Күні:
Сыныбы:
1
Пәні:
|
Қатысқандар:
21
Мұғалім: Амиршиева
Р
Сауат
ашу
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Менің отбасым. Қ дыбысы мен
әрпі
|
Осы сабақта қол жеткізілетін
оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
1.1.4.1 Мәтіннің
мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша
болжау
1.2.1.2 Оқудың
түрлерін(буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп
оқу) қолдану
1.2.5.1 Мәтін
иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша
қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім
көмегімен)
1.2.9.1 Әріптітану,
ажыратужәне оны дыбыспен
сәйкестендіру
1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық
кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп
элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай
жазу
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлығы: оқу түрлерін (буындап оқу,
тұтас оқу )біледі,
қолданады.
Көпшілігі: оқиғаны болжайды, дыбыс пен
әріпті таниды, ажыратады, каллиграфиялық нормаларды
сақтайды
Кейбірі: мәтін иллюстрациясы бойынша
сұрақтар қояды, сұраққа жауап бере
алады.
|
Бағалау
критерийлері
|
Айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені
түсінгенін көрсете алады.
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Адамгершілік, ынтымақтастық,
ашықтық, шығармашылық
|
Пәнаралық
байланыс
|
музыка, орыс тілі,
ағылшын
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Интерактивті
тақта
|
Ресурстар
|
Слайд, қима қағаздар, маркер,
стикерлер, музыка т.б
|
Тілдік
құзыреттілік
|
Әке-отец-daddy,
ана-мать- mummy,
әже-бабушка-grandmather,
ата-дедушка-grandfather,
Аға-брат-bother, апа-сестра-
sister
|
Сабақ
барысы
|
Психологиялық
ахуал
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
2
мин
|
Кел, балалар,
күлейік,
Күлкіменен
түлейік
Күлкі көңіл
ашады,
Күліп өмір
сүрейік.
Қабақ түйген не
керек?
Көңілді боп
жүрейік!
|
Ширату
|
Сабақтың
ортасы
3
мин
5
мин
12
мин
|
*Біз кеше қандай
дыбыспен таныстық?
* Қ дыбысы
қандай?
*Қатаң екенін қалай
білдік?
* Қ дыбысынан
келетін сөздер айту.
* Тағы қандай қатаң
дауыссыз дыбыстарды өттік?
(ш, с,
т)
*Дыбыс деген
не?
* Дыбыс нешеге
бөлінеді?
* Әріп деген
не?
* Сөздерді
оқу
қа ла қа ра қа лақ қал
та
қо ла қо ра қо нақ тақ
та
қа сық қар мақ тал қан Қа
нат
мы сық сыл дыр мақ тыш қан Қу
ат
та уық та мақ а ла қан Қа
сым
а сық ты мақ қо ша қан Қа лам
қас
Шығармашылық
жұмыс
Әріп тобы: Сөздерді
буынға бөлу.
Дыбыс тобы: Сурет
бойынша сөйлем ойлау.
Буын тобы: Дыбыстық
талдау жасау.
Сөз тобы: Сөз соңында қ
дыбысынан келетін сөдер
жазу.
|
Таныстырылым,
оқулықпен жұмыс
Сыныпты 4 топқа бөліп, топ
басшыларын сайлау
сабаққа белсене қатысып
отырған оқушыларды смайликтермен кері байланыс
жасау
|
Сергіту сәт
3мин
|
Видео
көрініс
|
Сергіту сәтіне арналған
би
|
Дәптермен
жұмыс
3мин
|
«Жазылым» дәптердегі
үлгіні жазу.
|
|
7
мин
4
мин
|
«Жалғасын
тап» ойыны
Қа....., қа....,
қо...., та....., та.....
«Кім
жылдам?» ойыны сөзжұмбақ
шешу.
|
Оқушылардың топтық жұмысын
бағалау
|
Сабақ соңы
Бағалау
2мин
|
Рефлексия
Бүгінгі сабақта кім
қандай жетістікке жетті. Жетістік баспалдағынан өздерін
көрсетеді
|
кері
байланыс
|