Математика | Уақыты:27.02.2018ж | Кабинет: 3Ә | Мұғалім: Д.Налибаева |
Сабақтың атауы | Қайталау |
Сілтеме | Математика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық |
Сабақтың жабдығы | Сызба, деңгейлік тапсырма ,карточкалар |
Жалпы мақсаттар | а) Оқушыларға екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша бөлу әдіс тәсілдерін үйрету.Ә) оқушылардың ой өрісін, математикалық ойлау қабілетін, сөздік қорын молайту.Б) Оқушыларды ұқыптылыққа , шапшаңдылыққа, төзімділікке тәрбиелеу.Көрнекілігі: схема, сызбалар,(бәйшешек суреті) |
Оқыту нәтижесі |
|
Топқа бөлу | Жұлдызшалар арқылы топтарға бөлу. (Әр жұлдыздың артына есеп жасырынған. Сол есепті орындап топтарға бөлінеді) |
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Ынтымақтастық атмосферасы | Білімнің тұңғиығы болмайтұғын,Тоқысақ жалықтыра қоймайтұғын.«Ғылымдар патшасы» деп дараланып,Математика- қызыққа тоймайтұғын, -Деп қызыққа толы математика сабағын бастаймыз.
| Осы айтқандарыңды орындауға бар күш - жігерлеріңді саласыңдар деген ойдамын, бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін! |
Үй тапсырмасын сұрау
| Үй тапсырмасын сұрау, тексеру.
1- дегенім білім, білім жарық күнің, 2- дегенім еңбек, еңбек бәрін жеңбек. 3- дегенім үміт, үмітсіз жоқ жігіт. 4- дегенім талап, талмайтын қанат. 5 -дегенім бірлік, бірліксіз жоқ тірлік
|
Қызығушылықты ояту |
|
Мағынаны тану
| Оқулықпен жұмыс.№1 І топ ІІ топ III топ 25х3= 32х3= 84:12=75:25= 64:32= 84:7=66:22= 87:29= 21х4=22х3= 29х3= 84:21=№2 Есепті шығар.Шарты: Шешуі:Шойын-639т 639:3=213Болат-3 есе кем Жауабы:213 тонна болат өндірілдіНеше тонна болат өндірілді-?№3 Есепті шығар.Шарты: Шешуі:Көкшетау т.ж.т.-800км 800км:4=200кмАлматы т.ж.т.-4 есе қысқа 200км*3=600кмОҚ т.ж.т.-3 есе ұзын Жауабы: ОҚ т.ж.т ұзындығы 600 км ОҚ т.ж.т ұзындығы неше км-?№4 Амалдарды орында: І топ ІІ топ III топ 49:7-7= 59-19х3= 22х5-10+2=29х2-29= 17х4-60= 210-35х6+0=39+13х3= 75:5-15= 84:6+96:6=
|
Сергіту сәті | Тігін машинасы.Әжесі баласына базардан тігін машинасын әперді. Баласы жылаған соң, оған екінші қолына желпуіш сатып әперді. Жол – жөнекей велосипед көргне соң, баласына велосипед сатып әпердіЖарайсыңдар! Жақсы тігін тігіп, желпініп, велосипед айдайды екенсіңдер. |
Оқушылар сергіп алады |
Ой толғаныс | Сөзжұмбақты шеш.1.Массаның бірлігі. (Грамм)2.см2- бұл ...бірлігі.(Аудан)3.Құрамында белгісізі бар теңдік.(Теңдеу)4.8х4 – бұл қандай өрнек? (Көбейтінді)5.Фигуралардың барлық қабырғаларының қосындысы. (Периметр)6.16:7=2 ( ...2). (Қалдық)7.Оны фигуралардың ауданын табу үшін қолданады. (Палетка)8.1см=10... (Миллиметр)9.400:5= ? (Сексен)10.Шама. (Масса)Кел, ойнайық! 1,3,5,7,11,13,15,17 сандарын әр жолда, әр бағанда және бір бұрыштан екінші бұрышқа дейін тұрған үш санның қосындысының мәні27-ге тең болатындай етіп орналастыр.
|
Үй тапсырмасы | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазады |
Бағалау | Топтар алдымен бірін бірі бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды бағалайды. Смайликтерді жабыстырады. |