Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлімі: Қағаз және қатырма қағаз.

    Оқу орны:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Топ:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспаған оқушылар:

    Тақырыбы:

    Қағаз және қатырма қағаз. Көлемді геометриялық формалары.

    Оқу мақсаты:





    Сабақ мақсаттары:

    Барлығы: Кеңістік фигуралардың түрлерімен таныстыру арқылы “фигура” ұғымын түсінеді.

    Көбі: Айналадағы заттардан кеңістік фигураларын тауып, оларды түрлеріне қарай ажырата біледі.

    Кейбірі: Геометриялық денелердің жазбасын сызып көлемді геометриялық фигуралар жасай алады.

    Ғылыми тіл

    Пәндік терминология мен тірек сөздер: фигура; цилиндр; пирамида; текше; конус; шар

    Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланатын тіл.

    Талқылау:

    -Геометриялық фигуралар деп нені айтады?

    -Геометриялық фигуралардың қандай түрлерін білесіңдер?

    Жазу:

    • Көлемді геометриялық фигураларға түсінік жаз.

    Практика:

    • Көлемді геометриялық фигураларды қағаздан жаса

    Пәнаралық байланыс

    Геометрия, сызу.

    АКТ қолдану дағдылары

    Куб, пирамида, конус, призма, параллелепипед, цилиндр, шар, кайшы, түрлі түсті қағаз, сызғыш, қарындаш.

    Алдыңғы меңгерілген білім

    Қағаз және қатырма қағаз туралы түсінік.

    Сабақ барысы

    Жоспарланған уақыт

    Оқушылардың жоспарланған іс-әрекеті

    Ресурстар


    Сабақтың басы



    1-10минут















    Сабақтың ортасы

    10-80 минут


































































































































































































    Сабақтың соңы


    80-90 минут















    Психологиялық ахуал:


    "Жүрек лебізі" əдісі арқылы оқушыларды сабаққа кіргізу. Үш сурет (жүрек, нота, алақанның суреті) есікке жабыстырып қоямын, оқушылар кезек-кезекпен келіп 3 суретін бірін таңдап соған байланысты іс-əрекетті (жүрек-құшақтасу, нота-билеу, алақан-қол соғу) жасап, сыныпқа кіреді.

    Амандасу. Көңіл күйін сұрау.


    Көлемді геологиялық фигураларды көрсету, сол бойынша сұрақтар қою арқылы тақырыпты ашу.

    Сұрақтар:

    Партаның үстінде не тұр?(геометриялық фигуралар)

    Көлемді геометриялық фигураларды ата. (Шар, цилиндр, конус, пирамида, текше, призма және т.б.)

    Балалар қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай?


    Сабақтың тақырыбын және мақсатын айту.


    Алдыңғы сабақты пысықтау:



    Қағаз (парсыша: كاغد‎ — «кағоз») — өсімдік талшықтарын белгілі бір тәсілмен өңдеу және бір-бірімен ұйыстыра байланыстыру арқылы жұқа парақ түрінде жасалатын материал. Италиянша bambagіa, яғни мақта деген ұғымды білдіреді; кейін осыдан барып қағаз сөзі өмірге келді.


    Қатырма (орыс. картон, фр. carton, саrіа}} - қағаз дегеннен) — меншікті салмағы (удельный вес) жоғарылығымен (250 г/м2- жоғары) ерекшеленетін қағаздың түрі. Бір қабатты, көп қабатты қатырма болады. Полиграфиялық, орамалау (упаковочный), аяқ киім жасауда қолданылатын, т.б. да түрлері болады.


    Жаңа тақырып:


    Куб — 6 жағы, 12 қыры, 8 төбесі бар дұрыс көпжақтың бес типінің бірі. Кубты кейде гексаэдр деп те атайды. Кубтың жақтары квадрат болады, әрбір төбесінде 3 қыры (олар өзара бір-біріне перпендикуляр) түйіседі. Қыры а болатын кубтың беті 6а2, ал көлемі а3 болады. Куб[1] - а санының кубы – а санының үшінші дәрежесі, яғни а1ха2ха3=а3 көбейтіндісі; қыры а-ға тең болатын кубтың көлемі осылай өрнектелетіндігіне байланысты, бұл көбейтінді “куб” деп аталады. Әрі куб көлемнің өлшем бірлігі болады.


    Пирамида (көне грекше: πυραμίς — зәулім) — жақтарының бірі көпбұрыш (Пирамида табаны) (кейде үшбұрыш болуы да мүмкін), ал қалған жақтары (бүйір жақтары) төбесі (Пирамида төбесі) ортақ болып келетін үшбұрыштардан тұратын көпжақ.
    Бүйір жақтарының санына қарай пирамида үшбұрышты, төртбұрышты, т.б. болып бөлінеді. Төбесінен табан жазықтығына түсірілген перпендикуляр пирамида биіктігі деп аталады. Пирамида көлемі формуласымен есептеледі (мұндағы В — табанының ауданы, і — биіктік). Табаны дұрыс көпбұрыш болатын және биіктігі оның табанының ортасы арқылы өтетін пирамида дұрыс пирамидадеп аталады. Дұрыс пирамиданың бүйір жақтары өзара тең теңбүйірлі үшбұрыштардан тұрады; осы үшбұрыштардың әр қайсысының биіктігі дұрыс пирамиданың апофемасы деп аталады (Пирамида табанының апофемасы табан жазықтығына жүргізілген апофеманың проекциясы болады). Пирамиданы табанына параллель жазықтықпен қиған кезде екі бөлікке бөлінеді: бірі — берілген пирамидаға ұқсас пирамида, екіншісі — қиық пирамида. 


    Конус (лат. conus, гр. 'konos' )[1] –

    1. Конус немесе конустық бет–белгілі бір сызықтың (бағыттаушы) барлық нүктесін кеңістіктің берілген нүктесімен (төбесімен) қосатын түзулердің (жасаушыларының) геометриялық орны. Егер бағыттаушы түзу сызық болса, онда Конус жазықтыққа айналады. Егер бағыттаушы өзінің төбесімен бір жазықтықта жатпайтын 2-ретті қисық сызық болса, онда 2-ретті Конус шығады. Дөңгелек Конуснемесе тік дөңгелек Конус 2-ретті Конустың қарапайым түрі, оның бағыттаушысы шеңбер болады, ал төбесі осы шеңбер центріне ортогональ проекцияланады;

    2. Элементар геометрияда дөңгелекКонус деп бағытталған шеңбері бар, дөңгелек Конустың бетімен және оның осіне перпендикуляржазықтықпен шектелген геометриялық денені айтады.

    Призма – табандары параллель жазықтықтарда жататын тең көпбұрыштардан тұратын, бүйір қырлары табандарына перпендикуляр кеңістік дене. Яғни әр түрлі жазықтықтарда жататын және параллель көшіргенде бір-біріне дәл келіп беттесетін екі көпбұрыштан және осы көпбұрыштардың сәйкес нүктелерін қосатын барлық кесінділерден тұратын көпжақты айтады. Көпбұрыштар-призманың табандары, ал сәйкес төбелерді қосатын кесінділер призманың бүйір қырлары деп аталады.


    Параллелепипед(грек. parallelos – параллель және epіpedon – жазықтық) – қарама-қарсы жақтары қос-қостан өзара параллель болатын алтыжақ. Параллелепипедтің 8 төбесі, 12 қабырғасы болады, оның жақтары қос-қостан бір-біріне тең параллелограмдар. Егер параллелепипедтің бүйір қабырғалары оның табан жазықтығына перпендикуляр болса (бұл жағдайда оның 4 бүйір жақтары – тік төртбұрыштар), онда ол тік параллелепипед деп аталады. Егер параллелепипед тік және табаны тік төртбұрыш болса (6 бүйір жақтары – тік төртбұрыш), онда ол тік бұрышты параллелепипед делінеді. Барлық жақтары квадрат параллелепипед “куб” деп аталады. Параллелепипедтің көлемі оның табан <

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Айткожин Мейрамбек Кенжебаевич
    06 Қаңтар 2020
    1478
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қағаз және қатырма қағаз. Көлемді геометриялық денелер.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қағаз және қатырма қағаз. Көлемді геометриялық денелер.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қысқа мерзімді жоспар
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлімі: Қағаз және қатырма қағаз.

    Оқу орны:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Топ:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспаған оқушылар:

    Тақырыбы:

    Қағаз және қатырма қағаз. Көлемді геометриялық формалары.

    Оқу мақсаты:





    Сабақ мақсаттары:

    Барлығы: Кеңістік фигуралардың түрлерімен таныстыру арқылы “фигура” ұғымын түсінеді.

    Көбі: Айналадағы заттардан кеңістік фигураларын тауып, оларды түрлеріне қарай ажырата біледі.

    Кейбірі: Геометриялық денелердің жазбасын сызып көлемді геометриялық фигуралар жасай алады.

    Ғылыми тіл

    Пәндік терминология мен тірек сөздер: фигура; цилиндр; пирамида; текше; конус; шар

    Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланатын тіл.

    Талқылау:

    -Геометриялық фигуралар деп нені айтады?

    -Геометриялық фигуралардың қандай түрлерін білесіңдер?

    Жазу:

    • Көлемді геометриялық фигураларға түсінік жаз.

    Практика:

    • Көлемді геометриялық фигураларды қағаздан жаса

    Пәнаралық байланыс

    Геометрия, сызу.

    АКТ қолдану дағдылары

    Куб, пирамида, конус, призма, параллелепипед, цилиндр, шар, кайшы, түрлі түсті қағаз, сызғыш, қарындаш.

    Алдыңғы меңгерілген білім

    Қағаз және қатырма қағаз туралы түсінік.

    Сабақ барысы

    Жоспарланған уақыт

    Оқушылардың жоспарланған іс-әрекеті

    Ресурстар


    Сабақтың басы



    1-10минут















    Сабақтың ортасы

    10-80 минут


































































































































































































    Сабақтың соңы


    80-90 минут















    Психологиялық ахуал:


    "Жүрек лебізі" əдісі арқылы оқушыларды сабаққа кіргізу. Үш сурет (жүрек, нота, алақанның суреті) есікке жабыстырып қоямын, оқушылар кезек-кезекпен келіп 3 суретін бірін таңдап соған байланысты іс-əрекетті (жүрек-құшақтасу, нота-билеу, алақан-қол соғу) жасап, сыныпқа кіреді.

    Амандасу. Көңіл күйін сұрау.


    Көлемді геологиялық фигураларды көрсету, сол бойынша сұрақтар қою арқылы тақырыпты ашу.

    Сұрақтар:

    Партаның үстінде не тұр?(геометриялық фигуралар)

    Көлемді геометриялық фигураларды ата. (Шар, цилиндр, конус, пирамида, текше, призма және т.б.)

    Балалар қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай?


    Сабақтың тақырыбын және мақсатын айту.


    Алдыңғы сабақты пысықтау:



    Қағаз (парсыша: كاغد‎ — «кағоз») — өсімдік талшықтарын белгілі бір тәсілмен өңдеу және бір-бірімен ұйыстыра байланыстыру арқылы жұқа парақ түрінде жасалатын материал. Италиянша bambagіa, яғни мақта деген ұғымды білдіреді; кейін осыдан барып қағаз сөзі өмірге келді.


    Қатырма (орыс. картон, фр. carton, саrіа}} - қағаз дегеннен) — меншікті салмағы (удельный вес) жоғарылығымен (250 г/м2- жоғары) ерекшеленетін қағаздың түрі. Бір қабатты, көп қабатты қатырма болады. Полиграфиялық, орамалау (упаковочный), аяқ киім жасауда қолданылатын, т.б. да түрлері болады.


    Жаңа тақырып:


    Куб — 6 жағы, 12 қыры, 8 төбесі бар дұрыс көпжақтың бес типінің бірі. Кубты кейде гексаэдр деп те атайды. Кубтың жақтары квадрат болады, әрбір төбесінде 3 қыры (олар өзара бір-біріне перпендикуляр) түйіседі. Қыры а болатын кубтың беті 6а2, ал көлемі а3 болады. Куб[1] - а санының кубы – а санының үшінші дәрежесі, яғни а1ха2ха3=а3 көбейтіндісі; қыры а-ға тең болатын кубтың көлемі осылай өрнектелетіндігіне байланысты, бұл көбейтінді “куб” деп аталады. Әрі куб көлемнің өлшем бірлігі болады.


    Пирамида (көне грекше: πυραμίς — зәулім) — жақтарының бірі көпбұрыш (Пирамида табаны) (кейде үшбұрыш болуы да мүмкін), ал қалған жақтары (бүйір жақтары) төбесі (Пирамида төбесі) ортақ болып келетін үшбұрыштардан тұратын көпжақ.
    Бүйір жақтарының санына қарай пирамида үшбұрышты, төртбұрышты, т.б. болып бөлінеді. Төбесінен табан жазықтығына түсірілген перпендикуляр пирамида биіктігі деп аталады. Пирамида көлемі формуласымен есептеледі (мұндағы В — табанының ауданы, і — биіктік). Табаны дұрыс көпбұрыш болатын және биіктігі оның табанының ортасы арқылы өтетін пирамида дұрыс пирамидадеп аталады. Дұрыс пирамиданың бүйір жақтары өзара тең теңбүйірлі үшбұрыштардан тұрады; осы үшбұрыштардың әр қайсысының биіктігі дұрыс пирамиданың апофемасы деп аталады (Пирамида табанының апофемасы табан жазықтығына жүргізілген апофеманың проекциясы болады). Пирамиданы табанына параллель жазықтықпен қиған кезде екі бөлікке бөлінеді: бірі — берілген пирамидаға ұқсас пирамида, екіншісі — қиық пирамида. 


    Конус (лат. conus, гр. 'konos' )[1] –

    1. Конус немесе конустық бет–белгілі бір сызықтың (бағыттаушы) барлық нүктесін кеңістіктің берілген нүктесімен (төбесімен) қосатын түзулердің (жасаушыларының) геометриялық орны. Егер бағыттаушы түзу сызық болса, онда Конус жазықтыққа айналады. Егер бағыттаушы өзінің төбесімен бір жазықтықта жатпайтын 2-ретті қисық сызық болса, онда 2-ретті Конус шығады. Дөңгелек Конуснемесе тік дөңгелек Конус 2-ретті Конустың қарапайым түрі, оның бағыттаушысы шеңбер болады, ал төбесі осы шеңбер центріне ортогональ проекцияланады;

    2. Элементар геометрияда дөңгелекКонус деп бағытталған шеңбері бар, дөңгелек Конустың бетімен және оның осіне перпендикуляржазықтықпен шектелген геометриялық денені айтады.

    Призма – табандары параллель жазықтықтарда жататын тең көпбұрыштардан тұратын, бүйір қырлары табандарына перпендикуляр кеңістік дене. Яғни әр түрлі жазықтықтарда жататын және параллель көшіргенде бір-біріне дәл келіп беттесетін екі көпбұрыштан және осы көпбұрыштардың сәйкес нүктелерін қосатын барлық кесінділерден тұратын көпжақты айтады. Көпбұрыштар-призманың табандары, ал сәйкес төбелерді қосатын кесінділер призманың бүйір қырлары деп аталады.


    Параллелепипед(грек. parallelos – параллель және epіpedon – жазықтық) – қарама-қарсы жақтары қос-қостан өзара параллель болатын алтыжақ. Параллелепипедтің 8 төбесі, 12 қабырғасы болады, оның жақтары қос-қостан бір-біріне тең параллелограмдар. Егер параллелепипедтің бүйір қабырғалары оның табан жазықтығына перпендикуляр болса (бұл жағдайда оның 4 бүйір жақтары – тік төртбұрыштар), онда ол тік параллелепипед деп аталады. Егер параллелепипед тік және табаны тік төртбұрыш болса (6 бүйір жақтары – тік төртбұрыш), онда ол тік бұрышты параллелепипед делінеді. Барлық жақтары квадрат параллелепипед “куб” деп аталады. Параллелепипедтің көлемі оның табан <

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Технология Сабақ жоспары Барлық сыныптар
    06.01.2020
    1478
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Айткожин Мейрамбек Кенжебаевич
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации