Материалдар / Қағаз және қатырма қағаз. Көлемді геометриялық денелер.

Қағаз және қатырма қағаз. Көлемді геометриялық денелер.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қаңтар 2020
1352
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлімі: Қағаз және қатырма қағаз.

Оқу орны:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Топ:

Қатысқандар саны:

Қатыспаған оқушылар:

Тақырыбы:

Қағаз және қатырма қағаз. Көлемді геометриялық формалары.

Оқу мақсаты:





Сабақ мақсаттары:

Барлығы: Кеңістік фигуралардың түрлерімен таныстыру арқылы “фигура” ұғымын түсінеді.

Көбі: Айналадағы заттардан кеңістік фигураларын тауып, оларды түрлеріне қарай ажырата біледі.

Кейбірі: Геометриялық денелердің жазбасын сызып көлемді геометриялық фигуралар жасай алады.

Ғылыми тіл

Пәндік терминология мен тірек сөздер: фигура; цилиндр; пирамида; текше; конус; шар

Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланатын тіл.

Талқылау:

-Геометриялық фигуралар деп нені айтады?

-Геометриялық фигуралардың қандай түрлерін білесіңдер?

Жазу:

  • Көлемді геометриялық фигураларға түсінік жаз.

Практика:

  • Көлемді геометриялық фигураларды қағаздан жаса

Пәнаралық байланыс

Геометрия, сызу.

АКТ қолдану дағдылары

Куб, пирамида, конус, призма, параллелепипед, цилиндр, шар, кайшы, түрлі түсті қағаз, сызғыш, қарындаш.

Алдыңғы меңгерілген білім

Қағаз және қатырма қағаз туралы түсінік.

Сабақ барысы

Жоспарланған уақыт

Оқушылардың жоспарланған іс-әрекеті

Ресурстар


Сабақтың басы



1-10минут















Сабақтың ортасы

10-80 минут


































































































































































































Сабақтың соңы


80-90 минут















Психологиялық ахуал:


"Жүрек лебізі" əдісі арқылы оқушыларды сабаққа кіргізу. Үш сурет (жүрек, нота, алақанның суреті) есікке жабыстырып қоямын, оқушылар кезек-кезекпен келіп 3 суретін бірін таңдап соған байланысты іс-əрекетті (жүрек-құшақтасу, нота-билеу, алақан-қол соғу) жасап, сыныпқа кіреді.

Амандасу. Көңіл күйін сұрау.


Көлемді геологиялық фигураларды көрсету, сол бойынша сұрақтар қою арқылы тақырыпты ашу.

Сұрақтар:

Партаның үстінде не тұр?(геометриялық фигуралар)

Көлемді геометриялық фигураларды ата. (Шар, цилиндр, конус, пирамида, текше, призма және т.б.)

Балалар қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай?


Сабақтың тақырыбын және мақсатын айту.


Алдыңғы сабақты пысықтау:



Қағаз (парсышаكاغد‎ — «кағоз») — өсімдік талшықтарын белгілі бір тәсілмен өңдеу және бір-бірімен ұйыстыра байланыстыру арқылы жұқа парақ түрінде жасалатын материал. Италиянша bambagіa, яғни мақта деген ұғымды білдіреді; кейін осыдан барып қағаз сөзі өмірге келді.


Қатырма (орыс. картонфр. carton, саrіа}} - қағаз дегеннен) — меншікті салмағы (удельный вес) жоғарылығымен (250 г/м2- жоғары) ерекшеленетін қағаздың түрі. Бір қабатты, көп қабатты қатырма болады. Полиграфиялық, орамалау (упаковочный), аяқ киім жасауда қолданылатын, т.б. да түрлері болады.


Жаңа тақырып:


Куб — 6 жағы, 12 қыры, 8 төбесі бар дұрыс көпжақтың бес типінің бірі. Кубты кейде гексаэдр деп те атайды. Кубтың жақтары квадрат болады, әрбір төбесінде 3 қыры (олар өзара бір-біріне перпендикуляр) түйіседі. Қыры а болатын кубтың беті 6а2, ал көлемі а3 болады. Куб[1] - а санының кубы – а санының үшінші дәрежесі, яғни а1ха2ха33 көбейтіндісі; қыры а-ға тең болатын кубтың көлемі осылай өрнектелетіндігіне байланысты, бұл көбейтінді “куб” деп аталады. Әрі куб көлемнің өлшем бірлігі болады.


Пирамида (көне грекшеπυραμίς — зәулім) — жақтарының бірі көпбұрыш (Пирамида табаны) (кейде үшбұрыш болуы да мүмкін), ал қалған жақтары (бүйір жақтары) төбесі (Пирамида төбесі) ортақ болып келетін үшбұрыштардан тұратын көпжақ.
Бүйір жақтарының санына қарай пирамида үшбұрышты, төртбұрышты, т.б. болып бөлінеді. Төбесінен табан жазықтығына түсірілген перпендикуляр пирамида биіктігі деп аталады. Пирамида көлемі формуласымен есептеледі (мұндағы В — табанының ауданы, і — биіктік). Табаны дұрыс көпбұрыш болатын және биіктігі оның табанының ортасы арқылы өтетін пирамида дұрыс пирамидадеп аталады. Дұрыс пирамиданың бүйір жақтары өзара тең теңбүйірлі үшбұрыштардан тұрады; осы үшбұрыштардың әр қайсысының биіктігі дұрыс пирамиданың апофемасы деп аталады (Пирамида табанының апофемасы табан жазықтығына жүргізілген апофеманың проекциясы болады). Пирамиданы табанына параллель жазықтықпен қиған кезде екі бөлікке бөлінеді: бірі — берілген пирамидаға ұқсас пирамида, екіншісі — қиық пирамида. 


Конус (лат. conusгр. 'konos' )[1] –

  1. Конус немесе конустық бет–белгілі бір сызықтың (бағыттаушы) барлық нүктесін кеңістіктің берілген нүктесімен (төбесімен) қосатын түзулердің (жасаушыларының) геометриялық орны. Егер бағыттаушы түзу сызық болса, онда Конус жазықтыққа айналады. Егер бағыттаушы өзінің төбесімен бір жазықтықта жатпайтын 2-ретті қисық сызық болса, онда 2-ретті Конус шығады. Дөңгелек Конуснемесе тік дөңгелек Конус 2-ретті Конустың қарапайым түрі, оның бағыттаушысы шеңбер болады, ал төбесі осы шеңбер центріне ортогональ проекцияланады;

  2. Элементар геометрияда дөңгелекКонус деп бағытталған шеңбері бар, дөңгелек Конустың бетімен және оның осіне перпендикуляржазықтықпен шектелген геометриялық денені айтады.

Призма – табандары параллель жазықтықтарда жататын тең көпбұрыштардан тұратын, бүйір қырлары табандарына перпендикуляр кеңістік дене. Яғни әр түрлі жазықтықтарда жататын және параллель көшіргенде бір-біріне дәл келіп беттесетін екі көпбұрыштан және осы көпбұрыштардың сәйкес нүктелерін қосатын барлық кесінділерден тұратын көпжақты айтады. Көпбұрыштар-призманың табандары, ал сәйкес төбелерді қосатын кесінділер призманың бүйір қырлары деп аталады.


Параллелепипед(грек. parallelos – параллель және epіpedon – жазықтық) – қарама-қарсы жақтары қос-қостан өзара параллель болатын алтыжақ. Параллелепипедтің 8 төбесі, 12 қабырғасы болады, оның жақтары қос-қостан бір-біріне тең параллелограмдар. Егер параллелепипедтің бүйір қабырғалары оның табан жазықтығына перпендикуляр болса (бұл жағдайда оның 4 бүйір жақтары – тік төртбұрыштар), онда ол тік параллелепипед деп аталады. Егер параллелепипед тік және табаны тік төртбұрыш болса (6 бүйір жақтары – тік төртбұрыш), онда ол тік бұрышты параллелепипед делінеді. Барлық жақтары квадрат параллелепипед “куб” деп аталады. Параллелепипедтің көлемі оның табан <

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ