Қағазды баспаға жіберу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қағазды баспаға жіберу

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама бойынша сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.4А Жобаны дайындау және таныстырылымын жасау

Мектеп: № 19 орта мектеп. Жаңаөзен қаласы Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Муханова А.Ш.

Сынып: 5-сынып Қатысқаны: 8 Қатыспағаны: 1

Сабақтың тақырыбы

Құжатты басып шығаруға дайындау

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына

сілтеме)

5.2.2.1 құжатты басып шығаруға тиімді дайындау, беттің параметрлерін белгілеу, алдын ала қарау жолдарын қолдану

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

Құжатты баспаға дайындайды.

Оқушылардың басым көпшілігі:

Құжаттың бетінің параметрлерін белгілей алады.

Кейбір оқушылар:

Қағазды басып шығаруды үйренеді

Бағалау критерийі

Құжат параметрлерін өзгерте алады;

Бет өлшемдерін қоя алады.

Алдын-ала көреді және параметрлерді өзгерте алады.

Тілдік мақсаттар

Құжатты дайындау жолдарын талқылай алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер: терминмен жұмыс

Қазақ тілінде

Орыс тілінде

Ағылшын тілінде

Құжат

Документы

Document

Бет

Страница

page

Параметр

Параметр

Setting

Алдын- ала қарау

Предварительный просмотр

preview

Баспа

Печать

printing


Құндылықтарға баулу

Өз бетімен жұмыс жасау, қарым-қатынас жасау қабілеттері артады.

Пəнаралық байланыс

ағылшын тілі, орыс тілі

Алдыңғы білім

Әртүрлі ақпаратты атап шығады және көрсете алады

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


Сабақтың басы

7 минут












Оқушылармен амандасу, оқушылардың назарын сабаққа аудару

«Шаттық шеңбері» тренингі

Нұсқау: Оқушыларды шаттық шеңберіне тұруға шақырамын. Оқушылар бір-біріне жақсы лебіздерін арнайды.


Мақсаты: оқушының өзін – өзі бағалауын білу және сыныптасының бойындағы қасиетті тану, жағымды қарым-қатынасты туғызу.


Оқушыларды кәмпит арқылы 2 топқа бөлу.

1-топ: «Мәтін параметрлерінің мүмкіндіктері»

2-топ: «Алдын-ала қарау»


Топ көшбасшысын таңдау.


«Допты лақтыру» әдісі. (Мұғалім доп лақтырып сұрақ қояды. Допты қағып алған оқушы сұраққа жауап беріп, өзінің сұрағын қояды. Егер оқушы сұраққа жауап бере алмаса, допты басқа оқушыға береді. Бұл əдіс теориялық сұрақтарды бағалауға, тілдік мақсаттардың орындалуына көмек береді)

ҚБ (Шапалақтау)














1-2 слайд, кәмпиттер






Сабақтың ортасы


30 минут




































































Жаңа тақырып

«INSERT» әдісі. Оқушыларға компьютерге орындататын тапсырмаларды берместен бұрын қауіпсіздік ережелеріне тоқталып, эксперимент нәтижесі арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашамын.

Тақырыппен, сабақ мақсатымен және күтілетін нәтижемен таныстырылады.


Есте сақта: Құжатты баспаға шығарар алдында оны Файл¬Предварительный просмотр командасын орындап алдын- ала қарап алуға болады. Экранға құжат принтерде қалай басылып шығатын болатын болса, тура сондай түрде шығады.



«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы оқулықтағы берілген №1 тапсырма бойынша əрбір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып, жұп болып пікірлерімен бөліседі; бұл бүкіл топтық талқылауға ұласады. 2.Құжатты алдын ала көруді орында.



Дескрипторлар:

-Құжат жиегінің өлшемдерін орнатады

-Құжат бағытының типін белгілейді

-Бет өлшемдерін орнатады

-Құжатты алдын ала көру қызметін қолданады


ҚБ. Топтар бірін бірі «Басбармақ» арқылы бағалайды.




Сергіту сәті. «Кел билейік»

«Кластер әдісі» Постер корғау

Бала әңгіме жазады. Әңгімеде неше қате жібергенін тауып, компьютерде теріп баспаға дайындаңдар.


1-топқа : Мен компьютермен жұмыс істегенде, міндетті түрде монитор мен сканерді іске қосамын. Тышқанмен әріптерді теріп, сурет салу керек болса, сканерді пайдаланамын. Компьютерге дайын мәтінді қолдан енгізбеу үшін джойстикті қолданамын. Ал мәтінді басып алу үшін жүйелік блокқа қағаз саламын. Принтер арқылы әндерді тыңдап, динамик деп аталатын плоттерде құжаттарды сақтаймын.


Жауабы: 8 қате жіберілген

1. Монитор мен жүйелік блокты іске қосу қажет

2. Әріптер пернетақта арқылы теріледі

3. Сканер сурет салу үшін емес, оны енгізу үшін қолданылыды

4. Компьютерге дайын мәтінді жылдам енгізуде сканер пайдаланылады

5. Мәтінді басып алу үшін принтерге қағаз салады

6. Ән тыңдау үшін динамик немесе құлаққалқан керек

7. Құжаттар компьютердің сыртқы жадында сақталады

8. Плоттердің екінші аты – графиксызғыш құрылғы


2-топқа: Мен компьютерде жұмыс істегенді ұнатамын. Меніңше, сурет салу үшін ең ыңғайлы программа Word графикалық редакторы шығар. Ол арқылы мен тек сурет салып қана қоймай, оның кез келген бөлігін бояймын. Оған қоса осы программа арқылы мәліметтерді есте сақтаймын. Өз жұмысымның нәтижелерін мен векторлық .bmp форматында сақтаймын.

Жауабы: 3 қате жіберілген

  1. Word графикалық редактор емес

  2. Word-та суреттің кез келген бөлігін бояу оңай емес

3. Графикалық bmp форматы векторлық форматқа жатпайды.

Дескриптор:

  • Сөйлемде неше қате жіберілгенін біледі;

  • Жедел пернелер комбинациясын қолдана алады;

  • Әр сөйлемдегі дұрыс жауабын таба алады;


Бағалау: Бағдаршам әдісімен бағалау


Жасыл түс – тапсырмаларды түгел орындалса

Сары түс- тапсырма жартылай орындалса

Қызыл түс тапсырма төмен орындалса

Тапсырма. «Есіңе түсір» әдісі.


Дескриптор:

  • Құжат құрудың кезеңін біледі;

  • Ретімен орналастыра алады, сандармен белгілейді;

  • Баспаға шығару жолындағы әрекеттерді орындайды;

Бағалау: «Күлегештер»






Қауіпсіздік ережесі




Слайд1-8, смайликтер, 5 сынып оқулығы.

Сабақтың соңы


3 минут


Қорытынды: «Хабарлама» әдісі

Шарты: Оқушылардан өздерінің не үйренгенін көрсететін мəтіндік хабарлама (SMS) құрастыруды сұраңыз. Барлық мəтіндік хабарламадағы сияқты мұнда да символдар саны шектеулі.


Кері байланыс «Портфель, Еттартқыш, Себет»

Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша алған әсерін жазады.

-бүгінгі сабақтан алған құнды мәліметтерім көп.

-... ұқтым, ... қажет деп алдым, әлі де ізденем, ....білгім келеді.

-әдіс-тәсілдерді істей алмадым,сабақ барысында оқушылардың жауабы ұнаған жоқ.



Үйге тапсырма.Құжатты басып шығаруға дайындау тақырыбын оқу,

Жұптық жұмыс.  «Пилот — Штурман»

(Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы)

Берілген сөздерге шағын эссе жазады

  1. Алдын-ала қарау

  2. компьютер

  3.  баспа құрылғылары



Дескриптор: Берілген сөздерге эссе жазу.


Саралау

Бағалау


Денсаулық жəне

қауіпсіздік техникасын

сақтау


Сабақта «Допты лақтыру» әдісін үй тапсырмасына қайталау кезеңінде қолданамын, «INSERT» әдісі арқылы тапсырманы оқып, түртіп алу жүйесі бойынша оқулықпен жұмыс жасатамын. «Ойлан, тап» әдісі арқылы оқулықпен жұмыс жасайды. «Кластер» әдісінде топтық жұмыс жасап, компьютерде орындайды. Барлық оқушыларға «Есіңе түсір» әдісі арқылы бүгінгі сабақтарды шолып өтемін.

Үй тапсырмасына «Пилот- Штурман» әдісінде жұптық жұмыс орындауға шағын эссе жазуға беремін.





Оқушыларды ынталандыру және қалыптастырушы бағалауға жетелеу тапсырмалар беремін, «Шапалақтау», «Басбармақ», «Бағдаршам», «Мадақтау» әдістерін, сабақ соңында «Кері байланыс» «Портфель, Еттартқыш, Себет» тәсілдерінде сабақ бойынша алған әсерін жазады.



Психологиялық жағымда ахуал туғызу; Компьютерді уақытылы қолдану; ауызбіршілікке, сергіту сәтін ұйымдастыру, тапсырманы орындау барысында оқушылардың қауіпсіздігін қадағалаймын.

«Кел билейік» сергіту сәтін өткіземін. Оқушылардың дене қимылдарын жасап, серігуін қадағалап отырамын.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
650
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі