Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
§ 19 Қайталанатын үлгілер
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып:
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Оқу мақсаттары
3.1.2.4 - компьютерлік программаларда мәзір командаларын қолдану.. 3.1.2.1 - компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру;3.2.2.1 - қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану;3.2.2.2.- нысанның сыртқы түрін өзгерту,
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар үшін:Қарапайым графикалық редакторлардың құралдарынның жұмыс істеу батырмаларымен, мәзір командаларымен танысу.
Көптеген оқушылар үшін: Нысанның сыртқы түрін өзгерту командаларын, қайталанатын суреттер салуды үйрену..
Кейбір оқушылар үшін:Қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану.
Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика және терминология: Бұру-повернуть - turn
Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы-Графикалық редакторларға қатысты тіркестер мен сөздермен танысу
"Санамақ" арқылы топтастыру.І топ - сурет,ІІ топ - графикаТоп атаулары мен бағалау критерийлері таныстырылып өтеді. Өзара топ мүшелеріне бағалау парағы таратылады.Топтар бірін - бірі өзара бағалайды.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
"Серпілген сауал" әдісі арқылы сұрақтар талқыланып, жауап тыңдалады /жұптық жұмыс/1.Фигуралар салу үшін қандай топты таңдаймыз?2.Қандай фигуралар бар?3.симметрия деген не?"Смайлик" арқылы бір бірін бағалайды.
Негізгі бөлім
8 мин.
10 мин
3мин
"Графикалық организер" әдісі арқылы сызба сызу арқылы түсіндіру / топтық жұмыс/1.Неліктен сурет бөлігін көшіріп аламыз?2. Не үшін суретті ерекшелейміз?3. Неліктен суретті қайталап салмай, көшірмесін қоя беруге болады?
Топтар бірін -бірі "бағдаршам" әдісі бойынша бағалайды.
Оқушылар дискідегі тапсырмаларды орындайды / жеке жұмыс/
Оқушылар "желкенді кеме" арқылы бағалайды.
Оқулық
Дербес компьютер
Аяқталуы Рефлексия
5 мин.
Жұмыс дәптеріндегі тапсырманы орындау.Бүгінгі сабақтан не үйрендім? Қандай тапсырма қызықты болды? Көңіл күйім қандай?
Жұмыс дәптері
Оқулық
Үй тапсырмасы
Қайталанатын үлгілер
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келгенкезеңінде қолданыла алады.
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз
Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылат ынҚауіпсіздік техникасыережелерінің тармақтары.
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?1:2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлуқажет?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз