.Сеггіту сәті. 7.Сабақты қорытындылау. «Кубизм» әдісі бойынша пысықтау сұрақтарын қою. А.Қоян немен қоректенеді? Ә.Адам шалғынды қалай пайдаланады? Б.Шалғында қандай өсімдіктер өседі? В.Шалғында қандай жануарлар мекендейді? Г. Шалғынды қорғау үшін не істеу керек? Д. Араның пайдасы пайдасы бар? 8.Шығармашылық тапсырма. «Бес жолды өлең» құрастыру.Оқушылар өздеріне ұнаған өсімдікті немесе жануарлардың атын алып,соған «бес жолды өлең» құрайды. 1.Зат есім.-Бақбақ. 2.Сын есім.-сап-сары,әдемі. 3.Етістік. –өседі, көбейеді, қурайды. 4.Түйінді сөйлем.Бақбақ дәрілік шөп. 5.Синоним. Өсімдік. 9.Кері байланыс. 10.Бағалау. Топ басшылары топ мүшелеріне қойған бағаларын айтып шығады. Сабақ барысында алған жұлдызшаларына байланысты бағалаймын. Көңіл күй картасына оқушылар өздері смайликтерді қадайды. 11. Үйге тапсырма беру. 1. Мәтінді мазмұндау. 2.Шалғын өсімдіктерінің емдік қасиеттерін интернеттен тауып келу.
|
Геометриялық фигуралар. Жүрек ойыншық. «Сыр сандық»сұрақтарына жауап беру. Интерактивті тақта. Оқулық,дәптер, қалам. Плакат,маркер, түрлі жануарлар мен өсімдіктердің, суреттері. Стикерлер. АКТ. Түрлі түсті шаршы.АКТ. Сызба.кесте қалам. Кесте, қалам. Кесте, қалам, Жұлдызшалар,смайликтер. Өзін-өзі бағалау парақшалары. |
|
|
Не сәтті өтті? |
|
|
|
Не сәтсіз өтті? |
|
|
Қаракөл орта мектебінің
Бастауыш сынып мұғалімі
Шүрегеева Дариға. Е
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қ. Аманжолов «Туған жер».
Қ. Аманжолов «Туған жер».
Шалғын өсімдіктері мен жануарлар
|
Сыныбы: 4 |
||
|
Жалпы мақсаты |
Балалардың шалғын туралы, өсімдік және жануарлар әлемі туралы түсінік қалыптастыру. Балаларға шалғын сұлулығын түсінуді үйрету. Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету. |
|
|
Оқу нәтижесі |
Сыни тұрғыдан ойлай алады. Шалғын өсімдіктері мен жануарлар тақырыбын менгкрген. Сауатты жаза алады. |
|
|
Түйінді идеялар |
«Бес жолды өлең», «Түртіп алу» стратегиясы, «Кубизм» әдісі т.б. әдістер арқылы оқушылардың қызығушылықтарын арттыру. |
|
|
Сабақ мазмұны. |
||
|
Сабақтың барысы. |
Ресурстар. |
|
|
1.Ұйымдастыру кезеңі. Папарин тесті арқылы оқушыларды екі топқа бөлу. Шаршы таңдағандар-Өте еңбекқор,төзімді,өз жүмысының шебері,бастаған істі аяғына дейін жеткізетін жандар. Үшбұрыш таңдағандар-Лидерлік қабілеті бар,алдына қойған мақсатына жететін, басқарушылық қабілеті басым жандар. Қызығушылықтары арттыру мақсатында «Жүректен жүрекке». Тренингін өткізу. 2.Өткен сабақты пысықтау. 1.Ауа қабығы қайда орналасқан? 2.Ауаны ластайтын не? 3.Ауаны тазарту үшін және қорғау үшін және қорғау үшін қандай шара қолданылады? 4.Ауа райын кімдер болжайды? 5.Ауаның құрамын айтып бер. 6.Күн мен түн теңелу қай кундері болады? 7.Жазғы және қысқы кун тоқырауы туралы туралы айтып бер. 8.Қазақстанның климаты қандай? 9.Ауаның жер бетіндегі қозғалысын не деп атайды? 10.Ауылдың ауасы мен қала ауасында қандай айырмашылық бар? 3.Жаңа сабақ. Интерактивті тақтадан шалғынның суретін көрсету. -Балалар,біз бұл жерден нені тамашаладық? - Жайқалған шөптерді,әдемі гүлдерді, малдарға дайындаған шөптерді,ара,соналарды ,қой бағып журген адамды, түрлі шөптерді. -Мүндай жерлерді біз қалай атаймыз? -Табиғат, шабындық, шалғын. -Дүрыс айтасыңдар, балалар, біздің өтейін деп отыр ған сабағымызда осыған байланысты болмақ. 4.Оқулықпен жұмыс. 1. Мәтінді екі топ болып бөліп оқып шығады. 2 Мәтінде кездескен өсімдіктермен жануарлардың дәптерлеріне «түртіп алып» отырады. 5.Топпен жұмыс. 1-топ. «Шалғын өсімдіктері мен жануарлары» тақырыбында постер. 2-топ. «Шалғында не істеуге болмайды» тақырыбында экологиялық ережелер жасап, әр топтан бір оқушы шығып қорғайды.Қалған топ мүшелері оны толықтырады. 6.Сеггіту сәті. 7.Сабақты қорытындылау. «Кубизм» әдісі бойынша пысықтау сұрақтарын қою. А.Қоян немен қоректенеді? Ә.Адам шалғынды қалай пайдаланады? Б.Шалғында қандай өсімдіктер өседі? В.Шалғында қандай жануарлар мекендейді? Г. Шалғынды қорғау үшін не істеу керек? Д. Араның пайдасы пайдасы бар? 8.Шығармашылық тапсырма. «Бес жолды өлең» құрастыру.Оқушылар өздеріне ұнаған өсімдікті немесе жануарлардың атын алып,соған «бес жолды өлең» құрайды. 1.Зат есім.-Бақбақ. 2.Сын есім.-сап-сары,әдемі. 3.Етістік. –өседі, көбейеді, қурайды. 4.Түйінді сөйлем.Бақбақ дәрілік шөп. 5.Синоним. Өсімдік. 9.Кері байланыс. 10.Бағалау. Топ басшылары топ мүшелеріне қойған бағаларын айтып шығады. Сабақ барысында алған жұлдызшаларына байланысты бағалаймын. Көңіл күй картасына оқушылар өздері смайликтерді қадайды. 11. Үйге тапсырма беру. 1. Мәтінді мазмұндау. 2.Шалғын өсімдіктерінің емдік қасиеттерін интернеттен тауып келу.
|
Геометриялық фигуралар. Жүрек ойыншық. «Сыр сандық»сұрақтарына жауап беру. Интерактивті тақта. Оқулық,дәптер, қалам. Плакат,маркер, түрлі жануарлар мен өсімдіктердің, суреттері. Стикерлер. АКТ. Түрлі түсті шаршы.АКТ. Сызба.кесте қалам. Кесте, қалам. Кесте, қалам, Жұлдызшалар,смайликтер. Өзін-өзі бағалау парақшалары. |
|
|
Не сәтті өтті? |
|
|
|
Не сәтсіз өтті? |
|
|
Қаракөл орта мектебінің
Бастауыш сынып мұғалімі
Шүрегеева Дариға. Е
шағым қалдыра аласыз













