Сабақ
|
Математика
5сынып
|
|
Сілтеме
|
Күнтізбелік жоспар,
оқу жоспары, оқулық
|
Сабақ
тақырыбы
|
Қайталау есептерін
шығару
|
Жалпы
мақсаттар
|
Натурал сандарға
амалдар қолдануға есептер шығару, білімді толықтыру, ұйымшыл болуға
дағдылану
|
Оқыту
нәтижелері
|
Натурал сандарға
амалдар қолдануға есептер шығарады, білімді толықтырады, ұйымшыл
болуға дағдыланады
|
Көрнекіліктер
|
Плакаттар,
интербелсенді тақта, карточкалар
|
Дереккөздер
|
Оқулық, «Блум»
таксономиясы , «Білімділер»сайты
|
Сабақ
барысы
|
Уақыты
|
Әдіс-тәсілдер
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау(формативті,
суммативті)
|
Сабақ
кезеңдері
1-кезең:
Қызығушылықты
ояту:
-
ұйымдастыру
|
1
мин
|
«Шаттық
шеңбері»
|
Мұғалім ынталандыру
мақсатында оқушыларды шеңберге тұрғызып, ұран
айтқызады
|
Оқушылар хормен
:
Ризамыз
бүгінге.
Ризамыз
бүгінге!
Ризамыз
бүгінге,
Ризамыз
қазірге!
Ризамын, ризамын, ризамын
бүгінге!
Ризамын, ризамын,
ризамын қазірге!
|
|
-
үй тапсырмасын
тексеру;
-қарастырылған
тақырып бойынша бұрынғы білім еске
түсіріледі;
|
4 мин
|
«Өзіңді
тексер»
Берілген мәлімет жалған
ба,әлде шындық па
|
Өткен тақырыптар
бойынша оқушыларға сұрақтар беріледі
|
Оқушылар тапсырманы топпен
орындайды
|
Топтар бірін-бірі
бағалау
|
белсенді әрекетке
жұмылдырылады;
- ойлау жұмысына
ынталандырылады
|
2-кезең:
Мағынаны
ажырату:
- оқушылар өз
тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір
қалыптастырады;
|
25
мин
|
Оқулықпен
жұмыс
|
А тобы.
№441(1,2,3,)
№442
В тобы. №444(1,3,5)
№446(1,)
.
С тобы. №
449
"Қолжазба күнделігі
және өзара тексеру"5 минут
Тапсырма
|
13+28+27+48 =
|
31+а+49+а =
|
12*а*5*2=
|
9х+7х+3х =
|
8(х+6)-28 =
|
№2
|
15+38+25+42 =
|
35+а+45+а
=
|
14*а*6*2=
|
3х+8х+7х =
|
7(х+8)-28 =
|
№3
|
17+37+23+43 =
|
15+а+25+а =
|
24*а*5*3=
|
х+9х+4х
|
2(х+9)-8 =
|
|
Оқушылар тапсырманы деңгеймен
орындайды
Оқушылар тапсырманы жеке
орындайды
|
«Бағдаршам»
|
- жаңа білім жайлы өзіндік
түсінік қалыптастырады;
|
3-кезең:
Ой-
толғаныс:
-
анализ, өз ойлары мен
түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы
жеткізеді;
-
синтез, бір-бірімен ой
бөліседі.
-
сабақ
қорытындысы
|
3 мин
|
«Микрофон
ұсыну»
|
«Гаусс тәсілін қолданып
есептер шығару»
|
Қабілеті жоғары оқушылар
есептер шығарып түсіндіреді
|
«Бас
бармақ»
|
4 мин
|
«Сөзжұмбақ шешу»Үш тілде
аудару
|
«Тәуелсіздікке 25
жыл»
|
Оқушылар тапсырмаларды топпен
орындайды.
|
өзін-өзі
бағалау
|
Келесі оқуға арналған
тапсырмалар (үй тапсырмасы)
|
2 мин
|
|
|
|
Рефлексия
|
3 мин
«Гүл шоқтарын
жинау»
|
«Гүл шоқтарын жинау» әдісі
бойынша не үйренгендерін, не білгендерін ауызша
айтады
|
«Рефлексивті экран» әдісі
бойынша не үйренгендерін, не білгендерін
жазады
|
Жиынтық
бағалау
|