Қайталама қос сөздер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қайталама қос сөздер

Материал туралы қысқаша түсінік
Қос сөздерді қайталай отырып,қайталам қос сөздерді меңгерту,сауатты жазуға үйрету
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы: Қайталама қос сөздер.

Сабақтың мақсаты: Қос сөздерді қайталай отырып, қайталама қос сөздерді меңгерту , сауатты жазуға ,сөйлемді дұрыс құрай білуге, қайталама қос сөздерді пайдалана отырып, оқушыларды шығармашылыққа баулу.

Сабақтың түрі :Жаңа сабақ.

Сабақтың әдісі : СТО жобасы бойынша

Пәнаралық байланыс: Әдебиет ,дүниетану.

Көрнекілігі :Интерактивті тақтадан көрсететін слайдты түсіндірме жұмыстармен тапсырмалар.

Күтілетін нәтиже:

  • Қайталама қос сөздерді меңгерту.

  • Мысал келтіріп, оның жасалуын ажырата алады;

  • Қайталама қос сөздерді пайдаланып талдаулар жасау;

Сабақтың барысы:

І. Психалогиялық дайындық: 91 -94 ж.

Балалар, алда қандай мерекелер келе жатыр?

  • Дұрыс айтасыздар ҚР тәуелсіздігіне жиырма жыл.

  • Қазақстан тәуелсіздік алғаннан бері ,әр жыл өз жаңалығымен өз ерекшелігімен болды.

Жирма жылғы уақыт аралығындағы жылдар бүгінгі біздің сабағымызға өз тапсырмаларын алып келген , сол тапсырмаларды орындай отырып, біздер білімдерімізді шыңдаймыз.

ІІ. Қызығушылықты ояту. 95 – 98 ж.

«Кубизм стратегиясы бойынша»

  1. Күрделі сөз дегеніміз не

  2. Біріккен сөз дегеніміз не?

  3. Қос сөз дегеніміз не ?

  4. Қос с. мысал келтір .

  5. Сөз құрамына қарай нешеге бөлінеді ?

ІІІ. Мағынаны тану. 99 – 2002 ж.

Көркем жазу.

Қатар –қатар тас қойдым,

Жирен атты бос қойдым

  1. Жұмбақты оқып шешуін тап.

  2. Жұмбақта кездесіп тұрған қос сөзді тап, Ол қалай жасалған ?

Бір түбірдің екірет қайталануынан жасалып тұр.

Бір түбірдің екі рет қайталануына тағы қандай мысалдар келтіруге болады.

Мысал :

  • Бұл сөздерді қалай атауға болады ?

  • Қайталама қос сөздер. Олай болса ,балалар , бүгінгі біздің жаңа сабағымыз Қайталама қос сөздер.

  • Дәптерлерімізді ашып бүгінгі тақырыбымызды жазып алайық.

  • Жұмбақты көркем етіп жазып, қайталама қос сөздердің астын сызып қойыңыздар.

  • Бүгінгі сабаққа байланысты қандай тұжырым жасауға болады.

  • Ереже.

  • Оқулықпен жұмыс.

2 – жаттығу. Ауызша орындау.

Екі бағандағы сөз тіркестері мен қос сөздердің мағынасын салыстыру.

Олардың мағынасының өзгеруі неге байланысты деп ойлайсыздар.

2003 – 2005 жылдар.

  1. Жаттығу тапсырмасына сай орындау.

Өлеңді көшіріп жазып, қос сөздердің астын сызу, сыңарын бір – бірімен салыстыру.

Сергіту







Тақтамен жұмыс.

3 – жаттығу.

































4 – жаттығу . Мағыналары бір – біріне ұқсас қос сөздерді теріп жаз.

Алуан – алуан ,түрлі – түрлі.

Кір – кір , лас – лас,

Ала – ала , жолақ – жолақ,

Оқтын –оқтын , жиі – жиі.

Тоз – тоз, өрім – өрім.

  • Мағынасы бір – біріне ұқсас сөздер қалай аталады?











2007 -2008



Сөз ойла, тез ойла! Шығармашылық жұмыс.



Сурет бойынша бір шумақ өлең құрастырып көр.

2011 жыл.

ІV. Ойтолғау.

Тест жұмысы













1.Күрделі сөздерді тап.

а) көп, кітапхана. ә) түйежапырақ , кемпірқосақ. б) заман, Қаламқас

2 Біріккен сөздерді белгіле

а) түлкі,қасқыр ә) Сарыөзек, өркеш-өркеш б) бірқазан, ақбөкен

3. Қос сөздерді белгіле

а) азан-қазан, сылқ-сылқ ә) жалт-жұлт, Қарасу б) жаздыгүні, жеп-жеңіл

4 Бір сөздің қайталануынан жасалған қос сөздерді көрсет.

а) үйір-үйір, жалт-жұлт ә) оқтын-оқтын, бірте-бірте б) жеп-жеңіл, маң-маң

5 Мағынасы жуық сөздер

а) сүйкімді,ағайын, зор ә) алыс, қашық, жырақ б) маңында, туысқан, жақында

1 – Ә 2 – Б 3 – А 4 – Ә 5 – Ә

Бағалау , үйге тапсырма :





























Күрделі сөздерді тап.

а) көп, кітапхана. ә) түйежапырақ , кемпірқосақ. б) заман, Қаламқас

2 Біріккен сөздерді белгіле

а) түлкі,қасқыр ә) Сарыөзек, өркеш-өркеш б) бірқазан, ақбөкен

3. Қос сөздерді белгіле

а) азан-қазан, сылқ-сылқ ә) жалт-жұлт, Қарасу б) жаздыгүні, жеп-жеңіл

4 Бір сөздің қайталануынан жасалған қос сөздерді көрсет.

а) үйір-үйір, жалт-жұлт ә) оқтын-оқтын, бірте-бірте б) жеп-жеңіл, маң-маң

5 Мағынасы жуық сөздер

а) сүйкімді,ағайын, зор ә) алыс, қашық, жырақ б) маңында, туысқан, жақында





1.Күрделі сөздерді тап.

а) көп, кітапхана. ә) түйежапырақ , кемпірқосақ. б) заман, Қаламқас

2 Біріккен сөздерді белгіле

а) түлкі,қасқыр ә) Сарыөзек, өркеш-өркеш б) бірқазан, ақбөкен

3. Қос сөздерді белгіле

а) азан-қазан, сылқ-сылқ ә) жалт-жұлт, Қарасу б) жаздыгүні, жеп-жеңіл

4 Бір сөздің қайталануынан жасалған қос сөздерді көрсет.

а) үйір-үйір, жалт-жұлт ә) оқтын-оқтын, бірте-бірте б) жеп-жеңіл, маң-маң

5 Мағынасы жуық сөздер

а) сүйкімді,ағайын, зор ә) алыс, қашық, жырақ б) маңында, туысқан, жақында













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.06.2018
1137
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі