Қайрат Жұмағалиев "Бесік жыры". Мәжит Сейфуллин "Қолғанат".

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қайрат Жұмағалиев "Бесік жыры". Мәжит Сейфуллин "Қолғанат".

Материал туралы қысқаша түсінік
Шығарманың мазмұны не жайында екенін түсіну және қарапайым сұрақтарға жауап беру. Мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу,рөлге бөліп,мәнерлеп оқу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы:

Қайрат Жұмағалиев.

Бесік жыры. Мәжит Сейфуллин. Қолғанат.

Мұғалімнің аты-жөні:Жақсылықова Ә

Күні:

СЫНЫП: 2


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны: 0




Сабақ негізделген оқу мақсаттары

Тыңдалым ж\е айтылым

Оқылым



Жазылым



ҰМЖ

2.1.1.1 – Шығарманың мазмұны не жайында екенін түсіну және қарапайым сұрақтарға жауап беру.


2.2.1.1 – Мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу,рөлге бөліп,мәнерлеп оқу.


2.2.1.2 – Мәтінді іштей түсініп және қажетті апаратты тауып/таныса оқу.


2.3.1.1 – Мұғалімнің көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп,әр бөлімі бойынша сұрақтарға жауап бере отырып,жазатын жұмысының жоспарын құру (сұрақтар түрінде)


2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу


Сабақ мақсаты:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Сабақтың жоспары

Жоспарланған

уақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

1.Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Сәлем саған Алтын күн!

Сәлем саған достарым!

Сәлеметсіз бе мұғалім!


2.Топтарға бөлу.

Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.


1-топ «Қызыл кәмпиттер»

2-топ «Жасы кәмпиттер»

3- топ «Сары кәмпиттер»




Тапсырманы орындаған әр балаға конфеттер беріп отырамын.

Еске түсір !


Ақ шаш мәтінінен сен өзіңе қандай ой түйдің ?



Жаңа білім

Басы














Білу және түсіну


Оқушылармен негізгі тақырыптың мазмұнын ашу.


Сәбиге сәндi үй,

Әжеге ән-күй.   (Бесiк)


1. Бесік деген не?
2. Бесік неден жасалған?
3. Бесікке жатқан бала бар ма?


Баланы бесікке бөлеу қазақ халқына тән ұлттық қасиет. Бесік киелі. Бесікке бөленген баланың ұйқысы тыныш, бойы жылы, тәні таза болады. Әрбір қазақтың шаңырағында, төрінде тұр деп ауыз толтырып айта алмаймыз. Ата-баба аманатының бірі киелі бесік ғасырдан-ғасырға жетітті. Бесік— нәрестені бөлеуге арналған ағаш төсек 


« Кішілерге қамқормын» «Күн шұғыласы» арқылы оқушылардың ойларын жинақтау.

Жұмағалиев Қайрат (16.09.1937 жылы туған, Батыс Қазақстан облысы Орда ауданын Бесқұдықа.) - ақынҚазақстан Жазушылар одағының мүшесі- 84 жылдар "Жазушы" баспасында кіші редактор, редактор, аға редактор, редакция меңгерушісі, бас редактордың орынбасары,

Бір қатар шығармалары орыс тіліне аударылып, жеке кітап болып басылған және ағылшынфранцузарабнемісқытайхиндииспанполяк, болгар тілдеріне жеке өлендері аударылған. 





Бесік жыры. Хормен әнді айту.







Бала бала, бала деп,
Түнде шошып оянған
Түн ұйқысын төрт бөліп
Түнде бесік таянған.
Қолын қатты тигізбей,
Кірлі көйлек кигізбей.
Иісін жұпар аңқытқан.
Бұл кім? (ана)






Ребус


 Т

Мәжит Сейфуллин. Қолғанат.







Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы














Сейфуллин Мәжит (1900-1987)- қазіргі Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданында туған. Жалынды ақын, мемлекет қайраткері Сәкен Сейфуллиннің туған інісі. Орынбордағы рабфакты (жұмысшылар факультеті) бітіріп,  Алматыға тұрақтаған. Арызданып, Сәкеннің ақталуына көп күш салған. Мәжит пен жұбайы Әмина Әліпқазынан Орынбек, Амангелді, Төлеген деген ер балалар, Рымжан, София атты қыз балалар туған.


Дәптермен жұмыс.



Мәтінмен жұмыс Өзара бағалау


Мәтіннің авторы

Мәтін кім туралы?

Мәтіндегі кейіпкерлер

Мәтіндегі негізгі ой







Сергіту сәті « Қызыл гүлім ай»

Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар.




I - топ

4-тапсырма Сәкенді сипатта Сәкен қандай ? Ақылды ,кішіге қамқоршы,ұқыпты,таза.


5-тапсырма Мәтінді басқаша қалай атауға болады ?

Қамқоршы немесе Кішкентай көмекші

II- топ

6-тапсырма Сәкеннің қандай қасиетін өзіңе үлгі етесің ? «Түймедақ» құрастыру


III- топ

7-тапсырма «Қолғанатым менің » деген мақтау сөз еститіндей оқиға ойластырып айту.







Аяқталуы

Сабақты бекіту



Бесік жырын (жаттау)

Қолғанатты (оқып,әңгімелеу)



Бағалау









Кері байланыс



Кері байланыс кемесі

Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс.3 тапсырма

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуалқандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде

үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер

енгіздім жəне неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:Ұйымдастыру.

2:Белсенді жаттығудағы тапсырма

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:Шынайылық,ыңғайылық

2:Баланың сабаққа деген ықпалдылық болды.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Қазақ дәстірлерін және үлкенге құрмет кішіге ізет көрсетуді білді.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.11.2019
2849
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі