Тақырыбы: Қайталау сабағы « Мерекелер»
Күні, айы: 11.05.2018
Сыныбы: 4В,Г,Е
Мұғалімнің аты-жөні: ЕнсегеноваА.А.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:
Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну.Мәтінмен жұмыс жүргізу.
Қазақ тіліне тән дыбыстардың дұрыс дыбысталуына көңіл бөлу.Оқушылардың сөздік қорларын молайту.
Сабақ мақсаты:
Барлық оқушылар:
-
бөлімде өткен тақырыптарды қандай деңгейде меңгергендігін көрсете алады. Мұғалімнің сұрақтарына дұрыс жауап жаза алады.
Оқушылардың басым бөлігі:
-
бөлімде өткен тақырыптар бойынша сұрақтарға дұрыс жауап жаза алады. Сөздердің орын тәртібін дұрыс сақтап қолдана алады.
Кейбір оқушылар:
-
бөлім бойынша өткен материалдарды өмірлік жағдаяттарда еркін қолдана алады.
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (2-5 минут) |
(МК) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл -күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру. Психологиялық ахуал: Күннен алып шуақты. Жерден алып қуатты. Алақандар ашылып. Жылуларын таратып, Жылулары жүрекке Моншақтай болып асылды. Сол моншақтар әлемге, Шаттық болып шашылды. Сәлеметсің бе, аспан ата! Сәлеметсің бе, жер ана! Сәлеметсің бе, барша табиғат! Сәлеметсің бе, достарым! Сәлеметсіздер ме, қонақтар! Ендеше, бүгінгі сабағымыз қызықты өту үшін сендерге және өзіме сәттілік тілеймін. 2. Ауа- райын сұрау, белгілеу. - Жылдың қай мезгілі? - Көктем айларын ата. |
Суреттер Слайд Тест сұрақтары |
|
Сабақтың ортасы (6-35 минут) |
(МК,Ұ) Бұл сабақта оқушылар бөлім бойынша өткен тақырыптарды қайталайды, еске түсіреді. Мұнда өткен тақырыптармен байланысты сұрақтар берілген. Оқушылар мұғалімнің көмегімен әр сұрақ бойынша жұмыс жасайды. Ең алдымен оқушылар берілген сұрақтың толық нұсқасын тыңдайды. Содан кейін берілген сұрақтар бойынша дұрыс жауапты толықтырып жазады. Сыныптағы оқушылардың білім деңгейіне байланысты бұл екі тапсырманы керісінше де ұйымдастыруға болады. Мұндай жағдайда оқушылар шығармашылық түрде жұмыс істеуге көбірек мүмкіндік алады. Мұның бір тиімді жағы: оқушылар дайын үлгіні қайталауға жаттығады, өз жауаптарын дайын үлгімен салыстыруға мүмкіндік алады. Жауапты өздері табу арқылы өз білімдерін көрсете алады, өздеріне деген сенімі арта түседі. (Т) Сыныптағы оқушыларды екі топқа бөліп, әр топқа суреттер беруге болады. Диалогті дұрыс толықтырып айтқан топ жеңіске жетеді. (МК,Ұ) Мұғалім оқушыларға осы суретте берілген сұрақтарды қояды, оқушылар оларға өз қалауы бойынша жауап бере алады. (Ж) Оқушылар берілген сұрақтар бойынша жұппен жұмыс істейді. Олар сұрақтарға өз қалауы бойынша жауап бере алады және не істей алатынын айта алу дағдылары қалыптасуы қажет. (МК, Ұ) Дәптердегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында алған білімдерін бекіте түседі. |
Оқулық жұмыс дәптері |
|
Сабақтың соңы (36-40 минут) |
(Қ) Сабақты қорытындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады. Оқушылар сабақ барысында нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғаны, не қиындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қайталау сабағы
Қайталау сабағы
Тақырыбы: Қайталау сабағы « Мерекелер»
Күні, айы: 11.05.2018
Сыныбы: 4В,Г,Е
Мұғалімнің аты-жөні: ЕнсегеноваА.А.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:
Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну.Мәтінмен жұмыс жүргізу.
Қазақ тіліне тән дыбыстардың дұрыс дыбысталуына көңіл бөлу.Оқушылардың сөздік қорларын молайту.
Сабақ мақсаты:
Барлық оқушылар:
-
бөлімде өткен тақырыптарды қандай деңгейде меңгергендігін көрсете алады. Мұғалімнің сұрақтарына дұрыс жауап жаза алады.
Оқушылардың басым бөлігі:
-
бөлімде өткен тақырыптар бойынша сұрақтарға дұрыс жауап жаза алады. Сөздердің орын тәртібін дұрыс сақтап қолдана алады.
Кейбір оқушылар:
-
бөлім бойынша өткен материалдарды өмірлік жағдаяттарда еркін қолдана алады.
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (2-5 минут) |
(МК) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл -күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру. Психологиялық ахуал: Күннен алып шуақты. Жерден алып қуатты. Алақандар ашылып. Жылуларын таратып, Жылулары жүрекке Моншақтай болып асылды. Сол моншақтар әлемге, Шаттық болып шашылды. Сәлеметсің бе, аспан ата! Сәлеметсің бе, жер ана! Сәлеметсің бе, барша табиғат! Сәлеметсің бе, достарым! Сәлеметсіздер ме, қонақтар! Ендеше, бүгінгі сабағымыз қызықты өту үшін сендерге және өзіме сәттілік тілеймін. 2. Ауа- райын сұрау, белгілеу. - Жылдың қай мезгілі? - Көктем айларын ата. |
Суреттер Слайд Тест сұрақтары |
|
Сабақтың ортасы (6-35 минут) |
(МК,Ұ) Бұл сабақта оқушылар бөлім бойынша өткен тақырыптарды қайталайды, еске түсіреді. Мұнда өткен тақырыптармен байланысты сұрақтар берілген. Оқушылар мұғалімнің көмегімен әр сұрақ бойынша жұмыс жасайды. Ең алдымен оқушылар берілген сұрақтың толық нұсқасын тыңдайды. Содан кейін берілген сұрақтар бойынша дұрыс жауапты толықтырып жазады. Сыныптағы оқушылардың білім деңгейіне байланысты бұл екі тапсырманы керісінше де ұйымдастыруға болады. Мұндай жағдайда оқушылар шығармашылық түрде жұмыс істеуге көбірек мүмкіндік алады. Мұның бір тиімді жағы: оқушылар дайын үлгіні қайталауға жаттығады, өз жауаптарын дайын үлгімен салыстыруға мүмкіндік алады. Жауапты өздері табу арқылы өз білімдерін көрсете алады, өздеріне деген сенімі арта түседі. (Т) Сыныптағы оқушыларды екі топқа бөліп, әр топқа суреттер беруге болады. Диалогті дұрыс толықтырып айтқан топ жеңіске жетеді. (МК,Ұ) Мұғалім оқушыларға осы суретте берілген сұрақтарды қояды, оқушылар оларға өз қалауы бойынша жауап бере алады. (Ж) Оқушылар берілген сұрақтар бойынша жұппен жұмыс істейді. Олар сұрақтарға өз қалауы бойынша жауап бере алады және не істей алатынын айта алу дағдылары қалыптасуы қажет. (МК, Ұ) Дәптердегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында алған білімдерін бекіте түседі. |
Оқулық жұмыс дәптері |
|
Сабақтың соңы (36-40 минут) |
(Қ) Сабақты қорытындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады. Оқушылар сабақ барысында нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғаны, не қиындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады. |
|
шағым қалдыра аласыз













