Ақтүбек ЖББ мектебінің 2024-2025 оқу жылындағы мектепалды сыныбының қабылдауы төмен
тәрбиеленуші мен жеке жұмыс кестесі
Аты-жөні: Аманбай Алау
Жасы: 20.05.2019 ж
Мақсаты: Мария Монтессори әдістерінің бірін пайдалана отырып, қол моторикасын арттыруға арналған ойындар мен жаттығулар жасатып, жаңылтпаштар, санамақтар айтқызып, өлең тыңдатып тілінің дамуына әсерін тигіздіру. Сондай-ақ артикуляциялық жаттығулар жасатып, ертегілер айту арқылы сұрақтар қойып барынша баланы ашу, бес дағды бойынша жан-жақты дамытуға жұмыс жүргізу.
|
Рет саны |
Тақырыбы |
Өткізу түрі |
Уақыты |
Қорытынды |
|
1 |
Сөйлеу құзыреттілігін қалыптастыруға ірі және ұсақ моторика жұмыстары Саусақ ойындары |
«Екі қырықаяқ» саусақ жаттығуы. Екі қырық аяқ. Екі қол саусақтары бір-бірімен түйіседі. Жолмен жүгірді. Жүгірді, жүгірді. Бір-бірімен кезікті Екі алақанды қосады. Құшақтасқандары соншалық Сұқ саусақтарды айқастырады. Құшақтасқандары соншалық о ртаңғы саусақтарды айқастырады. Алақандарды айқастырады. Екеуін күштеп ажыраттық. Қолдарды жібереді. |
|
|
|
2 |
Табиғи заттармен ойындар |
Рожкиды- үлкен, күрішті- орташа, қарақұмықты-кішкентай ыдысқа салдырту, күріштің ішінен ұсақ түймелерді іздеп тапқызу және санату |
|
|
|
3 |
Шығармашылық жұмыстар орындату |
Қайшы, қағаз, тұзды қамыр, ермексаз, бояулар, қаламдарды қолдана отырып жүргізілетін жұмыстар |
|
|
|
4 |
Қолдың ұсақ бұлшықеттерін жетілдіруге арналған жаттығулар. |
Саусақтарға арналған жаттығулар- «алақан», «алақанды қыздыру», «саусақтар амандасады» т.б. |
|
|
|
5 |
Қолдың ұсақ бұлшықеттерін жетілдіруге арналған жаттығулар. |
берілген нүктелерді қосу арқылы геометриялық фигураларды сызу, фигуралардың ішін штрихтау. |
|
|
|
6 |
Қолдың ұсақ бұлшықеттерін жетілдіруге арналған жаттығулар. |
Дәптер жолынан шықпай түзу, сынық сызықтардан тұратын оюлар салу |
|
|
|
7 |
Қолдың ұсақ бұлшықеттерін жетілдіруге арналған жаттығулар. |
Әріп элеметтерін жаздыру |
|
|
|
8 |
Санамақ айтқызу |
Бас бармағым — әкем, Балаң үйрек – шешем, Ортақ тірек – ағам, Шылдыр шүмек апам, Кішкентай бөбек – мен. Бір үйде біз нешеуміз? Бір үйде біз бесеуміз. |
|
|
|
9 |
Жаңылтпаштар айтқызу |
Оншақты болды моншақты.
Сорпа ыстық. Сондықтан қорқа іштік.
Ала қарғалар үйір.Ала қарғаларға қара қарғалар үйір.
Тыраулап тек, көп тұрма.
|
|
|
|
10 |
Туған елім Қазақстан |
Патриоттық ән айтқызып жаттату |
|
|
|
11 |
Түстерге түсінік беру |
Түстер мен пішіндерге
байланысты ойындар:
|
|
|
|
12 |
Түстерді ажырату |
Түстерді
ажырату: |
|
|
|
13 |
Дыбыстарды анық айтуға баулу |
Дыбыстарды
тану: |
|
|
|
14 |
Сурет бойынша сөйлеу тілін дамыту |
Картиналар арқылы
әңгіме құру: |
|
|
|
15 |
Әдеби шығармаларды түсіндіру мазмұнын тыңдауға баулу |
Суреттер арқылы ертегі айтып беру. Сұрақтар қою |
|
|
|
16 |
Тірі, өлі табиғат нысандарына өз ойын айтуға үйрету |
Тірі табиғат: Жануарлар, өсімдіктер, адамдар. Олар өседі, қозғалады, тыныс алады, және тамақтанады. Өлі табиғат: Су, тас, құм, ауа, күн. Олар тірі емес, өспейді, тыныс алмайды. Түсіндіру әдісі: Балаларға тірі табиғатқа жататын заттарды көрсетіңіз (гүл, үй жануары, құс). Өлі табиғаттың үлгілерін көрсетіңіз (тас, су құтысы, құм). Салыстыру үшін сұрақтар қойыңыз: "Бұл зат өседі ме?" "Бұл зат қозғала ала ма?" |
|
|
|
19 |
Зат есімдерді жекеше, көпше, түрде қолдануға үйрету |
Балаларға бірнеше заттың атауларын айтып, олардың жекеше немесе көпше түрін қолдануға тапсырма беріңіз:
Мысалы: "Мынау не?" дегенде бала "бір алма" деп жауап береді. Ал "Мынау не?" дегенде "көп алма" деп жауап береді. |
|
|
|
20 |
Туыстық қатынасты білдіретін сөздерді түсіндіру |
Балаларға отбасы мүшелерін және олардың арасындағы байланыстарды нақты әрі түсінікті етіп түсіндіріңіз. Мысалдар: Ата мен әже: "Атаң мен әжең – сенің әкең мен анаңның ата-анасы. Олар сені қатты жақсы көреді." Әке мен ана: "Әкең мен анаң – сені өмірге әкелген ең жақын адамдар." Бауырлар: "Ағаң немесе әпкең – сенің отбасыңдағы үлкен туыстарың. Олар сенімен ойнайды, көмектеседі. Ал інілерің мен қарындастарың – сенен кіші бауырларың." Аға-іні, әпке-қарындас: "Егер сенің туған бауырың болса, ол сенімен өте жақын." |
|
|
|
21 |
Туыстық қатынасты білдіретін сөздерді түсіндіру |
Балаларға отбасы мүшелерін және олардың арасындағы байланыстарды нақты әрі түсінікті етіп түсіндіріңіз. Мысалдар: Ата мен әже: "Атаң мен әжең – сенің әкең мен анаңның ата-анасы. Олар сені қатты жақсы көреді." Әке мен ана: "Әкең мен анаң – сені өмірге әкелген ең жақын адамдар." Бауырлар: "Ағаң немесе әпкең – сенің отбасыңдағы үлкен туыстарың. Олар сенімен ойнайды, көмектеседі. Ал інілерің мен қарындастарың – сенен кіші бауырларың." Аға-іні, әпке-қарындас: "Егер сенің туған бауырың болса, ол сенімен өте жақын." |
|
|
|
22 |
Артикуляциялық және дыбыстық апаратты, сөйлеу кезінде тыныс алуды, естуді дамыту |
Артикуляциялық аппаратты дамытуЕрін және тіл бұлшықеттерін жаттықтыру:
"Кеме
жасау"
"Тәтті
балмұздақ" Дыбыстық аппаратты дамытуДауысты дыбыстарды жаттықтыру:
"Қоңырау
шалу" Дауыссыз дыбыстарды дамыту:
"Қоңыздың
дауысы" Сөйлеу кезінде тыныс алуды дамытуТыныс алу жаттығулары:
"Шар
үрлеу"
"Үйрек" Естуді дамытуДыбысқа назар аудару:
"Дыбыс қайдан
шықты?"
"Кім
сөйлеп жатыр?" Дыбыстарды ажырату:
"Дыбыстарды
тап"
|
|
|
|
23 |
Қазақ тіліне тән ә, ө, қ, ү, ұ дыбыстарын өздігінен дұрыс айтуға баулу |
Әр дыбысты дұрыс айтуға баулу"Ә" дыбысы:Түсіндіру: Еріндерді кең ашып, дауысты дыбыстың жұмсақ реңкін шығару. Бұл дыбыс "а" мен "е" дыбыстарының ортасындағы ұқсастық. Жаттығу: "А" дыбысын айтқызу, содан соң тілдің алдыңғы бөлігін жоғары көтеріп, "ә" дыбысын шығаруға тырысу. Сөздер: "Әже", "Ән", "Әсем". Ойын: "Әже" деп айтып, отбасы мүшелерін атауды сұрау. "Ө" дыбысы:Түсіндіру: Еріндерді дөңгелетіп, алдыңғы қатардағы жұмсақ дауысты дыбысты айту. Жаттығу: Баладан "О" дыбысын айтуды сұраңыз, кейін ерінді сәл көбірек керіп "Ө" дыбысына ауысыңыз. Сөздер: "Өзен", "Өрік", "Өнер". Ойын: "Өрік теру" ойынын ұйымдастырып, әр "Ө" дыбысын естіген сайын қол көтеруді сұрау. "Қ" дыбысы:Түсіндіру: Тілдің түбін қатты таңдайға жақындату арқылы дыбысты шығару. Бұл дыбыс "к" дыбысынан тереңірек естіледі. Жаттығу: Баладан "К" дыбысын айтуды сұраңыз, кейін оны күштірек және тереңірек айтып, "Қ" дыбысына көшуге тырысыңыз. Сөздер: "Қар", "Қол", "Қасқыр". Ойын: "Қасқыр және қозы" ойыны – "Қасқыр" деген кезде балалар қашып, "Қозы" дегенде тоқтайды. "Ү" дыбысы:Түсіндіру: Ерінді дөңгелектеп, тілдің алдыңғы бөлігін жоғары көтеру арқылы жұмсақ дыбыс шығару. Жаттығу: "У" дыбысын айтқызып, кейін оны жоғары көтеріп, "Ү" дыбысына айналдыруды сұраңыз. Сөздер: "Үй", "Үкі", "Үлкен". Ойын: "Үкі мен түлкі" ойыны – "Ү" дыбысы бар сөздерді атау. "Ұ" дыбысы:Түсіндіру: Ерінді дөңгелетіп, тілдің артқы бөлігін төмен түсіріп, терең дауысты дыбыс шығару. Жаттығу: "У" дыбысын айтқызып, оны тереңірек етіп "Ұ" дыбысына айналдыру. Сөздер: "Ұя", "Ұн", "Ұстаз". |
|
|
|
24 |
1-10 сандары |
Санай
білу: |
|
|
|
25 |
Сандарды ажырату |
Санай білу: |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қабылдауы төмен оқушыға жұмыс жоспар
Қабылдауы төмен оқушыға жұмыс жоспар
Ақтүбек ЖББ мектебінің 2024-2025 оқу жылындағы мектепалды сыныбының қабылдауы төмен
тәрбиеленуші мен жеке жұмыс кестесі
Аты-жөні: Аманбай Алау
Жасы: 20.05.2019 ж
Мақсаты: Мария Монтессори әдістерінің бірін пайдалана отырып, қол моторикасын арттыруға арналған ойындар мен жаттығулар жасатып, жаңылтпаштар, санамақтар айтқызып, өлең тыңдатып тілінің дамуына әсерін тигіздіру. Сондай-ақ артикуляциялық жаттығулар жасатып, ертегілер айту арқылы сұрақтар қойып барынша баланы ашу, бес дағды бойынша жан-жақты дамытуға жұмыс жүргізу.
|
Рет саны |
Тақырыбы |
Өткізу түрі |
Уақыты |
Қорытынды |
|
1 |
Сөйлеу құзыреттілігін қалыптастыруға ірі және ұсақ моторика жұмыстары Саусақ ойындары |
«Екі қырықаяқ» саусақ жаттығуы. Екі қырық аяқ. Екі қол саусақтары бір-бірімен түйіседі. Жолмен жүгірді. Жүгірді, жүгірді. Бір-бірімен кезікті Екі алақанды қосады. Құшақтасқандары соншалық Сұқ саусақтарды айқастырады. Құшақтасқандары соншалық о ртаңғы саусақтарды айқастырады. Алақандарды айқастырады. Екеуін күштеп ажыраттық. Қолдарды жібереді. |
|
|
|
2 |
Табиғи заттармен ойындар |
Рожкиды- үлкен, күрішті- орташа, қарақұмықты-кішкентай ыдысқа салдырту, күріштің ішінен ұсақ түймелерді іздеп тапқызу және санату |
|
|
|
3 |
Шығармашылық жұмыстар орындату |
Қайшы, қағаз, тұзды қамыр, ермексаз, бояулар, қаламдарды қолдана отырып жүргізілетін жұмыстар |
|
|
|
4 |
Қолдың ұсақ бұлшықеттерін жетілдіруге арналған жаттығулар. |
Саусақтарға арналған жаттығулар- «алақан», «алақанды қыздыру», «саусақтар амандасады» т.б. |
|
|
|
5 |
Қолдың ұсақ бұлшықеттерін жетілдіруге арналған жаттығулар. |
берілген нүктелерді қосу арқылы геометриялық фигураларды сызу, фигуралардың ішін штрихтау. |
|
|
|
6 |
Қолдың ұсақ бұлшықеттерін жетілдіруге арналған жаттығулар. |
Дәптер жолынан шықпай түзу, сынық сызықтардан тұратын оюлар салу |
|
|
|
7 |
Қолдың ұсақ бұлшықеттерін жетілдіруге арналған жаттығулар. |
Әріп элеметтерін жаздыру |
|
|
|
8 |
Санамақ айтқызу |
Бас бармағым — әкем, Балаң үйрек – шешем, Ортақ тірек – ағам, Шылдыр шүмек апам, Кішкентай бөбек – мен. Бір үйде біз нешеуміз? Бір үйде біз бесеуміз. |
|
|
|
9 |
Жаңылтпаштар айтқызу |
Оншақты болды моншақты.
Сорпа ыстық. Сондықтан қорқа іштік.
Ала қарғалар үйір.Ала қарғаларға қара қарғалар үйір.
Тыраулап тек, көп тұрма.
|
|
|
|
10 |
Туған елім Қазақстан |
Патриоттық ән айтқызып жаттату |
|
|
|
11 |
Түстерге түсінік беру |
Түстер мен пішіндерге
байланысты ойындар:
|
|
|
|
12 |
Түстерді ажырату |
Түстерді
ажырату: |
|
|
|
13 |
Дыбыстарды анық айтуға баулу |
Дыбыстарды
тану: |
|
|
|
14 |
Сурет бойынша сөйлеу тілін дамыту |
Картиналар арқылы
әңгіме құру: |
|
|
|
15 |
Әдеби шығармаларды түсіндіру мазмұнын тыңдауға баулу |
Суреттер арқылы ертегі айтып беру. Сұрақтар қою |
|
|
|
16 |
Тірі, өлі табиғат нысандарына өз ойын айтуға үйрету |
Тірі табиғат: Жануарлар, өсімдіктер, адамдар. Олар өседі, қозғалады, тыныс алады, және тамақтанады. Өлі табиғат: Су, тас, құм, ауа, күн. Олар тірі емес, өспейді, тыныс алмайды. Түсіндіру әдісі: Балаларға тірі табиғатқа жататын заттарды көрсетіңіз (гүл, үй жануары, құс). Өлі табиғаттың үлгілерін көрсетіңіз (тас, су құтысы, құм). Салыстыру үшін сұрақтар қойыңыз: "Бұл зат өседі ме?" "Бұл зат қозғала ала ма?" |
|
|
|
19 |
Зат есімдерді жекеше, көпше, түрде қолдануға үйрету |
Балаларға бірнеше заттың атауларын айтып, олардың жекеше немесе көпше түрін қолдануға тапсырма беріңіз:
Мысалы: "Мынау не?" дегенде бала "бір алма" деп жауап береді. Ал "Мынау не?" дегенде "көп алма" деп жауап береді. |
|
|
|
20 |
Туыстық қатынасты білдіретін сөздерді түсіндіру |
Балаларға отбасы мүшелерін және олардың арасындағы байланыстарды нақты әрі түсінікті етіп түсіндіріңіз. Мысалдар: Ата мен әже: "Атаң мен әжең – сенің әкең мен анаңның ата-анасы. Олар сені қатты жақсы көреді." Әке мен ана: "Әкең мен анаң – сені өмірге әкелген ең жақын адамдар." Бауырлар: "Ағаң немесе әпкең – сенің отбасыңдағы үлкен туыстарың. Олар сенімен ойнайды, көмектеседі. Ал інілерің мен қарындастарың – сенен кіші бауырларың." Аға-іні, әпке-қарындас: "Егер сенің туған бауырың болса, ол сенімен өте жақын." |
|
|
|
21 |
Туыстық қатынасты білдіретін сөздерді түсіндіру |
Балаларға отбасы мүшелерін және олардың арасындағы байланыстарды нақты әрі түсінікті етіп түсіндіріңіз. Мысалдар: Ата мен әже: "Атаң мен әжең – сенің әкең мен анаңның ата-анасы. Олар сені қатты жақсы көреді." Әке мен ана: "Әкең мен анаң – сені өмірге әкелген ең жақын адамдар." Бауырлар: "Ағаң немесе әпкең – сенің отбасыңдағы үлкен туыстарың. Олар сенімен ойнайды, көмектеседі. Ал інілерің мен қарындастарың – сенен кіші бауырларың." Аға-іні, әпке-қарындас: "Егер сенің туған бауырың болса, ол сенімен өте жақын." |
|
|
|
22 |
Артикуляциялық және дыбыстық апаратты, сөйлеу кезінде тыныс алуды, естуді дамыту |
Артикуляциялық аппаратты дамытуЕрін және тіл бұлшықеттерін жаттықтыру:
"Кеме
жасау"
"Тәтті
балмұздақ" Дыбыстық аппаратты дамытуДауысты дыбыстарды жаттықтыру:
"Қоңырау
шалу" Дауыссыз дыбыстарды дамыту:
"Қоңыздың
дауысы" Сөйлеу кезінде тыныс алуды дамытуТыныс алу жаттығулары:
"Шар
үрлеу"
"Үйрек" Естуді дамытуДыбысқа назар аудару:
"Дыбыс қайдан
шықты?"
"Кім
сөйлеп жатыр?" Дыбыстарды ажырату:
"Дыбыстарды
тап"
|
|
|
|
23 |
Қазақ тіліне тән ә, ө, қ, ү, ұ дыбыстарын өздігінен дұрыс айтуға баулу |
Әр дыбысты дұрыс айтуға баулу"Ә" дыбысы:Түсіндіру: Еріндерді кең ашып, дауысты дыбыстың жұмсақ реңкін шығару. Бұл дыбыс "а" мен "е" дыбыстарының ортасындағы ұқсастық. Жаттығу: "А" дыбысын айтқызу, содан соң тілдің алдыңғы бөлігін жоғары көтеріп, "ә" дыбысын шығаруға тырысу. Сөздер: "Әже", "Ән", "Әсем". Ойын: "Әже" деп айтып, отбасы мүшелерін атауды сұрау. "Ө" дыбысы:Түсіндіру: Еріндерді дөңгелетіп, алдыңғы қатардағы жұмсақ дауысты дыбысты айту. Жаттығу: Баладан "О" дыбысын айтуды сұраңыз, кейін ерінді сәл көбірек керіп "Ө" дыбысына ауысыңыз. Сөздер: "Өзен", "Өрік", "Өнер". Ойын: "Өрік теру" ойынын ұйымдастырып, әр "Ө" дыбысын естіген сайын қол көтеруді сұрау. "Қ" дыбысы:Түсіндіру: Тілдің түбін қатты таңдайға жақындату арқылы дыбысты шығару. Бұл дыбыс "к" дыбысынан тереңірек естіледі. Жаттығу: Баладан "К" дыбысын айтуды сұраңыз, кейін оны күштірек және тереңірек айтып, "Қ" дыбысына көшуге тырысыңыз. Сөздер: "Қар", "Қол", "Қасқыр". Ойын: "Қасқыр және қозы" ойыны – "Қасқыр" деген кезде балалар қашып, "Қозы" дегенде тоқтайды. "Ү" дыбысы:Түсіндіру: Ерінді дөңгелектеп, тілдің алдыңғы бөлігін жоғары көтеру арқылы жұмсақ дыбыс шығару. Жаттығу: "У" дыбысын айтқызып, кейін оны жоғары көтеріп, "Ү" дыбысына айналдыруды сұраңыз. Сөздер: "Үй", "Үкі", "Үлкен". Ойын: "Үкі мен түлкі" ойыны – "Ү" дыбысы бар сөздерді атау. "Ұ" дыбысы:Түсіндіру: Ерінді дөңгелетіп, тілдің артқы бөлігін төмен түсіріп, терең дауысты дыбыс шығару. Жаттығу: "У" дыбысын айтқызып, оны тереңірек етіп "Ұ" дыбысына айналдыру. Сөздер: "Ұя", "Ұн", "Ұстаз". |
|
|
|
24 |
1-10 сандары |
Санай
білу: |
|
|
|
25 |
Сандарды ажырату |
Санай білу: |
|
|
шағым қалдыра аласыз













