Материалдар / Қайталау сабағы

Қайталау сабағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Өткен сабақтар туралы түсінік
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Маусым 2018
486
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

  
МатематикаУақыты:27.02.2018жКабинет: 3ӘМұғалім: Д.Налибаева
Сабақтың атауыҚайталау
СілтемеМатематика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық
Сабақтың жабдығыСызба, деңгейлік тапсырма ,карточкалар
Жалпы мақсаттара) Оқушыларға екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша бөлу әдіс тәсілдерін үйрету.Ә) оқушылардың ой өрісін, математикалық ойлау қабілетін, сөздік қорын молайту.Б) Оқушыларды ұқыптылыққа , шапшаңдылыққа, төзімділікке тәрбиелеу.Көрнекілігі: схема, сызбалар,(бәйшешек суреті)
Оқыту  нәтижесі

Топқа бөлуЖұлдызшалар арқылы топтарға бөлу. (Әр жұлдыздың артына есеп жасырынған. Сол есепті орындап топтарға бөлінеді)
Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Ынтымақтастық атмосферасы Білімнің  тұңғиығы  болмайтұғын,Тоқысақ  жалықтыра  қоймайтұғын.«Ғылымдар  патшасы»  деп  дараланып,Математика- қызыққа  тоймайтұғын,  -Деп  қызыққа  толы  математика       сабағын  бастаймыз.

Осы айтқандарыңды орындауға бар күш - жігерлеріңді саласыңдар деген ойдамын, бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін!
Үй тапсырмасын сұрау

Үй тапсырмасын сұрау, тексеру.

1- дегенім білім, білім жарық күнің,             2- дегенім еңбек, еңбек бәрін жеңбек.             3- дегенім үміт, үмітсіз жоқ жігіт.             4- дегенім талап, талмайтын қанат.             5 -дегенім бірлік, бірліксіз жоқ тірлік

                                 
Қызығушылықты ояту

Мағынаны тану

Оқулықпен жұмыс.№1 І топ                                ІІ топ III топ 25х3=                               32х3= 84:12=75:25=      64:32= 84:7=66:22= 87:29= 21х4=22х3=                       29х3= 84:21=№2 Есепті шығар.Шарты: Шешуі:Шойын-639т 639:3=213Болат-3 есе кем Жауабы:213 тонна болат өндірілдіНеше тонна болат өндірілді-?№3 Есепті шығар.Шарты: Шешуі:Көкшетау т.ж.т.-800км 800км:4=200кмАлматы т.ж.т.-4 есе қысқа 200км*3=600кмОҚ т.ж.т.-3 есе ұзын Жауабы: ОҚ т.ж.т ұзындығы 600 км ОҚ т.ж.т ұзындығы неше км-?№4 Амалдарды орында: І топ                                ІІ топ III топ 49:7-7=                            59-19х3= 22х5-10+2=29х2-29=      17х4-60= 210-35х6+0=39+13х3= 75:5-15= 84:6+96:6=

Сергіту сәтіТігін машинасы.Әжесі баласына базардан тігін машинасын әперді. Баласы жылаған соң, оған екінші қолына желпуіш сатып әперді. Жол – жөнекей велосипед көргне соң, баласына велосипед сатып әпердіЖарайсыңдар! Жақсы тігін тігіп, желпініп, велосипед айдайды екенсіңдер.



Оқушылар сергіп алады
Ой толғанысСөзжұмбақты шеш.1.Массаның бірлігі. (Грамм)2.см2- бұл ...бірлігі.(Аудан)3.Құрамында белгісізі бар теңдік.(Теңдеу)4.8х4 – бұл қандай өрнек? (Көбейтінді)5.Фигуралардың барлық қабырғаларының қосындысы. (Периметр)6.16:7=2 ( ...2). (Қалдық)7.Оны фигуралардың ауданын табу үшін қолданады. (Палетка)8.1см=10... (Миллиметр)9.400:5= ? (Сексен)10.Шама. (Масса)Кел, ойнайық! 1,3,5,7,11,13,15,17 сандарын әр жолда, әр бағанда және бір бұрыштан екінші бұрышқа дейін тұрған үш санның қосындысының мәні27-ге тең болатындай етіп орналастыр.



Үй тапсырмасыОқулықта қалған тапсырмаларды орындауКүнделіктеріне жазады
 Бағалау Топтар алдымен бірін бірі бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды бағалайды. Смайликтерді жабыстырады.


















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ