|
§ 19 Қайталанатын үлгілер |
Мектеп: |
||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||
|
Сынып: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Оқу мақсаттары |
3.1.2.4 - компьютерлік программаларда мәзір командаларын қолдану.. 3.1.2.1 - компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру; 3.2.2.1 - қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану; 3.2.2.2.- нысанның сыртқы түрін өзгерту, |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар үшін:Қарапайым графикалық редакторлардың құралдарынның жұмыс істеу батырмаларымен, мәзір командаларымен танысу. |
||||
|
Көптеген оқушылар үшін: Нысанның сыртқы түрін өзгерту командаларын, қайталанатын суреттер салуды үйрену. . |
|||||
|
Кейбір оқушылар үшін: Қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану. |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминология: Бұру-повернуть - turn |
||||
|
Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы -Графикалық редакторларға қатысты тіркестер мен сөздермен танысу |
|||||
|
Жазу: Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындау. |
|||||
|
Тірек білім. білік. дағдылар |
Графикалық редакторының құрал саймандары. |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Сабақ кезеңдері |
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
қосымша ресурстар |
||
|
Басталуы |
5 мин. 4 мин. |
Оқушылармен амандасу. сыныпта жағымды ахуал орнату үшін тұрғызып. "Бес саусақ" әдісін қолданамыз.
"Санамақ" арқылы топтастыру. І топ - сурет,ІІ топ - графика Топ атаулары мен бағалау критерийлері таныстырылып өтеді. Өзара топ мүшелеріне бағалау парағы таратылады. Топтар бірін - бірі өзара бағалайды. Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
"Серпілген сауал" әдісі арқылы сұрақтар талқыланып, жауап тыңдалады /жұптық жұмыс/ 1.Фигуралар салу үшін қандай топты таңдаймыз? 2.Қандай фигуралар бар? 3.симметрия деген не? "Смайлик" арқылы бір бірін бағалайды.
|
|
||
|
Негізгі бөлім |
8 мин.
10 мин
3мин
|
"Графикалық организер" әдісі арқылы сызба сызу арқылы түсіндіру / топтық жұмыс/ 1.Неліктен сурет бөлігін көшіріп аламыз? 2. Не үшін суретті ерекшелейміз? 3. Неліктен суретті қайталап салмай, көшірмесін қоя беруге болады? Топтар бірін -бірі "бағдаршам" әдісі бойынша бағалайды. Оқушылар дискідегі тапсырмаларды орындайды / жеке жұмыс/ Оқушылар "желкенді кеме" арқылы бағалайды. |
Оқулық Дербес компьютер |
||
|
Аяқталуы Рефлексия |
5 мин. |
Жұмыс дәптеріндегі тапсырманы орындау. Бүгінгі сабақтан не үйрендім? Қандай тапсырма қызықты болды? Көңіл күйім қандай? |
Жұмыс дәптері Оқулық |
||
|
Үй тапсырмасы |
Қайталанатын үлгілер |
||||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылат ын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары. |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
|
||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қайталанатын үлгілер
Қайталанатын үлгілер
|
§ 19 Қайталанатын үлгілер |
Мектеп: |
||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||
|
Сынып: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Оқу мақсаттары |
3.1.2.4 - компьютерлік программаларда мәзір командаларын қолдану.. 3.1.2.1 - компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру; 3.2.2.1 - қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану; 3.2.2.2.- нысанның сыртқы түрін өзгерту, |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар үшін:Қарапайым графикалық редакторлардың құралдарынның жұмыс істеу батырмаларымен, мәзір командаларымен танысу. |
||||
|
Көптеген оқушылар үшін: Нысанның сыртқы түрін өзгерту командаларын, қайталанатын суреттер салуды үйрену. . |
|||||
|
Кейбір оқушылар үшін: Қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану. |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминология: Бұру-повернуть - turn |
||||
|
Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы -Графикалық редакторларға қатысты тіркестер мен сөздермен танысу |
|||||
|
Жазу: Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындау. |
|||||
|
Тірек білім. білік. дағдылар |
Графикалық редакторының құрал саймандары. |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Сабақ кезеңдері |
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
қосымша ресурстар |
||
|
Басталуы |
5 мин. 4 мин. |
Оқушылармен амандасу. сыныпта жағымды ахуал орнату үшін тұрғызып. "Бес саусақ" әдісін қолданамыз.
"Санамақ" арқылы топтастыру. І топ - сурет,ІІ топ - графика Топ атаулары мен бағалау критерийлері таныстырылып өтеді. Өзара топ мүшелеріне бағалау парағы таратылады. Топтар бірін - бірі өзара бағалайды. Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
"Серпілген сауал" әдісі арқылы сұрақтар талқыланып, жауап тыңдалады /жұптық жұмыс/ 1.Фигуралар салу үшін қандай топты таңдаймыз? 2.Қандай фигуралар бар? 3.симметрия деген не? "Смайлик" арқылы бір бірін бағалайды.
|
|
||
|
Негізгі бөлім |
8 мин.
10 мин
3мин
|
"Графикалық организер" әдісі арқылы сызба сызу арқылы түсіндіру / топтық жұмыс/ 1.Неліктен сурет бөлігін көшіріп аламыз? 2. Не үшін суретті ерекшелейміз? 3. Неліктен суретті қайталап салмай, көшірмесін қоя беруге болады? Топтар бірін -бірі "бағдаршам" әдісі бойынша бағалайды. Оқушылар дискідегі тапсырмаларды орындайды / жеке жұмыс/ Оқушылар "желкенді кеме" арқылы бағалайды. |
Оқулық Дербес компьютер |
||
|
Аяқталуы Рефлексия |
5 мин. |
Жұмыс дәптеріндегі тапсырманы орындау. Бүгінгі сабақтан не үйрендім? Қандай тапсырма қызықты болды? Көңіл күйім қандай? |
Жұмыс дәптері Оқулық |
||
|
Үй тапсырмасы |
Қайталанатын үлгілер |
||||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылат ын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары. |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
|
||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||
шағым қалдыра аласыз













