«Қайтала»
ойыны
Мақсаты: Қимыл-қозғалыс,
бақылағышты дамыту.
Барысы: Тәрбиеші балаларға
бірнеше қимыл-қозғалыстарды көрсетеді, оларды қайталайды,осыны
кейін топтан бір бала шығып, өз қимылдарын көрсетеді, ал басқа
балалар оны қайталайды.
«Ханзада орманда келе
жатты» ойын жаттығуы
Мақсаты:
Қимыл-қозғалыс және сөйлеу белсенділігін, дене шынықтыру
жаттығуларына қызығушылығын дамыту.
Барысы: тәрбиеші балаларға
ойын жаттығуын орындауды ұсынады, мұнда сөздерді қимыл-қозғалыспен
үйлестіру керек. Ханзада орманда келе жатты (орнында аяқтың ұшымен
6 қадам жасайды,сол аяқпен қадам жасағанда жұдырық түйеді,оң аяқпен
адымдағанда-жұдырықты жабады).
Хан қызын жолықтырды,(орнында
аяқ ұшымен 6-қадам жасайды, сол аяқпен қадам жасағанда сол жаққа
шапалақ ұрады.оң ояқпен жасағанда сол жаққа алақанмен шапалақ
ұрады). Қолымызбен шапалақ ұрайық шапалақ ұрайық (орнында аяқ
ұшымен 6қадам жасайды, сол аяқпен қадам жасағанда-сол жаққа шапалақ
ұрады, оң аяқпен қадам жасағанда –сол жаққа алақанмен шапалақ
ұрады).
Аяқпен тарсылдатайық,
тарсылдатайық (орнында 6қадам жасап, әрбір қадамға шапалақ
ұрады).
«Көгалда» ойын
жаттығуы
Мақсаты. Қимыл-қозғалыс және
сөз белсенділігін дене шынықтыру жаттығуларына қызығушылығын
қалыптастыру.
Барысы: тәрбиеші балаларға
қимыл-қозғалыс айтылатын сөздермен үйлестіре отырып, гүлдермен
жаттығулар орындауды ұсынады. Жаттығуларды әнмен орындауға болады.
Бірінің қалып-негізгі тұрыс «бір-екі» деп санағанда қолдарын екі
жағынан жоғары көтереді, бастарын көтеріп,гүлдерге қарайды
«үш-төрт» деп санағанда қолдарын екі жақтан төмен
түсіреді.
Б.қ-негізгі тұрыс, қолдарына
гүл ұстап, арт жаққа жасырады. Денені алдыға еңкейтеді, аяқтары
түзу, гүлдерді алдыға сермейді.
Б.қ- отыру, аяқтары екі
жақта,түзу, гүл ұстаған қолдары артта, басты тік ұстайды. «Бір» деп
санағанда «гүлдерді қою» алдыға еңкейеді. Гүлдерді аяқ арасына
неғұрлым алыс қояды. «Екі» деп санағанда- тік тұрады, «үш» дегенде
«гүлдерді алу»-алдыға еңкейіп, гүлдерді алады.
Б.қ-негізгі тұрыс, гүлдер
қолдарында. «Бір-екі» деп санағанда-отырады, қолдарымен тізені
құшақтайды, бастарын алдыға еңкейтеді. «Үш-төрт»деп
санағанда-отырады, -тік тұрады, қолдары екі
жақта.
«Екі және үш»
ойыны
Мақсаты : ес, зейін, ойлау,
қозғалыс белсенділігін дамыту.
Барысы : балалар жүреді немесе
араласып жүгіріп жүреді. Тәрбиеші «Екі» деп белгі бергенде- жанында
тұрған кез-келген баламен жұп құрайды, қолдарын ұстап, белгіленген
жерге жүгіріп барады (жалау, доп), ол жерде келген кезектері
бойынша жұптасып тұрады. Егер тәрбиеші «Үш» деп айтса, балалар
үштік жасап, белгіленген жерге жүгіріп барады.
«Өткелден өту» сахналау
ойыны.
Мақсаты: жүру кезіндетабанды
дұрыс жаттықтыру, майтабандылықтың алдын –алу үшін табан сіңірлерін
және бұлшық еттерін шынықтыру, өз денсаулығына саналы көзқарасын
тәрбиелеу.
Барысы: бұл ойын үшін тас
(қиыршық, дәнек) толған жәшік қажет. Балалар тышқандардың жүрісін
келтіреді. Бірінің соңынан бірі тастардан адымдап
жүгіреді.