Күні:
Сыныбы:
Пәні: физика
|
Сабақтың аты |
§18,19 Қайнау. Меншікті булану жылуы. Термодинамиканың І заңы |
|
Сілтеме |
Жоспар |
|
Жалпы мақсаты |
|
|
Күтілетін нәтиже |
|
|
Негізгі идеялар |
Сұйықтың бетінде, сондай-ақ бу түйіршіктерін бөле отырып ішінде қарқынды булануын қайнау деп атайды. Сұйықтың қайнау өтетін температура қайнау температурасы деп аталады. Қайнау температурасы атмосфералық қысымға тәуелді. М Массасы m сұйықты буландыру үшін қажет жылу мөлшері мына формуламен анықталады:
Кейбір заттардың меншікті булану жылуы, Дж/кг.
Меншікті булану жылуы конденсацияның меншікті булану жылуына тең. |
|
Тапсырмалар |
Топтық жұмыс |
|
Тапсырмалар |
Жеке жұмыс |
|
Тапсырмалар |
Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру (2 минут)
-
Сәлемдесу
-
Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
-
Түгелдеу
1.2. Топқа бөлу (1,2,3 сандары арқылы 3 топқа бөлінеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (5 минут)
-
Бу жайында не білеміз?
-
Будың қандай түрлерін білеміз?
-
Ауа ылғалдылығы жайында не білеміз?
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (2 минут)
-
Қайнау дегенді қалай түсінесің?
-
Термодинамиканың І заңы қалай тұжырымдалады?
-
Оның математикалық өрнегін жазыңдар.
ІҮ. Топтық жұмыс «Джигсо» (15 минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:
Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.
Бақылаушының бағалау парағы
|
№ |
Бағалау өлшемдері |
Көш басшы |
Хатшы |
Баяндамашы |
Уақыт сақшысы |
|
1 |
Тақырыптың ашылуына үлес қосу |
|
|
|
|
|
2 |
Міндетін атқару |
|
|
|
|
|
3 |
Топтық жұмысқа атсалысуы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.
Топ пікірлерін тыңдау.
Ү. Жеке жұмыс (5 минут)
Қысқаша эссе жазады .
-
қайнау 2) термодинамика
Жасаған жұмыстарын , яғни барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру
VІ. Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» (13 минут)
|
1 |
Білу |
Қайнау дегеніміз не? |
|
|
2 |
Түсіну |
Термодинамиканың І заңының формуласын жаз? |
|
|
3 |
Қолдану |
Жүйеге 400 Дж жылу беру арқылы оның ішкі энергиясын 200 Дж-ға өзгертеді. Жүйенің атқарған жұмысын тап ? |
|
|
4 |
Талдау |
Су буы мен суды салыстыр? |
|
|
5 |
Жинақтау |
Термодинамиканың І заңын күнделікті тұрмыста қолданылуын түсіндір? |
|
|
6 |
Бағалау |
Суды қайнату үшін ыдыс түрлерінің маңызы қаншалықты? |
|
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.
ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
|
Кейінгі тапсырмалар |
Шағын эссе жазу |
|
Кейінгі оқу |
§18,19 Қайнау. Меншікті булану жылуы. Термодинамиканың І заңы |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қайнау. Меншікті булану жылуы. Термодинамиканың І заңы
Қайнау. Меншікті булану жылуы. Термодинамиканың І заңы
Күні:
Сыныбы:
Пәні: физика
|
Сабақтың аты |
§18,19 Қайнау. Меншікті булану жылуы. Термодинамиканың І заңы |
|
Сілтеме |
Жоспар |
|
Жалпы мақсаты |
|
|
Күтілетін нәтиже |
|
|
Негізгі идеялар |
Сұйықтың бетінде, сондай-ақ бу түйіршіктерін бөле отырып ішінде қарқынды булануын қайнау деп атайды. Сұйықтың қайнау өтетін температура қайнау температурасы деп аталады. Қайнау температурасы атмосфералық қысымға тәуелді. М Массасы m сұйықты буландыру үшін қажет жылу мөлшері мына формуламен анықталады:
Кейбір заттардың меншікті булану жылуы, Дж/кг.
Меншікті булану жылуы конденсацияның меншікті булану жылуына тең. |
|
Тапсырмалар |
Топтық жұмыс |
|
Тапсырмалар |
Жеке жұмыс |
|
Тапсырмалар |
Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру (2 минут)
-
Сәлемдесу
-
Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
-
Түгелдеу
1.2. Топқа бөлу (1,2,3 сандары арқылы 3 топқа бөлінеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (5 минут)
-
Бу жайында не білеміз?
-
Будың қандай түрлерін білеміз?
-
Ауа ылғалдылығы жайында не білеміз?
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (2 минут)
-
Қайнау дегенді қалай түсінесің?
-
Термодинамиканың І заңы қалай тұжырымдалады?
-
Оның математикалық өрнегін жазыңдар.
ІҮ. Топтық жұмыс «Джигсо» (15 минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:
Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.
Бақылаушының бағалау парағы
|
№ |
Бағалау өлшемдері |
Көш басшы |
Хатшы |
Баяндамашы |
Уақыт сақшысы |
|
1 |
Тақырыптың ашылуына үлес қосу |
|
|
|
|
|
2 |
Міндетін атқару |
|
|
|
|
|
3 |
Топтық жұмысқа атсалысуы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.
Топ пікірлерін тыңдау.
Ү. Жеке жұмыс (5 минут)
Қысқаша эссе жазады .
-
қайнау 2) термодинамика
Жасаған жұмыстарын , яғни барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру
VІ. Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» (13 минут)
|
1 |
Білу |
Қайнау дегеніміз не? |
|
|
2 |
Түсіну |
Термодинамиканың І заңының формуласын жаз? |
|
|
3 |
Қолдану |
Жүйеге 400 Дж жылу беру арқылы оның ішкі энергиясын 200 Дж-ға өзгертеді. Жүйенің атқарған жұмысын тап ? |
|
|
4 |
Талдау |
Су буы мен суды салыстыр? |
|
|
5 |
Жинақтау |
Термодинамиканың І заңын күнделікті тұрмыста қолданылуын түсіндір? |
|
|
6 |
Бағалау |
Суды қайнату үшін ыдыс түрлерінің маңызы қаншалықты? |
|
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.
ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
|
Кейінгі тапсырмалар |
Шағын эссе жазу |
|
Кейінгі оқу |
§18,19 Қайнау. Меншікті булану жылуы. Термодинамиканың І заңы |
шағым қалдыра аласыз
еншікті булану жылуы берілген сұйықтың бірлік массасы қайнау
температурасында буға айналдыруға қажет жылу мөлшерін
көрсетеді.














