Материалдар / Қайталау сабағы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қайталау сабағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қырқүйек 2018
1186
23 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Қайталау сабағы « Мерекелер»

Күні, айы: 11.05.2018

Сыныбы: 4В,Г,Е

Мұғалімнің аты-жөні: ЕнсегеноваА.А.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну.Мәтінмен жұмыс жүргізу.

Қазақ тіліне тән дыбыстардың дұрыс дыбысталуына көңіл бөлу.Оқушылардың сөздік қорларын молайту.

Сабақ мақсаты:

Барлық оқушылар:

  • бөлімде өткен тақырыптарды қандай деңгейде меңгергендігін көрсете алады. Мұғалімнің сұрақтарына дұрыс жауап жаза алады.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • бөлімде өткен тақырыптар бойынша сұрақтарға дұрыс жауап жаза алады. Сөздердің орын тәртібін дұрыс сақтап қолдана алады.

Кейбір оқушылар:

  • бөлім бойынша өткен материалдарды өмірлік жағдаяттарда еркін қолдана алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс


Ресурстар


Сабақтың басы

(2-5 минут)

(МК) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл -күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру.

Психологиялық ахуал:

Күннен алып шуақты.

Жерден алып қуатты.

Алақандар ашылып.

Жылуларын таратып,

Жылулары жүрекке

Моншақтай болып асылды.

Сол моншақтар әлемге,

Шаттық болып шашылды.

Сәлеметсің бе, аспан ата!

Сәлеметсің бе, жер ана!

Сәлеметсің бе, барша табиғат!

Сәлеметсің бе, достарым!

Сәлеметсіздер ме, қонақтар!

Ендеше, бүгінгі сабағымыз қызықты өту үшін сендерге және өзіме сәттілік тілеймін.

2. Ауа- райын сұрау, белгілеу.

- Жылдың қай мезгілі?

- Көктем айларын ата.



Суреттер




Слайд





Тест сұрақтары

Сабақтың ортасы

(6-35 минут)




























(МК,Ұ) Бұл сабақта оқушылар бөлім бойынша өткен тақырыптарды қайталайды, еске түсіреді. Мұнда өткен тақырыптармен байланысты сұрақтар берілген. Оқушылар мұғалімнің көмегімен әр сұрақ бойынша жұмыс жасайды. Ең алдымен оқушылар берілген сұрақтың толық нұсқасын тыңдайды. Содан кейін берілген сұрақтар бойынша дұрыс жауапты толықтырып жазады. Сыныптағы оқушылардың білім деңгейіне байланысты бұл екі тапсырманы керісінше де ұйымдастыруға болады. Мұндай жағдайда оқушылар шығармашылық түрде жұмыс істеуге көбірек мүмкіндік алады.

Мұның бір тиімді жағы: оқушылар дайын үлгіні қайталауға жаттығады, өз жауаптарын дайын үлгімен салыстыруға мүмкіндік алады. Жауапты өздері табу арқылы өз білімдерін көрсете алады, өздеріне

деген сенімі арта түседі.

(Т) Сыныптағы оқушыларды екі топқа бөліп, әр топқа суреттер беруге болады. Диалогті дұрыс толықтырып айтқан топ жеңіске жетеді.

(МК,Ұ) Мұғалім оқушыларға осы суретте берілген сұрақтарды қояды, оқушылар оларға өз қалауы бойынша жауап бере алады.

(Ж) Оқушылар берілген сұрақтар бойынша жұппен жұмыс істейді. Олар сұрақтарға өз қалауы бойынша жауап бере алады және не істей алатынын айта алу дағдылары қалыптасуы қажет.

(МК, Ұ) Дәптердегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында алған білімдерін бекіте түседі.





Оқулық


















жұмыс дәптері

Сабақтың соңы

(36-40 минут)

(Қ) Сабақты қорытындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады. Оқушылар сабақ барысында нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғаны, не қиындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады.









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!