Материалдар / Қайталанатын үлгілер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қайталанатын үлгілер

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар компьютерде сурет салу программасын меңгеру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қаңтар 2019
195
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

§ 19 Қайталанатын үлгілерМектеп:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Оқу мақсаттары3.1.2.4 - компьютерлік программаларда мәзір командаларын қолдану.. 3.1.2.1 - компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру;3.2.2.1 - қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану;3.2.2.2.- нысанның сыртқы түрін өзгерту,
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар үшін:Қарапайым графикалық редакторлардың құралдарынның жұмыс істеу батырмаларымен, мәзір командаларымен танысу.


Көптеген оқушылар үшін: Нысанның сыртқы түрін өзгерту командаларын, қайталанатын суреттер салуды үйрену. .


Кейбір оқушылар үшін:Қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану.
Тілдік мақсаттар







Пәндік лексика және терминология: Бұру-повернуть - turn


Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы-Графикалық редакторларға қатысты тіркестер мен сөздермен танысу


Жазу: Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындау.
Тірек білім. білік. дағдыларГрафикалық редакторының құрал саймандары.
Жоспар
Сабақ кезеңдеріЖоспарланғануақытЖоспарланған іс-әрекетқосымша ресурстар





Басталуы



5 мин.































4 мин.



Оқушылармен амандасу. сыныпта жағымды ахуал орнату үшін тұрғызып. "Бес саусақ" әдісін қолданамыз.
  • "Бас бармақ" - Бүгінгі
  • Балаң үйрек - сабақта
  • ортан терек -көтеріңкі
  • Шылдыр шүмек - көңіл күй
  • Кішкентай бөбек - тілеймін!
  • "Санамақ" арқылы топтастыру.І топ - сурет,ІІ топ - графикаТоп атаулары мен бағалау критерийлері таныстырылып өтеді. Өзара топ мүшелеріне бағалау парағы таратылады.Топтар бірін - бірі өзара бағалайды.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

    "Серпілген сауал" әдісі арқылы сұрақтар талқыланып, жауап тыңдалады /жұптық жұмыс/1.Фигуралар салу үшін қандай топты таңдаймыз?2.Қандай фигуралар бар?3.симметрия деген не?"Смайлик" арқылы бір бірін бағалайды.























    Негізгі бөлім

    8 мин.





    10 мин





    3мин





    "Графикалық организер" әдісі арқылы сызба сызу арқылы түсіндіру / топтық жұмыс/1.Неліктен сурет бөлігін көшіріп аламыз?2. Не үшін суретті ерекшелейміз?3. Неліктен суретті қайталап салмай, көшірмесін қоя беруге болады?

    Топтар бірін -бірі "бағдаршам" әдісі бойынша бағалайды.

    Оқушылар дискідегі тапсырмаларды орындайды / жеке жұмыс/

    Оқушылар "желкенді кеме" арқылы бағалайды.
    Оқулық



















    Дербес компьютер


    Аяқталуы Рефлексия
    5 мин.

    Жұмыс дәптеріндегі тапсырманы орындау.Бүгінгі сабақтан не үйрендім? Қандай тапсырма қызықты болды? Көңіл күйім қандай?Жұмыс дәптері

    Оқулық
    Үй тапсырмасыҚайталанатын үлгілер

    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келгенкезеңінде қолданыла алады.Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасызДенсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылат ынҚауіпсіздік техникасыережелерінің тармақтары.
    Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?1:2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлуқажет?












    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!