|
Еңбек |
Уақыты: |
Кабинет: |
|
|
|
Сабақтың атауы |
Қағаздан батпырауық жасау |
|||
|
Сілтеме |
Еңбек оқулығының әдістемесі |
|||
|
Сабақтың жабдығы |
1. Оқушыларға қатырма қағаз туралы түсінік беру, қағаздан батпырауық жасау жолдарын үйрету; 2.білімін, ой-өрісін дамыту; 3. ұқыптылыққа тәрбиелеу Сабақтың типі: аралас сабақ Әдісі: түсіндіру, әңгімелеу Көрнекілігі: суреттер |
|||
|
Жалпы мақсаттар Оқыту нәтижесі |
||||
|
Топқа бөлу |
Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу |
|||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Оқушылар шеңбер жасап тұрады. Мұғалім келесі оқушыға үлкен жүректі ұсынып тұрып,бүгінгі күніне сәттілік тілейді. Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады |
||
|
Қызығушылықты ояту |
Қатырма қағаз –қағаздың қалың әрі тығыз түрі. Оны өндіру жолы қағаз жасаумен бірдей, тек қатырма қағаз үшін ірілеу және қаттылау ағаш талшықтары қолданылады. Қатырма қағаздан жасалатын заттарға: дәптер мұқабасы, дәрілік қораптар, кітап мұқабасы жатады. Батпырауықтың түрлерімен таныстыру: қағаздан жасалған батпырауық, полиэтиленнен жасалған батпырауық |
|||
|
Мағынаны тану |
1 2 Сұрақ-жауап Қатырма қағаздың қандай түрін білесің? Батпырауықтың ше? 3 Қағаздан батпырауық жасау 4 .Техника қауіпсіздігі |
|||
|
Сергіту сәті |
Оң қолымда бес саусақ Сол қолымда бес саусақ Бесті беске қосайық Қатты-қатты соғайық. |
Оқушылар денелерін жатықтырады |
||
|
Ой толғаныс |
1-топ Қағаздан батпырауық жасау 2-топ Батпырауық туралы әңгіме жазу 3-топ Батпырауықтың шығу тарихы |
|||
|
Үй тапсырмасы |
Батпырауық жасауды аяқтау |
Күнделіктеріне жазады |
||
|
Бағалау |
Оқушылардың еңбегін салыстыра
отырып, бағалау. |
Парақшаларды толтырады |
||
|
Кері байланыс |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Қағаздан батпырауық жасау" еңбекке баулу
"Қағаздан батпырауық жасау" еңбекке баулу
|
Еңбек |
Уақыты: |
Кабинет: |
|
|
|
Сабақтың атауы |
Қағаздан батпырауық жасау |
|||
|
Сілтеме |
Еңбек оқулығының әдістемесі |
|||
|
Сабақтың жабдығы |
1. Оқушыларға қатырма қағаз туралы түсінік беру, қағаздан батпырауық жасау жолдарын үйрету; 2.білімін, ой-өрісін дамыту; 3. ұқыптылыққа тәрбиелеу Сабақтың типі: аралас сабақ Әдісі: түсіндіру, әңгімелеу Көрнекілігі: суреттер |
|||
|
Жалпы мақсаттар Оқыту нәтижесі |
||||
|
Топқа бөлу |
Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу |
|||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Оқушылар шеңбер жасап тұрады. Мұғалім келесі оқушыға үлкен жүректі ұсынып тұрып,бүгінгі күніне сәттілік тілейді. Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады |
||
|
Қызығушылықты ояту |
Қатырма қағаз –қағаздың қалың әрі тығыз түрі. Оны өндіру жолы қағаз жасаумен бірдей, тек қатырма қағаз үшін ірілеу және қаттылау ағаш талшықтары қолданылады. Қатырма қағаздан жасалатын заттарға: дәптер мұқабасы, дәрілік қораптар, кітап мұқабасы жатады. Батпырауықтың түрлерімен таныстыру: қағаздан жасалған батпырауық, полиэтиленнен жасалған батпырауық |
|||
|
Мағынаны тану |
1 2 Сұрақ-жауап Қатырма қағаздың қандай түрін білесің? Батпырауықтың ше? 3 Қағаздан батпырауық жасау 4 .Техника қауіпсіздігі |
|||
|
Сергіту сәті |
Оң қолымда бес саусақ Сол қолымда бес саусақ Бесті беске қосайық Қатты-қатты соғайық. |
Оқушылар денелерін жатықтырады |
||
|
Ой толғаныс |
1-топ Қағаздан батпырауық жасау 2-топ Батпырауық туралы әңгіме жазу 3-топ Батпырауықтың шығу тарихы |
|||
|
Үй тапсырмасы |
Батпырауық жасауды аяқтау |
Күнделіктеріне жазады |
||
|
Бағалау |
Оқушылардың еңбегін салыстыра
отырып, бағалау. |
Парақшаларды толтырады |
||
|
Кері байланыс |
||||
шағым қалдыра аласыз
Оқушыларға оқыту: іштей,
дауыстап-тізбектей












