Қысқа мерзімді жоспар №17 сабақ
|
Күні: 12.12.2018 ж |
Сыныбы: 9-сынып |
Пәні: информатика |
|||
|
Тақырыбы |
Қайталау операторы. Практикалық жұмыс №13 |
||||
|
Сілтеме |
Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 9 сыныбына арналған оқулық. |
||||
|
Мақсаты |
Паскаль тіліне қайталану немесе циклдік операторлар туралы мағлұматты ұғынады; |
||||
|
Оқу нәтижесі: |
Паскаль тілінде қайталану немесе циклдік операторлармен жұмыс істеуге дағдыланады. |
||||
|
Түйінді идеялар: |
Оқушылардың білімін арттыру. Заман талабына сай жаңа технологияларды меңгерте отырып құзіреттілігі терең оқушыларды дайындау. |
||||
|
Жаттығулар: |
1. Сергіту сәті |
2. Топта жұмыс істеу ережесі |
3. Топтық жұмысты бақылау және бағалау |
||
|
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл: |
топтық жұмыстар |
өзгенің пікірін құрметтей білу |
өзін-өзі және өзгені бағалау |
||
|
Дереккөздер: |
Информатика Жалпы білім беретін мектептің 9 сыныбына арналған оқулық |
Интернеттен алынған ақпараттар |
қосымша дидактикалық материлдар |
||
|
Оқуға арналған тапсырма: |
Оқулық |
оқушылардың өз бетінше іздену жұмыстары. |
Практикум |
||
|
Кезеңдері |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушы іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Ұйымдастыру (3 минут) |
Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеп, назарын сабаққа аударту. |
Оқушылар сәлемдеседі. Кезекші сынып жайлы ақпар береді, назарларын сабаққа аударады. |
|
|
||||||
|
Үй тапсырмасын тексеру (10 минут) «Крестиктер-нөлдіктер» |
Ережесі: 1. 1-ші команда (нөлдіктер) кестеден сан таңдайды. 2. Мұғалім сол нөмірдегі сұрақты оқиды. 3.Жауап дұрыс болған жағдайда, 1-ші команда сол квадратқа крестик қояды. 4.Жауап дұрыс болмаған жағдайда, 2-ші команда (крестиктер) сұраққа жауап беруге және сол квадратқа крестик қоюға мүмкіндік алады. |
* Парақшалар таңдау арқылы жұпқа бөлінеді: 0 мен Х
* |
Белгілер мен бағалау |
Компьютер,таныстырылым |
||||||
|
Жаңа сабақ. (10 мин.) |
Көп жағдайда аргументтердің әртүрлі мәні бойынша алгоритмнің белгілі бір бөліктерін бірнеше рет қайталауға тура келеді. Осындай процестерді ұйымдастыру үшін циклдық құрылымды алгоритмдер – қайталау операторлары қолданылады. Цикл деп программадағы қайталанатын әрекетті айтады. Паскаль тілінде қайталау процесін жүзеге асыратын циклдік операторлардың үш түрі бар: арифметикалық цикл – FOR, шартын алдын ала тексеретін цикл – WHILE , шартты соңынан тексеретін цикл – REPEAT операторлары. |
Оқушылар қажетті ақпаратты дәптерлеріне жазып отырады. |
|
Слайд |
||||||
|
Тәжірибелік жұмыс (15 минут) Ойлан –жұптас-бөліс стратегиясы
|
Практикалық жұмыс №13 |
Оқушылар алдымен тапсырманы жеке орындайды. Одан соң жұптаса талқылау жасайды, бір-бірімен бөліседі. |
Белгілермен бағалау |
|
||||||
|
Сабақты бекіту. Сөздер банкісі (3 минут) |
Терминдер салынған банкінің суреті ілулі тұрады. |
Оқушылар банктен бүгінгі жаңа сабағымызда өтілген термин сөздерді таңдап, түсініктеме беріп өтеді. |
|
Плакат |
||||||
|
Бағалау (2 минут) |
Бағалау критерийлері бойынша оқушылармен бірігіп бағалау |
|
|
|
||||||
|
Кері байланыс. (2минут) |
|
ББҮ кестесін толтырады. |
|
Парақшалар |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қайталау операторы. Практикалық жұмыс №13
Қайталау операторы. Практикалық жұмыс №13
Қысқа мерзімді жоспар №17 сабақ
|
Күні: 12.12.2018 ж |
Сыныбы: 9-сынып |
Пәні: информатика |
|||
|
Тақырыбы |
Қайталау операторы. Практикалық жұмыс №13 |
||||
|
Сілтеме |
Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 9 сыныбына арналған оқулық. |
||||
|
Мақсаты |
Паскаль тіліне қайталану немесе циклдік операторлар туралы мағлұматты ұғынады; |
||||
|
Оқу нәтижесі: |
Паскаль тілінде қайталану немесе циклдік операторлармен жұмыс істеуге дағдыланады. |
||||
|
Түйінді идеялар: |
Оқушылардың білімін арттыру. Заман талабына сай жаңа технологияларды меңгерте отырып құзіреттілігі терең оқушыларды дайындау. |
||||
|
Жаттығулар: |
1. Сергіту сәті |
2. Топта жұмыс істеу ережесі |
3. Топтық жұмысты бақылау және бағалау |
||
|
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл: |
топтық жұмыстар |
өзгенің пікірін құрметтей білу |
өзін-өзі және өзгені бағалау |
||
|
Дереккөздер: |
Информатика Жалпы білім беретін мектептің 9 сыныбына арналған оқулық |
Интернеттен алынған ақпараттар |
қосымша дидактикалық материлдар |
||
|
Оқуға арналған тапсырма: |
Оқулық |
оқушылардың өз бетінше іздену жұмыстары. |
Практикум |
||
|
Кезеңдері |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушы іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Ұйымдастыру (3 минут) |
Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеп, назарын сабаққа аударту. |
Оқушылар сәлемдеседі. Кезекші сынып жайлы ақпар береді, назарларын сабаққа аударады. |
|
|
||||||
|
Үй тапсырмасын тексеру (10 минут) «Крестиктер-нөлдіктер» |
Ережесі: 1. 1-ші команда (нөлдіктер) кестеден сан таңдайды. 2. Мұғалім сол нөмірдегі сұрақты оқиды. 3.Жауап дұрыс болған жағдайда, 1-ші команда сол квадратқа крестик қояды. 4.Жауап дұрыс болмаған жағдайда, 2-ші команда (крестиктер) сұраққа жауап беруге және сол квадратқа крестик қоюға мүмкіндік алады. |
* Парақшалар таңдау арқылы жұпқа бөлінеді: 0 мен Х
* |
Белгілер мен бағалау |
Компьютер,таныстырылым |
||||||
|
Жаңа сабақ. (10 мин.) |
Көп жағдайда аргументтердің әртүрлі мәні бойынша алгоритмнің белгілі бір бөліктерін бірнеше рет қайталауға тура келеді. Осындай процестерді ұйымдастыру үшін циклдық құрылымды алгоритмдер – қайталау операторлары қолданылады. Цикл деп программадағы қайталанатын әрекетті айтады. Паскаль тілінде қайталау процесін жүзеге асыратын циклдік операторлардың үш түрі бар: арифметикалық цикл – FOR, шартын алдын ала тексеретін цикл – WHILE , шартты соңынан тексеретін цикл – REPEAT операторлары. |
Оқушылар қажетті ақпаратты дәптерлеріне жазып отырады. |
|
Слайд |
||||||
|
Тәжірибелік жұмыс (15 минут) Ойлан –жұптас-бөліс стратегиясы
|
Практикалық жұмыс №13 |
Оқушылар алдымен тапсырманы жеке орындайды. Одан соң жұптаса талқылау жасайды, бір-бірімен бөліседі. |
Белгілермен бағалау |
|
||||||
|
Сабақты бекіту. Сөздер банкісі (3 минут) |
Терминдер салынған банкінің суреті ілулі тұрады. |
Оқушылар банктен бүгінгі жаңа сабағымызда өтілген термин сөздерді таңдап, түсініктеме беріп өтеді. |
|
Плакат |
||||||
|
Бағалау (2 минут) |
Бағалау критерийлері бойынша оқушылармен бірігіп бағалау |
|
|
|
||||||
|
Кері байланыс. (2минут) |
|
ББҮ кестесін толтырады. |
|
Парақшалар |
шағым қалдыра аласыз
«Қарындаштар»
треннингі












